Cienījamie burvji, šamaņi un simpātiskās raganiņas!

Nav iespējams ar savu domas spēku no attāluma negatīvi ietekmēt cilvēkus un nodarīt viņiem ļaunu. Nekrāpiet savus klientus! Jūs varat burties un rīkot nezin kādus rituālus, taču paši labi zināt, ka tas ir tikai teātris un manipulācija ar citiem cilvēkiem. Jūsu peļņas avots ir citu cilvēku bailes, un jūsu komerciālās interesēs ir vairot postošās baiļu domas, kas liek cilvēkam turpināt negatīvu sevis ietekmēšanu.

Beidziet laist muļķi un piedodiet, ja mani uzskati kādu no jums aizvaino! Esmu gatavs uzklausīt pretargumentus.

Par lāstu uzlikšanu un noņemšanu

Nav iespējams ar savu domas spēku no attāluma negatīvi ietekmēt cilvēkus un nodarīt viņiem ļaunu. Nekrāpiet savus klientus! Jūs varat burties un rīkot nezin kādus rituālus, taču paši labi zināt, ka tas ir tikai teātris un manipulācija ar citiem cilvēkiem. Jūsu peļņas avots ir citu cilvēku bailes, un jūsu komerciālās interesēs ir vairot postošās baiļu domas, kas liek cilvēkam turpināt negatīvu sevis ietekmēšanu.

Laimes, veiksmes pieburšana

Neviens cits kā vien katrs pats spēj sev ko «pieburt» un par labu vērst. Ja jūsu klients notic pozitīvajām blēņām, ko jūs tam iestāstāt, tad vienīgi viņš pats ar pašiedvesmas spēku spēj ietekmēt savu dzīvi.

Maģija un burvestība ir stipra ar to, ka cilvēki tai notic. Bez šā aspekta jūsu rituāli būtu tikpat nevainīgi kā mazu bērnu spēlītes smilšukastē.

Jūsu darbības efektivitāti nosaka tikai un vienīgi cilvēku pašiedvesmas spēja. Tā tad arī ir jūsu vienīgais trumpis.

Māņticības muļķība
Kurš man paskaidros un pierādīs, piemēram,

1) ka manu dzīvi var ietekmēt kaimiņu melnais runcis Behemots, kurš katru dienu iemanās man šķērsot ceļu?

Man šķiet, ka viņš vazājas apkārt, piedzīvojumus meklēdams, nevis pildot nozīmīgu misiju — brīdināt mani par iespējamām nelaimēm.

2) ka manu dzīvi var ietekmēt izgāzts sālstrauks!

Manuprāt, ir pilnīgi vienalga, vai tu izber sāli, miltus vai cukuru, un tas nemaina itin neko! Vai varbūt pasaulē sāls ieguves un fasēšanas vietās notiek vienas vienīgas ķildas, un globāla nesaticība valda tieši tur un nekur citur?

3) ka kraukļi to vien dara kā pieķērc nāvi?

Es gan domāju, ka krauklis lido un ķērc, kad viņam tīk, tas ir dabiski un nekāda veidā nav saistīts ar stulbām cilvēku iedomām. Starp citu, Senajā Grieķijā krauklis kopā ar pūci simbolizēja gudrību.

4) ka sasists spogulis vēsta nelaimi?

Man pašam gadījies sasist spoguli, un arī citiem maniem paziņām. Nav gan manīts, kas tas būtu kaut kā ietekmējis mūsu dzīvi. Taču pazīstu daudzus nelaimīgus vai neveiksmīgus cilvēkus, kuri savā dzīvē nav saplēsuši nevienu spoguli…

5) ka amuletiem, dārgakmeņiem piemīt kādas sevišķas, citiem priekšmetiem neraksturīgas īpašības?

Nedomāju gan, ka tie var nest laimi vai atvairīt nelaimi. Ja tas tā būtu, tad taču Zemes virsū valdītu viena nebeidzama laime!

6) ka augļu enerģētika, piemēram, bumbieris, vairo gudrību un spriestspēju, jāņogas — gara spēku, tostarp palīdz uzvarēt loterijā… Ka ābolā ir valdzinājuma spēks, kas pasargā no burvestībām un noskaušanām utt. Un kur nu vēl pīlādžu sargājošais spēks!

Piekrītu, ka augļos ir daudz vitamīnu un tie ir veselīgi. Par pārējo atļaujos tikai pasmaidīt.

16.10.2004

Komentāri:

 logopēdija, biblioteeka@gmail.com  15:53:15 03.12.2006 
Viss ir tik, cik mēs ticam..
Mēs neesam pārāk slikti, vai ļoti labi..
Mums jādzīvo ar savu sirdsapziņu.Ja mēs rīkosimies un domāsim tā, kā jūtam tanī brīdī, tad arī būsim laimīgi..
Ar priekšnoteikumu - mums ir jāmīl..
Tā ir atslēga!

 logopēdija, biblioteeka@gmail.com  15:51:38 03.12.2006 
Viss ir tik, cik mēs ticam..
Mēs neesam pārāk slikti, vai ļoti labi..
Mums jādzīvo ar savu sirdsapziņu.Ja mēs rīkosimies un domāsim tā, kā jūtam tanī brīdī, tad arī būsim laimīgi..
Ar priekšnoteikumu - mums ir jāmīl..
Tā ir atslēga!

 lee, aus3@inbox.lv  02:02:59 06.11.2006 
bāc es ticu sev saviem spēkiem un augstākiem spēkiem... palīdziet man iemācīties magu noslēpumus.. iespējams esmu tas kurš šai pasaulei var beidzot nest labu... uzņemtos misiju, bet palīdziet man... gaidīšu kādu e-mile lūdzu palīdziet man... un es palīdzēšu jums....

 Sunshine, Sunny  20:36:02 05.11.2006 
Ziniet es tam ticu un loti .. agrak neticeju un tapat ka jus smiknjaju ka kads ko pateica pa so temu ka nojudies lidz si gada augustaa ejot pie zilnieces pa citu temu uzinaju ka man stav irsuu lasts!Tik ideali pateikt kas to uzlicis un kadel ... Japabriinas un pat caru kuru cilveku man tas nak.... Un viss dzive gaja skersam un es nevareju saprast kadel!Es pati vairs nebiju es pati ... Lidz so lastu nu joka pec izdomaju nonemt un atkal sakas parmainjas ... Radikali izmainijos es pati un viss apkart ntiekoshais ... Un daudzas lietas kas likas neizskaidrojamas bet fakts nu rada izskaidrojumu... Isak sakot ticu siim lietam ...

 dzeraja sieva, Antrai  11:15:21 13.10.2006 
Antra, paldies par labiem vardiem, bet situacija ir daudz, daudz sarezgitaka. Sen atpakalj virs ir 'parkapis celju' kadam cilvekam, kurs velak (tas pat ir apstiprinats) ar bureju palidzibu izdarijis visu iespejamo, lai vinjam butu nelaimiga privataa dzive. Dzersana pat vairs nav lielakaa problema. Es saprotu, ka ne visi tam tic, bet ..cilveks, kurs to darija milzigaa naidaa, joprojam turpina to darit pat pec daudziem gadiem. Esmu izmisumaa un nelaimiga, jo zinu, ka vaina nav manii, bet manas rokas ir sasietas, lai palidzetu cilvekam, kuru joprojam milu..

 Strādnieks, Andris 8  00:17:15 13.10.2006 
Par spoguli iztulkoshu un nopubliceeshu rakstinju, ceru ka naakoshnedeelj saakumaa.

 Andris 8,   20:28:46 12.10.2006 
Vai tad nav tā ,ka mēs esam viens otram spogulis?

 Antra,  dzērāja sieviņai  20:15:48 12.10.2006 
Dzerot var bēgt tikai no atbildības un nespējas civilizēti nokārtot attiecības.
Jautājums- kāpēc atpakaļ jāpiebur būtne, kura savu izvēli ir izdarījusi???? Lai liktenis strādā ar viņa izvēli. Izdari beidzot savu izvēli- piecelties un iet uz priekšu, uz labāku dzīvi bez līdzatkarības.:)

 Mataks, sievinj  18:13:23 12.10.2006 
padoma, kapec tas taa noticis... no kaa cilveks beg dzerot?

 dzeraja sieva, --  13:18:42 12.10.2006 
vai var pieburt atpakalj virieti, kurs nogajis no celja - dzer un staigaa pie citas sievietes? saprotu, ka ar manu domu speku vien te nepietiks.

vai ir kadas metodes, tantinjas, bureji?

 Alcheimers,   08:50:42 07.10.2006 
Īsāk sakot -
nevajag tik STIPRI domāt, un viss būs labi! :))

 Zanne, Zanux.K@inbox.lv  20:28:56 06.10.2006 
Interesants viedoklis autoram.
Netaisos autoru apstrīdēt, jo cik cilvēku, tik viedokļu! :)

Toties es varu dalītie ar savu...
Tātad par to spoguli. Manuprāt, tā ir gan neveiksme, jo tas nozīmē, ka būs jādodas pirkst jaunu. 'Baigā laime'?
Tā līdzīgi arī ar to sāls trauciņu. No rīta ēdot brokastis, un izbirst tas sāls, bet jāsteidzās. Bet ko - atstāt sāli uz galda? Un tā sāļa savākšana atkal prasa laiku. Darbs/skola(kā nu kuram...) nedaudz nokavēts. Protams, ka nav forši!

Un nu par kaķīti.
Ja no rīta tas kaķītis tomēr pārskies pār ceļu, tad par to vien visu laiku baidiisies? Ja nu kaut kas notiek? Visu dienu pavadīt bailēs? Nūūū... Nebūtu īsti pareizi...
Un neveiksmi var piedomāt. Ir bijuši gadījumi, arī pašai... Apmēram tā:'Nez kā būtu, ja...', 'Nez kā ir, kad...' Un ta esmu pat salauzusi kāju... Domu spēks ir ļoti stiprs. Patiesībā - atkarīgs, cik stipras domas! ;]

 Sāra,   15:52:10 04.10.2006 
tas kas to ir saraxtiijis ir melis,un kraapnieks ar lielo burtu,pati ar to njemos,zinaasanas no vecmaates naakushas. to mulkji kas shito raxtiijis/rakstiijusi pati gribeetu redzeet,jaa kaarteejais diikdieniigais skeptikjis.

 krauklis, krauklisgoth777@inbox.lv  15:47:16 04.10.2006 
tas kas to textu sadomaaja ir cilveex bez saprasanas magijaa,vins saka ka taa ir maanjticiiba un kljuudaas,pietam smagi un druumi,magija un maanjticiiba ir 2 dazaadas lietas. karoche to textu ir raxtiijis stacijas petjka.

 phhh,   02:48:41 09.09.2006 
Notiek tas kam Tu tici..ja Tu tam netici tas nenotiek!

 Muhameds,   23:23:54 07.09.2006 
Magija ir pavisam reaala,koncentreejot energiju taa materializeejaas.

 chryslers, chryslers@one.lv  18:44:20 14.06.2006 
kaads sakhtmars tam visam ar zvaigznēm - lasiet paši! htmars tam visam ar zvaigznēm - lasiet paši!
http://www.liis.lv/astron/IE_version/Astromagija/Astromagija.htm#ievadam

 khe, zazaa88@inbox.lv  16:27:33 01.06.2006 
ja kaads zin kaadu efektiivu,patiesaam iedarbiigu piebursanas metodi,burvestiibu,loooooti luuudzu,atsuutiet man uz e-pastu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

 Juris, neteiksu  10:46:43 29.05.2006 
Likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības. Tāpat arī ar augstākām enerģijām. Ja tām netic un nejūt, tad tas nenozīmē, ka tās nav un nedarbojas.

 egija, egijazomerfelde14@inbox.lv  10:24:55 25.05.2006 
maģija ir tāda lieta kurai tic un netic ja cilvēks patiesi ticēs tad arī viņam tās maģijas interesēs un viņus vares noburt maģija pastāv un pastāvēs!!

 Eva,   11:09:20 10.05.2006 
Es ticu cilvēka domu spēkam - kā labajām, tā arī sliktajām domām. Ticu, ka var nodarīt ļaunumu raidot noteikta cilvēka virzienā negatīvas domas (lāstus), un arī raidot pozitīvas domas piesasitīt veiksmi... Tā nav māņticība, tā notiek!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:04:58 09.05.2006 
No savas personiigaas pieredzes varu pateikt - ka shis raksts ir 'bernu limenja' blenju raksts.....Ir nozime dazhaadaam ziimeem un vestijumiem....Viss atkarigs tikai no taa - no kaada apzinjas un vibraciju limenja CILVEEKS TAM VISAM PIIET !!!! Praktizejot Sahadza-Jogu ( kuraa gan netiek nekas taads maaciits - tikai teikts - lai mes pashi kljustam sev par garigajiem skolotajiem).....esmu sastapies ar dazhaadaam ziimeem....kuras var viegli atshifreet.....to nozimi.....Kaut gan pastaav ari teiciens - ka milzigas zinashanas dara dzivi smagaaku - tomeer labaak saprast apkaart notiekosho - nekaa dzivot tumsiibaa un nezinjaa un pieljaut - ka Tevi censhas citi apkraapt un izmantot ......Dzive nav tik vienkarsha - kaa raksta autors to pasniedz....Tas atgadina ex 'padomju' laikus - kad noliedza gan Dieva , gan velna eksistenci....Un dzive bija viens milzigs cietums - kas gan izdarija labu lietu - ex Padomijaa cilveki kljuva introspektivi - saaka iedziljinaties sevis iekshienee....Jo aareejaa darbiba bija ierobezhota.....

 Albatrosam,   08:32:06 09.05.2006 
Cilvēkam vienmēr ir izvēle, vai lasīt doto rakstu vai nelasīt, vai ne? :)

 mb, albatross,   19:11:28 08.05.2006 
lapas administrators nav šī teksta autors, tomēr rakstā paustais viedoklis ir līdzīgs.

 leliite, nikolakalnina@inbox.lv  22:55:02 06.05.2006 
pss...pareizi ka taadas burvestiibas nawa!! ja es redzeetu tad arii ticeetu un varu deret ka taa nedomaaju tikai es!!!!

 albatross,   17:06:30 06.05.2006 
Ja es neesmu neko pārpratis, tad man žēl, ka šī raksta autors vienlaicīgi ir arī lapas administrators. Nožēlojami rakstīt par šādām parādībām, apskatot tās no viena viedokļa (jāsaka diezgan galēja un uzstājoša) un vēl nepārprotami sajūtot pārākumu.

 guna13, guxa2@inbox.lv  16:45:50 03.04.2006 
baigi reāli:)

 meemais,   17:34:00 31.03.2006 
mags jau tas pats Zinības cilvēks vien ir

 karlsons,   09:51:25 27.03.2006 
un kam tad vispār maģija ir vajadzīga? par magu piedzimst vai izmācās?

 Eze, Mačatiņam  21:21:22 25.03.2006 
Nu tas tak labi, ja nav saskārušies :)
Maģiju jau vajag ārkārtas gadījumos, kad cilvēks pats ir ziepes savārījis un grib vēl savārīt...

 :-), machatinhsh@inbox.lv  20:59:03 25.03.2006 
Žēl man to kuri nav saskārušies ar eksartismu.Un izjutuši to spēku.Magi vienkārši ir humāni,sūdus netaisa,ja būtu viņiem karmiski atļauts,tie lielie gudrinieki,kuri netic,tā dabūtu pa likteni,ka nezinātu kur dēties.Bērni jūs esat,nepērtie.

 elektra,   11:23:24 25.03.2006 
galiigs sviests ko juus te rakstaat...anamaaliski un paaardabiski 4akari eksisteee....takso pieveriet savas ŽAUNAS

 EDZIZ, wskyline@inbox.lv  11:54:42 24.03.2006 
Es domaju ka magija ir un ta pastav bet ta visiem cilvekiem tikai ipashiem

 EDZIZ, wskyline@inbox.lv  11:54:37 24.03.2006 
Es domaju ka magija ir un ta pastav bet ta visiem cilvekiemtikai ipashiem

 monika jurjane, lia9@inbox.lv  16:04:52 05.03.2006 
es jau vispaariiba esmu ljoti majticiiga...reiz kaada vecaa muizhaa meginajam izsaukt melno pikja daamu...unj taa tanaaca no nekurienes...mani apppeda melnaa pikja edaama...peec tam mani izskakaaja mans kakjis...unj tagad esmu veselaa unj viss ir kaartiiba ja neskaitiisim to kad man ir paniskas bailae snjo kakjiem!!!!unj dazhreiz sanaak sadzert ar melno daamu bet visumaa vis ir normaali!!!;];];];]

 Sveetais nelietis, rogulis1979@inbox.lv  15:07:46 20.02.2006 
Patiesiiba ir taa,kam visu sirdi tici!Kas sapnim visu buutiibu tic,to sapnis muuzham neatstaas!

 Sintija,   15:01:43 20.02.2006 
tā ir patiesība....viss tas ir tikai teātris....un meļi....!!!! es esmu kat kur lasījusi ka ar burvestību var daudz ko mainīt...varbūt tā arī un ir.....bet es neticu....esmu arī lasījusi par kādu šamani kas ar mutes arfu no cilvēkiem aizdzina to slikto garu......muļķības....! Bet varbūt tomēr patiesība....

 Petrows, wizard6@inbox.lv  16:46:29 04.02.2006 
Tumsa nak un neviens to nevar apturet.......................

 Diana, Diana202@inbox.lv  21:18:44 03.01.2006 
Mans vards ir diana esmu stulba mui`l`ke kura nemak rakstit un mani intrese tikai viens

 Emīlija,   18:55:23 05.11.2005 
Manuprāt, uzrakstīta diezgan liela patiesība. Bet ir cilvēki, kas tam tic un kam ir vajadzīga šī
ticība. Maģija un ar to saistītās lietas liekas interesantas un aizraujošas. Galvenais nevajag
noticēt visam, ko saka.

 zzurcinna, zzurcinna@banda.lv  16:52:17 01.11.2005 
Manuprāt nedrīkst spriest par lietām, par kurām tu patiesībā nekā nezini.Nedrīkst arī par nezināmas
lietas skaidrot ar pāris šarlatānu nemākulīgo mēģinājumu tikt pie naudas!uz zemes ir pārāk daudz
mums nesaprotamu lietu, bet vai tāpēc var apgalvot, ka tā nemaz nav???ja mēs nezinām, tas nenozīmē,
ka tas neeksistē!!!

 simbarela, simbarela@inbox.lv  22:32:20 14.09.2005 
atvainojos shiem raksta veidotaajiem, bet dazhi magjisjas veidi patieshaam izdodas, bez magjijas
nepastaaveetu paregjis eizheeniijs sfinks uc...padomaajiet...

 Daijo, Vo  12:41:58 06.09.2005 
Varbuut kaadam liksies interesanti - es iedomaajos skaitli 7. Un luuk peec paaris komentaariem taalaak... Tikai iedomaajos to vairaakus meeneshus peec tam, kad Vo to ir pateicis. Nezinu vai tam ir kaads sakars:)

 raganiņa,   17:28:05 20.01.2005 
Jums taisnība, tie ir triki. Jūs maldāties vienā - ka visi...

 kasis, senjoritai  16:19:14 18.01.2005 
Vai velies,lai ko tev piebur, man naf ko darit..:)))

 senjoritta, deina_denija@tvnet.lv  23:00:53 16.01.2005 

Cilveeki uzmanieties no savaam domaam - taas ir riiciibas saakums ...(citaats).

 senjoritta, deina_denija@tvnet.lv  22:58:37 16.01.2005 

Cilveeki uzmanieties no savaam domaam - taas ir riiciibas saakums ...(citaats).

 Inguuna, angel_she_15@inbox.lv  07:53:35 15.01.2005 
ES TICU TA, ka ir cilveeki, kuriem ir fantastisks ieksheejais speeks, taadi, kas ar to speej citus ietekneet gariigi. shaadi cilveeki ir paarliecinaati par sevi un apveltiiti ar iipashu enerģiju un tikai vinju pashu zinjaa ir tas kaa to izmantot- labiem vai ljauniem meerkjiem.
bet laasti, laasti, manupraat, ir vienkaarshi muljkjiibas. mees protams nevaram buut 100% paarliecinaati, ka kautkas eksistee, neeksistee u.t.t., itkaa katraa jokaa ir dalja patiesiibas, bet nu, cik liela gan taa dalja ir?!
lai nu kaa, ir lietas kuras veel nav izskaidrotas un diez vai taas arii kaadrez atklaas, bet tikmeer cilveeki var ticeet kam grib- maģijai, mistikai, magiem, laastiem, amuletiem, ticeejumiem, piikja daamai, ruukjiishiem,...
es te vareetu baigi ilgi filazofeet, bet nu, lai katrs domaa savu! katrs kautkas tic, kautko noliedz...
bet taa nu tas ir, mees preciizi nezinam neko...

 Zvaigzne,   10:16:40 13.01.2005 
Es sam visam ticu un ticeesu...

 Lote,   22:30:47 17.12.2004 
Nafig vajag tādi mēsli tikai stulbeņi šim visam tic!

 margo, margo@project.lv  16:10:41 12.12.2004 
paaraak sarezhgjiitas teemas lai par to vareetu kaut ko uzzinaat chatojot.. skaidrs ir tikai tas , ka retajam ir kaada nojausma par paardabiskajaam paraadiibaam, kas patiesiibaa ir gluzhi dabiskas tikai cilveeks ir akls un kurls un vinjam iespeejams nav vienmeer nepiecieshams zinaat kas notiek.. visam ir pretspeeki un katrai energjijai pastaav gan + gan - , varbuut neizklausaas skariigi, bet tieshaam gruuti paskaidrot vieniigais ko varu teikt, ja tu netici dievam, velnam, laastiem utt.. tad tev nemaz nav jaatic, dziivo mieriigi prieksh tevis tas nepastaav, bet citam pastav.. muljkjiigi striideeties ir vai nav. ja tu zini kaut ko vairaak un uzskati citus par dumjaakiem(ja vinji nezin) tad tu pats neesi labaaks jo zinaashanas dotas, nevis kaut kaa pieraadiishanai bet citiem meerkjiem..
cieniet sevi un necentieties nevienam neko pieraadiit ar varu, katram pienaak dziivee apskaidriibas mirklis un nav nepiecieshams to steidzinaat..
Labaak nezinaat.. |Guliet mieriigi!

 Keisijs, kesijs@one.lv  17:40:06 26.11.2004 
Maģija ir viena no realitātes izpausmēm, noliedzot maģiju mēs noliedzam dabu. Muļķīgi!

 LIGITA, peidza3@inbox.lv.  16:18:23 25.11.2004 
PALDIES PAR INFORMAČIJU.

 HELEIN?, WWWGL69.APOLLO.LV  14:44:49 24.11.2004 
ES TICU MAĢIJAI!!UN PUNKTS....

 Fairy,   11:09:34 18.11.2004 
Par maanticiibaam nezinu. Pats neesmu maanticiigs, bet piemeeram buutu interesanti izprast, kaapeec muusu senchi taa domaaja... Varbuut vinji bija atklaajushi taadas sakritiibas kaadas muusu laikaa ir aizmirstas, jo atziitas par nepamatotaam. Varbuut tikai peec gadiem 100 mees uzzinaasim kaadu ciklu, vai apstaaklju mijiedarbiibu, kas noteiks kaads laiks buus taalaak. Piem. laika zinjaas runaa par cikloniem, shaadus ciklonus senie latvieshi nezinaaja. Tagad viss liekas elementaari, bet toreiz vinji noveeroja sakritiibas, bez pamatojumiem un ja tas nebuutu straadaajis tad jau vinji nebuutu tam ticeejushi.

 Fairy,   10:59:12 18.11.2004 
Magija ir, amuleti straadaa(lai gan noteikti ne visi) un burvestiibas eksistee. Tikai to visu taa nevar staastiit visiem, kuri nesaprot kaa tas var negatiivi izmainiit vinju dziivi un ja to uzzin visa pasaule, tad ari iespeejams negatiivi visu pasauli... Es gan pats neesmu burvis, bet zinaat zinu.

 Ha, ha.,   16:26:11 13.11.2004 
Par lāstu uzlikšanu un noņemšanu

Lāsts, ”sēž” tikai paša cilvēka apziņā, jo viņš tam ir noticējis. Tātad atbrīvojot cilvēku no šīs uzmācīgās domas, arī ir lāsta noņemšana. Nolādēt kādu, kas netic šīm lietām, vai par tām neaizdomājas ir praktiski neiespējami.
----------------------------------------------------------- -------------------------------------------
Maģija un burvestība ir stipra ar to, ka cilvēki tai notic.

Dziednieks ar maģiju nenodarbojas, bet gan cīnās ar tās izraisītām negatīvām sekām.

 Ha, ha.,   16:24:39 13.11.2004 
Jūsu darbības efektivitāti nosaka tikai un vienīgi cilvēku pašiedvesmas spēja. Tā tad arī ir jūsu vienīgais trumpis.

Šo trumpi Jūsu zināšanai izmanto arī psihoterapeiti, psihologi, radi un draugi kad mūs mierina un jebkurš cilvēks kas mūs uzslavē, kā arī izsaka komplimentu. Jā, cilvēks ir unikāls ar spēju pats sevi izārstēt tomēr lai pašiedvesma sāktu savu darbu ir nepieciešams uz to cilvēku pavirzīt. Taču ar šādu dziedināšanas veidu var palīdzēt tikai psihosomātisku slimību gadījumos. Tiešām nopietnu saslimšanu dzedināšanā ar pāšiedvesmu būs par maz, arī zīdainim vēl nav attīstījusies spēja sakārtot savu domāšanu, lai kaut ko iedvestu. Kā tad pēc Jūsu domām viņi gūst atvieglojumus savās kaitēs? Saprotiet, jau sen vairs nav jāpierāda kādam, vai dziednieks var palīdzēt, vai nevar, kā vinš to dara? Tas vienkārši notiek un viss, un samierinieties ar domu, ka netikai mediķi ir spējīgi palīdzēt slimojošam cilvēkam.

 Ha, ha.,   16:19:17 13.11.2004 
Ka kraukļi to vien dara kā pieķērc nāvi?
-

Kādu dienu pār mirēja māju pārlaidās ķērcošs krauklis, tad arī ļautiņi uzskatīja, ka tas atnesis šo zīmi par nāves stundiņas atnākšanu. un pastāstija notikušo pārējiem, kas izdaudzināja vēsti pa pasauli līdz cauri gadsimtiem viņa nonāca pie Jums.

--------------------------------------

Ka amuletiem, dārgakmeņiem piemīt kādas sevišķas, citiem priekšmetiem neraksturīgas īpašības?
-
Dārgakmeņiem piemīt sevīšķa enerģētika. Atradējs viņu piepilda ar sava prieka, juvelieris ar sava talanta, pircējs ar sava diženuma un lepnuma, līdz beidzot īstā saimniece ar sajūsmas enerģētiku. Tad vēl uzrodas zaglis kas to iekāro nolaupīt un vēl jau neskaitāmie skauģi. Padomājiet cik ap sīku minerāli virmo enerģijas, gan labās, gan sliktās. Nezinu kā pierādīt amuletu spējas sargāt no ļaunuma, to var tikai katrs pats pamēģināt un pārliecināties vai darbojas. Absolūta vai nebeidzama laime uz mūsu mīļās zemītes nav iespējama.
-----------------------------------
Ka augļu enerģētika, piemēram, bumbieris, vairo gudrību un spriestspēju, jāņogas — gara spēku, tostarp palīdz uzvarēt loterijā… Ka ābolā ir valdzinājuma spēks, kas pasargā no burvestībām un noskaušanāmuttUn
-
Vienā gan Jums ir absolūta taisnība un bez ierunām Jums piekrītu, augļos patiešām ir vitamīni!
Ieteiktu “Cienījamie burvji, šamaņi un simpātiskās raganiņas!” raksta autoram lietot uzturā bumbierus, varbūt tiešām palīdz? :)

 Ha, ha.,   16:18:39 13.11.2004 
Ka manu dzīvi var ietekmēt izgāzts sālstrauks!

-

Jūsu dzīvi izgāsts sālstrauks neietekmēs. Tomēr laikos kad sāls bija grūti sagādājams ( tās noteikti bija nesakārtotās, sentēvu satiksmes ministrijas neizdarības ), sāls varēja sasniegt pat zelta vērtībū. Tāpēc sievietei kas saimniekoja ķēķī vārot putras bija ļoti jauzmanās, par izgāstu sāls trauku varēja saņemt netikai lamas, bet atsevišķos gadījumos arī dabūt pa galvu. Vai tad tas nav strīds?

-------------------------------------------

Ka sasists spogulis vēsta nelaimi?
-
Tas pats ir sakāms par spoguli, jo tikai bagātās mājas bija iestiklotas logu rūtis, un spogulis jau skaitījās tāda bagātība ko to pat nodeva mantojumā. Tagad iedomājieties, kāds šo spoguli saplēš, tā jau ir vesela katastrofa, ne tikai vienkārša nelaime!

 Ha, ha.,   16:17:53 13.11.2004 
Māņticības muļķība
Kurš man paskaidros un pierādīs.

Ar smaidu.
Ticējumu pārvēršana par māņticību ir tā cilvēka problēma, kas to dara. Tautas ticējumi radās novērojot dabas parādības, notikumu pavērsienus. Piemēram ņemsim šim brīdim atbilstošu ticējumu “ Ja novembris ir silts un miglains, tad gaidāms bada gads” Ko tagad darīt? Ēst kā negudram un uzkrāt tauku slāni. To starpcitu šobrīd dara lopiņi. Pastāstīja viens lauksaimnieks, kas ir izbrīnīts par lopiņu nenoslāpējamo ēstgribu. Lūk radies vēl viens ticējums par dzīvnieku uzvedību, kas var ko vēstīt cilvēkiem! Jaatceras vienkārša lieta, ka ticējumi ir nevis dogmas, bet gan tikai varbūtības. Tad arī tie nekad nepārvērtīsies māņticībā!

--------

Ka manu dzīvi var ietekmēt kaimiņu melnais runcis, kurš katru dienu iemanās man šķērsot ceļu?
-
Sen, kad vēl nebija apgaismotas ielas, uzskatīja ja kaķis pārskrien ceļu tad ir jauzmanās vai aiz kāda krūma, koka nav paslēpies razbainieks kurš tīko tev atņemt maku vai dzīvību un tā ka šādi nedarbi tika veikti krēslas stundās tad kaķis kas šķērso ceļu vienmēr likās melns.(Tumsā visi kaķi ir melni, arī tāds teiciens noteikti ir dzirdēts). Kāpēc kaķis izdomājis skriet? Varēja būt iemesls, ka to izbaidījis paslēpies ļaundaris. Tā radās melnā kaķa nelabā slava, kaut arī viņš tikai kalpoja par to laiku “signalizāciju”!

 Tumsa, marand@apollo,lv  13:38:28 12.11.2004 
Diemžēl vairāk iedarbojas tumšie spēki,gaišie 90%šarlatāni.
Izvēlieties paši,kas ir kas.

 mb, >anima  18:19:29 08.11.2004 
varbut Tev ir ko pastāstīt?

 anima,   18:09:10 08.11.2004 
muļķības neviens neko tā arī nav uzinājis jaunu

 maza raganina,   17:14:54 03.11.2004 
es uzskatu ka magija ir!!!!!!!!!!!!!!!!1un es netaisos savas domas mainit

 ticetaja, kristalazda@inbox.lv  17:12:48 03.11.2004 
es uzskatu ka tas ir stulbi teikt ka ta nav magija laigan pats neko nezin visu isto zin tikai Dievs.Amen.

 Dominus, Dominus@one.lv  22:38:33 27.10.2004 
Istenību nezin neviens,tikai?

 Dziednieks,   00:10:46 23.10.2004 
Raždjonij polzatj, ļetatj ne možet ! Vispār daudzi cilvēki var nodzīvot bez ticības, cerības un mīlas! Daudziem tas neizsaka ne ko! Emocijas, kas var tikai traucēt dzīvot tā, kā gribās. Man viņu žēl!

 Ieva, puukjiits@one.lv  12:13:35 22.10.2004 
Jā....atliek pabrīnīties,ka ir vēl cilvēki ar šādu domāšanas veidu,bet nevienam jau nevar neko uzspiest un pierādīt,gan jau dzīve pati parādīs un noliks visu pa vietām.Tas parāda cik tālu teksta autors ir no dzīves realitātes,un cik maz savā dzīvē izbaudījis.Atliek novēlēt viņam veiksmi:)

 Jona->, RV, Vo  14:05:29 21.10.2004 
G.Grabovoja gadījumā mani visvairāk pārsteidza, ka Jēzus varētu būt ar šlipsi. :)
Ja nopietni - paliek interesanti.... ir vai nav viņš tas, par ko uzdodas, cits jautājums, bet spējas noteikti ir. Diemžēl, arī Sātans uzrāda līdzīgus brīnumus, tā ka... neesmu vēl tā iedziļinājusies, lai izspriestu.
Bet, pat ja G.G. būtu solītais Antikrists, vienalga tas nostiprina Dieva pozīcijas neticīgo sirdīs. ;)

 Jona,   12:18:35 21.10.2004 
Ļoti atvainojos par 'spamiem'! ;)
Nesaprotu, kas par gļukiem, jo sākumā neuzrādīja, ka komentārs jau ielikts.

 RV,   12:15:34 21.10.2004 
Lai Grigorijs Grabavoja kungs atbrauc uz Latviju un nodemonstree savas speejas..ja tas ta butu kaa par vinju raksta ..dzekam jau sen buutu Nobelja premija!

 Vo,   12:07:11 21.10.2004 
Gribu atbalstīt Jonu un teikt ka katrs, kas grib pārliecināties cik nopietnas ir šīs tēmas mūsdienu pasaulē un cik tālu tās jau ir atrisinātaslai apmeklē www.grigori-grabovoi.ru/
Kas domā, ka šis cilvēks ir kārtējais šarlatāns, lai atver sadaļu apliecības un diplomi. Būs viela pārdomām!

 Jona,   10:50:54 21.10.2004 
Mani nebeidz un nebeidz pārsteigt, ka cilvji paši negrib lasīt un uzzināt, bet izsaka gatavus spriedumus. Nu no kurienes šis - 'Nav iespējams ar savas domas spēku no attāluma negatīvi ietekmēt cilvēkus... utt.'?
Ir gan iespējams, gan negatīvi gan arī pozitīvi! Vai tiešām jūs domājiet, ka kaut vai par mūsu pašu Zilākalna Martu ir no pirksta izzīsta infa? Ka veselas bibliotēkas ir sarakstītas PAR NEKO? Piedošanu, ar šo te, ar šīm 'blēņām' nodarbojas zinātniski institūti un NASA!
Doma ir materiāla un visa mūsu pasaule, Visums ir vienvienīgas informācijas caurausts, bet cilvēks ir šīs infas (jeb domas) raidītājs un uztvērējs reizē.
Varbūt labāk apspriest kādu konkrētu grāmatu? Piem., 'Ticības fiziku' (Tihoplavs, Tihoplava, apg. Vieda)? Ja negribas ticēt 'tantiņām un šamaņiem', bet interesē zinātniska pieeja.

 Leina,   16:45:40 20.10.2004 
Biezji vien pat tiiri sadziivisks izskaidrojums.

 Vija,   16:41:14 20.10.2004 
Autors ir centies rakstīt par tēmu par kuru viņam ir maza sajēga.Domām ir milzīgs spēks,tās var darīt gan labu,gan ļaunu.Un sālstrauka izbēršana -protams nekas patīkams tas
nav, pirmkāt jāsatīra un ja nu vēl esi izbēris pēdējo, tad Tevi ir piemeklējusi neveiksme.Lielākajai daļai ticējumu ir izskaidrojums.

 Maar, maar@one.lv  16:04:17 20.10.2004 
Paldies Leina, vai varat uzrakstit mailu?

 Leina,   15:45:36 20.10.2004 
Par melno kakji[kraasai gan nav paaraak liela noziime]: kakjiem tieshaam piemiit iipashiiba redzeet/sajust lietas/straavas/energjijas, ko cilveeks [bez iipashi izkoptaam speejaam nejuut. Taapeec arii dazjkaart tie meedz briidinaat cilveekus strauji shkjeersojot tam celju vai ko nogaazjot, lai pieveerstu uzmaniibu, bet, ja kakjiic vienkaarshi pastaigaajas, tad gan nav nekaadas noziimes tam vai vinja celjsh ar cilveeka celju krustojas.
Un bailes [ticeejumos/religjijaas] cilveekos tiek ieviestas tikai un vieniigi taapeec, lai pasargaatu no pasha ljaunajam domaam un darbiem. Jo daudziem nepietiek ar izskaidrojumu - tas nav labi, ar to tu nodari paari sev vai kaaam citam - atbilde biezji vien ir: nu un, bet es taa gribu un taadaam muljkjiibaam neticu... par spoguli: to sasitot rodas plaisas - energjijas, kas spogulii ziivojushas speej paarvietoties telpaa un iespaidot cilveeku domas, garastaavoklus un liidz ar to riiciibu. Taapeec, ja spogulii shiis energjijas nav uzkraatas [tas ir jauns, regulaari tiiriits vai nav piesuucies ar negatiivajaam energjijaam - tikai labestiiba bijusi ap to] arii nekas ljauns nenotiek. P.S. tas ir tikai mans viedoklis - nekaadaa gadiijumaa ne apgalvojums.

 Prieks .....VO,   15:39:13 20.10.2004 
NEBIJA GAN:-(IEDOMAJOS.....CITU, ko nu darisim

 Vo,   14:37:01 20.10.2004 
Skaitlis bija septiņi.

 UNdīne,   12:28:19 20.10.2004 
Stop maar.....
savu viedokli pateicu, taalaako domaa pats....

 maar,   11:56:30 20.10.2004 
sasitišu 100 vai 1000 spoguļus un gals klāt?
karma pakaļā 100 dzīves uz priekšu?

 UNdīne,   11:38:40 20.10.2004 
nju, no vienas puses varbuut nekas, tachu no otras varbuut kautkas:)) vienkarshi viens no teeliem, kas tai briidii ir palicis spogulii sapliisiis. Kaa pats zini, daudz mazuminju veido vienu veselu, pazuudod vienam no mazuminjiem, var apliist lielais veselais...

 elviira,   11:24:25 20.10.2004 
speeks ir tikai pasha domaam.
ja man paar celju paarskries melns kaiminju runcis un es ieshu taalaak, visu laiku domaajot - notiks nelaime, tad nelaime arii notiks.
taa luuk.

 Maar,   11:22:43 20.10.2004 
un kāds man no tā sliktums?

 UNdīne,   11:10:53 20.10.2004 
informaacijas sašķelšanaas. neaizmirsti, ka tas pasaules ir daudzas, un tepat blakus. spohulis atceras, ikvienu vaibstu

 maar,   10:57:05 20.10.2004 
sasists spogulis sasit citu pasauli? vai tikai šis pasaules atspulgu? sasit, vai sadala vairākās?

 UNdīne,   10:43:53 20.10.2004 
1.melnā kaimiņu runča iedarbība šķērsojot indivīda ceļu - nekad neesmu ticeejusi, neviens nav iedzinis bailes:))
2.izgāzts sālstrauks nesmu gaazusi:) tachu saals, cukurs un medus ir vielas, kuras uzkraaj informaaciju, liidz ar to ar taam ir viegli manipuleet:
3.ķērcošs krauklis- iegaajies no latvieshu folkloras kaa nelaimes veestnesis- neesnu neesmu paarbaudiijusi:)
4.sasists spogulis- spogulis ir saikne ar citu pasauli,jaazin knifinji, lai patieshaam nenestu nelaimi.

 Maar,   10:38:39 20.10.2004 
māņticība, kam nav nekāda pamatojuma izņemot kopš bērnības iedzītas bailes:
1.melnā kaimiņu runča iedarbība šķērsojot indivīda ceļu
2.izgāzts sālstrauks,
3.ķērcošs krauklis,
4.sasists spogulis

 UNdīne, Maar  10:22:01 20.10.2004 
tieshi taa.

 Maar, Undinei  10:19:57 20.10.2004 
šķiet šeit šai rakstā jānovelk strīpa - kur beidzas māņticība un kur sākas lietas, kas tiešām var kaut ko ietekmēt...

 UNdīne, Maar  10:12:27 20.10.2004 
es tachu jau teicu,ka shajaa rakstaa paaris lietas ir paaraak muljkjiigas.
Un tomeer, ja labi grib, un noskanjo to runci, tad var panakt visu ko:))

 Maar, ->Undīnei  09:57:14 20.10.2004 
kā manu dzīvi var ietekmēt kaimiņu melnais runcis Behemots, kurš katru dienu iemanās man šķērsot ceļu?

 antons,   22:50:44 19.10.2004 
Kurš man paskaidros, kā manu dzīvi var ietekmēt izgāzts sālstrauks?

 UNdīne, maaram  15:34:08 19.10.2004 
nezinot Juusu domas par sho teemu, man gruuti, ko atbildeet. Tikai taapeec, ka man negribas nevienu paarliecinaat vai gluži preteeji noliegt kaada celju.
ja veelaties dot ieskatu savaa uztveree shai jautaajumaa, tad mpantera@e-apollo.lv

 maar, Undīnei  15:14:37 19.10.2004 
Varbūt Jūs varētu pastāstīt par to sīkāk?

 Vo,   14:49:28 19.10.2004 
Runājot par buršanu autors lieto tādu jēdzienu kā 'pašiedvesmas spēja' un liek
šo jēdzienu kā izskaidrojošu pamatu savos spriedumos. Šis ir viens no piemēriem, kur parādās autora virspusējība spriedumos. Nosaucot parādību vārdā, tas nenozīmē šo parādību izskaidrot. Ja autors dziļāk padomās par 'pašiedvesmas spējas ' mehānismu, iespējams, ka viņš līdz tai pašai savā rakstā nokritizētajai buršanas un vārdošanas mākslai vien nonāks. Jo, ja jau reizi ir pašiedvesma, tad kādēļ lai nevarētu būt svešiedvesma?
Varbūt paeksperimentēsim? Ja autors, vai kāds cits šo manu komentu lasot šobrīd iedomāsies kādu skaitli no viens līdz desmit, es rīt komentā uzrakstīšu, kas tas bija par skaitli. Norunāts? Savus zīmīgos skaitļus atcerēties nevajag! Piefiksējiet to skaitli, kas šobrīd jums ienāk prātā!

 UNdīne,   12:11:32 19.10.2004 
nesaredzu jeegu pieraadiit un skaidrot neizskaidrojamo, jo kaa jau teicu ieprieksh, ne visu var paskaidrot. Un viedoklji ir tik dažaadi. Aprakstiit no pieredzes viedoklja, nu nez, jo katram arii ir sava pieredze. Bez tam shai konkreetajaa rakstaa njemtie piemeeri ir diezgan samistroti, panjemti haotiski. No kaiminjruncha liidz amuletam ir taals celjsh

 maar -> maar@one.lv  11:16:13 19.10.2004 
esam atvērti visām idejām, ja vēlaties un varat kompetenti izteikties par šeit publicētajiem jautājumiem, lūdzu rakstiet.
e-mistika.lv administrators

 UNdīne,   10:16:23 19.10.2004 
nekad neesmu sapratusi cilveekus, kuri visus noliek uz vienaada liimenja. Visi vienaa maisaa - gan baltie, gan melnie, gan mazie, gan lielie.Un jeega kaada? Aber nekaadas. Visvieglak ir neredzeet, nedzirdeet un noliegt, visjaukaak ir mekleet racionaalus izskaidrojumus. tikai ir lietas, kur racionalitaate un konkreets pamatojums nedarbojas.

 Vo,   16:58:44 18.10.2004 
Ja cilvēkam nav nekādas nojēgas par tēmu, kādēļ vajag par to rakstīt? Un vēl kategoriskā formā! Autors ir tipisks materiālists, kur.... [lost]