Kāda ir bijusi Reiki sākotnējā mācība un patiesais Mikao Usui dzīvesstāsts?

Pateicoties pētniekiem un Reiki meistariem-skolotājiem Valteram Ļubekam, Frankam Ardžavam Petteram, un Viljamam Li Rengam ir nonācis patiesais Mikao Usui dzīves stāts Rietumu pasaulē, ir iespēja ielūkoties kāda tad ir bijusi Mikao Usui Reiki tīrā, sākotnējā mācība. Šie pētnieki ir vairākus gadus pavadījuši Japānā pētot Reiki izcelsmes saknes, tas ir dokumentāli pierādīts un apstiprināts.

Kāda ir bijusi Reiki sākotnējā mācība un patiesais Mikao Usui dzīvesstāsts?


Pateicoties pētniekiem un Reiki meistariem-skolotājiem Valteram Ļubekam, Frankam Ardžavam Petteram, un Viljamam Li Rengam ir nonācis patiesais Mikao Usui dzīves stāts Rietumu pasaulē, ir iespēja ielūkoties kāda tad ir bijusi Mikao Usui Reiki tīrā, sākotnējā mācība. Šie pētnieki ir vairākus gadus pavadījuši Japānā pētot Reiki izcelsmes saknes, tas ir dokumentāli pierādīts un apstiprināts.


Savā laikā Reiki atklāja un pilnveidoja Mikao Usui, kurš bija budistu mūks. Viņš piedzima 15 augustā 1865 gadā nelielā Japānas ciematiņā Taņai (Jamagatas rajonā), kurš atradās netālu no Nagoijas.  Usui daudz laika veltīja ceļojumiem un pētniecībai, tāpēc daži viņu uzskatīja par bagātas ģimenes pēcteci. Kaut gan priekš Japānas tā bija normāla parādība, šajā gadījumā šie pieņēmumi neapstiprinājās. Pētījumiem un ceļojumiem, kuriem viņš nodevās, tika piekopta klejojošā mūka dzīve, kurā veiksme atkarīga no paša iniciatīvas, elastības un dievišķās vadības, nevis no atbalsta, ko var sniegt bagātība.
 Ir zināms , ka jaunības gados Mikao Usui mācījās kiko budistu klosterī Tendai, kurš atradās svētajā kalnā Kurama, uz ziemeļiem no Kioto. Kiko- tā ir Japāņu cigun versija, disciplīna, kura paredzēta veselības uzlabošanai caur meditācijām, elpošanas praksēm un lēniem fiziskiem vingrinājumiem. Viņa ir fokusēta uz ki izmantošanu jeb dzīvības enerģiju, kura sevī ietver arī metodi roku novietošana uz ķermeņa.
 Pie kiko metodes izmantošanas, ar vingrinājumu palīdzību tiek radīts dziednieciskās enerģijas avots, un tikai pēc tam šī enerģija var tikt izmantota dziedniecībā. Tā dziednieks var tik iztukšots, jo tiek izmantota viņa personiskā enerģija. Mikao Usui ļoti vēlējās noskaidrot vai neeksistē kāda dziedniecības metode, kura neprasītu dziednieciskās enerģijas uzkrāšanu sākumā un nenovestu beigās pie cilvēka iztukšošanās. Tas bija nopietns jautājums, un sēkla, kura iekļuva jaunieša prātā un nemanot auga aizvien lielāka, pēkšņi brieduma gados atnesa vislielākos augļus.
 Zināšanu meklējumos Mikao Usui apbraukāja visu Japānu, Ķīnu, Eiropu. Viņa mērķis bija izzināt visdažādākos virzienus- medicīnu, psiholoģiju, reliģiju un garīgo attīstību. Viņš pievienojās matafizikas grupai ar nosaukumu Rei Dziumi Ka, kur turpināja savas garīgās pasaules izzināšanu. Patstāvīgi atrodoties zināšanu kārē, viņš spēja radīt pamatus, kas palīdzēja izprast brīnumaino iniciēšanu, kura pie viņa ieradās gadu vēlāk.
 Izglītotais un labi organizētais Mikao Usui prāts palīdzēja viņam iegūt sekretāra darbu Sinpei Hoto, pēc tam viņš kļuva par veselības daļas vadītāju. Viena no priekšrocībām, sekretāra darbības laikā, bija iespēja nodibināt kontaktus ar ietekmīgiem cilvēkiem visā Japānā. Šie kontakti viņam palīdzēja organizēt personisko biznesu un ar laiku kļūt par veiksmīgu biznesmeni.
 Kādu laiku viņa lietas gāja veiksmīgi, bet 1914 gadā situācija izmainījās. Pārvaldot dažus no budismu virzieniem, Mikao Usui nolemj kļūt par budistu mūku. Sakoncentrējies uz reliģisko praksi, viņš saspringti strādā. Beigu beigās viņš atgriežas Kurama kalnā, kur mācījās zēna gados. Viņš nolemj kalnā pavadīt 21 dienu pilnīgā vientulībā. Tur viņš meditēja, badojās un lūdzās. Viņa programmā viena no meditācijas daļām bija stāvēt zem neliela ūdenskrituma, kur galva nebija zem ūdens. Tādu meditāciju praktizē Kurama kalnā līdz pat šai dienai. Viņas uzdevums ir attīrīt un atvērt kroņa čakru.
 Vientulības perioda beigās, kurš tika pieņemts 1922. gadā, caur Mikao Usui kroņa čakru ienāca spēcīga, brīnišķīga garīgā gaisma un viņš izjuta apgaismību. Tā bija Reiki enerģija, kura atnāca īpašas iniciācijas veidā. Pēc šī notikuma viņa apziņa nozīmīgi paplašinājās, lieliskais spēks ienāca viņā. Mikao Usui zināja, ka tas ir tas spēks, ko ir gribējis iegūt, kad mācījās Kurama kalna klosterī dziedniecību. Viņa priekam nebija robežas. Tagad viņš zināja, ka var dziedināt cilvēkus nezaudējot savu personisko spēku.
 Mikao Usui vispirms Reiki izmantoja sevis dziedināšanai un pēc tam saviem tuviniekiem. 1922. gada aprīlī viņš pārcēlās uz Tokiju, kur radīja biedrību „Usui Reiki Rioho Gakai’’ kas tulkojumā nozīmē ‘’ Dziedināsanas Reiki metode Usui Biedrībā”. Pēc tam viņš atvēra Reiki klīnikas un sāka apmācīt cilvēkus Reiki un veikt ārstnieciskos seansus.
 Vēlāk viņš izstrādāja sešus Reiki līmeņus jeb apmācības pakāpes. Viņš savus līmeņus numurēja atpakaļejošā secībā, nekā pie mums Rietumos pieņemts. Pirmais līmenis bija numur seši, bet pats augstākais līmenis bija pirmais līmenis. Pirmie četri Reiki līmeņi atbilst tagadējai pirmajai pakāpei pēc Takatas kundzes klasifikācijas. Viņa apvienoja visus četrus līmeņus vienā pakāpē. Pirmie četri līmeņi tika nosaukti par iesācēju līmeni, piektais līmenis tika nosaukts par iekšējo mācību un bija sadalīts uz pirmo un otro pusi, bet meistara pakāpe tika nosaukta par noslēpuma apmācītāju.
 Mikao Usui neizmantoja vārdu meistars, Japānā šis vārds netika vispār lietots. Šis tituls bija ieviests Havojai Takatai 1970 gadā, kad viņa sāka apmācīt noslēpuma apmācītāja līmeni. Gudrāk būtu bijis šo terminu neizmantot, jo garīgajās praksēs par meistaru dēvē to, kas ir sasniedzis apgaismību, kura tikai retajam planētas iedzīvotājam izdodas sasniegt. Reiki noslēpuma apmācītāja līmenī skolotājs nodod skolniekam Reiki apmācību un iniciāciju, kur netiek no skolotāja prasīta apgaismība, pat ne tāds garīgais līmenis, sasniedza apgaismotais Mikao Usui. Jo, kad cilvēki pirmoreiz dzird par Reiki un meistara pakāpi, viņi domā vienlīdzīgu ar garīgo meistaru vai apgaismību, kura rezultātā rodas nepareizs priekšstats par Reiki meistaru. Ir arī tādi, kas tiecas kļūt par Reiki meistaru tikai dēļ statusa, nevis lai cilvēkiem nodotu tālāk Reiki.
 Ja Rietumos Reiki meistara tituls tiktu saukts vienkārši par Reiki skolotāju vai instruktoru, tad ap Reiki nevirmotu tik daudz mulsinošu ilūziju, kā tas notika 70 un 80 gados, kad pirmo reizi tika apmācīti meistari.
 Mikao Usui turpināja dod mācībstundas un dziednieciskos seansus Reiki klīnikā Tokijā, bet 1923 gadā miers un harmonija tika izjaukta ar zemestrīci, kura nežēlīgi skāra Japānu. Dzīvības zaudēja ap 140000 cilvēku. Reiki cilvēks nebija emocionāli traumēts. Nepieciešamība pēc Reiki izauga neizmērojamos apjomos un Mikao Usui dienu un nakti strādāja ar saviem skolniekiem, lai pēc iespējas vairāk palīdzētu cietušajiem. 1925. gadā viņš atvēra nozīmīgi lielas klīnikas Tokijā un Nakano un sāka braukt pa visu Japānu nesot Reiki zināšanas tālāk. Savā darbības laikā viņš apmācīja divus tūkstošus skolnieku un sešpadsmit skolotājus.
 Mikao Usui nevēlējās, lai Reiki kļūtu par nelielas grupas īpašo praksi, kuri varētu kontrolēt un vadīt Reiki izplatību. Viņš gribēja lai Reiki būtu pieejams katram planētas iedzīvotājam un izplatītos pa visu pasauli. Viņš mācīja, ka Reiki ir ceļš, ko jebkurš cilvēks var praktizēt un sajust kā Dievišķo enerģiju, kas veicinātu cilvēkus apvienoties draudzīgā kopienā, lai radītu labāku pasauli.
 Mikao Usui nomira 1926.gada 9.martā vadot Reiki grupu Fakujamē. Viņš ir apglabāts Tokijā. Viņa skolnieki uz viņa zārka uzlika lielu memurālu akmeni, kurā ir aprakstīta Mikao Usui dzīve un darbs.
Interesanti, ka Čjuridzo Hajasi pēc Mikao Usui nāves pārrāva saites ar Mikao Usui radīto biedrību un izveidoja savu asociāciju. Viņš veda pierakstus par visiem vadītajiem seansiem un izstrādāja personisko stilu ar speciālām roku pozīcijām pie slimību dziedināšanas. Kaut arī Hajasi bija Mikao Usui cienījamais skolnieks, viņš nekad nav bijis Mikao Usui sistēmas lielmeistars. Pēc būtības lielmeistara tituls nav ietilpis Mikao Usui sistēmā.


Reiki ienākšana Rietumu pasaulē.


Reiki Rietumos nokļuva pateicoties Havojai Takatai un izplatījās pa visu pasauli, tā rezultātā daudzi miljoni cilvēku var izmantot Reiki dziedniecisko spēku. Ja nebūtu Takatas kundzes, tad Reiki ilgi vēl nebūtu zināms Rietumu pasaulei, varbūt tā arī paliktu nezināms.
 Havoja Takata piedzima 1900. gada 24. decembrī Havaju salās, kad izauga, sāka strādāt cukurbiešu plantācijās. Viņa apprecējās ar vienu no plantāciju grāmatvežiem un dzemdēja divus bērnus, bet 1930 viņas vīrs nomira, viņa bija spiesta bērnus audzināt viena pati un smagi strādāja plantācijā, lai nodrošinātu ģimeni. Pēc pieciem smagiem darba gadiem viņai parādījās nopietnas veselības problēmas, sāpes vēderā, slikts plaušu stāvoklis, pilnībā sabeigti nervi. Tad Takata devās uz Japānu, lai apciemotu savus vecākus un uzlabotu savu veselību.
 Sākumā Havoja Takata devās uz parasto slimnīcu,bet tad nolēma izmēģināt ko citu, līdz nokļuva doktora Hajasi klīnikā kur katru dienu saņēma divus Reiki seansus. Pēc četriem mēnešiem viņai bija pilnīgi vesela. Veicot apsekošanu parastajā slimnīcā, izārstēšanās rezultāts tika apstiprināts. Viņai bija liels prieks par atgūto veselību un dziļa vēlme mācīties Reiki, lai, atgriežoties Havajās, varētu noturēt savu veselību. 1936. gadā Takata saņēma pirmo Reiki līmeni no doktora Hajasi. Gadu viņa strādāja Hajasi klīnikā, kur veica Reiki seansus.
 1937. gadā viņa atgriezās Havajās. Doktors Hajasi sekoja viņai, un kopā viņi atbraukāja visu Havaju lasot lekcijas, mācot Reiki un veicot dziedināšanas. 1938. gada 21. februārī viņa saņēma otrās pakāpes iesvētību.
 Havoja Takata atvēra klīnikas Havajās, kā ar Hilo un Honolulu klīniku. Viņa veica dziedināšanas un apmācīja otrajā līmenī, kuru pati sāka šādi dēvēt. Viņa kļuva par slavenu dziednieci un sāka braukt uz Ameriku un daudzām citām pasaules valstīm apmācot Reiki un veicot dziedināšanu.
 1970. gadā viņa sāka gatavot skolotāja līmeni jeb kā viņa sāka dēvēt- meistara pakāpe. Par sagatavošanu, kura notika nedēļas nogalē, viņa ieviesa 10 000 dolāru samaksu.
 Savas dzīves laikā viņa paguva iniciēt 22 meistarus. Viņa nomira 1980. gada 11. decembrī. Pirms nāves viņa nodeva iniciēto meistaru sarakstu, kurā ietilpst: Džordžs Araki, Beta Grei, Džons Grei, Dorotija Baba, Ursula Beiloi, Riks Bokners, Barbara Brauna, Franks Brauns,  Patrīcija Evinga, Fillisa Furomonto,  Airisa Isikura, Harijs Kuboi, Etels Lombardijs, Barbara Mak-Kulloha, Mērija Mak-Feidena, Pols Mičels Betels Faigs, Barbara Rei, Sinabu Saito (Takatas māsa), Virdžīnija Semdaija, Vanja Duaņa.
  Lai saglabātu savējo Mikao Usui Reiki sistēmas interpretāciju, katram no šiem cilvēkiem Takata lika dot zvērestu, ka mācīs tieši tā, kā darījusi viņa. Kaut arī līnija ir nākusi no Mikao Usui, viņa savā praksē un pasniegšanā atteicās no daudz kā, ko par svarīgu uzskatīja Mikao Usui, un ieviesa savus noteikumus. To, ko viņa mācīja, būtu pareizāk nosaukt- Reiki Takata.
 Savā ziņā viņas lielā naudas summas ieviešana par Reiki pakāpi ir atzīstama, jo tas ievieš lielāku cieņu pret Reiki. Bet ne visiem tas tā ir nepieciešams un saprotams. Citiem šāds cieņas veids liekas mākslīgs, zūd tā cieņa, ko ir pelnījis Reiki, pateicoties savai dziedinošai iedarbībai un citu labumu atnešanai. Daudziem cilvēkiem lielās naudas summas kļūst par šķērsli Reiki saņemšanai, traucē viņa ātrākai izplatībai pasaulē. Tas viss nonāk dziļā pretrunā ar to, ko savā laikā vēlējās un mācīja Mikao Usui par Reiki sistēmu un viņas pieejamību, atvērtību cilvēkiem.
 Pēc Havojas Takatas nāves, viens no viņas divdesmit diviem iniciētajiem meistariem izlēma nesekot viņas prasībām un devās tālāk pastāvīgā ceļā. Tā bija Airisa Isikura, kura par pēdējās pakāpes apmācību ņēma ļoti mērenu summu, pat bieži vien apmācīja par velti. Tā rezultātā 80 gadu sākumā Reiki izplatība stipri paplašinājās visā pasaulē un vairāki simti cilvēki saņēma Reiki meistaru apmācību par nelielu samaksu. Viņu skaits sāka ātri izplatīties un dotajā brīdī Reiki pēdējās pakāpes cena ir kļuvusi normāla. Tikai nedaudz meistaru prasa 10 000 dolāru par pēdējo Reiki pakāpi.
 Cilvēki nokļūst tieši pie tiem Reiki skolotājiem, kuri viņiem ir nepieciešami. Tie, kuri meistaram maksā 10 000 dolārus pa pēdējo pakāpi, viņiem ir nepieciešams tieši tādu summu samaksāt, bet tie, kuri maksā mazāk, tiem paredzēts samaksāt mazāk. Katram skolotājam ir tiesības nosaukt savu apmācības summu vai apmācīt par velti. Maksājamās summas lielums nekā neietekmē Reiki apmācības un iniciācijas kvalitāti. Kā redzam, savā laikā Havoja Takata ir ņēmusi ļoti lielu naudas summu par nedēļas nogales apmācības kursu. Daudzi meistari ir sākuši piedāvāt daudz garāku apmācības kursu un arī zemākas cenas.
 Atnesot Reiki Rietumu pasaulei, Havoja Takata no savas puses pielikusi klāt noteikumus par Reiki sistēmu, kuros ir daudz ierobežojumu un kuri nav saistīti ar to, ko savā laikā ir mācījis Mikao Usui. Šie noteikumu palēnina Reiki izplatību pasaulē un mazina skolnieku skaitu. Protams, mēs nedrīkstam aizmirst kādu fantastisku dāvanu mums ir atnesusi Havoja Takata Rietumu pasaulei. Mēs esam viņai pateicīgi par paveikto darbu. Pēc Takatas nāves vairāki skolotāji sāka atkāpties no Takatas ieviestajiem noteikumiem un aizliegumiem, bet sekoja savai iekšējai balsij un sāka Reiki mācīt daudz atvērtāk, atļaujot skolēniem veikt pierakstus un magnetafona ierakstus.
 Tā rezultātā sāka izveidoties rakstiskie materiāli grupu apmācībām, kā arī ņemta daudz mazāka naudas summa. Citi sāka nodarboties ar Reiki vēstures faktu meklējumiem, rezultātā tika atrasta jauna informācija Japānā par doktora Mikao Usui dzīves gaitām. Šie dokumentālie pierādījumi apstiprināja faktu, ka Reiki ir jāmāca daudz atklātāk un jābūt pieejamas katram cilvēkam. Mums jābūt pateicīgiem tiem cilvēkiem, kuri drosmīgi uzdrošinājās sekot savai iekšējai balsij un attiecīgi rīkoties. Pateicoties tam Mikao Usui sapnis realizēsies un katram planētas iedzīvotājam Reiki būs pieejams.


Materiālu sagatavoja: Psiholoģe, „Starptautiskā Reiki centra”direktore, Reiki meistare –skolotāja ( Japānas tradīcija), Reiki Hands and Feet ( Indijas Reiki skola) skolotāja Nora Kalnmale, reiki-reiki.lv


29.06.2005

Komentāri:

 Dziednieks  19:02:29 30.04.2010
80.254.218.118

Es esmu!

 guga, Ilonai  12:04:55 23.07.2005 
Vispar jau nu ko nu tur var zinaat par dveeselju vecumu. Katram no mums var sakaapt galvaa, taa gadaas. Jums vai man tikpat labi kaa ikvienam citam - un lai Dievs muus visus no taa pasarga, gan Gunti, gan mani, gan Juus, gan visus citus. Jo kad cilveeks runaa no sava ego un iedomaajas sevi paaraaku par kaadu citu, tajaa pashaa briidii jau vinjsh ir mazaaks nekaa tas, par ko vinjsh taa domaa.

Ego speelee savas speeliites un tikt tam paari visiem mums ir vienaadi gruuti. Saka jau, ka shajaa pasaulee ir tikai divu grupu cilveeki: tie, kuri jau ir atbriivojushies un tie, kuri veel nav. Laikam jau mees neviens te neesam tikushi tajaa pirmajaa grupaa. Visi mees esam tikai uz celja - labaakajaa gadiijumaa, ja esam, jo arii par to neviens nevar buut droshs. Pasham jau viss kas var likties, bet tikai Dievs zina, kaa ir patiesiibaa.

Un arii piederiiba vai nepiederiiba pie kaadaam organizaacijaam te neko nemaina. Protams, gariigas organizaacijasun veel jo vairaak Skolotaaji var sniegt zinaamu paliidziibu, aizsardziibu vai sniegt zinaamas tehnikas un energjijas, tomeer - taas ir tikai papildus iespeejas, tas ir tieshi taapat kaa ar daavanaam materiaalaa dziivee - patiikami, bet, ja nepuuleesimies pashi, vislielaakaa daavana peec kaada briizha buus taapat bezveertiiga, bez tam tas veel ietver reizeem arii papildus riskus. Savs celjsh mums taapat jaaiet pashiem- tur neviens nekaa nevar paliidzeet.

Austrumos nekad tik ljoti neskataas uz reinkarnaacijas procesu kaa uz evolucionaaru procesu - kaut gan dabiski Jums ir taisniiba, ka tas ir kaut kaadaa zinjaa evolucionaars process. Tomeer daudz vairaak tiek uzsveerts tas, ka, kameer cilveeks nav sasniedzis atbriivi shajaa dziivee, nekad nevar zinaat, kur vinjsh nonaaks ar naakosho reinkarnaacijas procesu, jo, kur vinjsh nonaaks, kuraa no sehaam pamat eksistences formaam, to nosaka tas, ko vinjsh domaas, uz ko vinjsh koncentreesies naaves briidii, bet tas savukaart, ja vien cilveeks nav dzilji nostiprinaajies nepaartrauktaa koncentraacijaa un meditaacijaa uz kaadu konkreetu gariigu meerkji, var buut viss kas, atkariibaa no situaacijas visdazhaadaakaas lietas - un kas konkreeti, to noteiks liktenja speele. Vismaz taa saka tradiicija.

Bez tam ko lai arii G.S., Juus vai es vai jebkursh cits sheit neteiktu - pareizas vai nepareizas lietas. Aciimredzot tas, ka mees sheit runaajam ir vajadziigs, citaadi tas nenotiktu. Shajaa sarunaa mums visiem ir iespeeja augt. Tas ir taapat kaa juuras akmentinji berzeejas viens gar otru un shajaa procesaa visi mainaas. Par ko mees patiesiibaa arii visi viens otram varam buut pateiciigi:)))...

 Ilona Guntim,   03:32:46 23.07.2005 
Gunti Juus tiesaam neredzat sevi no malas, ko redzat citos, patiesiibaa jau sleepjaas Juusos, tikai veel to neesat apzinaajies un nesaprotam, visam jau savs laiks un cilveeks jau uzreiz nav attiistiita un saprotosa buutne, laikam esat jauna dveesele, nekas paies kaadas dziiviites paliksiet sapraatiigaks, visu jau nu nevar no cilveecina gribeet vienaa dziivee. Protams ka zel , bet kaa jau teicu visam savs laiks un laiks attiistiibai un izpratnei.Skumiigi, ka taads gara ajaunas un nesaprotosas dveeseles pamanaas savariit tik daudz jucekliibu, bet nu viss jau ir taa kaa u ir.

 guga, :)))  21:52:55 22.07.2005 
Es ar kaut kaa neredzeeju nevienu jogu:))), ko buutu taisiijusies nolinchot Ilona. Un vispaar, manupraat jogi diezko netuseejas e-netaa, vinjiem ir labaakas lietas, ko dariit:)))...

 Girts, Guntim,   20:50:38 22.07.2005 
Ui, Gunti!
Ja nu kāds te patiešām diskusijās ir tā nesmukāt atsedzies un sevi pasniedzis kā nesavaldīgu un naidīgu, tad tā nudien nav Ilona! Vari minēt trīs reizes, kurš tas ir!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  09:55:51 22.07.2005 
Mis' ilona' Beidziet te staastiit pasacinjas un aizmaaleet citiem acis. Juus sevi ljoti labi pasniedzaat - kaa naaidiigu un nesavaldiigu, rupju sievieti- kura nolinchotu visus jogus - ja vien tas buutu vinjas speekos. Man Juusu komentaari riebjas lasiit - ejiet tachu citur - tur variet savas gudriibas boreet citiem durakiem.

 Ilona Guntim,   18:26:26 21.07.2005 
Labi jau skan cels pie Dieva, bet pats esat loti taali par Dieva izpratni un pat nenojausat kas ir cels pie vina, ja varat izteikt otram cilveekam draudus,kaadus izteicaat man.Tad nu redzu cik taalu juusu cela speeks sniedzas, taalaak par paarmetumiem neesat ticis, nu ko lai saka, izsaku jums liidzjuutiibu...Un noveelu kaadreiz nevis tikai iet pie Dieva, bet arii satikties vaigu vaigaa ar vinu un saprast iistaas dziives veertiibas un gaismas cela speeku.

 guga,   12:09:44 21.07.2005 
No deklaraacijaam pashaam par sevi absoluuti nekas nemainaas... Varbuut labaak tad neko nedeklareet, lai cilveeki veerte peec augljiem...

 guga,   12:07:57 21.07.2005 
var jau deklareet, ko grib, neviens nevar aizliegt...

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:39:51 21.07.2005 
Mis 'ilona' jau nepaliks bez komenta. Esmu apmierinaats ar to ko ieguvu - ar Jums man nav kopiigs nekas. Sekta vai ne sekta - Sahadza-Joga ir celsh pie Dieva/ Un savieniiba ar to.

 Ilona Guntim,   19:13:15 20.07.2005 
Viss dziivee ir pluusmaa un mainaa, te karalis un te ja ubags, taapat te maaciiba cienaa un te neviens par vinu vair sneatminaas.... Skaties, ka arii tavu jogas sektu negaida tik pat spozs liktenis, neesi tik paspaarliecinaats, jo neesi Dievs un nezini kas lemts sai maaciibai un cik ilgi tai buus ziedu laiki.

 guga, G.S.  18:24:09 20.07.2005 
Un kaa zinaams shii taa saucamaa dziives kvalitaate kaa ekonomisks jeedziens pats par sevi diezko nepaliidz atbriivoties cilveekiem no probleemaam.
Ljoti labas shajaa zinjaa ir taas aptaujas par laimiigako naaciju: http://www.nationmaster.com/graph-T/lif_hap_n et

Ir jau tur korelaacija ar dziives liimeni, bet tas, ka AustrumEiropa ir tik nelaimiiga, nu daudz nelaimiigaaka par visaam Aazijas vai DA valstiim ar zemu videejo dziives liimeni, tomeer par kaut ko liecina, jo dziives kvalitaate ekonomiskaa noziimee neapshaubaami mums ir daudz ausgtaaka kaa Indijai piemeeram, bet tajaa pashaa laikaa apmierinaatiibas ar dziivi liimenis Indijaa ir turpat 2X augstaaks kaa mums.

 guga, G.S.  18:09:35 20.07.2005 
Kaapeec tad tikai individuaali - Tu tachu soli dziives kvalitaati visiem. Tad visiem arii vareeji paskaidrot, kas ir shii Tava dziives kvalitaate. Citaadi taads pilniigi abstrakts formuleejums.

Vispaar jeedziens 'dziives kvalitaate' tachu laikam ir tiiri ekonomiska kategorija - to parasti veertee peec pavisam konkreetu kriteeriju skalas, kuraa ietilpst videejie ekonomiskie raadiitaaji, uztura kvalitaate, mediciinisko pakalpojumu pieejamiiba un kvalitaate, tehnologjiju pieejamiiba utt. Tiiri makroekonomiski noveerteejot dotaas valsts ekonomisko situaaciju saliidzinoshi ar citaam. Vai tad ne taa?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  14:59:51 20.07.2005 
Cien.GUGA. Tev personigi ari varu tikai individuaali atbildeet.
Jums visiem, kas lasa shos komentaarus. Sahadza-Joga uzlabo jebkura cilveeka dziives kvalitaati. Ir tikai jasanjem Pashrealizacija. Un vismaz vienreiz dienaa 10 minutes janodarbojas ar Sahadza-Jogas meditaciju. Apmaciba ir BEZMAKSAS !Mums drizumaa buus Indijas Muzikas starptautisks bezmaksas koncerts - 4.augustaa Zinatnju Akadeemijaa - 19.00-22.00 Kura ietvaros visi interesenti varees sanjemt savu Pashrealizaciju.

 guga, G.S.  12:53:10 20.07.2005 
Un peec kaa Tu veertee savas dziives augshupeju? Naudas vairaak? Kas veel? Buutu interesanti uzzinaat dziives augshupejas kriteerijus shajaa gadiijumaa. Tikai bez vispaariigaam fraazeem - taa pavisam konkreeti.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:30:28 20.07.2005 
Paldies Girts ! Par mani neuztraucies :) Man viss ir OK. Un mana dziive iet uz augshu !

 Girts, Guntim,   10:28:18 20.07.2005 
Ai, Gunti!
Iespējams, ka SJ kā kustība ir OK. Bet Tu pats gan laikam neko tā arī neesi sapratis ...

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  09:53:04 20.07.2005 
Tomeer gribiet sevi paraadiit kaa 'sveetu un nevainiigu'...
Mis Ilona ??? Kur tad palika Juusu ciinja ar sektantiem - pie kuriem Juus mani pieskaitiet...Vai saprataat - ka Juusu speecinji tam par vaaju - iet pret Sahadza-Jogiem, tos apmelot un noliet ar samazgaam...No sirds apsveicu to Juusu pazinju - kas aizgaaja no Juusu ietekmes !!! Lai shim cilveekam dziivee viss izdodas !

 Ilona ,   22:38:10 19.07.2005 
Pilniigi jau ap sirdi diivaini paliek, kad palasa Gunta Strautnieka komentaarus, sajuuta, ka tas nav cilveeks, bet necilveeks, ka nu beidzot vina patiesiibaa buutiiba ir iznaakusi uz aarpusi, draudi un visaadas taadas lietas. Buutu sis cilveeks kauneejis seit, bet taadi cilveeki jau ir bez moraales, Dieva vaards, Gaisma un miilestiiba, pienemt otru jau svesa kaa kiiniesu aabece. Jaa skumji, bet katram jau savs laiks, citam jau daudzas dziives jaanodziivo lai izprastu siis augstaas patiesiibas un veertiibas.

 guga, Ilonai  12:37:38 19.07.2005 
Nenjem galvaa. Katram savs celjsh kaa Gjirts to arii teica. Un mees nevaram sho cilveka celju izmainiit nu nekaa. Protams, varam luugt par citiem, un tam ir sava jeega, varam izstarot savu miilestiibu, bet tas ir arii viss. Ja tas tiek noraidiits, tad mees mieriigi ejam taalaak un viss. Tur nav pat ko iipashi atskatiities tad vairs.
Un veel, atsevishkju cilveeku smagas novirzes veel neko pashas par sevi neliecina par kustiibu, kurai tie it kaa seko. Ir viens jauks daosu staastinjsh, kur ir teikts taa - ja patiess cilveeks seko nepatiesai maaciibai, vinjsh tik un taa sasniegs patiesiibu, bet, ja nepatiess cilveeks seko patiesai maaciibai, rezultaats vienalga buus nepatiesiiba. Savs rezons tur ir. Protams, kopuma kustiiba ir jaaveertee peec taas augljiem, bet ne peec viena vai diviem atsevishkjiem gadiijumiem ar cilveekiem, kas, it kaa, ir kaut kaa sekotaaji (peec taa, ko vinji pashi deklaree, jo ir tachu zinaamas iestaades, kur ljoti daudzi cilveeki visu ko deklaree, un tas ir attieciigi arii jaauztver).

Man, piemeeram shobriid nav pietiekama pamata spriest par SJ, man vienkaarshi nav viedoklja, lai gan dabiigi GS izleecieni godu shai kustiibai nedara. Manupraat kustiibai buutu arii pietiekami skaidri jaanorobezhojas no shaadaam izpausmeem. Tachu veel es gribeetu piebilst, ka man nav arii vajadziibas ieguut sho viedokli par sho kustiibu. Cilvekam vienkaarshi ir jaaatrod savs celjsh - kustiibaas vai aarpus taam - un tad vinjsh iet pa to. Un tad visiem var teikt - labi, labi, dziivojiet vien mieraa:)))...

 Aivars, Ilonai  20:55:51 18.07.2005 
Tāpēc jau mums latviešiem tik zemu visās jomās iet,ka tādas padibenes ceļ galvu gaisā.Atklāti spļauj Latvijas himnai virsū;,,Dievs svētī latviju...,,- Loģika ir vienkārša - jo vairāk morālas padibenes savāks latviešu tautu,jo grūtāk mums visiem ies.Tā ir likumsakarība.Pedarastu demarši;tas ir tikai sākums.Principā kriminālas sektas daudzus novedīs pie pašnāvības.Mēs pastāvīgi būsim stresā.Mums nebūs miera.
Būtībā - staļinisms,tikai citā formā.

 Girts, Guntim,   16:40:27 18.07.2005 
:o)

Pretenziju jau naff. Galvenais, manuprāt, nepalaist garām momentu, ka ne jau konkrētais virziens ir tas, kas sajauc gaisu, pie nosacījuma, ja meklētājs pats neieslīgst aprobežotībā. Gaisu sajauc konkrēti cilvēki virzienā :o)

Reiz raxtīju - pieļauju, ka SJ patiešām nav tas sliktākais, ar ko cilvēkam nodarboties, garīgus ceļus meklējot. However - un te lasīt vēlreiz iepriekšējo rindkopu :o)

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  16:34:15 18.07.2005 
Bet mis 'ilonai' tomeer paliks neliela 'shkrobe' - ka vinjas pazinja vinjas komandaam vairs nepakljaujas - un ies dziivee savu celju. Droshi vien bija bagaats biznesmenis, ko gribeeja slaukt...bet neizdevaas....

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  16:25:14 18.07.2005 
Variet iesniegt pretenzijas rakstiski. Izskatiisim :) Mob. 9594892, Guntis.

 Girts, Ilonai vēl,   16:24:34 18.07.2005 
Pavērojiet, kas notiek. Lai apslēptu savu vājumu, tiek piesaukti smagās artilērijas balsti. Prezidente, piemēram. Tas gan galīgi nav arguments SJ labā, par to jau tika padiskutēts iepriekš.

Bet par paziņu nesatraucieties. Nāks laiks, nāks jauni paziņas. Jo viss, kas notiek patiešām notiek tā, kā tam ir jānotiek! Dievs zin labāk, viņš ir lielāks Režisors nekā mūsu prāts!

 Girts, Ilonai,   16:18:14 18.07.2005 
Vai ir vērts ņemt galvā?

Jūs piemetāt nosacītajam diskusiju kalnam nelielu oli un atsedzās daža laba patiesība šad tad paslēpta aiz skaistiem vārdiem. Kurš prata saskatīt, tas daudz ko saskatīja. Super!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  15:54:43 18.07.2005 
Nu gluzhi 'bomzis' tas juusu pazinja nav. Taataad - apmeeram es zinu, kursh tas vareetu buut. Zheel - ka izjuka Juusu plaani uz sho cilveeku. Selavii - kaa saka francuuzhi..
Gruuti bija - kad biju viens. Tagad mees esam daudzi - ieskaitot Valsts Prezidenti Vairu Vikji - Freibergu. Un shaadas 'ilonas' vairs neko nevar izmainiit :) Paldies Dievam - ka shis cilveeks tika valjaa no shiis te 'ilonas' ..

 Ilona Guntim,   15:43:33 18.07.2005 
Jaa redzu tiesaam, ka mans paziistamais cilveeks ir pilniigi pamatoti nonaacis apsaubaamaa pasaakumaa, izmainiijies liidz nepaziisanai un vaardaa netaisos saukt, man nav vajadziigs lai mani peec tam vajaaatu un laadeetu. Paldies jau par veeleejumu kad nekad nebuusu laimiiga. Es biju un esmu un buusu laimiiga, tikai saapiigi noskatiities kaa paarcilveeks Guntis meetaajaas ar draudiem un laadeejumiem, kaa arii sirds saap par paziistamo cilveeku. Kas Juus esat par skolotaaju, ka tik asi jaariagee uz manu viedokli, taatad tas bija pamatoti un izraadiija patiesiiibaa Juusu buutiibu. Tiesaam miilie cilveecini nejat uz so trako sektu, aiz skaistaas maskas sleepjas tumsa un neiecietiiba. Kaa nav kauns teikt lai braucu prom no teevzemes, es stingri turos pie savaam sencu sakneem, nevis ar svezemju apsaubaamaam maaciibaam, kam nav saknes sajustas sajaa savu sencu zemee, tam visaadas jogas vajadziigas.

 Girts, Guntim,   15:39:25 18.07.2005 
Nē, nu es patiesi nevaru lepoties ar būtisku ieguldījumu Latvijas garīgās attistības labā!

Laikam jau tad vairāk atbilstu kategorijai 'tukšs muldoņa' (līdz 'pilns muldoņa' točno nedavelku, nav attiecigās iniciācijas saņemtas. Ne internetā, ne klātienē :0))

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  15:12:36 18.07.2005 
Kameer citi diskutee - cilveeki mirst, karo, laupa, nogalina, spridzina. Ko Tu Girts esi darijis Latvijas labaa ? Vai esi kaadam paliidzeejis - vai tikai esi tukshs muldonja ...

 Girts,   14:47:00 18.07.2005 
Nevajag jau ne draudēt, ne riet, viss būtiskais šajā pasaulē ar Dievpalīgu tāpat notiek. Bet par to iešanu uz priekšu ...

No daļas it kā varot spriest par veselo. Ja Gunti esi SJ daļa, tad par SJ kustības virzienu var diskutēt ...

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  14:40:44 18.07.2005 
Aha - chau Aivar ! Iists Sahadza-Jogs ne no viena nebaidaas :) Varat draudeet , varat riet, Sahadza-Joga uz priekshu iet !

 Aivars, G.Strautniekam  14:00:17 18.07.2005 
Gunti,Tu redzi,ka viens solis,un Tevi principā jau likumīgi var arestēt.Es jau Tevi brīdināju,ka Tu agri,vai vēlu parādīsi,ka Tu zaimo Svēto Garu.Tas ir tikai sākums Tavai lejupslīdei.
Ja esi vīrietis,tad lūdzu atvainojies Ilonai.
Dievs no Tevis ir atstājies.Uzņem to ļoti nopietni.
Ja Ilona nosauks tā cilvēka vārdu, - Tu apjēdz,kas ar Ilonu var notikt?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:31:08 18.07.2005 
A Girts ... Sveiks... Zini - kaadus paarbaudiijumus izciesh budistu muuki - pirms vinjus uznjem klosterii...Dziive nav rozhu daarzs - kaa Tu pats labi To zini.Lai ILONAI tiek drusku shitaa visa priecinja...Nebrauc augumaa - neviens Tevi neaiztiks :) Atradusies inteligjentaa taisniibas karotaaja. Ja Tev kaut kas nepatiik - brauc prom no Latvijas uz labaaku
valsti - kur Tev nebuus jakontakteejas ar sev nepatiikamiem cilveekiem. Daudzi jau ir aizbraukushi. Jo vairaak visaadi meerglji aizbrauks - jo paareejie labaak dziivos !

 Girts, Guntim,   12:40:54 18.07.2005 
Vai pēdējais teikums nav sava veida programmas uzlikšana? Manuprāt, tas nedara godu nevienam cilvēkam, kas it kā kaut ko garīgi meklē, Gunti!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:32:32 18.07.2005 
rKaa saka Ilona - vinjas pazinja ir degradeejies. Laikam arii pirms jogas (nezinu kuras - kameer Ilona nepieraadiis ar faktiem) shis cilveeks nebija nekaads labinjais. Sahadza-Jogaa meklee patveerumu tie - kas ir nolaadeeti, kuriem paliidzeet vairs nevar neviens. Atliek vienigi celsh uz augshu - aaraa no pashu radiitaas elles - pie Dieva. Tie kas nodarbojas ar Sahadza-Jogu ir pasargaati no ljaunuma, nekas vinjiem nevar paari nodariit. Veltas ir Juusu puules ILONA - muus apmelot. Juus savaa dziivee nekad nebuusiet vairs laimiiga.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:21:56 18.07.2005 
ILONA - interesantiu kas tad ir tavs pazinja.Latvijaa ir neliels Sahadza-Jogas kolektiivs - varbuut Tu sajauci ar 'krishnaitiem' Bez tam latvieshu mums tikpat kaa nav vispaar. Ko TU saki par Valsts Prezidenti - kura ar SJ ir nodarbojusies Kanaada. Es par Sahadza-Jogu uznjemu videofilmu - varu Jums bez maksas nosuutiit. Man bija personiski pazistama Aija Salninja no Tieslietu Ministrijas Religisko lietu departamenta. Esmu ari uzstaajies LKR raidijumaa par jogu. ILONAS izteiktajam nav pieraadijumu - taa ir kaarteeja demagogija no muusu nelabveeljiem.

 Ilona,   11:42:44 18.07.2005 
Turieties taalaak miilie cilveeki no Sahaja- jogas, man tuvi paziistams cilveeks ir totaali izmainiijies un stulbs palicis bija nor,aals dzeks liidz sapinaas ar so tumsas sektu. Saimai ar likumu vajadzeetu aizliegt sitaadas sektu un kaktu maaciibas, kuras izniicina un attaalina cilveeku no realitaates, sapotee cilveekam nereaalas utopijas par it kaa patieso dziivi un taas jeegu, tas viss ir malsds.

 JA, TIO  22:42:07 16.07.2005 
...vai viņš gadījumā nav provokators,lienot,kur neprasa.

 tio,   15:35:28 16.07.2005 
Redz kaa noraavies Strautniek, tas bija tev testins vai vareesi filozofiski uztvert, kaa redzu Tev taalu augt liidz viedajam mieram, vienalga kaads ko teiktu speetu pienemt un ar mieru uztvert nevis meetaaties ar fraazeem tu esi stulbs.Patiesiibaa mees citos redzam sevi, taatat pats sevi nodeeveeji par stulbeni.Audz un atgeedzies no savas paargudriibas, aizdomaajies reiz, citaadaak dziive salauziist un liks so maaciibu aptvert.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  17:10:50 14.07.2005 
TIO - Tu esi stulba :)

 tio,   16:58:00 14.07.2005 
Tas viss ir sektantisms, vai joga vai kas cits.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:26:49 14.07.2005 
Girts - tad jau mees abi esam divi lidzigi beedu braalji :)

 Girts, Guntim,   12:09:58 14.07.2005 
Tūlīt došos garākā vairākdienu izbraucienā ar bērniem pie dabas, bet pirms tam izstāstīšu gadījumu iz savas dzīves.

Pirms gadiem pieciem nopirku Rīgā dzīvokli, kurā ar ģimeni ievācāmies. Nestāstīšu gari, pateikšu tikai, ka tas, kas sāka notikt pēc tam, bija visai nepatīkami. Bizness sagāja dēlī, no darba aizgāju; bija sajūta, ka man ir atvienots enerģijas padeves vads, ka esmu iespundēts kaut kādā astrālā mucā. Pat komunikācijas ar paziņām un tuviem cilvēkiem vienkārši vairs nenotika. Nekas vairs vienkārši nenotika!

Tad mani pakonsultēja par Vastu principiem un ieteica dzīvoklī dažās vietās sakarināt attiecīgas jantras. Neteikšu, ka tas bija izmisuma solis, taču ar motivāciju - kaut kas jādara un sliktāk nebūs - to izdarīju.

Tici vai nē - lēnām viss sāka atgriesties! Viss sakārtojās un pat vēl labāk nekā bija pirms tam!

Protams, var to skaidrot ar sagadīšanos. Protams var to skaidrot ar psiholoģiskiem momentiem. Protams, sava nozīme bija tam, ka tas viss notika manā 'Sadesati periodā' (no vēdiskās astroloģijas Tev ir jāzin, kas tas ir).

Lai nu kā, man nav negatīva nostāja pret jantrām. Galu galā, arī latviešu ornamenti ir sava veida jantras.

Cita lieta - piekrītu Tev, ka tā ir sava veida iejaukšanās liktenī. Aivars noteikti te varētu kliegt, ka tas ir sātanisms; es neesmu tik kategoriski noskaņots, tomēr arī man nav pārliecības, ka to vajag darīt. Kaut gan - ja esi ieguvis zināšanas, kāpēc neizmantot?

Vēl svarīgs moments - pirms pielikšanas jantra ir 'jāieslēdz'. Pretējā gadījumā efekts būs labākajā gadījumā nulle. Kā ieslēgšanu dara, nezinu.

Vēl moments - arī jantru karināšana iet roku rokā ar vēdisko astroloģiju. Tur ir svarīgi, ko, kad un kāpēc.

Veiksmīgu vīkendu visiem!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:18:01 14.07.2005 
Es vairaak nopriecaajos - ja redzu ka pa celju aizbrauc zivju fabrikas mashiina - taa ir veests - ka tikshu pie naudas. Pats esmu praksee izmantojis dazhaadas jantras - labuma nekaada - taa ir varmaaciiga ielaushanaas savaa likteenii ar neparedzamaam sekaam - parasti sliktaam :(

 Girts Guntim,   10:01:09 14.07.2005 
Hatha jogai ar jantraam nudien nav nekaada tiešā sakara!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  09:48:49 14.07.2005 
Prieka Vests darbonji liimee zivs atteelus.Hatha jogas paarstaavji liimee jantraas. Tas viss ir gariigais egoisms un klaja izraadishanaas.No taa visa nelabi metas.

 Aivars, Gugam  23:50:42 13.07.2005 
Jēzus jau bija pirms zemes radīšanas.Un zivi varēja zīmēt pravieši kā Jēzus nākšanas zīmi,Jēzus nākšanas zīme austrumu gudrajiem bija zvaigzne,,,.Visa vecā derība būtībā ir pierādījums,ka nāks Jēzus.Jēzus zīme ir arī jērs.Iešu mazliet tuvāk sapratnei:Jēzus ir prāts tik augstā pakāpē,ka ja tas tiek sludināts,mums vienkārši nepielec.Mūsu prāts nekad nelīdzināsies Jēzum,tad jau mēs ari varētu izgatavot vaboli,kurai aizmugures daļā mazs stobriņš un ķermenī divas kameras ar atšķirīgām vielām.Kad tuvojas pretinieks,tad šīs vielas nonāk stobriņā un rodas sprādziens,kas iznīcina pretinieku.
Tāpat arī par šo zivi var izdomāt tikai Dievs.Jo,ja nezini,tad arī neaizdomāsies.Tak varēji kādam piezvanīt un pajautāt.
Man reiz autoservisā zēni pajautāja: tu arī tajā zilo biedrībā esi.Es sākumā nesapratu.Bet klīst baumas par tādu sapratni.Un šo domu,protams piespēlē sātans.Viņam patīk paņirgāties par svētumiem.
Var jau nelīmēt,bet tā ir tāda sīka niekošanās.Tur ar svētībām,vai kādu citu darbību nav nekāda sakara.
Parasti ,ja braucu un ieraugu kādu zivtiņu uz mašinas,tad ar intresi paskatos ,vai nav kāds pazīstams no kristiešu sabiedrības un viss.Mani braucot ceļā sargā dzīvais Dievs,ne kāda tur uzlīmīte.Kaut gan ,ei zini.Dievs ir varens.Viņš var visu.
Tā arī divu dienu laikā neviens nevarēja atbildēt - kāds sakars Jēzum ar zivi.Nu pagaidīšu vēl.Tu jau varēji gan painteresēties.Tas tiešām ir interesanti.Būtībā tas ir Tavs laucīņš.

 Guga, Aivar  23:21:18 13.07.2005 
Visas attieciigaas Biibeles vietas paarstaastiit, kur piemineeta zivs, visos iespeejamos kontekstos, Tu to gaidi no manis, vai kaa:)))... Es to varu izdariit, bet Tu pats arii vari. Un nedomaaju, ka tas te shobriid kaadam vajadziigs. Viss. Liimee manis peec uz sava autinja, ko Tu gribi, es uz sava autinja shobriid vispaar neko netaisos liimeet. Viens no iespeejamiem zivs simbola variantiem ir arii tas, ko pateica Guntis, protams, shajaa zinjaa vinjam ir pilniiga taisniiba. Taapat kaa cits ir tas, ko es jau pateicu ieprieksh. Viena no simbolu valodas nianseem ir daudzu noziimes slaanju iespeeja un atkariiba no konteksta. Taa arii ar zivs simbolu. Ja juus redzat tur glaabshanas simbolu, augshaamcelshanaas simbolu - manis peec, bet es pavisam neesmu paarliecinaats, ka kristieshi, kad katakombaas ziimeeja zivi, domaaja ar to to pashu, ko shodienas kristieshi, kas liimee sho ziimi uz autinjiem. Diemzheel mees nevaram aizbraukt laikaa un pajautaat tik vienkaarshi un tad atbraukt atpakalj.

 Aivars, Guntim  22:49:34 13.07.2005 
Super,super,super...

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  16:08:24 13.07.2005 
Sveiks Aivar ! Kaa jaunaa gjimene ?

 Aivars , Guntim  15:48:58 13.07.2005 
Gunti,tu teici ,ka esot gājis,, prieka vēstī,,.Pareiz izdarīji,ka aizlaidies no turienes,ja tur tādas muļķības mācīja.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  15:37:32 13.07.2005 
ZIVS ir NAUDAS simbols.

 Aivars, Ģirtam  15:30:14 13.07.2005 
Ģirt ,es neplātos.Bieži vien suns rej uz savu atbalsi...

 Aivars,   15:27:40 13.07.2005 
Mūsu saruna ar Gugu sākās pie 6 un 7.Nobeigums kā jau vienmēr pabraukt vienam otram virsū.
Šī tēma ir interesanta ,pat viena no galvenajām cilvēka dzīvē.Man tiešām būtu interesanti uzzināt ,ja es nezinātu.Mēs tak te viens otru izglītojam.Var pateikt :es nezinu...pastāsti,bet moralizēt par pofigismu,tas nav interesanti.
Nu kā tad būs ar to zivtiņu?Ko tas varētu nozīmēt?
Starp citu,šīs uzlīmes Latvijā uz mašīnām kļūst arvien vairāk.

 guga, Kaadam  12:53:45 13.07.2005 
Bet vai buutu par sho nezinaashanu tagad jaauztraucas. Ejam un izzinaam, ko ir iespeejams, riikojamies, izejot no taa, ko zinaam, un esam gatavi mainiit savas nostaades, ja to buutu nepiecieshams dariit izejot no izzinjas procesaa guutajiem rezultaatiem - tas arii viss.

 Kaads,   12:04:40 13.07.2005 
Tikai nepazuudi savos simbola valgos, jo taa nav iistaa realiaate. Brt vai kaads vispaar zina kur vina saakas un beidzas?Stipri saubos.

 guga, Gjirtam  11:44:50 13.07.2005 
Tas par to simbolu - manupraat ljoti labi. Taa arii notiekaas... Mums paaraak biezhi gribas simbolus samainiit ar realitaati...

 Girts, Aivaram,   08:48:45 13.07.2005 
Zivtinjas uzliime - nu un? Jebkuraa gadiijumaa tas ir simbols kaut kam. Simbols - un tikai, pat ja shis 'kaut kas' ir noziimiigs un liels!

Tad ko tur plaatiities? Es, redz, zinu, ko shis te noziimee, a tu nee! Man ir, redz, shii rotaljlieta, a tev nav! Taa kaa bishkjinj velk uz detskij sad ... Vismaz taa tas teksta kontekstaa no malas izskataas.

 Girts, Sady,   08:38:20 13.07.2005 
A ja nu atbilde buutu, ka Dievs arii ir Miilestiiba?

 Sady,   00:55:21 13.07.2005 
Atvainojos bet no jusu komentariem priekstats ka esat galigi saputrojusies.
Jus nevarat vienkarsi valdit par pratu un kermeni lidz jus nebusiet padzivojusi kadus 5 gadus nost no lielpilsetam un materialajam vertibam. Jus pat nemakat kontrolet savu kermeni. Teorija ir viens prakse kaut kas cits. Un ko baznicas macitaji sludina ir galigi garam pasi nemak nodefinet atbildes un paskaidrot kaut gan censas.

Piem. Kas ir vissvarigakais uz pasaules. VISUMAA? DIEVS? AUGSTAKAIS SAPRATS? ES? Visvertigaka ir milestiba!!!!
Kapec? Kapec ne dievs vai kas cits? Bibele akstits miliet dievu un jezu. Macitajs saka ka vissvarigakais ir dievs. Pilnigs idiotisms!!!! KA ES VARETU MILET DIEVU JA NEBUTU MILESTIBAS? KADS VAR ATBILDET?

 guga, Kaadam  00:26:27 13.07.2005 
Ko satraucies?:))). Naac un piedalies! Prieksh kaa tad portaali domati - tachu lai patirgotos, kad sagribas:)))...

 Kaads,   23:42:56 12.07.2005 
Kaarteejie kristus karini un murgi, ko nematies kaa tirgus baabas un vislielaakais ir stulbais Strautnieks.

 Aivars, Gugam  23:26:11 12.07.2005 
Laikam jau tomēr Tevi par agru sāku lielīt,ka esi gudrs. Augstskolā par šādu atbildi sanāk vecīt apaļa nulle.
Vai pats izzināsi,ko nozīmē zivtiņas uzlīme uz automašīnām,vai tomēr man apstāstīt?
Varbūt šoreiz pats.Teici,ka Tev daži pazīstami no kristiešu vides...
Tava atbilde Strautnieka līmenī.Piedod.Vēl arvien Tevi cienošs.

 guga, igo par 5%  18:04:46 12.07.2005 
Ja runaajam finansiaalaa noziimee, tad, protams, taa arii ir - 5% valda paar visiem citiem 95% (vai teiksim preciizaak - paar kaadiem 94.9%, jo 0.1% paliek uz tiem, kas kaut kaadaa noziimee shajaa sociaalajaa speeliitee nepiedalaas vispaar - tur ir dazhaadi varianti, kaa tas iespeejams). Un iemesls tam ir muusu pashu guleeshanaa. Ja neguleetu, tad mees tiiri viegli vareetu sasniegt vismaz to 0.1% vai varbuut iekljuut tajos 5%, ja buutu uz to veeleeshanaas.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:45:06 12.07.2005 
IGO - viss ir daudz vienkarshaak. Ir Kali Juugas beigas - pirms Gaismas aushanas Tumsa ir visbiezaakaa. Bet Gaisma jau aust - kaut leeni un nemanaami !!!

 igo,   01:39:57 12.07.2005 
Ko Juus domaajat par miegu un pamosanos? Un to kas notiek Latvijaa? Un ko domaajat par taadu pieneemumu,ka 5% valda paar pasauli un paareejie ir tikai pakaartoti vergi sisteemas valgos?

 igo,   01:38:17 12.07.2005 
Ja kaads saka ka zina,ka kaa ir patiesiibaa, tad tie ir vislielaakie maldi, un cilveece ik dienas dzivo maldos un iluuzijaas, jo viss ir tkai iluuzija un arii taa ir iluuzija... Patiesiibas nav un tajaa pasaa laikaa ir, kas vienam der tas otram neder vai otraadaak...

 Guga,   00:26:48 12.07.2005 
Zivs ziime uz Tavas mashiinas ir uzliimeeta taapeec, ka agriinie kristietieshi shur tur katakombaas vinju bija ziimeejushi. Un Tu domaa, ka taa apziimee Tavu izredzeetiibu un glaabshanu. Bet patiesiibaa taa taapat krusts un daudzi citi it kaa kristietiibas simboli bija plashaa lietojumaa tuukstoshiem gadus pirms kristietiibas paraadiishanaas. Un konkreeti, ja runaajam par Romas impeeriju, tad driizaak var teikt, ka shii ziime naak no Denderas simbolu sisteemas Senajaa Eegjiptee un apziimee nezinjas staavokli, Aivar. Jaa, jaa tieshi taa - gariigo tumsoniibu taa apziimee, kas cilveekam ir jaaizpeerk pamazaam paarmainot zivs horizontaalo staavokli cilveeka vertikaalee - tieksmee peec gariigaa.

 Aivars , Gugam  00:14:41 12.07.2005 
Nesaprati. Vēlreiz.
Tev jālasa bībele,tad pieleks.Es jau Tev nebraucu virsū,bet Tu vienkārši nezini to noslēpumu,ka cilvēks Dieva apzīmogots ir kā nepilnība,Viņš to ir nosaucis ar skaitli 6.
Bet vienīgi radītājam pieder pilnības skaitlis 7.
Te nav runa par kultūrām,tautu pašieviestiem kultiem,kuri principā ar laiku izmainās.Viss cilvēciskais ar laiku mainās.Arī Tu mainies un Tava sapratne.Pienāks laiks,kad Tu turēsi sevišķi svētu šo skaitli.
Vai esi ievērojis zivtiņu uzlīmes uz mašīnām? - kā Tu domā ,kas tas ir?

 Guga,   00:09:37 12.07.2005 
Piedevaam pie visa, cik ir 3+4 nosaka tikai skaitiishanas sisteemas jautaajums, citiem vaardiem sakot noteikti izejas postulaati, ko definee cilveeka pasha praats. Tas pats par sevi veel nenosaka, ka 3+4 nav 7, bet tikai ljauj saakt skatiities, kaadas veel ir iespeejas, kaa veel ir iespeejams nodefineet pamatpostulaatus un kas no taa mainaas.

Kaa zinaams kopsh 18, 19 gs. revoluucijas zinaatnee, kad paraadiijaas pirmaas neeikliida gjeometrijas, kur paraleelas taisnes krustojaas, ir jau saprasts, ka ir iespeejams defineet arii citaada veida izejas postulaatus, defineet citas neklasiskas matemaatikas, kas plashi arii tiek pielietotas praksee modernajaa fizikaa un dod pavisam labus praktiskus rezultaatus. Tas, kas dazham liekas kaa aciimredzama patiesiiba, izraadaas var taada arii nebuut, un kad tas pirmo reizi tika saprasts, aklu ticeeshanu saaka aizstaat izzinja.

 Guga, Aivar  00:01:16 12.07.2005 
Nepieder tas skaitlis 7 nekaadam vieniigajam patiesajam. 7 ir sveetais skaitlis visaas religjijaas:)))... Taapat kaa 3, 9 un veel virkne citu skaitlju - par katru no tiem ir pavisam konkreeti ar gariigo praksi un cilveeka dziivi saistiiti iemesli kaadeelj tam tiek pieveersta lielaaka uzmaniiba kaa citiem. Bet, ja runaa par Dievu, tad Dievam pieder visi skaitlji - tiklab 6 kaa 7 kaa arii visi citi.

 Aivars, GUGA  23:40:10 11.07.2005 
Varu Tevi iedrošināt. Ir Vienīgais Pareizais. Un Tu to labi zini. Ja tas tā nav, - tad šodien 3+4=6
Varu Tev papaust,ka 6 ir cilvēka skaitlis.
Bet Tam Vienīgajam Patiesajam pieder skaitlis 7

 Guga, Gjirtam  23:25:43 11.07.2005 
Manupraat nav runa par labaako vai sliktaako. Pasaule pastaav kaa vieniiba daudziibaa. Viens un tas pats Likums caurauzh visu un ir visaa. Arii attieciibaa uz religjiju. Dazhaadi cilveeki piedzimst dazhaadaas videes un tiem ir atshkjriigas gariigaas vajadziibas. Kaut kaadaa noziimee varbuut tas ir taapat kaa ar skoleeniem dazhaadaas klasees. Tikai tas saliidzinaajums ir biistams ar iespeeju 'piebarot' savu egoismu ar domu, ka kaads ir vecaakaa vai taalaakaa klasee - resp. tuvaak Dievam, kaa citi. Manupraat nav runa par 'tuvaak' vai 'taalaak', jo to nosaka tikai ieksheejaas kvalitaates nevis formaala piederiiba tai vai citai religjijai, kastai, tautai, rasei - kuras visas ir aareejas paraadiibas attieciibaa pret ieksheejo cilveeku. Un ieksheejaas kvalitaates nevar noveerteet aareeji, taas nepaliidz noskaidrot nekaadi ne apgalvojumi, ne ticiibas aplieciibas, ne intelektuaalaas paarlieciibas, ne pat ikdienas sadziive (lai gan taa varbuut ir pat vislabaakais kriteerijs no visiem iepriekshnosauktajiem - it iipashi pietiekami ilgaa laika posmaa).

Un par celju runaajot abas, gan Rietumu, gan Austrumu kristiigaa tradiicija satur gana daudz - ne velti piemineeju par taa klostera mieru... Tas bija Austrumu bazniicaa, bet to pashu mieru esmu pieredzeejis pirms paaris gadiem arii Rietumu katolju videe. Bet divdesmit gadu atpakalj budistu dacanaa Burjatijaa manupraat bija vien tas pats paarpasauliigais miers.
Kas grib lai kaujas par starpiibaam. Un par to, kas kuram labaaks, un par to, kas ir vieniigais pareizais. Neviens to nevar aizliegt. Bet, ja mees saprotam, ka mums ir vajadziiga reaala ieksheeja paarmainja - tad vienkaarshi ir jaastraadaa ar to, kas konkreeti ir vajadziigs un kas ir pieejams - neuzstaadot nekaadus nosaciijumus, bet tikai izvirzot jautaajumus un mekleejot atbildes.

 Aivars, IKSAI  21:53:09 11.07.2005 
Kas Tu domā mūsu senči neslepkavoja? Un kā vēl slepkavoja. Tāpēc jau Dievs mūs par šo atņēma 700 gadu mūsu zemi ,citiem pārvaldīt. 91.gadā Dievs mums deva brīvību,bet mēs paši labprātīgi jau ielīduši jaunā okupācijā.
Vai Dievs mums lika vilkties uz Eiropas savienību?Protams ,ka nē.
Nejauc kristiešus ar slepkavām ,kuri visos laikos ir okupējuši baznīcas.

Dievs Tevi mīl, un Viņš ļoti skumst,kad Tu tā domā.Jēzus izlēja savas asinis arī par Tevi,lai tu ticētu Viņam,bet nevis tiem,kuri apmelo Tavu Dievu.
Izplati Mīlestību,un Tu pati būsi baznīca.Un tu redzēsi kā ļoti daudzi Tavā baznīcā gribēs vienkārši piečurāt,lai Tu to vien darītu ,kā raudātu.
Ja Tu patiesi mīlēsi savu Mīlestību,Tu būsi lamīga arī tad,kad Tevi apsmies.
Dievs Tevi mīl un es arī.

 maris,   20:10:51 11.07.2005 
Manuprāt baznīca ir pavisam novecojusi, atpalikusi no laika, tas ik uz sola izjuutasm nonaakot kontaktaa ar vinu un daudz cilveeki domaa liidziigi. Jaa tiaki veel nekas nav iisti ko vietaa likt, bet tas jaunais vareetu buut visu religiju sinteeze.

 Inese,   08:26:08 11.07.2005 
Protams ka Reiki nav tikai roku uzlikshana :)
Lai rokas uzliktu ir jaazina kur likt kapeec un kaa likt...

Kas attiecas uz daudzajaam religjiskajaam/gariigajaam pieejaam/prakseem tad sheit teiciens visi celji ved uz Romu manupraat ir iisti vietaa.....

 Iksa,   18:27:37 10.07.2005 
Tiesaam jauki ka Indijaa saglabajusaas senaas zinaasanas un varam taas maaciities, mums jau saknes paravetas garigaja prakse.

 Iksa,   18:26:39 10.07.2005 
Patiecoties kristietiibai, kura tika nesta ar asiniim un zobenu muusu sencu zinaasanas ir pamatiigi izniicinaatas, gudrie tautas viedie tika sadedzinaati saartos, nekas labs nav no bazniicas, cik vispaar savas pastaaveesanas laikaa uz saarta netika sadedzinaati gudru cilveku, jo vini nepaklaavaas baznicas maniem un nebija izdevigi un tas viss tika darits dieva varda, kurs vel vairaka zaimojis ar saviem darbiem dievu kaa kreistietiba, kur paliek Juzus teiktais, pagriez ienaidniekam vaigu?

 Girts, Gugam,   08:12:06 10.07.2005 
Es jau nesaku, ka kristietība kā tāda ir slikta. Es tikai konstatēju piespiedu invāzijas faktu. Misija tam noteikti bija, par daudzām progresīvām lietām nevar nepiekrist.

Cita lieta, ka ir jābūt sasniegtam zināmam garīgam briedumam, lai saprastu bībeles tekstus. Līdzīgi, kā Tevis minētajā par kristietības un tradicionālas Dievturības savietojamību, pretrunu jau nav, jo tas viss tāpat ir par to pašu. Tomēr - atkal! - ir jābūt zināmam garīgam briedumam, lai arī to saprastu!

Diskusijās šeit piedalās cilvēki, kas jau apzināti meklē ceļu. Taču cik pat no tiem ir tādi, kas šo vienotību saprot?

Raxtot iepriekšējo komentu es mazliet vēlējos paprovocēt uz diskusiju, vai kristietība ir tas labākais ar ko sākt Ceļa meklējumus.

 Guga, Gjirtam veel  01:36:25 10.07.2005 
Es esmu redzeejis no beerniibas lieliskus piemeerus konkreetos cilveekos, kur abas shiis kultuuras - kristiigaa un senaa Dievturiiba ir pilniigi dabiski un bez kaadaam pretrunaam savienota, integreeta. Man personiigi tas vienmeer ir licies ljoti simpaatiski.

 Guga, Girtam  01:31:19 10.07.2005 
Nedomaaju, ka buutu jaakritizee kristietiiba. Domaaju, ka kristietiibas izplatiishanai arii bija sava misija. Savaa vairumaa tautas, ko it kaa tik nezheeliigi iekaroja un pieveersa ar varu kristietiibai, bija diezgan beediigaa staavoklii arii pirms tam, jo liidztekus savaam gariigaas prakses tradiicijaam visaas shajaas tautaas un valstiis bija arii lielas un visai iipatneejas probleemas, ne reti valdiija veel lielaaka nezheeliiba kaa taa, ko atnesa kristietiiba. Visos shajos gadiijumos kristietiiba uzvareeja taapeec, ka taas openentiem bija ljoti izteiktas vaajaas vietas. Kopumaa kristietiiba tomeer cilveeciskoja Eiropu, kaut arii tam vajadzeeja daudzus gadsimtus.

Nupataas bija iespeeja mazu briidi pabuut pie kaada ortodoksu klostera kalnos - speeciiga miera sajuuta. Liekas, ka pa taadu gabalinju jau var sajust, ka kaut kas izmainaas videe.

 Girts, Gugam,   23:41:26 09.07.2005 
Ir moments, par kuru esmu šad tad piedomājis.

Faktiski jau kristietība bija tā, kas, ar varu uzkundzēta, iznīcināja latviešu dievturību. Un ne tikai latviešu vien. Indieši šajā ziņā malači, jo pratuši lielu daļu tradicionālā saglabāt. Šajā aspektā arī ir interesanti, ka Dainas (un pagāniskās tradīcijas) ar Vēdām, Upanišadām un to pašu Mahabharatu (lasi Bhagavdgitu) iet roku rokā.

Manis minētais moments ir - quo vadis, kristietība? Paradokss, bet būtībā, kristietība tika implantēta līdzīgi fašismam un komunismam - neprasot tautai (tautām), grib tā to, vai nē. Te pat nav jautājums, cik tā ir audzinātspējoša un cik daudz ir mācītāju, kas spēj pasniegt Vēstījumu, kas daudzās Bībeles vietās ir ļoti dziļš. Te ir jautājums par reliģiju kā diktatūru, kas iznīcina tautas dievturību.

 Iksa,   23:48:38 08.07.2005 
Tas gan katram savs cels, vienam Reiki, citam jogas, citam Kristus, un nav pilniigaaku vai nepilniigaaku celu, tikai dazaadi, taapat kaa mees katrs esam tomeer nedaudz savaadaaks, ar savaam vajadziibaam un izveelaamies tiesi, to kas mums visvairaak nodereetu. VIss ir labs, kameer tas nav kluvis par sektantismu un uzspiesanu cilveekiem. Kaa dazs labs te ar to nodarbojas...

 guga, Inesei  23:40:22 08.07.2005 
Cik nu mees varam teikt, ka Reiki ir vienkaarshi roku uzlikshana. Reiki ir sava konkreeta dziednieciibas (un kaut kaadaa meeraa arii gariigaas prakses) sisteema nevis vienkaarshi roku uzlikshana. Ir neskaitaamas sisteemas un viss ir labs, kas padara cilveeku labaaku un atvieglo celju.
Tajaa pashaa laikaa ne jau visiem viss der un ir vajadziigs. Un visi nekad nekliegs 'slava, slava...' un, ja arii kliegs, tas pats par sevi veel absoluuti par neko neliecina.

 guga, Girtam  23:25:10 08.07.2005 
Par to, ka ir bijusi speeciiga gariigaas prakses tradiicija, shaubas nerodas. Patiesiibaa domaaju, ka tradiicija veel joprojaam tepat ir. Tradiicijas tik viegli nevar pazust. Visa zeme ar to ir piesaatinaata - te nav gaajusi runa par vienu vai diviem cilvekiem, bet par lielu skaitu cilveeku muusu senchu viduu, par plashi izplatiitaam tradiicijaam.
Kaa zinams ir arii uzskats, ka viena liela tiesa tautas dziesmu ir veidojushaas visai veelu, tikai 16.gadsimtaa vai veel veelaak. Ja shiis dziesmas aciimredzami satur atpaziistamas gariigaas prakses kaadaa no saviem noziimju slaanjiem, tas noziimee, ka taas ir bijushas visai izplatiitas veel tajaa laikaa. Kaa zinaams ordenis iipashi neveersaas pret vieteejo kultuuru. Daudzas svetvietas tika integreetas un uz taam vai taam cieshi liidzaas celtas kristiigaas bazniicas. Arii latvietii pashaa abas tradiicijas viegli integreejaas. Peedeejaas sveetugunis Lietuvaa izdzeesa 18.gadsimtaa. Arii Latvijaa 18.gs. saakums ieziimee buutiskas paarmainjas - pirmkaart jau latvieshu staavoklii savaa zemee. Taa vareetu buut taa robezha, kad tradiicija jau izteikti saaka transformeeties, kaut kur pielaagoties laika mainjaam, kaut kur kljuut par jau neredzamu straumi, kaut kur arii vienkaarshi paarcelties jau citaa plaanaa.

 Inese, esteere@inbox.lv  20:54:01 08.07.2005 
Manas domas ir taadas ka pat Kristus dziedinaaja ar roku uzlikshanu...tikai tad to veel nesauca par Reiki....
Manupraat nosaukt var da jebkaa no taa lietas buutiiba nemainaas....

 Girts, Gugam,   16:36:55 08.07.2005 
Rekreācija, pašizzinja (man patīk Ziedoņa termins - paškopšana) tiekās piekoptas. Neliela kalpošana it kā arī.

Tomēr - Dainas prasās pēc pamatīga un fundamentāla petījuma. Tur nu mani resursi ir gauži par īsu.

Ir bijusi iespēja piedalīties šādos tādos pagānisma rituālos ar noslieci uz latviešu dievturības principu ievērošanu. Ir tajā visā spēcīgs grauds iekšā (viens te runāja par latviešu jogu!)!

Iekļaujot arī rituālus + latviešu ornamentus - tur būtu atrodams vēstījums ne pa jokam!

 guga, Girtam  16:14:59 08.07.2005 
Piekriitu. Publiski ir bijis gan shis tas teikts jau pat pagaajushaa gadsimta 30-tos gados, bet tomeer ljoti, ljoti garaam ejot. Nopietnaaku komentaaru nav liidz shim briidim. Un uz shii fona Raudupes graamata ir vismaz kaut kas. Tiesa, vinja gan manupraat aiziet paaraak psihologjismaa (jo vienkaarshi pati ir akadeemiska psihologje, un to patiesiibaa vinjai nevar paarmest), bet taa vai taa kaut kas ir labaak kaa nekas - par to nav shaubu.

Darbs mums visiem aiznjem ljoti daudz laika - neko nevar tur nevar dariit pashreizeejaa situaacijaa. Pamazaam tomeer varam ciiniities lai megjinaatu panaakt kaut kaadu balansu starp algotu darbu, laika izdaliishanu rekreaacijai un savas tieshaas vides kopshanai (ieskaitot pashizzinju) un kaadu kaut nelielu kalposhanas darbu.

 Girts, Gugam,   15:13:28 08.07.2005 
Tas, manuprāt, ir pirmais publicētais pētījums par to, ka sakne Dainām un citiem viedajiem tekstiem ir viena, pie kam, ar mājienu par Dainu patieso nozīmi!

Man ar pētīšanu nekas nesanāks, jo daudz laika paņem tiešais darbs. Bet petīt ai kā vajadzētu!

 guga, Girtam  14:05:26 08.07.2005 
Priekš sākuma grāmata tiešām laba. Dainām gan vajadzētu sistematizētus komentus. Ņemt nevis četrrindītes, bet paņemt vienu dziesmu ar visiem variantiem un sistematizēti iet cauri. Tikai pagaidām nav, kas to dara. Dzirnavu Solvita ir kaut ko uzsākusi šajā virzienā darīt, bet arī pagaidām vēl maz, bet vismaz kaut kas jau ir.
Ķeries klāt Tu ar, vajadzīgs darbs:)))!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:08:04 08.07.2005 
BEZMAKSAS KONCERTS - INDIJAS MUZIKA.

--------------------------------------------------------------------------------

Sahadza-Joga. Indieshu Muzikas Koncerts. SOMIJA. Grupa 'Sahaj Unlimited'. Lietuva grupa 'SHANTI'. Latvijas Zinatnju Akademija.
Konferencu zaale. 4.augusts 2005. gads. 19.00 - 22.00 Ceturtdiena.
Adrese: Akademijas Laukums - 1. IEEJA BRIVA. Mob. 9195326 Jurijs Mishins. SOMU Turnejas pa Baltijas Valstim ietvaros. Iespeja atrast draugus, domubiedrus, sanjemt savu Pashrealizaciju - sakt jaunu - labaaku dzive, uzlabot savu veselibu, atbrivoties no stresa un depresijas.
Pirmoreiz Latvija tik grandiozs pasaakums !!!!
_________________
Sahaja-Yoga

 Guntim,   18:50:21 07.07.2005 
SAHADZA-jOGA. Ta ir tira - bec cilveku izkropljojumiem. Par taviem vaardiem teiksu taa, ja cilveeki vinu ir radiijusi, tur pats par sevi ir izkroplojumi, jo katrs pasauli uztver caur sacu prizmu,kuras mums katram atskiras, taakaa veciitr Tu pamatiigi maldies, vai nejuuti ka esi kluvis par slimu fanaatu un sii virziena vergu, sajuuta,k avareetu citus apsaut kas dod citaam maaciibaam prieksroku. Ja nu citplaneetiesi to ieviesusi, tad varbuut Tev noticeetu, bet sajaa pasaulee jau ir tikai cilveeki, katrs ar saviem truukumuem, un Tu veciit ar pamatiigiem izkroplojumiem.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:13:16 06.07.2005 
Tev ir taisniba par naudas izkrapshanu. Iznjemot jauno musdienigo Vispasaules Vienoto Tiro Religiju SAHADZA-jOGA. Ta ir tira - bec cilveku izkropljojumiem. http://www.sahaja.ru

 Beress,   11:10:09 06.07.2005 
uzskatu, ka visa pamataa ir nauda.
visas religijas balstaas uz naudas izkraapshanu no cilveecinjiem.

 Girts,   15:07:10 05.07.2005 
Iesaku Rudītes Raudupes grāmatu 'Dievatziņa Vēdās un Dainās'.

Labs gabals!

 guga,   19:48:23 04.07.2005 
Divi sirmi kumelinji
Uz akmenja auzas eeda...
||
Vai tad tas nav identisks Bahagavadgiitas attieciigajam pantam?!...

Tur nav nekaadas jokoshanaas, itin nekaadas smieshanaas - pilniigi nopietnas lietas, bet abos gadiijumos tas viss ir rakstiits noteiktaa ritmaa. Arii Evangjeeliji ir rakstiiti ritmiskaa tekstaa. Krieviski ir bijis pat meegjinaajums iztulkot analogaa ritmaa, bet par cik saturs un ritms ir paaraak dzilji integreeti, tas tomeer laikam ir diezgan gruuti izdaraams - tieshi taapat kaa tautasdziesmas paartulkot citaa valodaa.

Shobriid, par cik mees pashi savu tautasdziesmu jeegu nesaprotam, to vispaar nav iespeejams izdariit.

Ja saprastu jeegu un par cik saprotam jeegu, vareetu dot interpretatiivu tulkojumu - tieshi taapat kaa ar citiem pasaules klasiskajiem tekstiem.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  16:10:06 04.07.2005 
Paradisim visiem tumsas spekiem - ka mes vinjus varam panjemt ar humoru un izsmieklu,- draudzigu protams. No smaida kaa zinaams pat velns beeg. 'Tims Taalers jeb Paardotie smiekli'

 guga, Girts, Iglali  15:47:48 04.07.2005 
Vaarsmaas un ar pienaaciigu sveshvardu iipatsvaru... Nee nav jau ne vaina. Ja grib, var saprast arii bez polsha. Bet dazhas pieziimes tomeer vareetu pievienot - tik taa diskusijas veicinaashanai:

Ar latvieshu jogu pilnas visas tautas dziesmas, pasakas un teikas (bet tomeer it iipashi dainas). Nekas nav jaaveido, pietiek saprast.

Pie tam taa nu nav taa joma, kur kaut ko var taa vienkaarshi izveidot - ja jau grib, Iglali ir atljauts eksperimenteet ar sevi - no sociaaliem eksperimentiem domaaju gan, ka praatiigaak buutu attureeties. Pietiek pasaulee jau taa, kas ar to nosadarbojas.

Par maksaam - te jau viss bez maksas un varam pat bez vaarsmaam, bet, ja gribam varam arii vaarsmojot:)))... vai labaak dainojot, dainavojot...

 Girts, Iglali,   09:13:45 04.07.2005 
Vecīt, piedod, Tu te tā visgudri pamāci, bet Tavi teksti nav priekš piezemētiem prātiem. Manējais tur bez puspolša nu neko nesaprot. Jeb saprot, ka ir lielas auzas! Jautajums jau ir tikai un vienīgi par priekšstatiem!

 Viedoklis,   23:11:53 03.07.2005 
Guntis Srautnieks atgaadina ka tik trakoti te nemas ar saviem viedokliem lai patiesiibaa citus saverveetu savaa paargudraajaa sektaa, ne ar ko jau nav labaaks, bet gan riktiigs, biistam sektants.

 iglali, iglali@apollo.lv  22:58:25 03.07.2005 
Visu cieņu disputa organizatoriem un diskusijas dalībniekiem!
Ir tā,ka nav pat kur punktu ne komatu ielikt,jo viss šķiet bezgala uz 1 elpas vilciena un ar to-bezgalīgi latviski.
Iesaku sekojošas tradīcijas ievērot un šādu singoniskumu:
1)iņ ir sievišķība,sievietes faktors,kas esot radīts vēlāk šā tā;
2)jaņ,tātad,ir Pirmsākums un galvenā aktivitāte pat jogaismā.

P.s.
Latviešiem patiesi ir visas iespējas pierādīt to Pasaulei,ka mēs spējam un protam izveidot paši savu privātu Latviešu jogas latvju manieri,izpildījumu,sauciet kā gribat,jo neiet vairs runa par dievturību (latviešu pareizticību),kas cēlusies no seniem ģermāniskiem (slāvu) standartiem,tātad,krievu mentalitātes ar visai spilgtiem atzariem pat jūdaisma (ebreju) zinātņu zonā,jā,politologiem tak jebkura reliģija ir zinātne,ar ko nodarbojas Slepenie dienesti,t.i.,psihiatrija un īpaši Militārā psihiatrija (5.kolonna) jebkurā no PSRS eksrepublikām,arī-Latvijas Republikā,uz Valsts kases rēķina.
P.p.s.
Vajag domāt par eksperimentiem sociālajās zinātnēs,hm, Gunta Strautnieka teiktajā saklausīju daudz ekstremāla,bet arī daudz patiesību,uz ko lielā Pasaule patiesi var beidzot nudien noraudzīties ar lielām-lielām acīm,par-viņu kā Jogu, gribētu ļoti kādreiz paciemoties Viņa Darbnīcā,lai-Viņam veicas un patiess Prāts (Saprāts) Viņu pavada viscaur !!

 kaads,   01:11:15 02.07.2005 
Dziive ir patiesiibaa iis mirklis, kurs no visas sirds ir jaaizjut un jaapriecas par so unikaalo daavanu. Vienmeer visiem nebuusi miils un neizpatiksi un tas nav galvenais, galvenais ir ieklausiities tiesi savaa sirdii un savaas vajadziibas un taa ir lielaaka patiesiibaa un iiisteniiba.

 guga, P.S. Aivaram  12:54:46 01.07.2005 
Un vari buut paarleicinaats - nav tik traki, dziivojam reizee gan jautaajumos, gan atbildees, jo kas klaudzina, tam arii atver.

 guga, Aivar  12:51:29 01.07.2005 
Rituaalos ne reti ir vairaak patiesiibas kaa vaardos. Un Tavam peedeejam teikumam gan piekriitu. Veel gribu piebilst, ka vajag drosmi lai atziitu, ka nezinaam absoluuto patiesiibu un tajaa pashaa laikaa neshauboties ietu savu ceļu. Jo shaubas nogalina, bet arii atziistot, ka nezini absoluuto patiesiibu var neshaubiities. Ir lietas, ko ikviens cilveeks var saprast, ja grib, un izejot no taa darboties ar pilnu atdevi lai sasniegtu tiklab dziljaaku izpratni kaa lielaakas zinashanas. Bet mediteet pie Raaznas - tas vareetu buut super. Super vieta:))). Lai Tev veicas! Jaunas iedvesmas noveelu!

 guga,   12:41:16 01.07.2005 
Sveetums - svet - gaisma. Taapat kaa Dievs - dev - Starojoshais. Vienkaarshi Apzinja visaa un caur visu. Viss ir piepildiits ar Apzinju. Logoss tieshi taapat griekju tradiicijaa jau pirms kristietiibas - jeedziens, ar ko apziimeeja Kosmosu piepildosho Apzinju.

 Girts,   12:36:25 01.07.2005 
Pasaule ir daudzšķautņaina un daudzkrāsaina. Tās visas ir Dieva izpausmes.

Vai būtu pareizi pieķerties tikai vienai varavīksnes krāsai, noliedzot pārējās? Piemēram, klaigāt: 'Dzeltens, dzeltens, dzeltens!'?

Nav neviens te jucis vai traks. Nevienu no šejienes vēstures mēslainē arī ārā nemetīs - diez vai te kāds pretendē uz šādu vērienu (kaut kan, varbūt maldos, jo kāds te rakstīja par nenovērtējamu ietekmi uz latviešu tautas garīgo attīstību. Tatad, pretendē gan!).

Es šeit saskatu savu ceļa meklējumu atspoguļojumus. Gan tolerantus gan gana agresīvus (lasi - egocentriskus!).

Daudz ko mēs pieņemam vienkārši ticot. Manuprāt, ko jau reiz rakstīju, plika ticība aprobežo. Plikā ticība ir tā, kas tiek apgalvot 'Dzeltens, dzeltens!'. Plikā ticība nepieļauj alternatīvas. Plikā ticība nepieļauj krāsainību un daudzšķautņainību. Plikā ticība liek mētāties ar apgalvojumiem, tipa, tas ir tā, tapēc, ka tas ir tā un savādāk nevar būt!

Plikā ticība rodas no pieķeršanās. No pieķeršanās vārdiem, par kuru jēgu mums tikai šķiet, ka mēs to saprotam, no piekeršanās dogmām par Svētā Gara inkarnācijām un citam pliki postulētām lietām.

Jā, ticība mierina. Tā parāda konkrētu ceļu. Taču - atkārtošos - plika ticība, manuprāt, aprobežo. Varbūt kļūdos, bet tas ir tas, ko reizēm redzu šajās diskusijās.

OK, tas tāds neliels domu uzplūds, goda vārds, nevēloties uzbraukt nevienam. Mēs esam tādi, kādi esam un arī piederam pie pasaules daudzšķautņainības.

 Aivars, Visiem  12:32:38 01.07.2005 
Tas ir skumji ,ja jūs necenšaties tiekties pēc apsolūtās patiesības.Tas nozīmē,ka jūs esiet viduvējības kā budismā,tā kristietībā.Jau tas vien ,ka jūs noliedzat ,ka nav cilvēka spēkos formulēt abzolūto patiesību ir vienkārši skumji.Ir šī patiesība zināma,netikai man ,bet vēl miljoniem.Nevajag no tā baidīties.Tev galvu par to neviens nenoraus.Tāpēc jau jūs dzīvojat jautājumos,nevis atbildēs.
Absolūtās patiesības izpratne sākas ar personīgā grēka sapratni un Dieva bijāšanu.Tad atveras visas informācijas slūžas.Bez tā jums būs tikai fakti,fakti...
Stenwei firmas izcilāko skaņotāju Moru ,viesojoties,Japānā uz dzīvi pieņēma budists.Viņš viņam atļāva savā mājā veikt visus dievkalpojuma rituālus.
Lūk,šī ir tāda pati sapratne,kāda man bija ,kad pats biju budists.Es pirmāmkārtām cienīju Pasaules radītāju un līdztekus lasīju bībeli,kaut sapratne toreiz bija jūsu līmenī.
Lai jums visiem Dieva miers,kas ir augstāks par cilvēka prātu un saprašanu.
Braucu uz Rāznas ezeru meditēt.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guga! - otra teiktais ir -viņa sapratnes izpausme un šo sapratni otram nebūs izmainīt.

 guga, Aivaram veel  11:38:13 01.07.2005 
Tev tachu buutu jaasaprot, Aivar, ka Tava patiesiiba, kaa Tu vinju redzi, par maneejo nekljuus, vismaz ne taadaa veidaa, kaa Tev. Es varu apliecinaat, ka Dievs ir, par ko man ir sava pieredze, es gan nekad neuzdroshinaashos teikt, ko es miilu un ko es nemiilu - tas jaaveertee citiem ne man (taa es tikai savaa agraa jauniibai katrai meiteniitei, kas iepatikaas teicu, ka miilu, lai dabutu vinju gultaa). Es visnotalj atziistu Tavu uzticiibu noteiktai religjiskai paarlieciibai, bet ir pietiekami daudz momentu tajaa, kas nav man pienjemami. Pie tam man tieshi taapat kaa Tev tam atrodas pietiekami daudz pamatojumu Biibelee (lai gan es Sveetos Rakstus neierobezhoju ar Biibeli, bet man nav ar to arii pretrunu nevienaa vietaa un es esmu savaa jauniibaa daudz Biibeli lasiijis un turpinu lasiit joprojaam lai gan tagad vairaak starp un kopaa ar citiem Sveetajiem Rakstiem, kaa Bhagavadgiitu, budistu sutras un daudzi citi, ne vairs vienu pashu taa sistemaatiski kaa agraak, bet es domaau, ka es zinu Biibeles tekstu daudz labaak kaa vairums kristieshu, ar ko man ir naacies runaat, ieskaitot apokriifus, Labestiibu un citus fundamenataalus agriinaas kristietiibas tekstus - es nelasu shodienas kristieshu literatuuru - cik esmu palasiijis ar retiem iznjeemumiem man vinja liekas, sirsniigi atvainojos, bet diezgan aprobezhota - atshkjiriibaa un saliidzinajumaa ar Viduslaiku vai agriino). Tachu man nav vajadziibas Tevi paarliecinaat par kaadu citu paarlieciibu, jo es piekriitu, ka es nezinu, kaa lietas ir patiesiibaa, un to neviens cilveeks nezina - arii Tu nee. Par maaciitaajiem nu diemzheel es domaaju kaa domaaju, ko arii pateicu, to pateicu, tur nebija nekaa perosniski pret Tevi.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:36:39 01.07.2005 
Patiesiba diemzhel ir tikai viena. Kames mes esam celjaa uz to - mees varam maldities. Kad to atrodam - tad stigri pie taas turamies. Vai nu es esmu jucis un traks - vai Aivars. Kuram buus taisniiba - to pieraadiis dzive. Un visus melotajus un puspatiesibu runatajus izmetiis vestures meelaine :)

 guga, Ilgai veel  11:15:32 01.07.2005 
Jaa, protams, mees nezinaam kaa patiesiibaa tas ir, bet tas nenoziimee, ka buutu aizliegts par to domaat. Un shis portaals ir prieksh tam lai to daritu skalji, vismaz manupraat - varbuut RV un MB ir citaas domaas, es nezinu. A mozh veel kaadam noder tas, ap ko konkreeti Tu ciinies.

Ja viss jau ir skaidrs, un atliek tikai deklareet savu vieniigo patiesiibu, tad jau vispaar nav par ko runaat.

 guga, Aivaram, Ilgai  11:08:25 01.07.2005 
Bet vai tad kaads te kaadu nepienjem:))). Tas nenoziimee, ka nevar teikt, ko domaa, manupraat. Neviens te ar putaam uz luupaam nekaadu patiesiibu neaizstaav. Vienkaarshi pasaka, kaa vinjapraat taas lietas ir. Aivars tachu pateica, kaa vinjapraat, bet, ja kaads cits saka, kaa savukaart vinjapraat, tad tas jau tiek uzskatiits par uzbrukumu. Veel vairaak, taalaak jau seko tieshi apvainojumi no Aivara puses, ko nezin kapeec vinjsh uzskata par pilniigi normaaliem. Uz veseliibaam, Aivar, turpini vien taadaa pashaa garaa. Kaut kaa neizskatas, ka Tevii buutu miers, bet tas ir visas gudriibas saakums.

 Girts - Ilgai,   08:30:07 01.07.2005 
Ir jau tā, ka večiem patīk šitā ņemties. Ego darbojas ne pa jokam!

Taču gluži visi te tomēr nepretendē uz absolūtās patiesības zināšanu. Ir arī piezemēti un sakarīgi komentāri. Tie gan mazāk krīt acīs. Vairāk sev pievērš uzmanību tie otrie.

 Aivars, ILGAI  01:25:05 01.07.2005 
Piekrītu Tavam paustajam.Bet kā kristieši saka:sātans smalki strādā.Viņš ir tas ,kas ceļ nemieru un sajukumu.Apmelo.Diemžēl Dieva mīlošie ir uz šīs pasaules mazākumā.Arī es šajā lapā esmu viens.Man te vienkārši brauc virsū.Tie cilvēki nav muļķi.Bet nu gudri jau arī nav,jo cilvēka gudrība sākas ar Dieva vārda izzināšanu.

 Aivars, Gugam  01:18:13 01.07.2005 
GUGA ! Vēl arvien par mani domā savā līmenī.
Nu man Tevi jāvērtē diemžēl kā nezinošu šajā jautājumā,ko nozīmē tie vārdi Dievs,Dievs...
Aleksandrs kā vienmēr nav sapratis,ko es īsti esmu teicis pēdējā rakstā,bet Tu jau piebalso viņam ,izmantodams,viņa pausto pret mani.Tas ir ,piedod Guga,zems līmenis.Izlasi vēlreiz ,ko esmu rakstījis .Un izbeidz reiz saasināt situācijas šajā portālā.Es jau teicu Tev vairākas reizes,ka Tu principā neciet kristiešus.Tu kurini neiecietību ,izmantodams nepatiesu liecību.
Labi uzrakstīšu jums ,ko Jēzus te ir domājis,jo pēc 11 pazūdu uz dažām dienām.
Tātad. - Pie Jēzus atnākšanas daudzi sagaidīs kā varoņi Jēzu Kristu.Bet Jēzus viņiem teiks:Es jūs nekad neesmu pazinis.Bet šie mācītāji jautās :bet mēs uzlikām cilvēkiem rokas un Tavā vārdā dziedinājām.Un viņi tapa dziedināti...?
Bet Jēzus teiks:Es dziedināju šos cilvēkus ,nevis jūs.Jūs bijāt ar aukstām sirdīm.Jūs bijāt pat mācītāji pedarasti...utt.
Un par roku uzlikšnas pēctecību Guga, piedod,nepaliec smieklīgs.Tā ir tumsa.
Dievs ir dažāds.Viens cilvēks bez roku uzkikšanas top dziedināts,cits ar uzlikšanu,pats personīgi bieži lūdzu savā grupā no tāluma.Tiko nesen bija gadījums,kad sievietes radiem paziņoja,ka atslēgs ranimācijas iekārtas,mēs grupa ieradāmies slimnīcā,mūs klāt nelaida.Mēs lūdzām Dieva dziedināšanu šai sievietei slimnīcas kapellā.Un viss notika.Viņa jau ir mājās un strādā.
Dievs jau par jums ir teicis,ka jūs savas sirds apcietinātības dēļ neticēsiet.Es Jūs ,piedodiet,pazīstu pēc bībeles vārda.Apcietinātas sirdis.
Guga, kam Tu vispār tici? Vai Tu spēj sevi formulēt uz šīs pasaules fona?

 Ilga,   01:17:33 01.07.2005 
Ko juus visi te varat nemties, katrs paarliecinaats ka zina kaa ir patiesiibaa, iisteniibaa lielaakaa dala pat nedaudz nenojaus kaada ir patiesiiba. Viss atgaadina intresu konfliktu...smiekliigi, ko nu kurs paarstaav par to ciinaas ar putaam uz luupaam, kur paliek vienam otra piemsana vienalga kaadai skolai seko, celi ir daudz , pat izskataas dazaadi, bet patiesiibaa so celu meerkis ir viens.... Vieni celi garaaki, citi iisaaki, citi liikumainaaki, katrs izveelas saveejo, cieniisim otra izveeli un neuzspiediisim saveejo, jo agraak vai veelak visi satiksimies tur...

 Guga, Aleksandram P.S.2  23:27:54 30.06.2005 
Bet Aivaram laikam gan ir taisniiba tajaa noziimee, ka ja maaciitaajs ir arii nezinoshs, bet vismaz pusliidz godiigs, caur vinju tieshaam var pluust zinaama veida gariigs speeks un sveetiiba jau tikai caur pashu to faktu, ka vinjsh ir maaciitaajs un taapeec vinjsh atrodas zinaamaa roku uzlikshanas peecteciibaa.

 Guga, Aleksandram veel  23:22:03 30.06.2005 
Aivars zina Biibeli - un pa gabaliem pat no galvas iespeejams, bet vinjsh ne paaraak iedziljinaas, bet vienkaarshi seko noteiktam veidam kaa parasti atbild tajaa videe, kuru vinjsh pienjeemis kaa savu patiesiibu, un shii iemesla deelj, ka vinjsh ir pienjeemis taada veida atbildes, vinjam nerodas jautaajumi un shaada veida izpratne par Biibeles formuleejumiem, kaadi rodas mums.
Es piemeeram arii piekriitu domai, ko Tu izteici, Aleksandr, bet shaubos vai Aivars piekritiis.

 Guga, Aleksandram  23:11:52 30.06.2005 
Izskataas, ka ir kaadi no SJ, kuri var arii kaut ko sakariigaak un sabalanseetaak pateikt kaa GS. Vai GS patiesais noluuks nav uztaisiit jums pamatiigu antireklaamu:)))...

 Aleksandrs - Aivaram,   19:44:55 30.06.2005 
Ka es jau pateicu, Tu pats vel diezgan slikti zini Bībeli, jo tur skaidri teikts:
“22 Daudzi uz Mani sacīs tanī dienā: Kungs! Kungs! Vai mēs Tavā Vārdā neesam nākošas lietas sludinājuši, vai mēs Tavā Vārdā neesam velnus izdzinuši, vai mēs Tavā Vārdā neesam daudz brīnumu darījuši?
23 Un tad Es tiem apliecināšu: Es jūs nekad neesmu pazinis; eita nost no Manis, jūs ļauna darītāji” (Mat. 7)

Tātad, Dievs nedarbojas caur tādiem cilvēkiem, Viņš pat nekad viņus nav pazinis!

 Aivars, Guntim un citiem  18:40:01 30.06.2005 
Gunti,Tu atkal nodevi....!?
Kad bērnam,vai pieaugušam cilvēkam uzliek rokas un viņu krista,tad saka tā : Es tevi svētu Tēva,Svētā Gara un Jēzus Kristus vārdā.
Kur notiek tāda tipa lūgšana un roku uzlikšana,tur nekāds nolādējums nespēj darboties.Taisni otrādi,visi dēmoni bēg pa gabalu.Viņi vispār šajā cermonijā netiek klāt.Eņģeļi viņus padzen.Par kādu nolādējumu Tu runā.Tad jau tā arī jāsaka:es tevi nolādu.....
Nav arī nozīme šajā ceremonijā kāds mācītājs,vai cits Dieva kalps.Dievs tā ir šo pasauli iekārtojis,ka arī caur kretīnu rokām notiek svētības.Darbojas Svētais Gars,nevis cilvēks.Cilvēks jau nav spējīgs svētīt .To dara Dievs caur cilvēkiem.Viņš to tā ir iekārtojis,lai mēs tā darītu.Pretējā gadījumā miljardu masas uz šīs pasaules staigātu bez Dieva svētības.Dievs ir daudz gudrāks un tālākredzošs nekā mēs.
Lai arī Tu,- Gunti! zaimo Svēto Garu,cilvēki kuri pie Tevis mācās, domā par patieso Dievu un Viņu ar laiku iemantos,bet Tu paliksi aiz borta,jo Tu nodarbojies ar meliem un zaimo Pasaules Radītāju.Tāpēc,ka Tu zini vairāk,nekā Tavi mācekļi,tad Dievs no Tevis arī vairāk atprasīs.Neaizmirsti,ka Tu jau esi brīdināts.Tu nedrīksrēsi teikt,ka Tu nezināji.Neiesaku Tev tā publiski izteikties,Tu visu acīs kļūsti mazvērtīgs.Cilvēki nav tādi muļķīši,kā Tu iedomājies,daudzi paslepus lasa Svētos rakstus un salīdzina ar Tevis pausto.Cik zinu,tad Tavi rūgtie augļi jau izpaužas cilvēkos,kuri pie Tevis mācās.Tas ir ļoti skumji.
Es Tevi vēlreiz aicinu atjēgties,un lūgt Dievam piedošanu.

 Aleksandrs - Girtam,   18:18:36 30.06.2005 
Kādās mērvienībās SJ mēra 'tikšanu augstāk'?

SJ galvenās mērvienības ir vibrācijas apziņa, bet diemžēl ne visi kuri sauc sevi par sahadža jogiem juta vibrācijas... Dažreiz sanāk, ka tie, kuri vairāk runa mazāk sasnieg. Cilvēki, kuri tikuši augstāk kontrole savu pratu un sajūtas, pilnīgi ar mīlestību un kalpo citiem. Protams, lai atšķirt īsto garīgo cilvēku no viltiem ir vibrācijas apziņa. Ar vibrācijas palīdzību var atšķirt, kur darbojas Dievišķa Enerģija, Kura radīja Pasauli un kur darbojas astrāla vai cita enerģija. Var atšķirt arī pozitīvu enerģiju no negatīvai. Ir mācības kuriem ir sakars ar Dievišķo un ir kuriem ir sakars ar citiem enerģijām. Daudzās katoļu baznīcās ir labas vibrācijas, bet, protams, katolicismā ir un bija diezgan negatīvi cilvēki, kuri mocīja citus, šodien ir daudz
priesteru-homoseksuālistu u.t.t. Visus ieinteresētus varu ieaicināt uz manu saiti par Svēto Garu pasaules reliģijās: http://www.holyspirit.ru

Kādi ir kritēriji šādai vērtēšanai (lasi - tiesāšanai!)?

Atkal vibrācijas, bet tiesāt mēs varam tikai sevi. Un mums nav nekādas tiesības nevienu sodīt.

Ar cieņu, Aleksandrs

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  16:09:02 30.06.2005 
Mana piebilde. Starp kristieshiem tikai katojlu religija ir nepareiza un pilniga pretruna ar Kristus sludinato. Tapat bijushais Romas Pavests bija demonisks cilveks. Veel ari mormonji, Jehovas liecinieki ir tadi - ar kuriem labak neielaisties. Nebutu velams ari ljaut - lai macitaji sveeta beernu - vai pieaugushos - aizskarot to galvas virspusi.
Jo taa notiek nolaadeeshana. Tikai Pashrealizeets cilveeks var pieskarties berna galvai. Viss cits ir nekaitigs vismaz - lai gan lielu labumu aru nenes :)

 guga, Ilonai  16:03:39 30.06.2005 
Nepiekrītu, ka baznīcas sprediķi būtu nosodāmi kā tādi. Baznīcas sprediķi var būt visnotaļ noderīgi. Sprediķi baznīcā tieši atkarīgi no tur kalpojošā mācītāja. Ja mācītājs ir jēdzīgs, patiess sevī, ar reālu pieredzi un reālām zināšanām, sprediķi būs visnotaļ jēdzīgi un noderīgi ikvienam. Un tici man, mācītāju vidū - dažādās konfesijās - arī pietiek tiešām gudru un patiesu cilvēku. Varbūt viņi nav tur absolūtais vairākums, bet vienalga nesalīdzināmi vairāk kā vidēji statistiski jebkurā citā vidē.

 Ilona, laguuna@one.lv  12:53:01 30.06.2005 
Reiki jau ir dziivesveids, nav neekada sekta, ar savaam rocinaam dziedina sevi un citus. Paliidz aatraak cilveekam pamosties un apzinaaties,kas vins taadas ir. Un pateicoties bazniicai muusu attiistiiba ir loti iekaveeta, viduslaikos cik gudru praatu netika sadedzinaati, jo nepaklaavaas puula trulajam miegam, un taadi jau nav izdeviigi un tas veelaizvien notiekas, jo bazniicai jau nav izdeviigi ka cilveeks pats sevi var izzarsteet un savaa siridi sajust kontaktu ar Dievu,tad jau tur iipasi vairs uz pesteliem neskries, neviens ja nav kluvis gudraaks no bazniicu tuksajiem sprediku pesteliem.

 Girts, GS,   11:53:13 30.06.2005 
Kādās mērvienībās SJ mēra 'tikšanu augstāk'?

Kādi ir kritēriji šādai vērtēšanai (lasi - tiesāšanai!)?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:46:54 30.06.2005 
Nu nav reiki nekada panaceja. Tas ir bizness un sevis atdoshana tumsas speku kalpiibaa. Ne velti Pareizticigo Baznica reiki sauc par demonisku macibu. No personigas pieredzes - visas taas daamas paarsvaraa - kuras bijushas reiki - Sahadza-Jogaa nav nekur augstaak tikushas.
Reiki - turieties taalaak no taas !Pashrealizacija Sahaja-Yoga atbrivo no maldu macibu un sektu ietekmes vai zombeshanas. Svetais Gars ir Milestiba un Piedoshana !