Latvijā uzejamas dažas vietas, kuras uzlūko par svētnīcām plašākā nozīmē. Pie tādām pieder Zilaiskalns Valmieras tuvumā. Kalnā augošajā birzē nedrīkstēja aiztikt ne zariņa. No plašas apkārtnes Jāņos kopā sanākdami, latvieši šai kalnā ziedoja saviem dieviem un gariem, dedzinādami Jāņu ugunis birzij blakām stāvošā kalniņā, no kura senāk tecējis svēts, dziedinošs ūdens.
/Teodors Zeiferts, “Latviešu rakstniecības vēsture”/
Viena no leģendārākajām vietām Latvijā ir Mujānu Zilais kalns, ar kuru saistās daudz mītu un leģendu, tostarp arī Jāņu dienas svinēšanas tradīcijas. Ja nu jums vasaras saulgriežu laikā pagadās nokļūt šī kalna apkaimē, pirms tam izlasiet šo – tautas zintnieka viedokli par Zilā kalna noslēpumiem, kas nedaudz saīsinātā veidā pārpublicēts no žurnāla “Mistērija”.
Zemes spēka vietas – svētvietas
(…) Visas tautas savai sabiedrībai nozīmīgās vietas – ēkas, pulcēšanās namus un laukumus, panteonus būvēja spēcīga zemes starojuma punktā ar atbilstošu enerģētisko fonu. Šādās vietās, lai palielinātu enerģijas līmeni, tika veidoti speciāli akmens krāvumi vai būves – tempļi. Tās bija rezonanses sistēmas, kas darbojās gan kā observatorijas, gan kā a a priori zināšanu vietas.
Visas enerģētiski informatīvās vietas uz zemes ir viena savā starpā saistīta sistēma – kā interneta globālais tīmeklis. Svētvietas ir “tīmekļa” centri ar augstu enerģētisko līmeni. Tās spēj gan nodot, gan saņemt informāciju un sniegt to cilvēkiem, iedarbinot viņos intuitīvo saprāta daļu. Tāpēc senos laikos svētvietās drīkstēja uzturēties tikai zinošie, t.i. augsta saprāta un enerģētikas cilvēki.
Daudzviet pasaulē spēcīgo enerģiju vietās vēl saglabājušies 3-10 tūkstoš gadu seni akmens krāvumi, zīmes, labirinti. Iedzīvotāji tās saudzē, jo sajūt to īpašo būtību, ir piedzīvojuši to ietekmi. Zinātnieku mērījumi apstiprinājuši, ka šie kristālisko iežu veidojumi veic speciālas funkcijas. Tie harmonizē apkārtni – dabu un cilvēkus – neitralizē haosa izraisītās negatīvās enerģijas.
Īpaši enerģētiskas Zemes spēka vietas sauc par svētvietām. Svētas tās dara zināšanas un tradīcijas, ko mūsu viedie senči caur tām iemantojuši un kopuši, vēl būdami pagāni – pirms piespiedu kristīšanas. Senās zinības šodienas uztveres līmenī no jauna “saulītē ceļ” progresīvi noskaņoti zinātnieki visā pasaulē. Smagākā darba daļa ir senā mantojuma un vēlāko gadu reliģisko dogmu maldīgo priekšstatu vētīšana.
Ko cilvēkiem dod svētvietas apmeklēšana
Nonākot svētvietās, varam enerģētiski attīrīties, dziedināties, pareizi sakārto savas domas, ieklausīties sirdsbalsī. Enerģētiski spēcīgos punktos var atvērties sestais prāts un dzimt jaunas idejas, iespējamas atklāsmes. Arī tautas un dzimtas godu atzīmēšana svētvietās latviešiem var kļūt par ļoti svarīgu posmu seno svētumu apzināšanā un atjaunošanā.
Mērījumi rāda, ka Zemes spēka vietas (ZSV) enerģija visu gadu nav vienāda. Izteikti spēcīga tā ir ap vasaras un ziemas saulgriežiem, kā arī pavasara un rudens saulrītiem un savu intensitāti saglabā 5-8 dienas. Vissenākās un viedākās tradīcijas ir tās, kurās tauta atzīst dabas cikliskuma nozīmi, un tās četras stadijas atzīmē ar priecīgiem svētkiem nevis šaustīšanos un dažādiem aizliegumiem. Tauta, kura savos svētkos skandē enerģētiski spēcīgas mantraus, nevar būt kosmosa nemīlēta – tā ir ļoti stipra un ļoti sena tauta, kas enerģētiski ir sagatavota nākotnei.
(…) Diemžēl šodien reliģijas māca, ka cilvēks var attīrīties un kaut ko iemantot, ejot ciešanu ceļu. Zir pienācis laiks palēnām atcerēties savus vissenākos svētkus un svinēt tos sakārtotās un enerģētiski atjaunotās vietās – svētvietās. (…) Der zināt, ka svētvieta spēj sevi sargāt. Ja nāksit ar sliktiem nodomiem vai ļaunu prātu, jutīsiet neizskaidrojamas bailes, strauji pasliktināsies pašsajūta. Svēta vieta ir un paliek svēta. Tai vajag savu sargu, savu krīvu, kas skaidros, kā konkrētā svētvietā ieiet, kā pareizi izstaigāt tās enerģētiskos apļus – labirintus. Varu tikai piebilst, ka visās izmērītājās un apzinātajās ZSV ieeja ir no ziemeļaustrumiem. (…)
Vācu mistiķe Dina Rīsa ir mēģinājusi atšifrēt Lielvārdes jostas rakstus.
“Šis ir neiedomājamas enerģijas, spēka režģis. Jums toreiz bija visspēcīgākais enerģijas režģis uz zemes. Tas arī vēl šodien eksistē Jūsu zemē … Zināšanas un svētie centri arī šodien atrodas jūsu zemē, pat ja jūs to vairs nezināt … Jūsu zemē bija enerģijas vietas, kurās atradās obeliski un tempļi, ar ko jūs varējās pievilkt kosmiskos spēkus.”
Mans atklājums un mērījumi apstiprina Dinas Rīsas teikto. Par to var pārliecināties, salīdzinot Zilā kalna (pie Valmieras) un Stounhedžas (Lielbritānija) spēka vietu projekcijas plaknē. (…)
Līdz šim bija pieņemts, ka Stounhedžā ir visspēcīgāka ZSV. Pagājušajā gadā tur vasaras saulgriežos uz saules rituālu pulcējās vairāk nekā 50 000 cilvēku. Šogad plānots, ka druīdu rīkotajā rituālā piedalīsies ievērojami vairāk ļaužu. Cilvēku interese par savu senču sakārtotajām svētvietām pieaug. Arī Latvijā. Gribu apgalvot, ka tad, kad būsim civilizēti iepazīstinājuši pārējās nācijas ar Latviju kā pasaules enerģētisko centru – mūsu zemi apmeklēs cilvēku tūkstoši, vēlēdamies harmonizēt un dziedināt sevi, iepazīties ar viedās tautas gara mantām. Tas būs mūsu valsts ciemiņu – tūristu galvenais mērķis.
Zemes aktivitātes zonas
Pasaulē nav daudz zinātnieku, kuri pēta Zemes enerģētisko struktūru. Padomju Savienības laikos ar ģeoloģiskiem pētījumiem nodarbojās veseli institūti. Viņu uzdevums bija apzināt Zemes enerģētiskās zonas, noteikt to stiprumu un ietekmes sfēras. Šāda karte tika sastādīta arī par Latvijas teritoriju. Tās autors – ģeoloģijas zinātņu doktors Rišards Griškjāns atzīmēja kartē enerģētiskās zonas. Informāciju par tām viņš saņēma no satelīta raidītājiem. Kartē redzams, ka Latviju šķērso daudzas joslas ar tumšāku un gaišāku tonējumu. Tās atbilst dažādām Zemes izstarotām enerģijām. Viegli saskatīt, ka paaugstinātas enerģijas zonas atrodas rindās viena aiz otras. Vietās, kur tās krustojas, ir plašākas enerģētiskās teritorijas. Visspēcīgākā enerģētiskā vieta Latvijā, pēc R. Griškjāna domām, atrodas netālu no Valmieras. Tas ir Zilā kalna apvidus. Nākamā – Rāznas ezera austrumu krastā. Personīgā sarunā R. Griškjāna kungs minēja, ka, iezīmējot uz kartes spēka vietas, viņš apzināti sagrozījis koordinātes, lai pasargātu tās no neapdomīgas izmantošanas. Šo karti esmu lietojis, lai vieglāk atrastu un uzmērītu ZSV Latvijā. Pagaidām esmu atradis un izveidojis 20 spēka vietu shēmu. Kad Latvijā būs uzmērītas visas enerģētiskās vietas, tās nāksies pēc mērījumiem un shēmām iezīmēt dabā, restaurēt – pa akmens krāvumam, pa koku stādījumam, pa smilšu sanesumam, līdz izjauktā svētvieta atkal kļūs par vienotās enerģētiskās kopas atjaunotu objektu. (…)
Zilais kalns – spēka kalns
Visi zina, ka ar biolokācijas metodi var noteikt enerģētiskos starojumus, atrast ūdens, uguns āderes, priekšmetus un pazudušus cilvēkus, darīt vēl daudz ko citu. Ar biolokācijas instrumentiem to visu var arī noteikt pēc plāna kartes. 2004. gada 26. martā, esot Valmieras rajonā, noteicy Zilā kalna zemes spēka enerģētiskā centra plānu. Izrādas, tas ir pārsteidzoši sarežģīts – sastāv no 5 uguns āderēm, kuras krustojas centrā, 14 enerģētiskajiem apļiem, 2 uguns apļiem, kas noslēdza katrus 7 enerģētiskos apļus. Nākamajā dienā devos savus mērījumus pārbaudīt. Drūms un noslēpumains mani sagaidīja Zilais kalns. Kāpjot augšup, redzēju, ka manu ceļu regulāri ik pēc 8 m šķērso enerģētiskās uguns joslas. Sāku mērījumus ar svārstu. Uguns joslas regulāri un simetriski turpinās līdz pašai kalna virsotnei. Nosaku enerģētiskā apļa centru. Pēc tam atrodu vēl 6 ZSV apļus. Zilajā kalnā biju pavadījis trīs stundas. Vēl tikai piebildīšu, ka man bija neliela veselības problēma – kājā uzmeties furunkuls. Pēc Zilajā kalnā pavadītajām stundām jutu, ka augonis tikpat kā pazudis.
Ar savu atklājumu esmu apstiprinājis atziņu, ka Zilai kalns ir spēka kalns, kurš daudzus gadsimtus mierīgi dusējis. No mūsu senču daudzajām svētvietām Latvju zemē neviena cita netapa tik cienījama turēta! Tas bija tautas svētuma simbols, arhetips, garīgs tēls – latviešu tautas brīvības dziņas iemiesojums. (…)
31.03.2005
Komentāri:
Marita, cekule@one.lv 15:49:00 24.01.2007
87.246.131.104
Tots ir ne tikai šarlatāns, bet arī noziedznieks. Vīrs nejauši bija ieklīdis viņa tīklos. Man, paldies Dievam, viņu sastapt nav nācies. Pēc vīra tikšanos ar Totu, gandrīz nedēļu jutos ļoti slikti, arī bērnam ļoti sāka sāpēt galva, ārsti neko neatrada. Vērsos pie citiem gaišiem cilvēkiem, kuri redzēja, ka kāds padrukns, briļļains vīrietis ar mani un bērnu strādā, apstarojot mūs ar negatīvo enerģiju. Šī cilvēka apraksts pilnīgi atbilda Jānim Neibergam. Palūdzu kādu gaišreģi mūs notīrīt. Kad bijām notīrītas, pēc nepilnas stundas piezvanīja Jānis Neibergs - Tots un jautāja:'Vai es vēlos viņu satikt?' Izskatās, ka savus potenciālos klientus viņš apstrādā šādā veidā. Domāju, ka darīšu visu, lai Neibergs saņemtu pēc nopelniem.
Marita, cekule@one.lv 15:40:35 24.01.2007
87.246.131.104
Tots ir ne tikai šarlatāns, bet arī noziedznieks. Vīrs nejauši bija ieklīdis viņa tīklos. Man, paldies Dievam, viņu sastapt nav nācies. Pēc vīra tikšanos ar Totu, gandrīz nedēļu jutos ļoti slikti, arī bērnam ļoti sāka sāpēt galva, ārsti neko neatrada. Vērsos pie citiem gaišiem cilvēkiem, kuri redzēja, ka kāds padrukns, briļļains vīrietis ar mani un bērnu strādā, apstarojot mūs ar negatīvo enerģiju. Šī cilvēka apraksts pilnīgi atbilda Jānim Neibergam. Palūdzu kādu gaišreģi mūs notīrīt. Kad bijām notīrītas, pēc nepilnas stundas piezvanīja Jānis Neibergs - Tots un jautāja:'Vai es vēlos viņu satikt?' Izskatās, ka savus potenciālos klientus viņš apstrādā šādā veidā. Domāju, ka darīšu visu, lai Neibergs saņemtu pēc nopelniem.
viuneta, viuneta@inbox.lv 19:53:49 05.08.2006
Vienmer ir bijis un bus ta ,ka citi tices,citi ne. Vairojiet sevi labas emocijas un domas kapec noliegt to ko nezinat.Cilveki baidas no nezinama,tas ir normali.
Dzenis, ashpats@apollo.lv 00:03:14 31.12.2005
Piedodiet, bet diskusija iet galīgi šķērsām, jo tēma ir Tēma, bet autors ir cits jautājums un par
to diskusijas parasti neveic. Agrāk tos, kas runāja ārpus tēmas, vienkārši palūdza aiziet uz to
vietu, kur par to ir runa.
Svētvietu tematikā Latvijā ir vairāki mūsdienu 'uzslāņojumi- 'visnepareizākās ir ziņojumi par kādu
tur unikalitāti, bet... daudzas tautas savas Svētvietas brīņišķigi ir joprojām saglabājušas,
piemēram, Francijā Karnakas apkaimē ir tūkstošiem mengīru - stāvus novietotu lielu akmeņu, kur
senatnē zintnieki varēja atjaunot enerģiju = zināšanas. Daudz akmeņu likumu precīzās enerģiju vietās
ir Īrijā, Anglijā, Krievijas ziemeļos, Skandināvijā. Amerikā, Kanādā akmeņu likumus un to veidotos
labirintus, apļus joprojām sauc par 'Veselības ratiem'... Nezin kāpēc kāds Intelekts tieši Anglijas
un citu tautu Zemes Spēka vietu tuvumā veido labības piktogrammas ar visai sarežģītu - kosmisku
tēmu, kur nekā no senlaiku upurēšanām vai kādu laikmetu tradīcijām nav, bet ir informācija par
kosmosa likumiem, k;ārtību, pat par maiju kalendāra beigu datumu - 2012.gada 22. decembri, bet
latvieši joprojām aizrautīgi svin 'nobidītus' (no 21.-22. decembra Saulstāves) Ziemassvētkus...
- Pasaulē šīs vietas tiek nopietni pētītas, analiže'ta tur iespējamā informācijas apmaiņa, bet
latvieši raksta par kādām tur 'āderēm', 'uguns āderēm' 'sudraba līnijām', 'Zelta līnijām', bet...
nekādu interpretāciju nedod - lai varētu viņu mērījumus saprast arī citu valstu rīkstnieki un
pētnieki.
- Nav taču tā, ka Svētvietas ir visam pamats, jo patiesībā tieši Pasaules enerģētiski spēcīgo vietu
tīkls ir tas pamats, bet Svētvietas kādā laikmetā tika no vietējo zintniekiem iekoptas, veidotas.
- Ja pieņem zināšanai Zemes Enerģiju (Zemes Spēka vietas - ZSV daudz ir aprakstītas 'Zintniekā' -
no zinātnes viedokļa) Tīklu kā pamatu, tad sakiet vai nav vienalga, kurā tīkla acī atrodamies? Tātad
kāda mezglojuma centralitāte vai svarīgums ir cilvēku izdomājums, bet kādam mērķim (?).
- kāds ir padomājis - kāpēc sievietes nēsā saktiņas, zīmes, kuru formu veido šeit zemē esošais
enerģētiskais zīmējums? Par latviešu auseklīti gan jāpadomā, jo Amerikas indiāņu sensenā
tradicionālā adījumā auseklīšu papilnam, arī skandināviu tautās, arī pirms vairāk kā 50 000 gadiem
bijušā Saules valstī - zudušā Mū kontinentā... Auseklīša kā latviešu zīmes slavinātājiem derētu
zināt dažas likumības, kads ir spēkā visā Pasaulē.
Dīvaini ir spriedumi par kādu Dievu, kad tā skaidrojums nemaz netiek dots - atliek vien izmantot
dažādās cilvēku fantāzijas un tās apvienojot ar Zemes objektīvo enerģiju = informāciju. Tā tiek
radīts kas jauns un neizprotams, bet tāpēc tas var kļūt par jaunu priekšstatu pasaulīti kādai
grupiņai.
- Cilvēku priekšstatu pasaulītes ir bezgala daudzas, bet visiem vēlu iet tām garām pa Pasaules
izziņas ceļu, kas patiesībā ir katram 'ieprogrammēts' jau dzimstot kopā ar saņemto Saprātu, bet
pamatīgi tas tiek aizmirsts, vai pat tiek apspiests kādu materiālo interešu dēļ... Piemēram,
vienkāršāk un izdevīgāk ir vāvuļot un citēt kādu valdošo 'viedokli'.
- Lūk, Zemes Spēka vietās ir enerģija = informācija, kurā var smelties spēku lai ietu uz priekšu par
spīti arī 100 un 1000 noliedzējiem - žagariņu pienesējiem 'raganu' ugunskuram...
iglali, iglali@apollo.lv 18:01:54 04.07.2005
Manuprāt,ar Sauli ir tāpat ka ar Toti,jo ik rītus šī zvaigzne kā centrālā mistika tam apriņķojumam,ko mūsu planetoīds-Zeme apriņķo gada laikā,tātad,mistisk-cikliski,...atkal un atkal uzlec tieši austrumu pusē,patiesi nepatīkama situācija,bet ko lai dara cienījamie kristieši un nekristieši,druīdi un ķelti, ebreji un krievi,kuriem mēs ,latvieši nez kā vienmēr pa vidu!?
Katram ir savs viedoklis par to,vai Saule iz zvaigzne,vai-tikai spīdeklis,bet Es savas dzīves laikā esmu noskaidrojis,ka Parazinātnieki Ciānā (Aizspogulijas galvaspilsētā) tērē milzīgu kaudzi naudas,lai nodrošinātu Saules spīdēšanu un spēju dot radioplazmatisko siltumu,lai mēs savstarpēji spētu pat sarunāties un izprast viens otru,tātad,runa-par ko citu.
Ja kāds cilvēks nespēj uztvert Toti ka vienu no leptonu jeb hronu,tātad,LAIKA kā enerģijas avota meistariem,ar to patiesi ir čābiski,Es teiktu-šim tik skeptiski noskaņotajam vajag tak steidzīgi steidzīgi aiziet uz baznīcu,vai uzbūvēt pašam savu baznīcu tā,kā to cenšas gadsimteņiem ilgi latviesu svētturi jeb dievturi,kas dibinājušies neapšaubāmi kā pareizticīgie (sakumā ebreju,vēlāk-krievu).
Jā,jūtu-rūcēju te pietiek jau uz Mani,tāpēc viennozīmīgi iesaku atzīt, ka tieši tāpat ka islams reiz izcēlās no ebreju pareizticīgajiem konfesionāri,tāpat arī latviešu dievturi nekad neizpaudīsies kā vienota reliģija,jo...tik vien šie t.s. dievturiskie melgalvji caur Melgalvju nama afēram spēja reiz kā bermontiādi noorganizēt, bet mūsdienās šobrīd dara visu iespējamo,lai apvienotu Hanzu (jūras ceļus-rusifikāciju) ar Zīda (žīdu jeb rasisma)ceļiem,izveidojot NATO kā kārtējo bermontiādes pamatu,vārdu sakot,iesaku nekurināt-pret Toti.
P.s.
Itin visu vienmēr tak nosaka nauda,arī Zemeslode reiz kā Matrica tā tika radīta,lai Parapasaules kadri pelnītu naudu,pie tam ne jau nu tikai naudu,bet...lielu naudu,tāpēc arī tik daudz datu joprojām tiek slēpti un tiek slepenoti,lai atkal un atkal pa kluso Kāds ar Kādu vēlreiz pelnītu naudu, kaut gan Totim pagaidām vēl nav jāmaksā par to gaisu,ko viņš elpo,par dzirdes un redzes u.c. maņas kanālu lietošanu, ir tā,ka viņam arī ir jāizpilda savi konkrētie t.s. Zvaigžņu kara uzdevumi zemes virsū,jo... visi mēs,cilvēki,esam radīti kā Zvaigžņu karu produkts,tur-Aizspogulijā,datus saņemam radarāli no Radara no Aizkapa puses,tātad,ja neizpildīsim darba uzdevumu to,kapēc piedzimām,ja neizpildīsim -tad pēc nāves var tā notikt,ka no mūsu mirstīgā ķermeņa tik dzīvnieks iznāk un pievienojas aizsauliešiem,kurš ne visos gadījumos ir pērtiķis,reizēm arī ruksis,cūka vai sivēns,sauciet ka gribat savu-izvēles brīvibu,tāpēc-sakiet to te,kapēc gan lai Totis nepieprasītu naudu par savā darbā iztērētiem līdzekļiem un materiāliem,Es patiesi nesaprotu-sašutušos.
Piebilde.
Cilvēka ķermenis (fiziskais) nepieder viņam pašam,bet gan Konglomerātiem,tātad,tiem jurisdiktīvajiem argumentiem,kas mūs katru sagaida Aizsaulē pēc nāves,kas pienāks agri vai vēlu,par to nu nevajadzētu sākt šaubīties.
Diablo, Zīle 23:02:42 03.04.2005
Es jau arī no savas pieredzes vados... Un par tām āderēm, kuras viņš te vienam 'laiž' virsū, citam atkal 'neitralizē' nu humors. Cilvēki, pēc tam zvana citiem rīkstniekiem, jo pēc Tota darbošanās mirst vai nost savā dzīvoklī, tā tās āderes tur ir sagrozītas... Bet atļaušos atzīmēt par katru šādu darbību naudiņu gan paņem!
Zīle, aints@navigator.lv 22:13:53 03.04.2005
vai nebūtu pareizāk katram pašam paskatīties uz Toti parunāties un varbūt tas daudz ko mainītu jūsu domās...tad nebūtu-viena tante teica-otra vēl ko pielika klāt .nez kāpēc tas saimnieks tos 50 ls pa tukšo maksājis-vai tad tik daudz nav varējis saredzēt ir izraktajā akā ūdens vai nav?vispār skumji, ka kritizēšana vienmēr labāk padodas .un kur fakti??
Diablo, David 21:22:53 03.04.2005
Piekrītu, bet... Norādu tik uz šī cilvēka ambīcijām!
David, 20:58:55 03.04.2005
Tam katram dota galva un sirds, saprašanas spējas, lai saprastu, kam ticēt, kam nē! Kā katrs saprot, sajūt, tā domā un tic, pilnīgi individuālā lieta! Bet kāds sakars tām svētvietām ar šo cilvēku? Vai tad viens šis cilvēks tās padara vairāk vai mazāk svētas? Visur ir gan garudi, gan pelavas! Ja arī šis cilvēks ir atpazīts kā šarlatāns, tad tas tikai dod motīvu pašam visu izpētīt, sajust, analizēt, nevis uz kādu paļauties, ticēt! Ar laiku jau izstrādājās tāda iegšēja sajūta, intuīcija, kad tev nevajag pat pierādījumus, lai saprastu, kas ir kas, kas patiesība un kas meli! Tu to vienkārši zini, bet tas jau ir garīgās attīstības jautājums! :)
Diablo, ??? 19:09:03 03.04.2005
Nu pakalpojumu klāsts viņam ir diezgan plašs:))) Sākot ar lāsta un kaitējuma noņemšanu un beidzot ar akas vietu mekēšanu. Par tiem lāstiem (klāt jau neesmu stāvējis) nezinu, bet par akas vietu vienam kungam bija parpasījis Ls50 vai vairāk, bet ūdentiņa norādītajā vietā nav bijis. Nu naudiņu jau arī sainiekam neatdeva... Par to plosīšanos Zilajā kalnā jau arī leģendas klīst, vasarā tirgošot biļetes... Rādās drīzumā musm būs pašiem savs Ostaps Benders, tik nedaudz jāpagaida. Pačom opium dļa naroda?
???, Diablo 18:27:48 03.04.2005
Cik Totis prasa par saviem pakalpojumiem/lekcijām?
Diablo, David, Ira 17:54:41 03.04.2005
Bet kā tad ar faktiem, par Totu krāpšanos? Raugi, ja krāpnieks grābstās gar latviešu svētvietām, tad nekas labs tur sanākt nevar!
Skats no malas,, Aivaram, Ira 17:18:47 03.04.2005
Beidziet kašķēties. Lai taču Ira tic 'enerģētikas speciālistam', Tu Aivar taču esi nopietnāks puisis, nav ko reāģet uz dīvaiņiem:-)
Ira, kā Jūs ziniet ka Aivaram ir izkompostrētas smadzenes, starp citu viņs Jūs neapvainoja. Tikai izteica savas domas!Bet no Jusu puses vēl nav manīta neviena nopietna doma.
Aivars, IRA 17:10:42 03.04.2005
Piedod! Un tomēr.Vai vari atbildēt uz manis izvirzītajiem jautājumiem.Es varbūt ko nesaprotu.Es tiešām gribu saprast.
Es tiešām nepašslavinos.Es stāstu savu dzīves pieredzi;ko esmu lasījis,ko piedzīvojis,ko klausījies ,ko redzējis.Pie apvainojumiem esmu pieradis-nav problēmu.
Bet ja Jūs ko paužat,tad lūdzu paskaidrojumus,citādi neviens neticēs jums,bet Aivaram.
Ira, 16:59:51 03.04.2005
David, gluži manas domas ,
un tas uzbrauciens Aivaram bija mana reakcija uz tukšu pašslavināšanos par izlasītām zināšanām.
David, 12:01:31 03.04.2005
Man viss šitas atgādina aklo strīdēšanos par to, kā izskatās tur šāda vai tāda lieta. Ikviens pār citiem spriež pēc sevis, vot man tur ļaunumu neizdzina, tas man neder un tas ir slikti, līdz ar to tas neder nevienam! Ļaunumu jau tev neviens neizdzīs, ne Jēzus, ne Dievs, ja tu pats pie sevis pirkstu nepieliksti un nedarbosies tajā virzienā. Izdzīt varbūt izdzīs, bet pats ar savu domāšanu, rīcību piesaistīsi to un tas tevī atkal ieperināsies.
Un lietu būtība jau nav cik patiesi tur ir un kā, bet cik daudz paši sajūtam un spējam no tā visa redzēt! Neviens jau ne par ko nav jāpārliecina, vot es neko nejūtu, neredzu, značit tur nekā nav, tās visas ir muļķības! Tas nevienu neinteresē, paturi to pie tevis, savu aklumu, cits tā vietā sajūt visu ko un daudz vairāk, jo ir enerģētiski tīrāks un radošāks.
Aivars, Ira 20:29:37 01.04.2005
Tātad ,cik saprotu,Jūsu lauks ir kārtībā.Jūsu dzīvesziņa ideāla.Ar labu ,,biolauku,,cilvēks tā uz otra neuzbrauc.Ok! es esmu pēdējais maita.OK .Jūs manu nepatiesību varat apstrīdēt ar faktiem un mācību,pieredzi.Savediet savus pokaiņus savā sirdī kārtībā.Salieciet akmeņus pareizajās sirds vietās.Tad jūs skaidrosiet savu dzīves ziņu,nevis riesiet.
Varbūt tomēr ko pastāstiet.To gaisa savešanu kārtībā es jau sen izzināju.Viens trakais pat Latvijas mājas sazīmēja skujiņā.Tur esot vienādi māju nosaukumi egles skuju rakstā.
Nu lūdzu paskaidrojiet:kāpēc pirms Romas okupācijas Šie te lauki nespēja savienot Latvijas ciltis pret iebrucējiem?Vai ne tāpēc,ka viens pret otru bija pastāvīgā kara stāvoklī?
Diablo, Irai 13:54:58 01.04.2005
Tota darbošanos var dēvēt arī par vecuma demensu:) Nez tikai kā ar tiem apmānnītajiem cilvēkiem, kuru dzīvesvietās viņš ir pabijis, savācis naudiņu, bet darbu nav paveicis?
Ira, 12:10:05 01.04.2005
priekš manis šarlatāns ir AIVARS ar savām izkompostrētajām kristīgajām smadzenēm un pašslavināšanos ar 'svēto rakstu ' citēšanu, toties raksta autors ir redzoš un arī praktiski darbojās mūsu visu labā attīrot un atjaunojot svētvietas, tā nav tukša pļāpāšana kā dažam labam pašapmierinātam kristietim
Diablo, Aivaram 10:44:24 01.04.2005
Pilnīgi piekrītu tevis teiktajam. Tā saucamais Tots vai Totis ir īstens afērists, kurš čakarē lētticīgajiem prātus. Viņš esot zintnieks, kurš sakārtojot cilvēku dzīves un likteņus, bet pats savējo nespēj...
AIVARS, 10:25:17 01.04.2005
Autoram nav taisnība.
1.Kristietību nav iespējams ienest ar asinīm.To darīja Romas impērijas okupanti izmantodami Dieva vārdu tautu pakļaušanai.Īstais Dieva vārds izplatās caur Dievu mīlošiem cilvēkiem,kuri ar savu uzvedību un Dieva mīlestības sludināšanu spēj aizraut cilvēkus.Skaidrot patiesību par Dieva esamību.
2. Mana sapratne ir tāda.-Savā laikā es arī mēģināju šo latviešu dievību iedarbināt.Kaut kas jau manījās.Bet ļaunumu tāpat no savas sirds ārā īstenībā nevarēju dabūt.Tāpat tas gruzdēja.Ja palasam 11 gs.vēsturiskos faktus,tad skats uz mūsu senčiem ir diezgan drūms.Vieni kari ar brāļu tautām un nodevības.Tā kā par šo te enerģētisko lauku ,kas it kā sakārtots varētu kaut ko dot, ir muļķīga cerība.Viens ko jūt spēcīgāk otrs mazāk.Īstenībā tie ir ļoti vāji cilvēki ,kas katru enerģijas plūsmu,kuru izdala zemes ieži,nosauc par ko āŗkārtēju.šausmas.Drīz jau vairs nevarēs nevienam akmens vedojumam paiet garām,šie cilvēki sāks diktēt kur man jāiet ,kā jāpārvietojas.Protams,ka vienā dabas vietā ir cilvēkam labāka sajūta,otrā savādāka.Man ļoti laba terapija notiek ,kad aizbraucu pie Gaujas kādā skaistā vietā.Un tu esi uzlādējies.DZīvodams netālu no slavenā kvēpenes pilskalna novēroju cilvēku muļķības ne pa jokam.Un šie te gudrinieki reizēm nemaz nezin tos īstos avotus.Kvēpenes mežā pie ceļa es zinu milzīgu trejavotu,kas iztek no zemes dzīlēm.Pastāsti šiem te gudriniekiem un viņi sāk taisīt visādas teorijas par latviešu tautu.Ir vajadzīgi fakti.Bet to nespēj viens enerģijas sajūtošs cilvēks apgaismot.Un ja tas tevi novedīs pie atkarības par enerģiju izmantošanu savam organismam.Tad sākas lejupceļš ,nevis augšup.
Rex, RV 13:57:44 31.03.2005
Materiāla autors nav autoritāte, bet šarlatāns, kurš līdz šim neko vērtīgu nav atklājis. Kapēc publicēt bērnišķīgas hipotēzes?