Labās un kreisās puslodes tests


Šis ir neliels tests, kas parādīs kura smadzeņu puslode jums ir dominējošā.


Tā vietā lai skatītos uz krūtīm, koncentrējieties uz sievietes kustību. Ja jūs redzat to griežoties pulksteņa rādītāja virzienā, tas nozīmē, ka dominē labā, jeb kreatīvā smadzeņu puslode. Ja kustība šķiet pretēja pulksteņa rādītājam, jūsu dominējošā ir kreisā puslode –  loģiskās domāšanas muskulis.


Iespējams, kāds spēs ieraudzīt griešanās kustību abos virzienos.



 


21.04.2008

Komentāri:

 Alex  08:43:21 07.12.2010
94.1.42.66

Viņa griežas pret pulksteni, bija domāts ar kuru pusi viņa griežas! Autoram fail! uztvēru šo joku uzreiz un lai saprastu ka viņa griežas pret pulksteni bija viņu jaiedomājas no augšas, bet to ar kuru pusi viņa griežas tas jau nu katram individuāli. es uztveru visu ar abām.

 JB  19:03:42 10.03.2010
78.84.252.224

Uzdabūju ka viņa negriežas vispār, bet kāja iet no viena stūra uz otru un pretēji bez apgrieziena!

 Edgars,   11:43:15 04.05.2008
77.38.231.129

Tad vēl viena interesanta lieta no Vebsteres. Viņa apraksta, kā Asasinīdi izrīkojās ar neofītu. Neofīts ieradās pie Galvenā Meistara un tika sazāļots ar hašišu. Viņu ieveda skaistā dārzā, kur bija skaisti ziedi, putni utt. TAd viņu atkal aizveda pie Lielmeistara un tas neofītam teica, ka viņš bijis paradīzē. Un tad, ja viņš vēlas tur atkla nokļūt, tad viņam jāklausa pavēlēm - jāizpilda slepkavības, utt.

 Wu,   11:14:01 04.05.2008
78.84.104.102

Vēl viena interesanta ilūzija
http://rutube.ru/tracks/655531.html

 Modris, Valteram,   17:01:59 01.05.2008
80.233.142.78

Griešanās kustības uztvere ir objektīva, visiem vienāda, tā nav atkarīga no subjekta patvaļīgas uzmanības koncentrācijas, tādēļ tā arī nevar būt nekāds tests.

 Valters, Modrim  01:57:57 01.05.2008
87.110.78.24

Interesanti, kur tas bleķis Tev ir?

 Modris,   16:15:23 28.04.2008
80.233.142.78

Bleķis...

 Valters, Mataks  21:29:38 25.04.2008
87.110.78.24

Protams, ka šķietamās griešanās ap asi virzienu piešķiram mēs paši. Manuprāt virziens ir atkarīgs no tā, kurā brīdī mēs nofokusējamies uz attēlu - vai tad, kad siluets veic pusapli no kreisās uz labo vai no labās uz kreiso. Tiklīdz mēs savu fokusu mainām (arī pašiem neapzinoties), mainās šķietamais kustibas virziens.

 Valters, Mataks  21:23:58 25.04.2008
87.110.78.24

Nu atver to failu kādā programmā, kas ļauj šo GIF animāciju izvērstā veidā aplūkot un padarbināt uz priekšu un atpakaļ, tad pats redzēsi, kāda kustība tur ir un kāda nav.

 skauts,   20:21:00 25.04.2008
87.226.70.165

Te ir, kas līdzīgs spoguļa efektam - kustība viena, bet rodās uzreizi divas, katra savā virzienā, savukārt mēs varam ieraudzīt tikai vienu, jo objekts ar spoguli ir salējies kopā. Nu tā nu viņš ir un teorētiski var jau arī ieraudzīt abas kustības uzreizi, kad kāja ir precīzi uz sāniem sākas kustība it kā vienai kājai aizejot prom, bet tai pašai/otrai nākot klāt.

 Mataks,   18:29:32 25.04.2008
10.225.20.55

Valter, vēlies teikt, ka tas ir tehnisks triks? nekā tāda gan te nav...
34 kadri ir gan, protams, bet kustības virzienu piedodam mēs paši, nevis kadru secība ;)

 Valters,   15:31:25 25.04.2008
87.110.78.24

Palēninātajā variantā vajag censties skatīties vienlaicīgi uz galvu un kājām, lai pamanītu momentu, kad kustība uzsāk pretēju virzienu. Tur ir reāli pilnīgi neiespējama ķermeņa stāvokļa secība, kuru ļoti grūti pamanīt dēļ objekta monohromā rakstura.

 Valters, Ezei  15:26:10 25.04.2008
87.110.78.24

Jā, 34 atsevišķi kadri, katrs savādāks.

 Eze, Valteram  11:54:49 25.04.2008
87.99.92.3

Tie 34 kadri ir unikāli? Tev tajā adresē vajag apturēt viņu pēc 34 kadriem... vai iekrāsot cikla sākuma kadru sarkanu!!!

 Valters, MB  11:03:31 25.04.2008
87.110.78.24

Tieši to jau es iepriekšējā komentārā arī rakstu, ka 'meitene negriežās'. Kustība ir nepilnas riņķa līnijas diapazonā. Riņķošanas šķietamība rodas no ļoti veikli sakombinētiem atsevišķiem (kopā 34) kadriem.

 MB,   10:03:19 25.04.2008
127.0.0.1

Valter, nekā, apļa kustības tur nav nekādas, to mēs piedomājam. Paldies par modifikāciju, bet arī tur šķietamie kustības virzieni darbojas tieši tā pat kā šeit.

 Valters,   09:13:56 25.04.2008
87.110.78.24

Šis ir ļoti interesants piemērs, kas lieliski aprāda mūsu aprobežoto uztveri, kas šķietamo uztver kā esošo.
Reāli meitene negriežās vispār. Viņa veic kustību aptuveni 200 grādu diapazonā no vienas puses uz otru, līdzīgi kā automašīnu logu tīrītājs. Lai lietas būtība būtu labāk saprotama, es paņēmu oriģinālo failu un iestatīju katram no 37 animācijas kadriem aizturi uz 0,5 sekundi. Rezultātu, lūdzu, skatīt šeit:
http://www.sauleskoks.lv/temp/spinningdancer_resolved.gif

 Laine,   19:49:52 24.04.2008
213.182.195.39

viņa taču pati vispirms griežas uz vienu pusi, pēc tam uz otru!

 Wu, Eze  18:41:00 24.04.2008
80.90.9.50

Ok. :)

 Modris, Wu,   22:24:24 23.04.2008
80.233.142.78

'...stereotipa gadījumā - Tu neesi to programmējusi (stereo-tips ir tāda a-reakcija, ko ieaudzina ģimenē, TV, ieaudzina apkārtējie cilvēki - viss ar ko saskaries dzīves laikā), tādēļ - Tu neesi pati apzināti to programmējusi.' Te nu Tu mazliet kļūdies, par ~ 50%, bet nedaudz vēlāk...

 Eze, Wu  21:22:54 23.04.2008
87.99.92.3

Cilvēks atšķirībā no gatavām programmām nekad nav gatavs. Bērnībā ieaudzināts stereotips, piemēram, ka sekss ir baigi kaifīgs (vai gluži otrādi) katru reizi pēc pabūšanas pie priekšniecības - apziņas - 'uz paklāja' atgriežas atpakaļ citāds :)))

Mūžīgais online - stereotipu testēšanas režīms :)) svarīga ir tikai pieeja - ka tas ir ormāli.

 Wu, Eze  20:56:57 23.04.2008
84.237.163.241

O, programmētāju diskusija uzsākusies :)))


> t.i., programmētājs apakšprogrammas paņem gatavas un ieliek ar vienu
> operāciju, nevis katrreiz raksta visas to veidojošās operācijas.

Tā patiešām arī ir, ja Tu pati esi to apakšprogrammu 'programmējusi', jo šādā gadījumā: 1) Tev ir skaidri zināms, ko dara apakšprogramma; 2) ir skaidri zināms, kā to palaist un ar kādiem parametriem vadīt; 3) labi zināms kādas kļūdas ir tajā.

Bet stereotipa gadījumā - Tu neesi to programmējusi (stereo-tips ir tāda a-reakcija, ko ieaudzina ģimenē, TV, ieaudzina apkārtējie cilvēki - viss ar ko saskaries dzīves laikā), tādēļ - Tu neesi pati apzināti to programmējusi. Tādēļ, stereotipa gadījumā: 1) Tev nav skaidri zināms, ko dara apakšprogramma; 2) nav skaidri zināms, kā to izsaukt un ar kādiem parametriem; 3) nav skaidri zināms, kādas tajā ir kļūdas.
Tādēļ stereotipi, patiešām der tikai labi pazīstamām situācijām, visās citās dzīves situācijās tie ir drausmīgi neefektīvi.

Bet pēdējais attiecas tikai uz tām a-reakcijām, kas nav paša programmētas (stereotipi).

Ja, savukārt, reakcija ir paša apzināti ieprogrammēta (piemēram, 20 gadus 3x nedēļā centīgi apmeklējot aikido nodarbības :) ), tad a-reakcija var būt patiešām noderīgs un efektīvs instruments.

 Eze,   20:12:23 23.04.2008
87.99.92.3

Laikam nav man te ko daudz sprēgāt. Es esmu par dzīvi nogrieznī - tajā, kas normālai zemes dzīvei dots. Ar visiem pūrā dotajiem aizsargrefleksiem un palīgmehānismiem vieliskai eksistencei.

 Eze, Wu  19:56:15 23.04.2008
87.99.92.3

Un uz attīstību vai tad nestrādā tas signāls 'error! panic!' - jātrenē pareiza reakcija tieši uz šiem gadījumiem (un vispirms sajust, pamanīt), tie vienmēr izpurina tos putnus zemapziņā, visu laiku taču ar viņiem nav jākaro... nu taču?

 Eze, Wu  19:49:08 23.04.2008
87.99.92.3

Kā viss uz pasaules, mēs arī svārstāmies cauri līdzsvara strāvoklim un mums ir pretēji uzskati tad, kad satiekamies, nākot no pretējām fāzēm.

 Eze, Wu  19:47:03 23.04.2008
87.99.92.3

Nu, es ceru, ka nav jādzēš, piemēram, stereotips 'krēsls' un tad katru reizi pie parasta krēsla mēģināt atšifrēt, ko ar to mantu dara. Es gribu teikt, ka enerģijas lietderīgas izmantošanas nolūkā nav prātīgi dzīvot bez neviena stereotipa. Jo mūsu dzīvē IR tās standartsituācijas katru dienu.

Eh, kā jau visās lietās - no visa ir vajadzīgs pa lielākai vai mazākai druskai, neviena galējība, pirmkārt, nav iespējama un, otrkārt, ir kaitīga.

 Wu, Eze  19:27:33 23.04.2008
80.90.9.50

Ar to es, protams, negribu apgalvot, ka visiem ir tagad jācenšas izlīst no stereotipiem un jādara aut kas cits. :)) Katram savi mērķi.

 Wu, Eze  19:19:53 23.04.2008
80.90.9.50

> Automātiskās reakcijas ir robotiņi, kas dara mums derīgu darbu
> standartsituācijās, tie nav vīrusi.

Šeit pat nav ko diskutēt, ir saprotams, ka visglītākā pils citās robežās ir cietums. To mūra māju var izmantot gan tā, gan tā.

Tāpat arī tie 'robotiņi'. Līdz kaut kādai robežai tie palīdz, bet pēc tam - sāk traucēt. Bet citiem, kuri nav vēl tikuši līdz tai robežai, šie paši 'robotiņi' turpina palīdzēt un ir derīgi.


> Streotipi traucē tikai nestandarta situācijā.

Kā Tu domā, vai attīstība ir iespējama, visu mūžu tusējoties pa standarta situācijām, kurās viss ir pierasts un pazīstams, un nekā jauna nedarot.


> Bet - vai uztverot bildi kā pleķi, t.i., redzot patiesību, prāts nestrādā?
> Kāpēc, lai ieraudzītu patiesību, prāts ir jāatslēdz?

Bet es taču rakstīju 13:41:10 23.04.2008, ka 'Nē, tas nenozīmē to, ka vienā gadījumā prāts strādā, bet otrā gadījumā - prāts ir atslēgts.' :)

Kāpēc, lai garantēti ar zirgu nokļūtu Rīgā, ir jāprot zirgu vadīt? :))) Tāpēc, lai viņš ietu kur vēlas jātnieks, nevis zirgs :))

 Modris, Wu, Matakam,   17:04:50 23.04.2008
80.233.142.78

Tu te, Wu, sabūvēji pamatīgu putru... Migla vien, migla vien... Prāta rāmīši, ko? Ja ņemam to simbolu par Saules atspulgu ūdenī, tad saviļņotajā ūdenī būs tūkstošiem šādu atspulgu, pie tam katrs būs izkropļots īstās saules atspulgs. Tie arī ir tie jūsu 'rāmīši'. Tomēr jūs taču gribat pārvarēt ūdens viļņošanos, lai ieraudzītu pareizu atspulgu, vai ne, nevis izbeigt Saules atspoguļošanos?
Es atceros vienu vietu Karlosa Kastanedas darbos, kurā viņš apraksta stāvokli, kad narkotiku iespaidā bija zaudējis priekšstatu par sevi (nama-rupa bija paralizēts, he, he, he...). Viņš gulēja ar galvu zem taburetes, kuras sēdeklī bija caurums, un caur to spīdēja lampas gaisma. Bez tam turpat viņa acu tuvumā sēdēja muša. Kā tad viņš to visu uztvēra? Viņš redzēja sevi milzīgā templī ar četrām kolonām un caurumu griestos, caur kuru spīdēja žilbinoša saule, bet blakus viņam kāds milzīgs spalvains biesmonis ar spārniem gatavojās viņam uzbrukt un viņš briesmīgi pārbijās, he, he, he... Nu un tad? Protams, visa mūsu dzīve un uztvere ir saistīta ar mūsu cilvēcisko eksistenci kā etalonu. Mūsu uzdevums ir vadīt šo ķermeni uz kādu mērķi. Mēs neesam šis ķermenis, bet tabureti un mušu mēs neapzināti samērojam ar sevi, savu ķermeni, tā vajadzībām un funkcijām, tā nu tas ir. Kāda jēga to sagraut? Kāda jēga sākt sevi uztvert kā sīku zirnīti? Kas no tā mainās?
Bez tam - kāds tam visam sakars ar šo meiteni (vai die`s zina ko, kā Wu to grib pasniegt)?

 Eze, Matakam  16:24:52 23.04.2008
87.99.92.3

Es vienkārši aizstāvu stereotipu nepieciešamību.. ko visi uzklupuši tiem...

 Mataks,   16:20:10 23.04.2008
212.70.169.4

Eze, redz, 'Redzēšana' ir spēja uztvert informāciju tādu, kāda tā ir, bez prāta 'rāmīšiem', 'kastītēm', jeb stereotipiem, kas uzkrājušies par visiem zināmajiem objektiem.

 Eze, Wu  15:01:13 23.04.2008
87.99.92.3

t.i., programmētājs apakšprogrammas paņem gatavas un ieliek ar vienu operāciju, nevis katrreiz raksta visas to veidojošās operācijas.

Nu, var jau padomāt, cik reizes būtu viena vai otra darbība mūžā darāma un neveltīt katrai veselu stereotipu... bet laikam jau pirmreizējā pieredze par stereotipu kļūst pēc vairākkārtējas atkārtošanās.

Es gribu teikt, ka speciāli vienalga nevajadzētu jaukties ne šajā stereotipu, ne elpošanas procesā, jo dabiski tie procesi manuprāt vislabāk kontrolējas. Ja nu vienīgi dzīve iegriežas kaut kāda patiešām īpaša... vai - ja tur ir kāda bauda sašūpot parastumu... nu jā, tā laikam ir arī īpaša bauda dzīvot katru dienu kā pirmo reizi un tad dabiskais mehānisms ir jālauž.. (nepārlasīšu šito murgu).

 Eze, Wu  14:48:08 23.04.2008
87.99.92.3

Nu nē, autopilots nav mēsli... Automātiskās reakcijas ir robotiņi, kas dara mums derīgu darbu standartsituācijās, tie nav vīrusi. Zemapziņā ieliktie stereotipi ir derīgas apakšprogrammas, teiksim, tāda, kas rada logu Windows sistēmā un logs ir tās uzbūves pamatā.

Streotipi traucē tikai nestandarta situācijā.

Bet - vai uztverot bildi kā pleķi, t.i., redzot patiesību, prāts nestrādā? Kāpēc, lai ieraudzītu patiesību, prāts ir jāatslēdz?

 Wu, Eze  13:41:10 23.04.2008
159.148.213.136

Nē, tas nenozīmē to, ka vienā gadījumā prāts strādā, bet otrā gadījumā - prāts ir atslēgts.

Vienā gadījumā prāts strādā un Tu kontrolē - ko un kāpēc tas dara. Otrā gadījumā - prāts arī strādā, bet tas tingeltangeļojas un šūpojas kaut kā pa 'ārējo apstākļu viļņiem' savā nodabā, automātiski - neapzināti, Tu to nekontrolē.



Analoģija no datoru pasaules. Pirmajā gadījumā uz tava datora (prāts kā dators) nav vīrusu un spyware programmu un par katru datora procesu tu var pateikt, ko tas dara. Otrajā gadījumā - dators ir vīrusains un spyware programmu piesārņots un tu nezini kas un pie kādiem nosacījumiem kad uz tava datora palaidīsies. Un pats galvenais - lietderīgajam darbam paliek tikai 3% datora resursu, jo visu pārējo 'datorlaiku' aizņem visādi 'mēsli'.

 Eze, KB  23:47:56 22.04.2008
87.99.92.3

'Visvieglāk tas ir skatoties uz pēdu , un tad uz augšu . Pārējais ķermenis pieskaņosies tam , kā ir saskatīta pēda '

Jā, tā pēda laikam ir atslēga :))

 Eze, Wu  23:43:32 22.04.2008
87.99.92.3

Vai tas, ko Tu teici par automātiskajām reakcijām, nozīmē, ka tad, kad es 'piespiežu viņu pagriezties', es apzināti nomainu dekorācijas - viena stereotipa ('griešanās pa labi') vietā izmantoju otru ('griešanās pa kreisi')? Tad man prāts strādā.

Tad, kad viņa dejo fonā, prāts uz viņu nestrādā un dekorācijas maina autopilots. Vai tad prāts 'atslēdzas' ?

Nu un vēlama ir koncentrācija (prāts strādā), meditācija (prāts nestrādā).. tad varot ieraudzīt patiesību.. tā ir tā neidentificētā pleķa vērošana, ja? mjaaa....

 Eze, KB  23:24:29 22.04.2008
87.99.92.3

'...viss tas , ko Tu šajā realitātē redzi ir pakļauts Tava prāta greizajiem spoguļiem :) .Tātad ir uztverams , kā iluzors'

Tieši tā! Visi šie piemēri ar acu apmānu, raksti par sajūtu apmānu utt. liek pieļaut to, ka mūsu maņu orgānu dotie signāli, kas jau tā nav diez cik pilnīgi, pa ceļam līdz apzinātai situācijas vērtēšanai tiek izkropļoti, daļēji arī zemapziņā ielikto dzīves atvieglošanai domāto stereotipu dēļ. Pateicoties šādai bildītei, kad katram tik ļoti dzīvi iespējams noticēt un iztēloties to, ko vēlas vai ir radis uztvert, es varu vilkt paralēles, ka arī ārpusķermeņa pieredze var noritēt pašā ķermenī - var būt tieši tāds pats maņu orgānu signālu izkropļojums, ko nosaka cilvēka uzbūves un funkcionēšanas 'dzelži un programma'. Un visas pieredzes ar gariem, spokiem vai Dievu tāpat...

'Savukārt darbs ar savu prātu ( izpēte , rotaļas, atslēgšana), spēj pietuvināt Tevi realitātei'

Nezinu... var pietuvināt atkal tikai tam, kam esam gatavi pietuvināties :))

Nu, piemēram, izpēte, ja sekmīga, var novest pie secinājuma par to, ka tā ilūzija ir materiāli pamatota - vai nu poza nav viennozīmīgi identificējama vai arī ir kādas nepareizības pozā un tāpēc bilde pilnīgi vai atdzīvojas un 'lasa domas' un tā tas ir ar visiem Dieva brīnumiem... rotaļas var uzskatāmi parādīt, kāpēc Dievu katrs iedomājas pēc sava prāta - jo nevar uzbūvēt, piemēram, no plaknes attēla telpisku pilnīgi pareizu modeli, ja nav pietiekamas informācijas, vai spriest par kustību no statiskas bildes utt.... atslēgšana.. njaa, to laikam es pat iedomāties nevaru (kad skatos uz virpuļošanu, tad taču iztēlojos kustību, tātad prāts darbojas, kad skatos uz pleķi - to gan laikam nespēju dēļ saviem stereotipiem 'redzēt meiteni' - tad taču fiksēju redzes objektu, vēroju, prātas atkal strādā... bet ja nevēroju, tad taču viņa man ir prātā un prāts atkal nav tukšs...)



 Wu, Eze  19:14:51 22.04.2008
78.84.157.124

Ar 'ERROR, PANIC' es tikai apzīmēju situāciju, kad nav viennozīmīga un skaidra situācijas redzējuma (runa ir par nepazīstamu situāciju, kad neder pierastās rīcības shēmas), šaubu brīdi, kad nav pietiekami daudz informācijas, bet ir jārīkojas.

Savukārt, rīcībai vienmēr ir nepieciešams viennozīmīgs un skaidrs situācijas redzējums. Bet lai šāds redzējums būtu, vajag vairāk informācijas, bet tās nav, tātad situācijas skaidra redzējuma nav, bet ir jāpieņem lēmums un jārīkojas 5 sekunžu laikā... bet nevar rīkoties, jo vajag vairāk informācijas 4s... 3s ... bet jārīkojas, 2s... 1s..... ... .. āāāāā 'ERROR!' un 'PANIC' :)))))

 KB,   16:44:26 22.04.2008
87.110.46.8

Citāts - Eze :
Pēc būtības šī bilde stiprina manu pārliecību, ka nekādu augstāku spēku nav un ka 'visa debesu valstība' ir ilūzija, nevis šī dzīve ir ilūzija...

Dīvains secinājums. Manuprāt šī rotaļlieta lieliski parāda , ka viss tas , ko Tu šajā realitātē redzi ir pakļauts Tava prāta greizajiem spoguļiem :) .Tātad ir uztverams , kā iluzors . Savukārt darbs ar savu prātu ( izpēte , rotaļas, atslēgšana), spēj pietuvināt Tevi realitātei

 Eze, Wu  14:34:06 22.04.2008
87.226.50.211

'ERROR, PANIC' rodas tikai tad, kad rodas iekāre atminēt. Manuprāt, ja to bildi neuztver kā eksāmenu, bet kā dabisku krītošu lapu, tad virziena maiņa notiek fonā bez jebkādām emocijām - nu, viņa dejo, tā tam jābūt.

Tad, kad mums liek aizdomāties par virzienu, tad mēs sākam satraukties par to, vai 'adekvāti' uztveram pasauli, ja?

 Eze,   14:11:28 22.04.2008
87.226.50.211

Pēc būtības šī bilde stiprina manu pārliecību, ka nekādu augstāku spēku nav un ka 'visa debesu valstība' ir ilūzija, nevis šī dzīve ir ilūzija...

 Eze, Wu  14:04:52 22.04.2008
87.226.50.211

Nu re, bet man tomēr interesē - vai pulsē vienādi vai dažādi. Jo tā materialitāte, kas ir tajā pleķī 'iemiesota' (es nesaku - griežas pa labi, pa kreisi, priekša, pakaļa... jo tā nav materiālitāte), prasa pēc sava patiesības apliecinājuma - galu galā tas materiālais jau uz manu apziņu iedarbojas, izsaucot tēlu... Tātad - vai formas maiņa ir cikliska un vai vienādi, divējādi.. utt.

 Wu, MB, u.c.  13:21:07 22.04.2008
195.13.138.125

Mērķis praktikai ir - spēt uzturēties šajā starp virzieniem pārslēgšanās momentā 'ERROR, PANIC' cik vien ilgi ir iespējams. Ideāli - visu laiku.

Un - svarīga piebilde - šajā 'ERROR, PANIC' stāvoklī ir jāspēj justies mierīgi un komfortabli. Pretējā gadījumā - var ātri sadegt no stresa.

 KB,   13:18:55 22.04.2008
87.110.46.8

Kamēr rqakstīju , Wu jau visu paskaidroja , un daudz labāk :)

 Wu, MB, u.c.  13:18:43 22.04.2008
195.13.138.125

Mērķis praktikai ir - spēt uzturēties šajā starp virzieniem pārslēgšanās momentā 'ERROR, PANIC' cik vien ilgi ir iespējams. Ideāli - visu laiku.
Tad Tu esi 'virsotnē', no kuras var aiziet uz jebkuru pusi kad un kā vēlies.

Šis stāvoklis 'starp' tiek saukts arī par 'apziņas pamatni', jeb 'Основа сознания'. Ja Tu tajā uzturies, tad Tu ar neko neatšķiries no Buddas (Budda=tas, kurš ir atmodies)

 KB,   13:12:35 22.04.2008
87.110.46.8

Tas jau ir siluets , un kustība var tikt uzverta kā vienā tā otrā virzienā. Un tak laikam atkarībā no tā kura puslode dominē ,Sākumā ne par ko nevarēju piespiest sevi redzēt viņu griežamies pret pulksteņrādītāja virzienam . Bet smadzene ir gudra - tā mācās :) . Tagad varu redzēt ,ka viņa pa pusapgriezienam virzienu maina . Visvieglāk tas ir skatoties uz pēdu , un tad uz augšu . Pārējais ķermenis pieskaņosies tam , kā ir saskatīta pēda .Reāli jau ir tā ka siluets negriežas , tas pulsē , mainot formu - riņķveida kustību izdomā skatītāja galva

 Wu, MB, u.c.  13:03:25 22.04.2008
195.13.138.125

Nevajag censties neko šeit analizēt un meklēt pazīmes. Uz ekrāna patiešām nav pilnīgi nekā, izņemot mainīgas formas melnas krāsas pleķi uz citas krāsas fona. Visas 'meitenes', 'sievietes', 'mainīgas formas melnas krāsas pleķis', 'pa labi', 'pa kreisi' un viss pārējais - parādās vēlāk, kad jau ir uztverts.


Tātad, kopējā procesa secība ir sekojoša:

1) Caur acīm tiek uztverts tas, kas ir uz ekrāna - dažāda garuma elektromagnētisko viļņu (krāsu) sadalījums pa laukumu. Vēl nekādu tēlu nav.
2) Smadzenes atrod interpretāciju tam (atpazīst to), kas ir uz ekrāna. Visas meitenes, sievietes u.c. rodas šajā solī, pirms tam - nekā vispār nav.

---------------

2.solis vairumam cilvēku (kuri netrenē prātu) notiek automātiski, un tādēļ viņiem izskatās, ka meitene ir 'objektīvi esoša' uz ekrāna un viņi mēģina kaut ko saskatīt uz ekrāna, kaut kādas meitenes un griešanās pazīmes. Bet patiesībā - viņiem 2.solis notiek automātiski, to veic automātiskā reakcija, kuras izpildi viņi nespēj kontrolēt, jo nepietiek uzmanības, spēka, prasmes, citu īpašību. Viņi pagaidām nespēj šajā procesā iejaukties.

Vai arī - retos retos gadījumos, kad vai nu ir karmiski dots, vai arī ir šajā dzīvē trenēts prāts - cilvēks pats spēj iejaukties 2.soļa procesā un apzināti izlemt, ko viņš redz. Saprotams, ka ņemot vērā to, kas viņam vajadzīgs + vēl 18000 parametru.

Tie nedaudzie, kuri spēj iejaukties 2.soļa gaitā un virzīt to sev vajadzīgajā virzienā, ir tie, par kuriem runā Šivananda šajā tekstā (http://www.e-mistika.lv/index.php?txt=696) - patiesi varoņi, kuri pakļāvuši prātu.


Un jebkuras dzīvas situācijas uztveršana notiek tieši tāpat. Sarunājas, piemēram, cilvēks darba sapulcē, bet acu priekšā - nevis darbs, bet plika sieviete. Vai arī - bīstama situācija - brauc cilvēks ar auto, bet acu priekšā - nevis ceļš, bet plika sieviete. Utt. :) Vai tad šāds cilvēks, kurš savu domāšanu nekontrolē, var būt noteicējs par savu dzīvi, par to, ko viņš dara un kas ar viņu notiek?

Vai arī - situācija, kad viens cilvēks otram kaut ko pasaka. Kā otrs uztvers pateikto? Viens uztvers naidīgi (viena iemesla dēļ), otrs uztvers neitrāli (cita iemesla dēļ), trešajam acu priekšā - plika sieviete (vēl cita iemesla dēļ) :)))))


Atšķirībā no parastām un pierastām dzīves situācijām, kuru atpazīšana parasti notiek bez aizķeršanās, šī situācija 'atpazīt uz kuru pusi griežas meitene' ir savādāka, jo šī bilde ir speciāli uztaisīta viltīgi. Speciāli, lai neļautu automātiskajam algoritmam kustības virzienu atpazīt stabili un bez kļūdām, un lai automātiskais algoritms ik pa laikam izlidotu uz 'ERROR' vai 'PANIC' situāciju, kad iepriekš it kā labi atpazītais kustības virziens vairs neder. Šo situāciju var iemācīties novērot (apzināties) un ar laiku var iemācīties procesu vadīt ar gribu.

Bilde ir uztaisīta līdzīgi Ešera zīmējumiem.



2.solis notiek, protams, tikai pēc tam, kad jau ir uztvērts tas, kas notiek uz ekrāna un jau ir veikts iepriekšējais 2.solis - atpazīts, ka tas ir 'datora ekrāns ar kaut kādu kustīgu attēlu', nevis 'šoseja, kas traucas pret tevi ar 100km/h', 'trotuārs ar cilvēkiem' utt... un tagad aktuāls kļūst uzdevums - saprast, kas tad ir attēlots uz ekrāna. :)))



MB: 'Wu, kas jāizdara, lai pārslēgtu uz otru pusi?'

Nav metodes. Ir vienkārši jāmēģina un jācenšas. Tad Dievs Tev pārlādēs sistēmu uz tādu, kādu Tev vajag :)))))))

Kā jau teicu, bilde ir ļoti pateicīga, lai to vērojot pamanītu sava prāta kustības un apzinātos to prāta minstināšananās momentu 'ERROR, PANIC', kad notiek pārslēgšanās starp robežām 'pa kreisi' un 'pa labi'. Pēc tam jācenšas šo brīdi pievilkt vēl tuvāk (ZoomZoomZoom) un izpētīt (apzināties) sīkāk. Un tā tālāk... nav robežu.

Un ja kaut kāds process no neapzināta ir kļuvis par apzinātu, tad tu vari sākt tajā iejaukties jau apzināti. Tas arī ir vajadzīgs un tālāk jau vari darīt ko vēlies, prāts bez Tavas ziņas vairs 'nepurkšķinās'.
Tālāk var mēģināt noturēt bildes kustības virzienu (robežas) sev vajadzīgajā virzienā 12 sekundes. Pēc tam - 144 sekundes. Utt.
Var mēģināt pēc vēlēšanās mainīt griešanās virzienu.
Var pielietot šo iegūto prasmi savās dzīves situācijās.
Var 'iemigt' atkal un atgriezties vecajā stāvoklī, kad izvēli Tavā vietā dara automātiskā reakcija.
Labi, par pēdējo es sameloju. :) Atpakaļ atgriezties nav iespējams :))))


Vajadzīgs ir treniņš. Kā jau jebkurā treniņš - sākumā neizdosies, bet pēc tam sāks izdoties arvien labāk.

 skauts,   11:16:48 22.04.2008
87.226.70.165

Pilnīgi pareizi tur rakstīts, neskatieties uz krūtīm, ja skatās uz dibenu tad viss ir kārtībā. Te toč nekāda sakara ar smadzeņu puslodēm.

 skauts,   11:13:31 22.04.2008
87.226.70.165

Salieciet savus roku pirkstus pamīšus, izņemot īkšķus, tos mēģiniet griezt uz riņķi vienu ap otru, bet tā lai katrs griežas uz savu virzienu.

 Līga,   08:18:22 22.04.2008
81.198.170.110

Nu gan eksperimentus sarīkojuši! :)))

 Eze, Wu  01:23:19 22.04.2008
87.99.92.3

Jā, es arī paskatījos tā, ka viņa ar muguru nemaz nepagriežas, bet tikai uz vieniem sāniem un uz otriem. Bet tas ir pretrunā ar reālo pieredzi - tad viņai iznāktu palēcienā mainīt kustības virzienu un tas mums nesanāk - pret gaisu atsperties! :))) Tāpēc mūsu pieredze saka, ka viņa no sānu pozīcijas turpina virzienu, pagriežoties pret mums ar muguru (ja griežas pa saulei) vai priekšu (ja griežas pret sauli), jo tad papēdis skar zemi - satiekas ar ēnu.

 Eze,   01:05:54 22.04.2008
87.99.92.3

'virpuļošana'

.. un nāk prātā domas, ka programma ir dzīva un lasa domas ...

... un vispār - Vika tā sauktais Elektroniskais Zirneklis ir dzīvs un skatās uz mums ar monitoru acīm un kaut ko perina savās kabeļu dzīlēs...

 Eze, Matakam  01:02:49 22.04.2008
87.99.92.3

Fu... pietiek iedomāties, ka es viņu ar acīm aiz rokām un pleciem pagriežu (ar varu), tā liekas, ka arī pēdas griežas līdzi pareizi, bet nedrīkst nolaist acis, lai pārliecinātos, jo ir jāuztur viruļošana...

TĀ VAR SAIET SVIESTĀ!!! :)))

 Eze, Matakam  23:35:25 21.04.2008
87.99.92.3

Nu nē taču, viņa reāli maina virzienu !!!

Skaties uz papēdi un redzēsi brīdi, kad uz pēda uz brīdi samulst un sāk griezties uz otru pusi!

Programma tāda.

 Wu,   23:29:18 21.04.2008
78.84.123.227

Pamēģiniet vēl tā - 1/2apli pa labi, 1/2apli pa kreisi, 1/2apli pa labi, 1/2apli pa kreisi :)))

 Mataks,   23:11:42 21.04.2008
77.38.228.154

Nekas cits kā melns siluets tas nav.
Telpiskumu mēs paši tam piešķiram, kad skatamies uz to kā uz zināmu, identificētu objektu - sievieti.
Ja skaties uz sievieti it kā no apakšas tad griežas uz labo pusi, ja no augšas - tad uz kreiso - perspektīve.

 skauts,   21:33:48 21.04.2008
87.226.70.165

Mēģināju vēl arī ar nāsīm strādāt..., bet prakses neesamībal dēl, laikam, nekas nesanāca :(

 skauts,   21:21:57 21.04.2008
87.226.70.165

Vēl viens jociņš:))) , atiecīgajā laikā aizklājot aci ar plaukstu un mainot tās, tante dancos tev uz kuru pusi gribi!

 Eze, Modrim  20:49:18 21.04.2008
87.99.92.3

Domā, ka ritms ir konstants? Es uz vienu pusi saskaitīju 32 palēcienus un tad maiņa, bet otru pusi vairs nepaskaitīju - iedomājos, ka es tur programmā ieliktu gadījuma skaitļu ģeneratoru, bet var jau būt, ka tur ir kāds ezoteriskais skaitlis, numeroloģijā vai bioritmos balstīts...

 skauts,   18:24:38 21.04.2008
87.226.70.165

Ideāla lietiņa klausoties kādu audio lekciju.
Es pat iemācījos miksēt ar viņu uz pus aplīti, turp šurpu, bet ne pielietojot smadzenas, bet gan apļojot savu galvu :)))

 Modris,   18:09:17 21.04.2008
80.233.142.78

Pavelciet uz augšu attēlu, lai būtu redzamas tikai pēdas, un jūs labi redzēsit, ka meitene (vismaz viņas pēdas jau nu noteikti) maina virzienu, kā arī šīs maiņas ritmu.

 MB,   17:46:02 21.04.2008
127.0.0.1

Oooo.... izdevās.... līdz brīdim, kad pamirkšķināju acis :D

 MB,   17:43:57 21.04.2008
127.0.0.1

Wu, kas jāizdara, lai pārslēgtu uz otru pusi?

 Wu, MB  17:14:06 21.04.2008
80.90.9.50

Es kļūdījos. :)

Precīzāk ir teikt nevis trenažieris 'dialektiskajā loģikā', bet gan 'vienā šīs loģikas aspektā, kas saucas 'robežas''.

 Wu, MB  17:11:32 21.04.2008
80.90.9.50

> maina brīdī, kad domāšana pārslēdzas no vienas puslodes uz otru ;)

To ir kaut kādi 'psihologi' safantazējuši.


Tas, ko Tu esi nopublicējis ir arī trenažieris dialektiskajā loģikā (kuras vēl vienu piemēru var lasīt iepriekšējā rakstā http://www.e-mistika.lv/index.php?&txt=701)


Jātrenējas saskatīt šajā melnajā kustīgajā figūrā meitene tajās robežās, kurās tev vajag - 'objekts, kas griežas pa labi' vai 'objekts, kas griežas pa kreisi'.

Šī īpašība - 'saskatīt objektu vajadzīgajās robežās', jeb citiem vārdiem 'pareizi novilkt robežas' ir audzināma un kontrolējama. Tādas lietas, kā 'domāšana pārslēdzas no vienas puslodes uz otru' - nav.

 Wu,   16:59:47 21.04.2008
80.90.9.50

O, šis ir lielisks trenažieris. :))))

Trenējoties var apgūt tādu skatīšanos, lai meitene maina virzienu pēc vēlēšanās. Piemēram, 3 pagriezieni pa labi, 3 - pa kreisi, 3 - pa labi utt.

 skauts,   16:50:58 21.04.2008
87.226.70.165

Toč viņa visa aigāja pa'fāzēm

 skauts,   16:48:02 21.04.2008
87.226.70.165

Pretkustību manu, tikai, pazibošajā kājas ēnā

 MB,   16:36:23 21.04.2008
127.0.0.1

man gan neizdodas ieraudzīt griežoties pretējā virzienā :(

 MB,   16:35:11 21.04.2008
127.0.0.1

maina brīdī, kad domāšana pārslēdzas no vienas puslodes uz otru ;)

 Eze,   16:18:38 21.04.2008
87.99.92.3

Nu viņa taču pati maina virzienu, ne?

 Eze,   16:14:43 21.04.2008
87.99.92.3

Es vēl neizlasīju tekstu un labu brīdi biju apstulbusi - nevarēju saprast, vai viņa maina kustības virzienu atkarībā no tā, uz kuru kāju un virzienu es koncentrējos, vai arī viņai ir konstants virziena maiņas periods un mana pacietība un uzmanība izsīkst tieši tādā periodā (t.i., viņa pamanās pagriezties tieši tad, kad man uzmanība pāriet fona sajūtā) :)))