Par latviešu seno reliģiju un dziedniecību

 Ar dziednieku Ziedoni Kārkliņu sarunājās Raimonds Sproģis

Tā ir ne tikai enerģētika, tā ir arī filozofija, zināmā mērā, dzīvesveids, no kura mēs esam daudzu gadsimtu laikā aizbīdīti prom, jo te nākušas daudz svešu varu un kultūru, kas nīcinājušas ārā mūsējo. Paldies Dievam, viss nav iznīcināts! Ja šī kultūra taps iznīcināta, mēs vairs kā latvieši nepastāvēsim. Paraudzīsim, kas ar daudzām lielām, senām tautām notika, kad tās pieņēma svešu kultūru…

  Ar dziednieku Ziedoni Kārkliņu sarunājās Raimonds Sproģis

Tā ir ne tikai enerģētika, tā ir arī filozofija, zināmā mērā, dzīvesveids, no kura mēs esam daudzu gadsimtu laikā aizbīdīti prom, jo te nākušas daudz svešu varu un kultūru, kas nīcinājušas ārā mūsējo. Paldies Dievam, viss nav iznīcināts! Ja šī kultūra taps iznīcināta, mēs vairs kā latvieši nepastāvēsim. Paraudzīsim, kas ar daudzām lielām, senām tautām notika, kad tās pieņēma svešu kultūru… 


 Katrai tautai ir savas īpašas dziedināšana metodes, kuras var saukt par tradicionālām. Vai arī latviešiem ir sava tradicionālā dziedniecība?
Es domāju, ka tad, kad cilvēks meklē palīdzību pie dziednieka, tad viņam galvenais ir veselības atgūšana, un par metodēm viņš pārāk nesatraucas, taču ikvienam ir tiesības zināt, ko ar viņu dara un kāpēc. Laikam jau nav tāda īsta formulējuma – kas ir latviskā dziedniecība. Par latvisko mēs varam uzskatīt to, kas kādreiz ir bijis šeit un šodien papildināts, tā ir dziedniecība ar tām vielām, kas atrodamas pie mums uz vietas. Viena un tā pati metode dažādās valstīs var izpausties dažādi. Pie mums ir populāra dziedniecība ar akmeņiem. Zināms, ka ārzemēs parasti šiem nolūkiem izmanto pusdārgakmeņus. Bet mūsu senči dziedniecībā izmantoja mūsu visparastākos granīta akmeņus. Divu vienādu akmeņu nav, katram ir sava enerģētika un ietekme. Kādreiz Latvijā bija akmens dziednīcas un akmeņu krāvumi. Kad sāpēja mugura vai locītavas, akmeņus sildīja un lika klāt sāpošajai ķermeņa vietai. Masāžai izmantoja nelielus, kulaka lieluma akmeņus, kurus novietoja arī uz enerģētiskiem centriem. Dziedniekam, kurš ar šiem akmeņiem darbojās, tie bija jāpazīst un labi jāizjūt. Katram zemes reģionam ir īpaša neatkārtojama enerģija un starojums, kas šī reģiona cilvēkam ir nepieciešams. Ievedot svešzemju ticības un mācības, mēs radām svešas enerģijas, kas nav tās pašas labvēlīgākās mums. Zināms, ka enerģiju plūsmas cilvēkos atšķiras – vienas ir austrumniekiem, dzeltenajai rasei, un citas tiem, kas dzīvo šeit.

Vai šī iemesla dēļ svešzemju metodes mums ir izmantojamas?
Mēs esam Zemes cilvēki, un tas nozīmē, ka enerģiju saņemam no augšas, enerģija nāk caur mums, un mēs to atdodam zemei. Un tādēļ arī daudzi procesi mums būtu jāsāk no augšas uz leju, tas attiecas arī uz pēršanos un masāžu. Austrumnieki ļoti daudz ko dara otrādi, no lejas uz augšu, tas attiecas arī uz enerģētiskajām praksēm. Ja zini šīs īpatnības, tad daudz ko var izmantot no Austrumu metodēm – sāc no pretējās puses. Latvijā patreiz populāra mācība fen – šui. Faktiski fen – šui ir paredzēts dzeltenajai rasei. Mums vairāk derētu tas, kas nāk no Indijas, tur to sauc par vat – su, kas ir kādus piecus tūkstošus gadus vecāka par fen – šui. Ja mēs paskatāmies ko māca vat – su, tad atradīsim ļoti daudz, kas saskan ar to, ko varam atrast mūsu ticējumos un tautasdziesmās. Vat – su un fen – šui par daudzām lietām runā pilnīgi pretēji. Tagad ir visvisādas firmas, kas piedāvā dabīgus jaukus produktus un brīnumainas lietas, bet vajadzētu būt ar to uzmanīgiem. Vajadzētu skatīties tepat uz mūsu Latvijas firmām, kas arī ražo brīnišķas lietas, tikai nav naudas reklāmai, piemēram – „Herbe”, „Medicamina”, „Fito” preparāti no Siguldas, Baldones dūņas. Pie tradicionālās dziedniecības pieder Latvijas augu valsts – tējas, dažādi novārījumi, saknīšu pulverīši. Šīs zināšanas mūsu senči izmantojuši jau no seniem laikiem, jo nebija ķīmijas, nebija dakteru. Katrā mājā zināja kā dakterēties, un zālītes bija smuki sasietas pušķīšos un sažāvētas. Tās glabājās gan virtuvē, gan citās vietās, un cilvēki zināja, kas un kā lietojams. Pareizi, ja mēs izmantojam tās zālītes, kas aug mūsu reģionā nevis kaut kur. Interesanti, ka pirms gadiem pieciem vienā no Habarovskas bioloģijas zinātniskiem institūtiem tika salīdzināts Latvijā un Sibīrijā audzētais žeņ- šeņ. Izrādās, ka Latvijā audzētais bija daudzas reizes pārāks. Mēs atrodamies ļoti unikālā dabas zonā, kur augiem ļoti piemērots tumsas – gaismas ritms, un līdz ar to tie ir smaržīgi, un satur daudz bioloģiski aktīvu vielu. Pie ļoti spēcīgām latviskās dziedināšanas metodēm pieder pirts. Mūsu senčiem katrā lauku sētā bija pirts, kur viss notika, sākot no pēršanās, līdz nākšanas Šaisaulē, aiziešanai Viņsaulē. Tur varbūt nemaz nav īsti ko komentēt.

Sakrālās zīmes… Kā senči izmantoja tās?
Sakrālās zīmes senatnē izmantoja dažādi. Latvietim šīs zīmes bija atrodamas visur: gan apģērbā, gan rotās, gan uz darba rīkiem un dzīvojamā telpā. Mūsu senči pazina šīs zīmes un zināja, kā tās iedarbojas uz cilvēku. Mēs savā laikā kopā ar studiju „Kalvis” veicām eksperimentu, izveidojām autentisku rotu kopijas un lūdzām „jutīgām” meitenēm šos 5 – 6 kilogramus panēsāt. Rotas bija smagas, bet viņas vairs negribēja tās vilkt nost. Sakrālās zīmes ir nākušas no Dabas – ja rūpīgāk aplūkotu tās vietas, ko saucam par spēka vietām, tad apkārtnē ievērotu tās pašas mums visiem pazīstamās zīmes. Gan Ausekli mēs varam ieraudzīt, kā spēka zīmi, gan Dieva zīmi, gan Ugunskrustu, kas Dabā sastopami kā enerģētiski veidojumi. Iespējams, ka zīmes uz darbarīkiem un rotām veidoja tamdēļ, lai piesaistītu šīs enerģijas. No jebkuras spēka vietas uz visām pusēm iet atzari, ko varētu dēvēt par krustu, kas orientēts pēc debess pusēm… Varbūt šādā veidā informācija tika izplatīta pa visu reģionu ar noteiktas darbības rituāliem, jo daudz zīmju izmantoja arī rituālajās darbībās. Šajā ziņā mani priecē Deju svētki, mums tie virsvadītāji ir malači – paskatoties tās zīmes, ko viņi tur veido, kas plūst no skatuves, kur ir dejotāji – tas ir lieliski…

Kā jūs senču zīmes iesakāt lietot ikdienā?
Es saviem skolniekiem iesaku, lai vienu dienu padzīvo kā kāda no zīmēm, piemēram, Saulīte. Saulīti ir visvieglāk asociēt – tā dod siltumu un mīlestību apkārtējiem. Cilvēki nemaz uzreiz tā netic, bet izmainās apkārtējā vide – darba kolēģu attieksme, ģimenes attieksme kļūst savādāka. Mēs esam eksperimentējuši ne tikai ar Saulīti, bet arī ar citām zīmēm. Tā ir ne tikai enerģētika, tā ir arī filozofija, zināmā mērā, dzīvesveids, no kura mēs esam daudzu gadsimtu laikā aizbīdīti prom, jo te nākušas daudz svešu varu un kultūru, kas nīcinājušas ārā mūsējo. Paldies Dievam, viss nav iznīcināts! Ja šī kultūra taps iznīcināta, mēs vairs kā latvieši nepastāvēsim. Paraudzīsim, kas ar daudzām lielām, senām tautām notika, kad tās pieņēma svešu kultūru… Jāsaka gan, ka mūsu senās zīmes gadsimtu gaitā gan ir saglabājušās, bet diemžāl zaudējušas savus pirmatnējos nosaukumus. Jebkuru zīmi, lai pastiprinātu tās enerģiju, mēs varam izdziedāt un ievibrēt, bet vārdu, ar kuriem zīmi ievibrēt, ir palicis ļoti maz. Es pieminēju Saulīti, bet ar to mēs saprotam dažādas zīmes, kuras būtu jāsauc katra savādāk, bet mēs tās saucam par Saulītēm, jo tām ir kopīga ģeometriska iezīme.

Mums ir unikāls garīgais mantojums – tautasdziesmas! Tās jau arī ir mūs uzturējušas veselus un stiprus…
Dainām ir diezgan daudz slāņu. Mums jāvēršas pie vecākā slāņa, kuru varam iedalīt divās kategorijās – informatīvajās dainās, kurās tiek stāstīts, kā jādara vai kāpēc jādara, un ir spēka dainas, kas tikušas dziedātas pēc analoģijas kā Indijā dzied mantras. Ar šo dziesmu un skaņu vibrāciju palīdzību veidoja apkārtējo vidi, ietekmēja un mainīja sevi. Var jau nedēļas nogalē skriet pie dziednieka, lai ņem nost negatīvās enerģijas, bet var tai pašā laikā padziedāt noteiktas spēka dainas, un viss sakārtosies. Dainas bieži jādzied trejdeviņas reizes. Atkārtojumi ir spēcīga lieta, tajā ielikta ļoti spēcīga filozofija. Ja cilvēks bija slims, tad dziedāja noteiktas tautasdziesmas. Esmu atradis tautasdziesmu saskari ar pirts rituāliem, kur pirtī dziedāja tiem cilvēkiem, kuri gatavojās iet uz Tosauli, lai šī pāreja būtu harmoniska, bez mokām un viegla. Bija dziesmas, kuras dziedāja, kad bērniņš nāca pasaulē, un daudzos citos gadījumos. Tā jau ir īstā latviskā dziedniecība. Kādreiz dainas nodeva no paaudzes paaudzē. Un arī šodien nevajadzētu baidīties dainas veidot un radīt no jauna, jo tās ir dinamiska sistēma. Dainas ir mūsu Bībele, kurā viss uzrakstīts.

Tas ir unikāls fakts, jo es tiešām nezinu tautu, kura jaundzimušo šai pasaulē sagaidītu ar dziesmām…
Man grūti pateikt, ko mēs daudz zinām par citām tautām. Domāju, ka indiāņiem varēja būt kas līdzīgs – tas, ko mēs saucam par šamanismu. Tas ir ļoti dziļš un sens slānis, kas bija izplatīts pa visu pasauli. Tās zināšanas, kas nāk no Austrumiem, ir daudz jaunāks slānis…

Bet, laikam ejot, tas zaudēts…
Diemžēl. No šamanisma maz kas atlicis, tikai pa kādai kripatiņai var izmantot un savākt. Šis vārds jau ir devalvēts. Kad piemin šamani, tad liekas, ka tas ir kaut kas tāds, par ko var pasmieties… Šamanim ir ļoti perfekta saskarsme ar Dabu, viņš to izjūt. Viena no mūsu lielākajām kļūdām ir tā, ka mēs uzskatām sevi par Dabas pavēlniekiem. Cilvēks ir tikai Dabas daļa. Latvietis vienmēr ir dzīvojis saskaņā ar Dabu, latvieša baznīca arī bija Dabā – svētbirzis, uz kurām vēlākajos laikos tika celtas kristīgās baznīcas – Aglona un citas vietas. Aglonas vietā kādreiz atradās ļoti spēcīga senču svētvieta. Ja palasām tautasdziesmas, tad redzam, ka mūsu senči savu māju tuvumā audzējuši daudzus un dažādus kokus, citus tālāk, citus tuvāk, tas nozīmē, ka viņi perfekti pārzinājuši koku enerģētiskās īpašības un izmantojuši tās. Dziedniecība ar kokiem ir ļoti interesants dziedināšanas veids. Tas gan aizmirsts, bet tomēr kādreiz pastāvējis, cilvēks mācēja aiziet pie koka palūgt un saņemt to, kas vajadzīgs. Ne jau velti mēs ozolu uzskatām par Dieva koku, jo tas ir viens no retajiem, kuram pastāv saikne ar augstākajiem kosmiskajiem spēkiem, kurš uz zemi novada kosmiskās enerģijas. Šīs enerģijas bieži vien var izšķirt ne tikai cilvēku, bet pat tautu likteņus. Ja bija jāiet pie Dieva, gāja pie ozola. Bet tad, kad bija jāatbrīvojas no kā lieka, no visa sliktā, kas sakrājies, tad meklēja apsi. Un tā mēs pie katra koka kaut ko varam atrast.

Kāda varēja izskatīties mūsu garīgā hierarhija? Vai dziedniecība un zintniecība bija kopā ar latvisko reliģiju?
Tas viss bija kopā. Pareizāk būtu teikt – senā reliģija. Liekas, Alberts rakstīja pāvestam, ka ar latviešiem ir ļoti grūti tikt galā. Viņi meklējot Latvijā garīgo centru, jo iepriekš tā bija veicies – iznīcini garīgo centru, un pēc tam pārējais sabrūk pats. Bet Latvijā viņi šo vienu centru nevarēja atrast, jo izrādījās, ka katrā sētā ir savs zintnieks, kas šīs lietas zinot un vadot ģimenes ietvaros, un tāpēc to nevar sagraut. Tur noteikti bija viss kopā – gan garīgais, gan praktiskais roku rokā, jo bez garīguma nekas nesanāk. Katrā sētā bija viens cilvēks, kas to pārzināja. Bija arī cilvēki, kas pārzināja augstāko līmeni, tie bija krīvi un krīvu krīvi. Svētkalnos bija vietas, kur krīvi dzīvoja un darbojās, kur vienkāršais zinātājs varēja aiziet pēc padoma. Mūsu pirmā zīme ir Ķivulis, kas cēlusies no krīvu spieķa, kas ir gan varas, gan zināšanu simbols. Kad krīvs sūtīja ziņu apkārt, kad jāpulcējas vai kas jādara, viņš ziņnesim deva līdzi savu spieķi kā apliecinājumu, ka tā ir taisnība… Arī šodienas lauku sētā būtu normāli, ja kāds šīs lietas zinātu un mācētu iztikt bez liekas ķīmijas, jo mūsu augi sniedz visu, tiem ir unikālas īpašības. Dabīgi, tas nav, kā iedzert tableti un – viss! Un vēl ir rituālā dziedniecība. Senāk bija dažādi rituāli visiem dzīves gadījumiem, kaut vai tās pašas krustabas – bērna pieslēgšana mūsu senajām garīgajām vērtībām. Gadskārtu rituāli, ziemas un pavasara, vasaras un rudens saulgrieži, kad cilvēki nodarbojas ar rituāliem, lai attīstītu attiecīgas enerģijas, lai iespaidotu Dabu ap viņiem un gatavotos nākamajam ciklam. Šāda rituālā dziedniecība bija ļoti spēcīga, bet cik šodien ir tādu, kas to zina? Tie ir meklējošie folkloristi, kuri pieiet šai lietai radoši.

Rituālos un dziedniecībā tapa izmantotas īpašās spēka vietas. Tautā mēļo, ka šajās spēka vietās ir konkrēta uguns un ūdens āderu kombinācija. Vai šīs uguns un ūdens āderes tika izmantotas rituālos?
Nosaukumi ir diezgan relatīvi. Cilvēki āderes ir saukuši vairāk pēc tā, kā viņi tās izjutuši. Tās starojuma zonas, no kurām sajuta siltumu, nosauca par uguns āderēm, kas asociējas ar uguni, bet ūdens – tas ir vēsums. Šādā veidā apzīmē arī pozitīvās un negatīvās joslas. Ja tā niansētāk paskatās, tās nav vienādas, arī katrā no tām pastāv daudz dažādu variantu. Es domāju, ka mūsu senči ļoti labi izjuta šo spēku iedarbību, ko katrs dod, jo dažādi rituāli notika dažādās spēka vietās. Zināms, ka Dabas ritmi šīs spēka vietas iespaido. Ir dienas, kad spēka vietas ir spēcīgas, tas parasti ir ap saulgriežu laiku, ir citas dienas un laiki, kad tās ir vājas. Un svarīgi – vai es gribu kaut ko uzņemt, vai man no kaut kā ir jātiek vaļā. Es pieminēju krustu. Mēs esam pieraduši, ka to zīmē vertikāli, bet var zīmēt horizontāli uz zemes. Šo krustu, lai kaut ko savāktu, grieza pa labi, teiksim, domās, savācot no apkārtnes visu negatīvo, slikto, tad to „ielaiž” rituālajā ugunī, un tas tiek transformēts uz Zemes centru pārstrādei. Kad mēs esam kaut ko labu saņēmuši un gribam šo labo enerģiju pavairot, tad mēs domās griežam šo krustu pretējā virzienā. Tā veidojās labā un kreisā Svastika jeb Ugunskrusts. Katra spēka vieta atšķīrās ar savu kvalitāti. Ne jau velti bija spēka vietas ar svētbirzīm, kas bija kontaktā ar Augstākiem spēkiem.

saulesjosta.lv


 


19.08.2005

Komentāri:

 Ramona, ramona28@one.lv  00:38:16 17.09.2005 
Es esmu taa Ramona, par kuru Guntis Strautnieks rakstiija, ka it kaa mana dziive uzlabojusies peec
Sahadza Jogas. Uzreiz varu pateikt, Sahadza Joga ir galiigais sviests un nelabveeliiga sekta un
nekaadi uzlabojumi, nav bijushi. Un nekaadi raksti par maniim nav zhurnaalos rakstiiti. Es ljoti
shaubos par Gunta Strautnieka psihisko veseliibu. Ar cienju.

 Jons,   15:06:33 13.09.2005 
manuprāt kolektīvā apziņa ir kā kultūrslānis, kas atkarīgs no iedzīvotāju kultūras, tradīcijām un audzināšanas...

 Girts Iglali,   20:52:16 05.09.2005 
Apraksti, lūdzu, kas, Tavuprāt, ir kolektīvā apziņa.

Egregors - pasaules uzskats - hmm ... varbūt var tā traktēt ...

 iglali, iglali@apollo.lv  14:21:46 05.09.2005 
Jā,patiesi nougurums piemetas no tā,ka nekādi nevaru atrast kontekstam atbilstošus komentējums,kas attiecas uz LATVIEŠU SENO RELIĢIJU UN DZIEDNIECĪBU,kā arī -neviena laba vārda priekš Ziedoņa Kārkliņa neatrodu,...grūti laiki,vai?

Došu dažas ieskices un nekā spirituāla,personiskus datus:

1)'pašrealizācija' ir taktisks zombēšanas (neirolingviskās programmēšanas) paņēmiens,ko vienkāršā tautas valodā izskaidroju tā,ka cilvēks,kurš 'saslimis' ar Sahadža jogu utml. pats sevi pārdod jeb realizē savu psihisko varu caur fizisko ķermeni kā preci veikalā,protams,jābūt tik skaidrībā ir par to,vai Vairumtirdzniecības bāzes vai - par Kioska cenu un pie tam ar neskaidru reizēm tādu kā prostitūcijas/žigolo pieskaņu un neveiklību caur sabiedrības bohemizācijas ieviešanu (diktāta veidā),lai vājinātu nacionālu Latviju;

2)'egregors' nav 'kolektīvā apziņa',bet gan pasaules uzskats tāds,ka cilvēks un cilvēce ir genotipiski uz gēnu pamata ģenētiski sintezēti no Aizsaules (Parapasaules) puses un pa Aizspogulijas (Aizkapa) naudu,tātad,uz radioierīču un radionotikumu pamata cilvēkķermenis ir juridiska persona,jā,cilvēka fiziskais ķermenis nepieder viņam pašam,bet gan Kosmosa konglomerātiem,ārpasauliešiem.

P.s.
Paldies raksta autoram un Ziedonim Kārkliņam par lielisko atgādinājumu uz senām sakrālajām vērtībām kā Pirmpamatu.

 guga, Sfinksai  22:13:33 24.08.2005 
Lai gan Guntis jau to bija pavisam labi domaajis:)))... Nav jau Guntis slikts, tikai - Tu mani atvaino Gunti - Tu vienlaiciigi taa kaa liels beerns, vai kaa?! Buus jau labi - ar laiku viss nostaasies vietaas:)))...

 Sfinksa, :))))))))))))))  21:41:59 24.08.2005 
Man vienkārši nav komentāru, es bez advokāta neatbildēšu!:))))))))))))))))))))))))

 guga, ...  21:12:27 24.08.2005 
Shitadu kaut ko es veel portaalos nekad nebiju redzeejis:)))... (laikam pareizajos nemeedzu tuseet). Augstaakaas raudzes seksa piedaavaajums skaidraa tekstaa (un, ja veel Sfinksa buutu pietiekami gudra lai paliktu drusku glupaaka:))), varbuut pat miilestiiba sanaaks). Guntis ir vienkaarshi unikaals mums te:)))...

 guga, :)))  21:06:15 24.08.2005 
Nu gan Guntis nodeva:))).... Nu nosmeejos,... super:))))...

 Sfinksa,   18:18:02 24.08.2005 
Ak debestiņ, pasargājiet kāds mani no šitā visa!!!!! :))))

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:09:37 24.08.2005 
Chau Sfinksa. ja Tu nebuutu tik gudra - tad es Tevii vareetu iemiileeties :) Un muusu kopiiba Tevi bagaatinaatu - gan dveseliski gan fiziski:) Jo Tu runaji par seksa lomu - tad vajag lidzvertigu partneri. Ar kuru katru Tev neiznaks sevi pilnveidot. Milji sveicieni Tev - shii portaala Visjaukaakajai Sievietei !!!

 Sfinksa, Gugam  14:35:13 23.08.2005 
Tev ir taisnība, ka apslēptās zinātnes nevar apgūt ar grāmatu palīdzību. Senās zinātnes turēja noslēpumā, lai cilvēki tās neizmantotu savtīgos nolūkos. Noslēpumi atklājas tiem, kuriem dvēsele ir tiem noslēpumiem gatava un prāts nobriedis. Kuri nav ļauni un dvēsele ir mīlestības pilna.:)))

 guga, Roberts Svoboda par tekstiem  14:23:24 23.08.2005 
'Senos laikos, kad ezoteriskās zināšanas centīgi sargāja, gudrības meklētājam ne reti nācās pacietīgi gaidīt daudzus gadus pirms viņš ieguva pieeju pie šīm zināšanām. Šodien, kad informācija ir pārvētusies komercproduktā, rodas iespaids, ka visi iespējamie noslēpumi kļuvuši pieejami ikvienam, kam pietiek naudas lai nopirktu grāmatu vai kaseti. Tomēr neraugoties uz to, ka slepenās mācības šodien var viegli nopirkt, no tā nebūt neizriet, ka tās var tikpat viegli apgūt. Kaut arī vārdus var pirkt un pārdot, pieredzes, ne vārdu sniegto dzīvo gudrību tāpat kā agrāk nākas izcīnīt smagā darbā. ... Kā teicis Henrihs Cimmers: 'Par labākajām lietām pastāstīt nav iespējams; otras pēc nozīmes lietas savukārt nepareizi saprot.' ...'

Roberts Svoboda.

 guga, P.S.  22:22:48 22.08.2005 
Shur tur, protams, WWW jaaliek priekshaa:)))...

 guga,   22:19:35 22.08.2005 
vispirms jau slavenie ariom.ru, lib.hsgm.ru ...

Shis tas prieksh ezoterizeejoshajiem ir arii lib.ru un klei.zen.ru...

Tiem, kam interesee Integra - kluev.ru utt...
Klasikas cienītājiem vedanta.ru, buudha.ru (no referenceem var tikt klaat visai budisma klasikai, kas vien krieviski ir iztulkota...)

Arii theosophy.ru taapat kaa kanaadieshu un amiishu biedriibas publicee par briivu visu, uz ko vien neattiecas skarbi autortiesiibu ierobezhojumi (un Krievijaa jau ar to ir daudz briivaak) utt. ....

Ljoti ilgi varees lasiit, lasiit un lasiit:))))....

 Girts Sfinksai,   07:53:00 22.08.2005 
Es tās pirku Rēriha gramatnīcā. Tur no Ošo viskaukā ir nu baigi daudz, es ieteiktu ar Osoznannjost sākt. Vispār, lai netērētu budžetu, varu iedot izlasīt; tad, ja iepatiksies, varēsi pirkt gramatnīcā.

Nezinu, varbūt internetā arī ir, neesmu rakājies.

 Sfinksa, Ģirtam  19:26:35 21.08.2005 
Labvakar!
Tu laiku atpakaļ rakstīji citātus no Ošo. Atsūti man lūdzu, kad iznāks laiks, info par 'Osoznannostj', 'Lielais noslēpums' u.c. rakstiem kuri varētu būt pie mums pieejami. Vai tie atrodami internetā, vai arī nopērkami? Paldies!:))) oriona@inbox.lv

 Diablo, Jona  14:49:43 21.08.2005 
Pievienojos tevis teiktajam par gara aristokrātiju. Mēs esam latvieši un tāpēc ir tikai loģiski, ja pasaules uzbūves modeli būvējam uz sava (īpašā) latviskā fundamenta.

 guga, Jona  13:40:15 21.08.2005 
Un pashkopshana vispaar saakas ar pazemiibu (kas nekaadi nav un nedriikst buut pazemoshanaas, bet tieshi otraadi iet roku rokaa ar savas veertiibas apzinju, bet sabalanseeti ar citu taadas pashas veertiibas apzinju). Tas attiecas tiklab uz atsevishkju cilveeku kaa uz organizaacijaam, naacijaam utt.

Savu izredzeetiibu jau censhas poteet visi nacionaalisti visaas naacijaas un, kas raksturiigi, visi vinji ir naski atrast tam pamatojumus, bet tikai nedaudzi censhas audzinaat savas veertiibas apzinju liidz ar pazemiibu - apzinoties, ka veertiiba celjas no konkreeta darba un tikai.

 guga, Jona  13:31:57 21.08.2005 
Es tachu to teicu ne jau prieksh tam lai diskuteetu. Gribeeju tikai pateikt, ka kaa Gjirts saka, bez nekaadas izredzeetiibas apzinjas kopshanas un poteeshanas Latvijaa ir ljoti daudz veertiigu arheologjisko piemineklju.

Shie piemineklji ir veertiigi arii ja nemaz nepiemin nekaadas patieshaam korektaa zinatniskaa celjaa shobriid nekaadi nepaarbaudaamas, lai kaa kaadiem cilveekiem arii negribeetos ka buutu citaadi, psihisko energjiju lietas, kaut arii tie nav nedz unikaali (jo kaa jau teicu taas pashas kultakmenju sisteemas, apbediijumu akmenju kraavumos utt. ir sastopami vismaz visaa Ziemeljeiropaa un ne tikai), ne pashi lielaakie pasaulee (ko apgalvot vispaar var tikai taadi cilveeki, kas neko aarpus Latvijas vispaar nav redzeejushi).

Tomeer par cik aciimredzot senajiem Baltiem bija attiistiita psihosomaatiskaas prakses kultuura (cik to ir iespeejams spriest no folkloras materiaala), un iespeejams ir arii senaakas pirmsbaltu kultuuras atstaajushas sheit savas peedas, sho piemineklju skaits Baltijaa (ne tikai Latvijaa) ir patieshaam ljoti liels.

Un, kas ir tieshaam ljoti svariigi, shie piemineklji buutu jaakopj un jaaaizsargaa, kas shobriid Latvijaa tikpat kaa netiek dariits neraugoties uz to, ka Jona, Tavu domubiedru, kas shajaa sakaraa runaa par Latvijas iipasho lomu, it kaa ir ljoti, ljoti daudz.

Aizsardziiba ietver arii neljaushanu tos paarveidot, paarvietot kaadus objektus shajos pieminekljos (kaa esmu dzirdeejis tas ir noticis Pokainjos - lai labaak izskataas un buutu iespaidiigaak, tas ir noticis Valmieras Zilajaa kalnaa un droshi vien arii citur) un neljaushanu izmiidiit, iipashi vietas ar ljoti trauslu ekosisteemu (taadas kaa taas pashas 'piramiidas', 'Daavida avoti', 'Raunas staburags' un daudzas citas).

Kopshana ietver korektu izpeeti, to iespeeju robezhaas, ko sniedz shodienas zinaatne (bet izpeete nedriikst pieminekljus bojaat), apkaartnes sakopshanu, aizsardziibu pret piegruzhoshanu utt.

OK - shobriid ir komercobjekts Pokainji, bet mees ar nelielu domubiedru pulcinju saliidzinoshi nelielaa laikaa pagaajushajaa un shajaa vasaraa esam apzinaajushi desmitiem objektu, kas ir daudz neapshabaamaaki kaa arheologjiski piemineklji kaa Pokainji. Dazhi no tiem it kaa buutu oficiaalajaa uzskaitee iekljauti un zinaami, citi nav, citi it kaa ir zinaami, bet neviens nav pamaniijis, ka cieshaa saistiibaa ar shiem objektiem turpat blakus vai tajaa pashaa teritorijaa ir veel citi objekti, kuriem buutu nepiecieshams aizsardziibas statuss. Un staavoklis ar sakopshanu ir vairumaa gadiijumu stipri beediigs.

 Jona,   10:40:01 21.08.2005 
Girts:

Es saku tieši to pašu un vēl vairāk – uz paškopšanu (jā, skan labi un latviski :)) uzsvars pirmkārt un priekš mums dubultā! Ja ne, tad izredzētība pazudīs gan, ar tikpat bēdīgām sekām kā ebrejiem.
Mums jābūt ĪPAŠIEM gara aristokrātiem, paraugam, mēs nedrīkstam atļauties atbildēt ar ļaunumu uz ļaunumu utt. , nedrīkstam domāt tipa – a kā tad citas valstis drīkst būt iekarotājas, slepkavot un laupīt? Kāpēc viņām par to nav nekāda soda, zeļ un plaukst..?!

Par ticēšanu un zināšanu būs jāparunā sīkāk kādā lietainā dienā :). Tā kā doma ir materiāla, tad 'tikai ticēt' nostājas līdzvērtīgās pozīcijās, bet nākotne vispār piederēs tikai tai. Visa 'zināšana' nāks bez materiālas starpniecības, pa tiešo.



Guga:

Ā, Visuma centri atkal... Tā hitra sagrozīta I.Vīka doma, lai būtu makan smieklīga... ;)
Nu nebija Vīks nekāds lielceļa huligāns un netēmēja tik augstu! Tikai jau par L-jas īpašo vietu uz zemeslodes runa.
Un es arī te nerīkoju gluži dragreisu uz Piena Ceļa galvenās trases :)) tak što... nepārspīlēsim.


Jauku dienu visiem! :)

 Girts Sfinksai,   07:46:16 21.08.2005 
Tā čābīgi sanāk ar to nebūšanu pie datora (man mājās arī ir)

Reizēm gribās nebūt, bet sanāk būt. :o((((((((((

 Girts Jonai,   07:42:06 21.08.2005 
Tāpēc jau mēs mēs te padiskutējamies, ka mūsu uzskati atšķirās! :o)))))

Palieku pie tā, ka paškopšana (ja nepatīk šis termins, var lietot 'garīgā disciplīna', 'paškopšana' - Imanta Ziedoņa radīts, manuprāt, smeķīgi skan!) ir tā, uz kuru jāliek uzsvars; izredzētība nekur nepazudīs! Hitlers arī savulaik potēja izredzētību, ar ko tas beidzās, mēs zinām.

Par zināšanu ieciršanu akmenī, tas ir interesants jautājums. Jau reiz paudu - ja esmu iemērcis ūdenī pirkstu, ZINU, ka tas ir slapjšs! Domāju, ka tas ko mēs ZINĀM, īstenībā nemainās. Mainās tas, kam mēs TICAM. Ir ļoti svarīgi nesajaukt šīs divas lietas!

 guga,   00:58:02 21.08.2005 
Skatos esat pamatiigi sadiskuteejushi - super. Man savukaart sanaaca atkal shodien pabuut vairaakaas ljoti jaukaas (un interesantaas) vietaas Latvijaa. Domaaju arii neslikti kandidaati uz Visuma centru statusu:)))...

Naakoshnedeelj paraadiishos te maz (ja vispaar iznaaks) - jaaaizbrauc uz dazhiem Visuma centriem aarpus Latvijas (katrai tautai jau savi Visuma centri).
Visu labu visiem!

 Jona, Girts, Sfinksa  22:15:34 20.08.2005 
Visuma centrs... :))) Sākāt puspajokam un nu veikli piesējuši kā manu izdomājumu, rakari tādi... :)))


Vispār jau paredzēju tādu reakciju, tie 'vienīgie izredzētie' tādu pieskaņu iedevuši, ka izrunāt riebj... Bībelē gan papilnam šis apzīmējums, visos sprediķos lieto un - nekas traģisks!
To zināt svarīgi kaut vai lai saprastu, kāpēc tieši mums, L-jai tādas nepelnītas grūtības, Ē.D. to labi paskaidro.

'Ja mēs Izredzētību nostādam pirms paškopšanas nepieciešamības... '
Ka tas varētu iekaitēt mūsu 'paškopšanai' ... ;) Tas nu nekādi nav iespējams, tieši otrādi, ar to pašu mūsu latiņa pacelta daudz augstāk! Bet no mums arī attiecīgi paprasīs, nepabaidies...
... ebrejiem bija Jēzus, jā. Bet kad no viņiem 'atskaiti paprasīja', tad viņi izrādās neko labāku par JK nomušīšanu nebija izdomājuši...

P.S. TICĒT un ZINĀT... Kas ir zināšanas? Kaut kas akmenī iecirsts? Šodien ir, bet jau rīt nekam vairs neder, jāpārskata... pašu svarīgāko, varbūt neapzināti, mēs tomēr pārbaudām ar to pašu ticību - sasauksies tas ar dievišķo mūsos vai nē.

 MB,   20:08:53 20.08.2005 
atvainojiet par tehniskam kljumem, RV bez manis jauni talanti atklajas;-)

 Sfinksa, Girtam  17:05:48 20.08.2005 
Kāpēc tik jaukā dienā esi pie datora? Vai Tu strādā? Es gan strādāju, gribu uz visuma centru aizlidot, biļetei jākrāj!:))))))

 Girts Sfinksai,   16:56:39 20.08.2005 
He, hēēēj!
Prieks akal satikties!
Tu šodien labi izskaties!

:o)))))))))

 Girts Jonai,   16:45:26 20.08.2005 
Viss jau ir kārtībā!
Jautājums ir par to, kā mēs akcentus saliekam. Ja mēs Izredzētību nostādam pirms paškopšanas nepieciešamības, mēs iegūstam indi tautas garīgai attīstībai. Savukārt paškopšanai kā tādai Izredzētība ir stipri vienaldzīgs jēdziens, jo tā jau ir dziļi sekundāra.

Pie kam, daudzām tautām būs iemesli uzskatīt, ka tieši tā ir Izredzētā. Piemēram, ebreji teiks - mums bija Jēzus, krievi - mums ir Anastasija un dolmeni, tibetieši - mums iekonservēts genofonds sēž.

Tas viss ir 'ticēt - neticēt' līmenis, kurš var kaut kādā veidā MIERINĀT tautas pārstāvjus, bet pats par sevi neveic itin nekādas TRANSFORMĀCIJAS apziņā. Esmu vispirms par uzsvaru uz apziņas transformāciju.

Par Izredzētību - nezinu un arī Tu nezini. TICĒT nenozīmē ZINĀT!

 Sfinksa, Girtam   16:39:17 20.08.2005 
Ctēju Tevi 'Pie tam, nedomāju, ka apziņa: Latvija - Visuma centrs - iekrāsos kāda pašlepnumu veselīgās krāsās ... Tās atkal būs nekas cits kā ego spēlītes.'
Nu tieši tā, kāds tur centrs, ja visumam vispār nav zināmas robežas. Jebkura vieta uz pasaules ir skaista, ne tikai Latvija. Mēs jau noskaidrojām, ka centrs un patiesība ir katra sirdī, priekš kam tie patētiskie teksti par visumu. Kosmiskā domāšanā maksimāli jāatbrīvijas no egoisma, saglabājot katram savu personību, un tas nemaz nav tik viegli.
Labdien!:))))

 Jona, Girts  15:36:42 20.08.2005 
Kur es saku, ka tas nokārtos visas problēmas?! Vēlreiz - izredzētība NAV lutināšana, bet vispirms pamatīgas prasības (kam daudz dots ... utt.), saldie augļi tikai pēc tam.
Sevi sakopt šajā totālajā bezcerībā nemaz nav tik vienkārši, vieglāk ir aizlaisties uz 'siltākām zemēm'. Ja tomēr, tad šāda tipa 'labā vēsts' ir palīgs nevis traucēklis. Tas spārno, īpaši tāpēc, ka ir teikts šeit un tagad un adresēts tieši mums...

Neviens neko 'tautas masām' nepotē. Ē.D. grāmatas nav obligātas, tās nestudē vieglas dzīves tīkotāji, bet cilvēki, kas iet garīgās attīstības ceļu. Kam ir ausis, tas lai dzird.

P.S. Ceru, ka šeit taču drīkstēju pieminēt? ;))

 Girts Jonai,   15:17:01 20.08.2005 
Delpera teiktais nenozīmē, ka cilvēkam nav jāpilnveido sevi, uzskatot, ka Latvija kā Visuma centrs vai Izredzēto zeme nokārtos visas problēmas!

Sfinksa te minēja terminu 'egregors', man labāk patīk 'kolektīvā apziņa', kaut gan, iespējams, tas ir tas pats.

Uzskatu, ka tautas labklājību/sliktklājību nosaka tautas kolektīvā apziņa. Savukārt, kolektīvā apziņa sastāv no individuālajām apziņām. Respektīvi, kamēr netiks sasniegta tā saucamā kritiskā masa (termins no simtā mērkaķa teorijas - interesanta lieta!), ko veidos attīstītas individuālās apziņas, nekas pozitīvs nenotiks! Ir jāsāk katram ar sevis sakopšanu!
(Tas sasaucās ar Gugas raxtīto par sava stūrīša sakopšanu).

Iepotējot tautas masām Izredzētību - manuprāt, tas būs vāks!

 Jona, Girts  13:43:47 20.08.2005 
No intervijas ar Ēriku Delperu:

'- Vairākkārt esat teicis, ka Latvija ir paradīze virs zemes. Vai tas jāsaprot kā šīs etniskā teritorijas izredzētība?

- To jau secinājuši daudzi pirms manis, bet es to varu apliecināt. Uz šīs zemes līdz pašām debesīm izgaismojas milzīgs krusts, šai zemei ir saturs, tā silda, kamēr citur pasaulē jūtat vien tukšumu. Es varu norādīt ceļu, kā Dieva svētība ceļojusi pasaulē – no Izraēlas uz Grieķiju, Itāliju, Spāniju, Franciju, Vāciju un tagad – Latviju. Vairāk es nedrīkstu atklāt, tomēr varu teikt – ja cilvēkam dotu iespēju dienas laikā pabūt visās pasaules valstīs, viņš vakarā atgriezies teiktu – jā, šī zeme ir Dieva izredzēta. Latvijā dzīvojošie cilvēki ir garīgi tīri, skaisti. Daudzviet pasaulē cilvēki neskatās viens otram acīs, jo to spēj tikai garīgi spēcīgi cilvēki. Latvijā skatās.

Katrai valstij un tautai ir Dieva dota valdība – tāda, kādu tauta ir gatava ievēlēt. Tomēr mūsu valstī vēlēšanas nav godīgas, bet izcili politizētas. Vecie politiķi sevi izsmēluši, jaunus vietā nelaiž, un man nepatīk arī tas, ka cilvēki no tālākiem reģioniem nevar par sevi pastāvēt. Un tomēr – zinu, ka Latvija būs visskaistākā un vislabklājīgākā zeme. Arī materiāli. Dieva cilvēku skaits tam ir nodrošinājums.

Varētu jautāt – ja Dievs mūs tik ļoti mīl, kāpēc mūsu tautai uzliktas tik lielas ciešanas? To man jautājuši daudzi. Tas bija Dieva nolūks – lai izveidotu spēcīgu tautu, tai jāiztur daudz pārbaudījumu. Lai no cilvēka izveidotu Cilvēku, jāizcieš maksimālas grūtības.

Zemeslodi skars visāda veida dabas katastrofas, bet Latviju tās piemeklēs vismazāk. Latvija ir ne tikai gaismas izgaismota, bet tai virsū ir arī sargājošs kupols...
Tāpēc arī es saku, lai cilvēki paceltu galvu augšā. Svētība tiek ielikta arī mūsu zemē augušajai labībai, kartupeļiem, āboliem... '



Nu, stiprināja Tavu ego? Manu ne. Sajūtas kaut kur pa vidu starp mīļumu un siltām pateicības jūtām...
Egoisti šāda tipa infu nemaz neuztver, jo gluži vienkārši nenotic. :) Vismaz man nav nācies sastapties ar tādiem, kas izlasa Delperu un sāk 'kačāt' savu pārākumu.

 Girts Jonai,   13:13:59 20.08.2005 
'... absolūtai bezjēgai kaut ko mainīt'.

Bet varbūt mainīšanu tomēr vajadzētu sākt katram ar sevi? Un nenolaist rokas, mobilizēties, darboties laikam jau vajadzētu neatkarīgi no tā, bijusi/ir/būs Latvija Visuma centrs, vai nē.

Pie tam, nedomāju, ka apziņa: Latvija - Visuma centrs - iekrāsos kāda pašlepnumu veselīgās krāsās ... Tās atkal būs nekas cits kā ego spēlītes.

 Jona, guga  12:01:12 20.08.2005 
'... Kad kaarto kaut ko nevis taapeec, ka tas ir Visuma centrs, bet taapeec, ka tas ir pasha pagalms, kuraa pukju dobiite vai rozhu kruums arii var buut savs pagalma centrs un kuram ir jaabuut skaistam, un mezhaa nav jaagaazh atkritumu kalni ... '
-------------

Ne jau TĀPĒC. Ja izrādītos, ka Visuma centrs :D ir Grieķija vai kaut Krievija, es vnk pieņemtu zināšanai. Mani it nemaz nesarūgtinātu, ja, piem., senāka par mūsu valodu izrādītos lietuviešu.
Bet, ja tomēr no vairākiem, neatkarīgiem avotiem (Dainas, Lielvārdes josta, Ē.Delpers, ZK Marta, mūsu senatnes pētnieki, salīdzinošā valodniecība u.c.) apstiprinās, ka tieši Latvijai ir īpaša loma, to būtu vēlams zināt. Kaut vai lai nenolaistu rokas un mobilizētos. Izredzētība (vai, kur kompromitēts jēdziens! :)) jau nav lutināšana!


Galu galā, kāpēc mani mīluļi ir piem., vislatviešu u.c. nacionāli noskaņotie jaunieši - jo viņi DARA. Intuitīvi un pašaizliedzīgi, neskatoties ne uz ko. Par spīti acīmredzamajai it kā absolūtajai bezjēgai kaut ko mainīt...

 RV,   06:39:58 20.08.2005 
Par daudz saapiigi es to Latvijas spiristisko aarpraatu uztveru. Un Tu zini kaapeec - taapeec, ka man tas liekas viens no ljoti noziimiigiem shkjeershljiem uz muusu mazaas un skaistaas Latvijas kaut drusku labaaku sakaartoshanu. Un Tu zini kaapeec - taapeec, ka lai sakaartotu ir drusku jaamaak redzeet lietas normaalaakaa perspektiivaa. Kad kaarto kaut ko nevis taapeec, ka tas ir Visuma centrs, bet taapeec, ka tas ir pasha pagalms, kuraa pukju dobiite vai rozhu kruums arii var buut savs pagalma centrs un kuram ir jaabuut skaistam, un mezhaa nav jaagaazh atkritumu kalni un viss iespeejamais mezhs nav jaapaarveersh malkaa utt. utjp.
Resp. Visuma centri visuma centriem, bet ar augstveertiigaam vibraacijaam piepildaas jebkura vieta, ja taa ir tiira un skaista. Un shiis vibraacijas mees pashi radaam. Un ja senchu sveetvietas ir kaut kas patieshaam veertiigs prieksh mums, tad tikai par tik, par cik Dainu kultuuras baltumu sevii gana daudz muusu senchu gana daudzaas paaudzees nesushi caur sidraba birzi iedami.
**************************************************************
Pilniibaa parakstos zem shiem vardiem...:-)))buutu vairaak taadi domajoshi cilveli!

 Sfinksa, :)))  00:31:19 20.08.2005 
Ar labu nakti!:)))) Lai jums visiem jauki ceļojumi sapnīšos! Jūs visi esat jauki!:))))

 guga, Sfinksai  00:01:48 20.08.2005 
Es nemaz nemaacu Tevi kaa mazu beernu:))). Tu tachu neesi mazs beerns. Un beernu ar nemaz taa nevar maaciit, beernam jaaljauj pasham maaciities. Tu man pajautaa - es censhos atbildeet.

Bet par diskusiju ar Jonu es jau atvainojos:)))... Tos lenkjus vareetu arii sabiidiit pareizos ja pacenstos:)))) Salaagot lenkjus tas jau bishkji prasa arii abaam puseem papuuleeties:))) Bet tas jau peec veeleeshanaas dabiigi.

Bet vispaar es tieshaam esmu te par daudz izrunaajies. Bet Jona mani izvilka uz paklaaja aizskaardams juutiigas vietas:))) Par daudz saapiigi es to Latvijas spiristisko aarpraatu uztveru. Un Tu zini kaapeec - taapeec, ka man tas liekas viens no ljoti noziimiigiem shkjeershljiem uz muusu mazaas un skaistaas Latvijas kaut drusku labaaku sakaartoshanu. Un Tu zini kaapeec - taapeec, ka lai sakaartotu ir drusku jaamaak redzeet lietas normaalaakaa perspektiivaa. Kad kaarto kaut ko nevis taapeec, ka tas ir Visuma centrs, bet taapeec, ka tas ir pasha pagalms, kuraa pukju dobiite vai rozhu kruums arii var buut savs pagalma centrs un kuram ir jaabuut skaistam, un mezhaa nav jaagaazh atkritumu kalni un viss iespeejamais mezhs nav jaapaarveersh malkaa utt. utjp.
Resp. Visuma centri visuma centriem, bet ar augstveertiigaam vibraacijaam piepildaas jebkura vieta, ja taa ir tiira un skaista. Un shiis vibraacijas mees pashi radaam. Un ja senchu sveetvietas ir kaut kas patieshaam veertiigs prieksh mums, tad tikai par tik, par cik Dainu kultuuras baltumu sevii gana daudz muusu senchu gana daudzaas paaudzees nesushi caur sidraba birzi iedami.

Ar labu nakti!

 Sfinksa, :((((  22:36:25 19.08.2005 
Ja reiz G.S. ir sācis savu misiju, tad lai iet līdz galam!!!!
Es laikam šovakar izrādījos tas gals:(((((( Kaut nu viņš neapvainotos uz mani, es neko ļaunu nedomāju.... Guga arī pazuda, izjaucu racionālo pieeju lietām, man laikam jābeidz tā murmulēšana, viņš man atļāva tikai pa reizītei parunāt.:)

 RV,   22:31:41 19.08.2005 
Signalu no Piebalgas visuma centra sanjemu...dodos 'jautroties uz greku pasauli'....
Jums visiem ari novelu ar speciigam emocijaam sapnishus:-))

 RV, Sfinksa  22:27:13 19.08.2005 
Par 'baudas doshanu un gushanu' mums ir ari specialists Karlsons...pajauta vinjam:-)

 Sfinksa, :(((((  22:25:52 19.08.2005 
OK! Mums ir savādākas vibrācijas:))))
Man žēl, ka G.S. man nepastātīja par to sex un jūs arī visi klusējat....... :((((( Kā lai tieku dimensijā ceturtajā, nu baigi negribas palikt par mežoni......:((((((

 RV, Sfinksa  22:20:32 19.08.2005 
Bishi tevi pamacishu...nedusmojies..
atceries garigaja pasaule nav augsts,zems,tievs,resns utt
taatad vairs neruna par savu zemo intelektu..:-)))
Bet ja nu loti,loti gribaas tomer ta runat...
tad labak saki mums ar G. ir savadaki intelekti...:-)))

 Sfinksa,   22:17:40 19.08.2005 
Ar jums visiem ir OK! :))) Pat Gugu, kurš mani māca kā mazu bērnu, es ļoti cienu, jo ir ļoti jauks cilvēks! Paldies viņam! Līdz G. man par zemu intelekts, johaidī!!!!:)))) Nekādi nevaru savibrēt!:)))) Tas leņķis nav robā un viss!!!!!!

 RV, Sfinksa  22:08:12 19.08.2005 
Vari pastastit RV un MB dveseles vibraacijas?..un Karlsonu ari:-))

 Karlsons,   22:05:45 19.08.2005 
vai Gunti sapņos neredzat? :PPP vai viņš ir pašrealizējies un pārcēlies uz 4.dimensiju?

 Sfinksa,   22:04:13 19.08.2005 
Es jau teicu, ka uztveru jūs visus ar sirdi, ne tik daudz ar prātu. Pēc diskusijām var sajust katra cilvēka enerģiju. Katrai dvēselei ir sava vibrācijas frekvence. Ja satiekas cilvēki ar līdzīgām vai ļoti tuvām dvēseļu frekvencēm, sāk darboties telepātija, vārdi vairs nav vajadzīgi. Te manuprāt diskutē cilvēki ar radnieciskām dvēselēm, tāpēc rezultātā viens otru papildina, nevis noliedz. Ar to šī lapa man šķiet interesanata.:))))

 RV, Sfinksa  21:55:33 19.08.2005 
Izvairiiga atbilde, bet pienjemu...

 Sfinksa,   21:53:40 19.08.2005 
Nē... to es nedarīšu. Tās nav prāta sajūtas, bet dvēseles sajūtas, tās nevar aprakstīt. :)))) Cilvēks ar jauku dvēseli.:))) Tāpat, kā jūs te visi:)))

 RV, Sfinksa  21:48:35 19.08.2005 
Apraksti man Girtu..salidzinasim/eksperiments....Man ir bijis tas gods ar vinju tikties un runaat..

 Sfinksa,   21:46:42 19.08.2005 
Super! Tā arī dari, tas ir interesanti- klejot astrālajā pasaulē!:)))) Es pagājušo nakti Ģirtu redzēju sapņos, kaut gan nekad šajā mūžā neesmu no jums nevienu redzējusi!!! Tas gan bija šoks! Te nu ir tā raksta pierādījums, ka zemapziņa uztver savai dvēselei līdzīgas svēseļu frekvences.:))))

 RV, Sfinks  21:43:22 19.08.2005 
...'Mācēt dzīvot pilnvērtīgu dzīvi ir mūsu dzīves esamības jēga un viss....'taa ari ir magija un nevajaga 'spaardiit':-)) tos kuri to vislabaak izmanto....jo viss kas ir tas ir no Radiitaaja, bet ka nu kursh to mak izmantot un kadiem merkjiem,tas jau nu ir cits stasts...
Peedejaa 'misterija' P.Klavas un Buika spriedelejumi to tikai pieraada...

 RV, Sfinksa  21:40:02 19.08.2005 
Sagaidishu 'signalu'no Piebalgas 'visuma centra'un tad ieshu gulet...un pa sapnjiem..jautroshos,grekoshu, un kapshu kalnos uz pilnu klapi...lai no rita butu ko atcereties:-)))

 Sfinksa,   21:38:35 19.08.2005 
Mācēt dzīvot pilnvērtīgu dzīvi ir mūsu dzīves esamības jēga un viss. Kāpēc maģija uzreiz???? Nav jātbild, es tikai domāju...:)))

 Sfinksa, RV  21:35:42 19.08.2005 
Šis raksts, ko daļēji citēju, bija priekš manis, nezinu, kā palaidusi garām esmu.....Izlasīšu visu, pastāstīšu savas domas. Es arī telepātiski uztveru info, agrāk domāju, ka man jumts aizbraucis, tāpēc par to nerunāju līdz šim.:))) Ej taču cilvēk izčucēties, mēs te tiksim galā!:)))))))

 RV, Sfinksa  21:34:59 19.08.2005 
Es vardu magija izprotu... maacet un dziivot pilnvertigu dzivi..

 RV, Sfinksa  21:32:49 19.08.2005 
Ja dabushu atljauju tad otrdien nopubliceshu:))

 Sfinksa, RV  21:31:26 19.08.2005 
No maģijas nevellos nesaprotu!!!! Prasīju tiem maģistiem, neatbildēja man!:))))

 Sfinksa,   21:30:06 19.08.2005 
P.Kļava saka, ka senie jogi māca: '...joga ir prāta viļņu apklusināšana. Tas nozīmē, ka racionālajam prātam šie prāta viļņi ir traucēklis. Un tikai pie šī prāta absolūtā miera stāvokļa cilvēks sāk strādāt ar savu zemapziņu vai savu augstāko es, kas zina visu. Un tāpēc skolotāji māca, ka absolūtā patiesība jau ir tevī iekšā. Tu jau visu zini, ir tikai jāatceras. Katrs mēs saņemam to, pēc kā tiecamies, ko lūdzam. Un šai informācijas apstrādei ir absolūtā smadzeņu viļņu fizioloģijas daba, tāpēc šiem svētajiem cilvēkiem prāta viļņi ir bijuši tuvi nullei. Brīdī, kad esam aizmiguši un mūsu prāts guļ, bet zemapziņa turpina darboties, mūsu dzīvība strādā. Tā turpina saskarties ar citām pasaulēm. Tāpēc arī daudzi zinātnieki neapzinās to, ka šī absolūtā informācija par Visumu ir katrā cilvēkā un katrs cilvēks ir šis visu zinošais mikro Visums.'
P.s. Bet tex iz izrauts no konteksta. Jālasa viss kopā, es te taču nevaru visu uzrakstīt!:))))

 RV, Sfinksa  21:18:08 19.08.2005 
Taapec jau es ari iejaucos 'netiisham'jusu sarunaa....
Tu labaak man pastasti kas ir baltaa magija?

 Sfinksa, RV  21:16:23 19.08.2005 
Atvaino, atradu viņa teikto! Viņš pateicis to pašu, tikai cvitiem vārdiem, ko mēs te ar Ģirtu diskutējām laiku atpakaļ.:)))

 RV, Sfinks  21:11:40 19.08.2005 
Pedejas dienaktis esmu gulejis tikai dazas stundas..apzelojies luudzu par mani...
raksts bija par to ka domas cilvekam trauce...

 Sfinksa, RV  21:10:12 19.08.2005 
Ja P.K. neparakstās zem sava komentāra, kā varu zināt, ko izteicies? Pasaki lūdzu priekšā, kādas domas viņš izvirzījis!

 RV, Sfinksa  21:05:16 19.08.2005 
Raksts bija noslepts/paslepts starp citiem...

 Sfinksa, RV  21:03:53 19.08.2005 
Es lasīju pēdējo 'Mistēriju'. Vienīgais, kas palika atmiņā, bija Terēzes citāts: Mīlestība vienmēr ir laikā. :))))P. Kļavas rakstu gan tur neatradu:(((( Varbūt tas bija citā žurnālā???

 Sfinksa, Gugam  20:57:25 19.08.2005 
Tu esi kļūdījies, es publiski nekad nesaku tādas lietas par piederību kādai konfesijai! Kāda tam jēga! :))))

 RV, Girts  20:52:06 19.08.2005 
Sev bija domats Tev:-))

 RV, Girts  20:48:39 19.08.2005 
Sev droshi vien neko:-)))bet bija labs petera klavas domas par to ka ttrauce cilvekiem vinju pashu dmas...shodien sazvaniju redakciju,varbut atljaus parpublicet ar atsauci...otrdien...
ja neljaus, tad nebrinos ka kads 'žipciks nenosverts'noskanes un koemntaros rakstu iemetiis:-)))

 Girts, RV,   20:42:36 19.08.2005 
Nē.
Pāršķirstīju un nenopirku, likās sev gauži tukša. Ko esmu palaidis garām?

 guga, Sfinksai  20:40:39 19.08.2005 
Tas vienkarshi taapeec, ka Tu kaut kad iemineejies, ka esi katoliete:))). Ortodoksiem (Austrumu katoljiem) ir Kristus luugshana un vel shis tas.

 RV, Girts  20:39:36 19.08.2005 
Vao peedejo 'Misteriju'lasiji?

 guga, Sfinksai  20:37:02 19.08.2005 
Jaa, tieshi taa. Kad mees atveramies un izjuutam apzinjas paplashinaashanos, izjuutam Skaistumu, Lieliskumu. Izjuutam savu saiti ar gariigo pasauli. Meditaacija uz dabas skaistumu un lieliskumu ir arii reaala tehnika, ko praktizee dazhaas tradiicijaas (arii kaads no Austrumu bazniicas teeviem to ir maaciijis, tagad gan neatceros konkreeti kursh).

Bet gariigai augshanai, protams, ir arii formaalas tehnikas lietotas - arii agriinajaa kristietiibaa, arii Viduslaiku kristietiibaa. Piemeeram taadas kaa taas, ko apraksta Loijola savos 'Gariigos vingrinaajumos' utml.
Kristietiibaa shobriid ir arii kustiibas senaaku kristiigu meditacijas tradiiciju atjaunoshanai:
http://www.wccm.org/splash.asp?pagestyle=def ault
http://www.wrmosb.org/default.html
http://www.cin.org/users/james/files/medi tation.htm
http://www.ccel.org/contrib/exec_outli nes/ph/ph_18.htm
http://www.innerexplorations.com/chmystex t/john.htm

 Sfinksa , Girtam  20:33:20 19.08.2005 
Jo ilgāk ar jums diskutēju, jo vairāk sajūtu jūs ar sirdi. Tā ir patīkami runāt ar cilvēkiem, kur ne tikai prāts diskutē, bet sirds sajūt katra esamību.:))))

 Girts,   20:28:32 19.08.2005 
Var stādīt puķes, var vērot zvaigznes, var vērot saulrietu, dabas ainavu - galvenais, lai skaistuma iespaidā nomierinātos prāts, apstātos domas. Un tad tas notiek! Kaut vai mirklis bez domām - tā jau ir meditācija. Kolīdz izirst domu režģis - Dievs uzrunā!

 Sfinksa, Gugam  20:25:15 19.08.2005 
Neesmu katoliete!:))) Vispār nav jau svarīgi, kurā konfesijā esmu iesvētīta, to darīju pati 33 gadu vecumā, jo no Sibīrijas atnākušie vecāki baidījās savus bērnus kristīt. Esmu ticīga, bet ne reliģioza. Esmu cilvēks, kas cenšas pirmkārt izzināt sevi, tad pasauli sev apkārt no visiem aspektiem, ne tikai no kristietības viedokļa.:)))

 Girts Karlsonam,   20:24:01 19.08.2005 
Veseli institūti strādā pie tā, kā iebraukt dziļāk cilvēku smadzenēs ar reklāmas palīdzību.

Būtība gan visur ir viena. Cilvēks ir ieciklējies uz laimes meklēšanu ārpus sevis, reklāmas message sola šo laimi dot. Tā teikt, čapī baro piecos veidos!

 Sfinksa, Gugam  20:17:50 19.08.2005 
Es vienkārši mēģināju G.S. izprovocēt izteikties konkrēti, lai saprastu viņa motīvu sludināt.
Par meditāciju Tev piekrītu. Man saplūšana ar dabu ir meditācija, puķu stādīšana, zvaigžņu vērošana ir meditācija, manam dēlam būt dabā pie upes un makšķerēt ir meditācija. To neviens nemāca, tas nāk dabiski no sirds. Esot dabā var sarunāties ar Dievu bez starpniekiem....:))) Meditācija ir jau katra sirdī ielikta kopš dzimšanas.:))) Kā Tev škiet?

 Karlsons,   20:17:39 19.08.2005 
es tv neskatos jau vairākus gadus, pilnigi neizraisa vēlēšanos, toties ja gadās apsēsties un paskatities, tad varu tikai brīnīties sevi pavērojot - skatos tv reklāmas ar tādu aizrautību kā mazs bērns;-/ tā ka atrauties nevar... :(
liekas kā baisā programmēšana... nlp tīrākajā veidā - reklāmas.

 Girts Sfinksai,   20:14:31 19.08.2005 
Manuprāt, tieši enerģijas daudzuma izmaiņas cilvēkā ir labs kritērijs par izvēlētā ceļa pareizību. Un, ja kāds sāk gāzties no kājām, tad laikam jau iebraucis auzās!

Manuprāt, cilvēks enerģiju uzņem gan ar pārtiku, gan no Visuma (līdzīgi kā koks ar saknēm un lapām). Var ēst pavisam maz pie nosacījuma, ka cilvēks iztrūkstošo ir gatavs kompensēt ar enerģiju (prānu!), kas atrodas apkārt.

Ja cilvēks nav tam gatavs, tad ēdienkartes izmaiņa var novest pie sevis izvarošanas. Un kā tāds nabags var mīlēt kādu, ja viņš ir vardarbīgs pret sevi, nemīl sevi!

 guga, Sfinksai  20:13:58 19.08.2005 
Tu esi katoliete?

 Sfinksa, Guntim  20:07:53 19.08.2005 
Nu re, es atkal neko neuzzināju no Tevis par to sex . Tikko konkrēti jautājumi, tā Tu sludinātājs pazūdi meditācijā..:(((( Tā es arī netikšu 4. dimensijā...:((((( Es tagad saskumu......

 guga, Sfinksai  20:05:58 19.08.2005 
Meditaacija ir vienkaarshi forsha, bez tam tas ir normaals aktiivs pats par sevi apzinjas staavoklis vienkarshi. Bet to var pavisam normaali sabalanseet un arii vajag sabalanseet ar fizisku aktivitaati un normaalu aktiivu dziivi. Ir neskaitamas meditaacijas metodes katraa tradiicija (arii kristietiibaa ir pietiekami - kaut varbuut shobriid buus gruutaak atrast kristietiibas gultnee labu padomdeveeju ar pietiekami lielu personiigo pieredzi, bet arii var aciimredzot veel atrast).
Un ir daudzas metodes, kas ietver arii sabalanseetu kjermenja treninju komplektaa.

Nezinu gan, bet man liekas, ka labaakais risinaajums ir vienkaarshi atrast skolotaajus, kuru gariigaa staaja un maaka dziivot sabalanseetu dziivi paarliecina, kuru kvalitaates neizraisa shaubas par sevi - un tad paluugt taadam cilveekam padomu. Tas viss.

 Sfinksa, Karlsonam  19:24:25 19.08.2005 
Es sapratu tevi! Var jau bez tv iztikt, bet tur ir daudz raidījumu, kuri mūsu zināšanas palašina. Kaut vai intervijas ar interesantām personībām, ģeogrāfiskie raidījumi utt. Es cenšos ceļot, cik nu maciņš atļauj, bet zinu, ka dzīve ir par īsu, lai visur pabūtu.Tāpēc ir interesanti paceļot kaut vai ar tv starpniecību. Bez fiziskām aktivitātēm un būšanu dabā man garīgums točna ieciklējas!:))))

 Karlsons,   19:09:55 19.08.2005 
nezinu kam tas vajadzigs, it ipaši tik smagā formā kas jau kļūst par slimīgu... bez fiziskām aktivitātēm muskulatūra atrofējas... un smadzenes tā pat...

 Karlsons, Sfinksa  19:08:28 19.08.2005 
jā, bet tādiem cilvēkiem tv vienkārsi neinteresee kā tāda, arī radio un prese, cilvēki bauda dziļu klusumu un askēzi... turklāt 90% informācija no tv un preses ir pārpilna ar sliktām ziņām...

 Sfinksa, RV  18:55:30 19.08.2005 
Tā ir īsta patiesība, ko stāstīju. Un vēl- šiem apmātajiem nevis enerģija rodas, bed zūd. Viņi paliek ar laiku pilnīgi bezspēcīgi pieņemt svarīgus lēmumus, jo atgājuši no sabiedrības un realitātes izjūtas! Sabiedrībā vieni nespēj tikt galā ar ikdienišķām lietām, tādi kā ieprogrammēti. Kas pasaulē notiek, vispār nezina neko, jo tv arī esot slikts, koncerti ar talantīgu cilvēku piedalīšanos nav vajadzīgi. Sabiedrība nav vairs vajadzīga!!!!
Bet G.S. man šķiet ir vēl glābjams, jo viņš vēl grib iet uz kafejnīcu! vai ne tā Gunti?:)))

 RV, Sfinksa  18:31:09 19.08.2005 
Labi ruukts:-)))par to savu draudzeni...

 Sfinksa, Guntim  18:29:38 19.08.2005 
Priekš kam tas kolektīvs? Pašrealizācija nozīmē- realizējies pats! Bet tad jau sanāk tikpat kā amēbai- pati dalās un realizējas. Man ir draudzene, kas praktizē Tevis teikto. Meditē rītā un vakarā, ēd tikai zāli (nu veģetāro barību- ne olas, ne majonēzi, ne ko citu no dzīvnieku valsts), svaigā gaisā laiku nepavada, jo meditē, līdz kādu dienu uz ielas viņai palika slikti, jo nebija vairs spēka paiet. Garīgi augsts līmenis esot jāsasniedz, lai tiktu tajā 4. dimensijā un neatgrieztos atkal fiziskajā ķermenī. Bet fiziskais ķermenis galīgi bez spēka. Ne pastrādāt var, ne pār ielu pāriet, ne vairs draugi, ne saikne ar sabiedrību. Nu kur tas der? Cilvēkam jāattīstās gan vertikāli- garīgi, gan horizontāli- pildot savu misiju sabiedrībā.
Nu nav man tas garīgums vēl tik augsts..... Es labāk skaitu Tēvreizi un dzīvoju normālu dzīvi, audzinu bērnus un palīdzu līdzcilvēkiem praktiski. Lai palīdzētu kādam vecam cilvēkam mājas darbos, man nekāda meditācija nav vajadzīga! Pierādi man pretējo!:)

 Sfinksa, Guntim  18:09:03 19.08.2005 
Tieši tā, ja Tu tik daudz sludini pašrealizāciju, tad ņem un runā konkrēti par lietu!!! Pastāsti par savu personisko pieredzi un metodi, un cik tālu Tu esi ticis garīgajā izaugsmē, lai jaunajā laikmetā nepaliktu tajā mežoņu dimensijā, kā pats izteicies. Es ātrāk nesapratīšu, kamēr Tu ar savu piemēru to nepalīdzēsi saprast.:) Es te vēlāk ierados, klausos un netieku pie skaidrības.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  18:02:50 19.08.2005 
Vari pamegjinaat: Nokachaa no Interneta Shri Mataji foto. Apseedies pret foto. Uzliec labo roku uz sirds. Kreiso izstiep pret Shri Mataji foto un saki triis reizes: 'Shri Mataji - es esmu Gars' . Pec tam labo roku liec uz galvas vidus - kur maziem berniem avotinsh. Cieshi piespied klaat labaas rokas plaukstu - pirksti izplesti. Un masee galvas virsu 7 reizes pa apli - sakot : 'Shri Mataji - dod ludzu man Pashrealizaciju' Pec tam apsedies - rokas uz celjgaliem ar plaukstaam uz augshu - skaties 1 minuti uz Shri Mataji foto - var uz sarkano punktu Vinjas piere. Ja Tu esi sanjemusi Pashrealizaciju - tad no Tavas galvas pluust vess vai karsts straavojums - ar roku var sajust - apmeeram 1 cm virs galvas. Pec tam ir jaapmekle Sahadza-Jogas kolektiivs - Tev bez maksas iedos materiaalus - un pamaaciis - kaa nodarboties ar meditaaciju.

 RV, Gunti!  17:55:41 19.08.2005 
Shis nav iepazishanas saits:-)))))
|Lai apmierinatu savas velmes un vajadzibas... pameklee risinajumu www.oho.lv un citos radnieciskos saitos:-)))

 Sfinksa, Guntim  17:53:33 19.08.2005 
Nu ne tik strauji!!!! Tev visa pašrealizācija aizies putenī un netiksi tajā 4. dimensijā!:)))
Atbildi lūdzu uz jautājumu, ja jau tas pasaules gals nāk, es arī gribu realizēties!!!:))))

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  17:43:57 19.08.2005 
Paldies miljaa Sfinksa - Tu uzlaboji manu noskanjojumu par 100% ... Varu Tevi kaadreiz uzaicinaat uz kafejniicu ?
Es straadaaju 10-18.00 Sestdienaas 11-15.00 Mob. 9594892, Guntis.

 Sfinksa, Gugam  17:36:37 19.08.2005 
Čau Gunti! Kā tur bija ar to sex??? Man tie gudrie džeki tā arī nepastāstīja, ko Tu viņiem esi atklājis!:)))) Pašrealizācija notiek bez TĀ????

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  15:34:28 19.08.2005 
Ir tests Sahadza-Jogas parktizeetaajiem : kamer Juus nesapratiisiet - ka shi pasaule ir nereaala, kameer Juus nepacelsieties savaa gariigajaa attiistiibaa - Dievs Juus taalaak nelaidiis araa no Savas Maijas - vienalga ar kaadu gariigo praksi Juus nodarbotos. Juus staaveesiet uz vietas un malsieties pa vienu un to pashu apli - ja neapguusiet taas maaciibu stundas - kuras jaaapguust. Lai cilveeki no malas nedomaa - ka Sahadza-Jogaa visi labumi ie pieejami bez smaga darba.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:44:06 19.08.2005 
Karlsons. SJ meistarus var satikt arii Latvijaa. Diemzheel - ja Tev nebuus Pashrealizaacijas - un Tu neapmekleesi nodarbiibas - diez vai Tu vinjus satiksi un Tev izveidosies dialogs. Shaada liimenja cilveeki satiekas tikai ar sev liidziigiem. Un apkaart pa pasauli bez liekas vajadziibas nesvaidaas.Brauc uz Igauniju,Lietuvu,Krieviju - tur Sahadza-Jogai ir lielaaka veesture nekaa Latvijaa. Ir cilveeki - kas ir bijushi personiigi pie Shri Mataji, gan Itaalijaa gan Indijaa.
Ir taads teiciens' 'Vislielaakaa upe saakas ar mazu strautinju, visgaraakais celjojums sakaas ar pirmo soli' Sper savu pirmo soli - noveelu Tev veiksmi,- Karlsons :)

 Jona,   13:43:24 19.08.2005 
Nesapratu..? Vai tad ne otrādi - pa labi svastikas pozitīvais, savācošais, pavairojošais virziens, bet pa kreisi - pretējas nozīmes?

 RV, Gunti  13:29:52 19.08.2005 
Saita vieta ielikam , (....),pats redzi ko.:-)))...nereklamee luudzu savus saitus!

 Karlsons,   13:29:12 19.08.2005 
kur var satikt SJ meistarus?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:24:33 19.08.2005 
Labs raksts - bet tas viss sen ir pagaajis. Tagad ir laiks jaunaa gadsimta masveida jogas sisteemai: Sahadza-Joga - bezmaksas apmaciba - Kundalini energijas atmodinashana un pec tam ikdienas meditacija. {...}