REIKI ētikas kodekss

Es daru visu pēc labākās sirdsapziņas priekš saviem mācekļiem un pacientiem, neskatoties uz viņu vecumu, nacionalitāti, rasi, reliģiju, kultūru, seksuālo orientāciju, fiziskām iespējām vai sociālekonomiskā stāvokļa piederību.

Es cienu savu mācekļu un pacientu garīgo izaugsmi, individuālās vajadzības un vērtības.


Es daru visu pēc labākās sirdsapziņas priekš saviem mācekļiem un pacientiem, neskatoties uz viņu vecumu, nacionalitāti, rasi, reliģiju, kultūru, seksuālo orientāciju, fiziskām iespējām vai sociālekonomiskā stāvokļa piederību.


Es novērtēju un cienu atklātību, kas pastāv starp maniem mācekļiem un pacientiem, kura ir radusies pateicoties tam, ka es viņus neeksplotēju ar varas palīdzību, kā arī nenosodot viņus pie nepareizas rīcības.


Es izturos ar cieņu pret saviem vecākiem, vīru/sievu un bērniem, kā arī viņu personiskajām vajadzībām un vērtībām.


Es izturos ar cieņu pret savu dzīves ceļu un manu ģimeni, partneriem, kas mani tajā atbalsta, kā arī atbalstu viņus savā ceļā.


Es cienu atklātību un veselumu mūsu savstarpējās attiecībās.


Es cienu mācekļa izvēli pie kura Reiki Meistara-Skolotāja viņš iniciēsies, kā arī pacienta personiskās vajadzības un ārstēšanās ceļa izvēli.


Es palīdzu mācekļiem un pacientiem, atbalstu viņus, neiejaucoties ar personisko viedokli. Ja nevaru iztikt bez iejaukšanās ,es iesaku māceklim vai pacientam griezties pie cita Reiki Meistara vai Reiki dziednieka.


Es neizmantoju savu Reiki Meistara-Skolotāja statusu, lai sāktu vai provocētu nākotnē intīmas attiecības ar mācekļiem vai pacientiem.


Es saglabāju noslēpumā visu informāciju par mācekli vai pacientu.


Es turu modru apziņu.


Es atturos no kaitīgu vielu, alkohola un narkotiku lietošanas.


Es apzinos, ka alkohols vai narkotikas var ietekmēt manu izpratni, analizēšanas spējas un profesionālo darbību.


Es nepārtraukti pilnveidoju savu profesionālo līmeni, zināšanas un prasmes.


Es apzinos savas reālās iespējas, spējas un ierobežojumus un godīgi to atzīstu.


Es cienu citu cilvēku materiālo īpašumu, saglabāju profesionālo godīgumu un izvairos no nepareizas attieksmes pret naudu.


Es atturos no profesionālās nenoteiktības, izslēdzot plaģiātu un nepamatoti izlaižot informāciju, izvairos no nepatiesas, melīgas vai viltus informācijas, kā arī maldīgu apgalvojumu kultivēšanas.


Es profesionālajā darbībā neizmantoju svešas metodes, kamēr neesmu dziļi un nopietni tās pārbaudījis. Es godīgi un atvērti stāstu šo metožu izcelšanās avotu.


Es iedvesmoju un uzturu Reiki ticību savā organizācijā.


Sabiedrībā es sevī uzturu modrību un skaidrību, kā arī laipnību, mīlestību un godīgumu. Es runāju patiesību, kas ir noderīga cilvēkiem un atturos ko citu izteikties.


Es cienu vairāk savas attiecības ar Dievu, kā pats sevi, es atzīstu, ka dziedniecība, tas ir tas, ko varu darīt sev, no kuras varu mācīties un nevaru vadīt.


Es atbalstu dzīvi, es nebēgu no nāves.


Es atzīstu un cienu citas pieejas un metodes, kā arī tos, kas šīs metodes pielieto.


Es cenšos sadarboties ar citiem Reiki Meistariem vai citu virzienu dziedniekiem, es viņus nenosodu un neizsaku sliktus vārdus, nekritizēju un nenicinu.


Es uzņemos vispārīgo atbildību kā Reiki Meistars par visiem saviem lēmumiem, darbiem un gājieniem.


Es apzinos, ka visas manas darbības, izturēšanās stils, kuru es izvēlos, var ietekmēt cilvēkus, un es mācu ar savu piemēru.


Es ātri un tieši atrisinu iespējamos un reālos konfliktus vai interešu sadursmes


reiki-reiki.lv/


15.08.2005

Komentāri:

 Apukšas Čakrs,   11:07:59 25.04.2006 
Teiksim tā - te nupat parādījās pavisam ļoti jocīga izpratne, kas ir garīgais egoisms.
Nē, nu var jau arī čiekurus par āboliem saukt, ja vēlas. Tā tās būtības pazūd nebūtībā ...

 Andris8Guntim ,   11:07:42 25.04.2006 
Nu nebēdājies manis dēļ !Es neesmu ar Tevi vienā organizācijā .Un Svētais Gars caurstrāvo visu un visus ,un nav piederošs kādai organizācijai .

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:58:46 25.04.2006 
Tas Andri ir ljoti beediigi - jo pieraada tikai Tavu milzigo garigo egoismu....Mees neesam 'divainu vienpatnju' apkopojums - bet vienota vispasaules organizacija.

 Andris8Guntim ,   10:46:10 25.04.2006 
Gunti ,es nemeklēju atbalstu cilvēkos ,un man nebūs svarīgi ,ko teiks ārzemju jogi .

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:20:56 25.04.2006 
Es domaju Andri - ka paies kads laiks - Tu satiksi arzemju Sahadza-Jogus un neviens no vinjiem neatbalstis Tavu jusmoshanu par reiki.....Jo negativais speks ir milzigs magnets - kas pievelk otraa cilveekaa veel esosho negativismu....

 Andris8Guntim ,   20:48:15 24.04.2006 
Es protams cienu Tavas tiesības uz savu viedokli ,kuram nepiekrītu .Usui nebija šarlatāns .Vai zini ,ka Tu ļoti bieži izdari lāča pakalpojumu SY kustībai .Daudzi cilvēki par SY domā tieši tāpat ,kā Tu domā un runā par Reiki .Un par to var pateikties tieši Tev.Cilvēki skatās un vērtē Tevi ,un pēc tam iedomājas ,ka Sahadža Joga un Guntis Strautnieks ir viens un tas pats .Nu nav tā !Gunti ,es daudz kam nepiekrītu Tev un Tevis teiktajam ,bet tāpēc es nekad neteikšu ,ka SY ir dēmoniska kustība .Un arī Reiki savā būtībā tāda nav.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  19:32:38 24.04.2006 
par 'reiki' raditaju - sharlataans vinshs nebija - jo izgudroja - kaa miljoniem cilveku nobremzeet garigo attistibu un pieslegt savai demoniskajai sistemai....Esmu bijis pats uz 'reikistu' rikotiem pasakumiem un man palika 'skjeerma duusha' no tur satiktajiem cilvecinjiem.....Ari Pareizticigo Baznica lamaa 'reiki' bet vinji tomeer neizprot shadas 'bistamas pseidogarigas macibas' butibu lidz galam....Vajaga saprast - ka aiz reiki nestaaav Dievs un Dieviskjaa Hierarhija - bet mums nezinami naidigi speki - kuri visaam puuleem censhas apstadinaat cilveku garigo atmodu.....Un tas noteikti nav Svetais Gars - pie kaa 'piesledzas' reikisti - un no kaa sanjem energiju....

 Andris8Guntim ,   19:02:10 24.04.2006 
Vai Tu gribi teikt ,ka Usui ,kurš atjaunoja šo seno dziedināšanas mākslu ,bija šarlatāns?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  17:46:42 24.04.2006 
Reizem Andris japasaka savs verdikts :) Lai citi Patiesibas Mekletaji neiekuljas shajos tiklos.....nu nav reiki ne smakas no dieviskjuma....taa ir demoniska sistema - kas nobremzee jebkuras gariguma meklejumus un drizak ved cilvekus uz elli nevis aaraa no taas.....

 Andris8Guntim ,   17:36:44 24.04.2006 
Netiesā un netapsi tiesāts !Tas ,ka Reiki ''meistari ' tirgo iniciācijas ,nenozīmē , ka pati mācības būtība un prakse nav Dievišķa .

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  17:17:32 24.04.2006 
Labaak no 'reiki' tureties pa gabalu pieklaajiigaa attaalumaa .....Lai neievelk savos tiklos shi apshaubaamaa maaciiba - kura noved strupceljaa.....

 alg,   16:00:31 24.04.2006 
Kas te ir. es neko nesaprotu!? domaaju mosh pieteikties jogaa, jo pa velti, bet te shiis trakaas diskusijas mani mazliet nobaidiija

 Arfa,   01:46:21 13.11.2005 
Tikai tagad atradu sho diskusiju. Nekur neesmu lasiijusi shaadu Reiki eetikas kodeksu. Bet ljoti
buutiskas noraades pietruukst- ka Reiki var sniegt tikai sanjemot no cilveeka piekrishanu.
Maajaslapu redzeeju ieprieksh, tachu tad, kad roku poziicijas un simboli nebija nosleepti. Tas mani
mazliet uzjautrinaaja- shii informaacija tachu ir pieejama internetaa:) Vieniigi ne latviski.
Nav zinaama arii skolotaajas Reiki liinija, parasti taa tiek noraadiita.

 tantuks, jns2mrt@aol.com  19:09:23 18.08.2005 
paldies par izdevibu izlasit jusu diskusijas, inese, gunti, ilona, aivar, vo, braliti un vel citi!
sahandza joga izklausas ka visjaukaka no lidz sim iepazitam jogam
un tik jauki sasaucas ar musu pasu sirmsenajam dainu vertibam...
draudziba,
Tantuks

 guga, Inesei  21:44:10 17.08.2005 
:))) Armijaa lieto taadus piepuushamus tiltus arii cita starpaa:))).

 Inese,   21:34:39 17.08.2005 
A ja nenopietni...kaads vareetu buut uzpuuties tilts....? ;D

 IneseGugam,   21:27:04 17.08.2005 
Ja Tu shaadaa garaa turpinaasi vienkaarshi buut.... :)
es varu saakt par Tevi stipri labas domas domas domaat... :)
un tas nav domaats pakjeeriens

 guga, Inese  21:17:26 17.08.2005 
Slavenajam Dzen budisma atneseejam uz Rietumiem Sudzuki bija ljoti jauks gabalinjsh par tiltu. Ko atceros, tad to vietu, ka nodroshinaadams visiem paari tikshanu, tilts nelielaas par to. Neuzpuushaas, nedomaa - kaads es super:))). Vinjsh vienkaarshi tur ir.

 Inese,   19:44:43 17.08.2005 
Jaa tieshi taa pazemiigs sirdii!!!Tas nav vienliidziigs vaardam zemoties vai pazeminaaties....

 Ilona,   19:39:43 17.08.2005 
Kam taa pazemiiba vajadziiga. Manu praat cilveeks kluust palaaviigs un laujas straumei, uz visu noraugas filozofiski un mieriigi. Vins ciena sevi un citus. No zemosanaas jau neviens nav tapis apskaidrots.Ja savu reizi to vajag, tad to ar sirdi izdariit savas attistiibas vaardaa ne jau tikai zemoties un veelreiz buut pazemiigam.

 IneseBetai,   17:07:02 17.08.2005 
Es domaaju ka jo dziljaak cilveeks apguust gariigo praksi jo vinjsh savaa buutiibaa kljuust pazemiigaaks !

 guga, Betai  17:06:16 17.08.2005 
Taa jau laikam ir - atceros 70-tos gados es ljoti labi vareeju saprasties ar baptistu sludinaataaju. Mums bija dazhas domstarpiibas, bet taas netrauceeja. Kaapeec, jo mees abi bijaam 'out of normal soviet thinking'. Ja tagad, tad vinjsh tuuliit saaks nodarboties ar manu 'glaabshanu' un muusu attieciibas vairs nevar buut tik pozitiivas un atveertas, veel vairaak - kaada savstarpeeja eceeshanaas te nupat izceelaas starp radikaalajiem protestantiem un katoljiem Marijas debesbraukshanas dienas sakaraa. Nozheelojami. Trakaak kaa starp pilniigi dazhaadu religjiju paarstaavjiem. Vieniigaas glaabjoshaas religjijas, kustiibas ideja ir kaut kas nepienjemams kaut vai tikai taapeec, ka taa sanaido un shkjelj cilveekus, kam citaadi varbuut pat nebuutu domstarpiibu.

 Beta, -  16:03:21 17.08.2005 
Piekrītu Ģirtam. Kad cilvēks apgūst kādu garīgo praksi, viņš klūst spēcīgāks, nu savā ziņā- pārāks par citiem. Tad tas var būt sava veida pārbaudījums- neļaut uzaugt lielam ego, nelielīties utt. Tas mūsu ego tik viltīgs, tik viltīgs. Un varbūt vispār ir jāpriecājās, ka pieaug garīgo ceļu, uz sevi ejošo cilvēku, skaits, varbūt nav nozīme, kas tā par mācību, jo mēs esam tik dažādi- jo vairojot garīgo, jācer, ka pieaugs gaisma, mīlestība- nu viss tas labais, kas pasaulei tagad tik ļoti trūkst.

 Girts, Guntim,   14:25:42 17.08.2005 
Ne jau šajā dzīvē nodzīvotajiem gadiem vai gadu pieredzē darot kaut ko ir sāls.
Sāls ir 'sirdsgudrībā.'
Nereklamēties pār mēru - tā ir sirdsgudrība. Neuzbāzties - tā ir sirdsgudrība. Nelielīties - es! es! es! es! - tā ir sirdsgudrība. Paskatīties uz sevi no malas - tā ir sirdsgudrība.

Pretējie procesi - tās ir ego spēlītes, kuras pat var pieaugt tieši proporcionali nodzīvotajiem gadiem un praksei. Tipa - man jau 35, es praktizēju 8 gadus, es ir kruts, a tam tikai 23, tas ir dēls! Garīgums cilvēkā ir tieši proporcionāls ego mazumam!

Vai Tu pats neapjaut, kādu antireklāmu Sajadža Jogai taisi? Domāju, ka pēc šī Tava pēdējā komenta argumentiem cilvēki bēgs no SJ kā no apsēstības. Jo par SJ kā kustību cilvēki spriež pēc Tevis - mācība tiek vertēta pēc augļiem!

Vēlreiz un vēlreiz mans respect Aleksandram!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:48:59 17.08.2005 
Guntis - 35 gadi nodarbojas ar SJ jau 8 gadus. Aleksandrs - 23gadi(aptuveni) Mans skolnieks. Nodarbojas ar SJ 5 gadus.
Ir starpiiba gan vecuma, gan pieredzes zinjaa. Latvijas oficiaalais vadiitaajs ir Jurijs Mishins. Aleksandrs ir tiaki pieregistreejis uz sava vaarda sabiedrisko organizaciju - ar telpu iiri salonaa 'Akvilona' - peec mana ieteikuma - un manas uzstaashanas Latvijas Kristiigajaa Radio-2002.gada oktobrii - kopaa ar Eriku Jekabsonu un Talivaldi Talbergu.
Latvijas SJ vada padome - kuras sataavaa ir 5 cilveeki - tie , kas ar Sahadza-Jogu nodarbojas vairaak nekaa gadu - un apmeklee regulaari nodarbiibas. Ja ir veel kaadi jautaajumi - atbildeeshu - cik ir man pierejamaa informaacija.

 guga, G.S.  11:08:03 17.08.2005 
Neviens cilveeks nav ideaals. Arii es un pat Tu. Shii iemesla deelj, kad vairaak cilveeku kaut kur kopaa, rodas reizem zinaamas probleemas. Nekad tachu nav taa, ka divi cilveeki vienaadi saprot vienu un to pashu maaciibu. Lasām Pāvila vēstules tad redzam, ka tikai dazhus gadus pēc krustā sišanas tikko radušos kristiešu kopienu vidū jau bija visai nopietnas domstarpības. Cik cilvēku, tik izpratņu. Nezinu un neesmu dzirdeejis tādu organizāciju, kur nebūtu domstarpību. Cik saprotu no tā, ko raksta G.S. un ko raksta Aleksandrs, arī SJ visi nebūt nav vienisprātis:))).

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:05:53 17.08.2005 
Klausieties labaak Sahadza-Jogas Radio - Live 24 hours. sahajayogaradio.org AR DZIEDINOSHU INDIJAS MUZIKU - BEZ MAKSAS !!!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:36:54 17.08.2005 
'nabaga' reikisti pleeshas un eceejas savaa starpaa - kursh kuram nosmels vairaak naudas...

 Beta, -  09:57:00 17.08.2005 
Patiesībā negribēju uzbraukt Atavarai, bet varbūt ar reiki ir tā kā ar bībeli- tā ir viena, tāpat kā M.Usui mācība, un katrs to interpretē kā grib- uz bībeli balstās tik daudz reliģiju un katrs ir pārliecināts, ka tā viņa reliģija ir tā patiesā. Noteikti, ka reiki mācība šodien daudz atšķirās no M.Usui kādreiz dotās mācības. Reiki mūsdienās ir daudz virzienu- japāņu, rietumu, Indijas utt. Man tikai nepatika tas, ka Atavara šos savus vai sava reiki virziena principus sauc par reiki principiem- tie nav reiki kā tāda principi.

 Beta, -  09:40:51 17.08.2005 
Atavara no reiki-reiki kādreiz tiešām liekas mazliec uzmācīga- ar saviem rakstiem visās vietās. Klasiskajā Reiki ir vispār tikai 5 pamatprincipi- šis ētikas kodeks IR viņas, NE reiki!!!!! Nav ko tautu musināt. Ar reiki Skolotājiem ir tāpat kā ar visām profesijām- ārstiem, pavāriem- ir dažāda līmeņa cilvēki, profesionāļi- gan zināšanu līmenis, gan sirds gudrība.
Reiki māsiņa

 Inese,   08:30:22 16.08.2005 
Labriit!Gribu visiem atvainoties par savaam iedomaam ka skolotaaji ir jaatur godaa...Domaaju ka teevs un maate ir cilveeka saknes attieciigi cienijami un godaajami...Taa arii gariigie skolotaaji...

Turpinaajumaa:
Man nav nekaadu pretenziju pret sho 'dieva iemiesojumu zemes virsuu'(shaads ir tulkojums vaardam avatara)tapeec arii neko zem cjetraam aciim nav jaarisina...
Ja kaadu cilveeku negribot esmu aizskaarusi veelreiz atvainojos. Iespeejams man nav taisniiba....
Tika piemineeti pseidoniimi tad varu paskaidrot ka Inese Estere abi ir mani vaardi kaa gribu taa lietoju.Vai ne taa?

GUGA
Tev iipashs paldies!Tavi teksti atshkjiras no citu teiktaa un liek aizdomaaties....

 guga, Inesei, Ilonai  01:09:07 16.08.2005 
Pirms vairaak kaa 30 gadiem skolaa, kur maaciijos, bija taads padiivains onkuliitis, ko skolas direktors pietureeja par saimnieciibas straadnieku. Dzeera diezgan daudz, bet nu ne taa, ka absoluutaa tjomkaa, bet, kad sadzeeraas, puisheljiem bija apcelshanas objekts, jo kaut kaadaas nesaprotamaas valodaas saaka runaat vienaa laidaa un ar taadu izteiksmi. Kaut kaa iejautaajos par to onkuliiti un man izstaastiija - iisti neatceros vairs kas, laikam toreizeejaa klases audzinaataaja, bet varbuut kaads cits, katraa zinjaa tas bija kaut kaadaa personiigaa sarunaa, kur citu nebija klaat, ka vinjsh esot izbijis katolju maaciitaajs, esot patiesiibaa ljoti izgliitots, taa jociigaa runaashana neesot nekaada nesakariiga, vinjsh piedzeeries runaajot senebreju, latiinju, sengriekju valodaas, citeejot visdazhaadaako klasiku no galvas. Esot kaa veel jauns maaciitaajs dikti nelaimiigi samiileejies, saacis dzert, nogaajis no celja, veelaak jau gados, pilniigi sagrautu skolas direktors esot vinju pievaacis lai dotu cilveekam pajumti, kaut kaadu nebuut darbu un patveerumu. Taa arii tas cilveeks kljuva par vienu no maniem skolotaajiem - situatiivi aina bija gana iespaidiiga. Veel shodien atceros - sadzeeries onkuliitis pie skolas saimnieciibas eekas kaut ko runaa un runaa, neviens nekaa nesaprot, puikas rinkjii klausaas un ik pa laikam noirdzas, kaut ko paprasa, onkuliitis atkal galiigi nesaprotamu, shkjietami jociigi kaut ko pasaka, puishelji atkal smej veederus sakjeerushi.

 Sfinksai Ilona,   00:41:26 16.08.2005 
Labi, pacentiisos iegriesties biezaak, arii jaukus sapniisus , ataa.

 Sfinksa, Ilonai vēl  00:39:59 16.08.2005 
Neaizej no šim sarunām, iegriezies ik pa reizītei, savādāk es te viena starp tiem džentelmeņiem! Mūsu diskusijas būtu jaukākas!:))) Atā!

 Ilona,   00:39:06 16.08.2005 
Lapina par Reiki tiesaam ir jauka un var sajust , ka cilveeks ir ielicis tik daudz zinaasanu un savu sirdi, un tur juutama dzila ciena pret saviem skolotaajiem, zeeel ka taadi skaugi un nelabveeli to visu vienmeer censas izbojaat, kuri patiesiibaa pat nenojaus un nespeej iedzilinaaties otra sirds gaismaa, noliegsana un visaadu sacereejumu sadomaasana jau liecina par tumsoniibu. Taalab saprotu seidoniima izveeli.Smiekliigi ir sie reikistu karini, viens otru noliedz, kam iistie skolotaaji, kam dzilaaka ciena vai seklaaka. Ja jau Inesei taadas pretenzijas, taas vareeja atrisinaat ar lapas autoru zem cetraam aciim, neviss so portaalu paarveerst par meeslu izgaastuvi, kas patiesiibaa ir domaats neviss tumsoniibai , bet gan veicinaasanai vienam otru pienemt un labaak izprast.

 Sfinksa, Ilonai  00:21:08 16.08.2005 
Zelta vārdi- pat no muļķa varam mācīties!!!! Man šķiet, ka pat ļoti daudz!:)))) Jo muļķība var būt gudrības sakne!:)))) Saldus sapnīšus!:)

 Ilona,   00:12:14 16.08.2005 
Patiesiibaa viens otram esam skolotaaji, gariigo maaciibu skolotaaju ienes ko jaunu un iipasu muusu dziivees, bet paarejie lielaakoties muus skolo neatstraadaatajos punktos, jaa tas saap un nav patikami un tos jau vairs negribam saukt par skolotaajiem.No katra cilveeka var maaciities pat no mulka, jo savureizi ir labi ja speeji buut taads.

 Sfinksa, Gugam  22:44:06 15.08.2005 
Bet tiem skolotājiem jau arī bijuši skolotāji!:))) Es visus uztveru par skolotājiem, no kuriem varu mācīties.:)))

 guga, Sfinksai  22:38:55 15.08.2005 
Tas nu buus paaraak liels gods:)))... Nevelk guga liidz skolotaajiem, guga tikai atkaarto kaa papagailis to ko vinjam teikushi skolotaaji:)))...

 Sfinksa,   22:35:34 15.08.2005 
Labvakar!:) Guga arī ir skolotājs, kas mūs te visus notur uz savstarpējās sapratnes un līdzsvara ceļa. Patiesi! :) Kā filtrs, kas neļauj aiziet viena viedokļa galējībās.:))))

 guga, Inesei  22:19:13 15.08.2005 
Ja tas taa tieshaam ir, tas tieshaam nav paaraak pievilciigi - tam es varu piekrist. Kaadreiz viens cilveeks tika skaidrojis par skolotaaja lomu (jebkura, ne tikai gariigaa skolotaaja, lomu). Un es to paardomaajot pilniibaa pienjemu. Meegjinaashu iisos vaardos atstaastiit.

Tur ir divi aspekti - materiaalais un gariigais. Materiaalais ietver sevii vienkaarsho faktu, ka cilveeks nespeej pasaulee iemaaciities da jebko bez skolotaajiem. Muusu uzskati, iemanjas, veids kaa mees darbojamies nav patiesiibaa muusu, bet muusu skolotaaju. Visu, ko mees savaa dziivee no mazaam dienaam esam satikushi - parasti jau saakot ar muusu vecaakiem. Tas ir pieraadiits, ka bez apmaaciibas cilveekbeerns nevar vispaar darboties pasaulee pat tik, cik dziivnieki. Pats no sevis cilveekbeerns nevar izaugt - vinjsh taa ir iekaartots. Par to, kas vinjsh ir, vinju padara apmaaciiba - un taa cilveekam principaa nav iespeejama bez skolotaajiem.

Gariigais aspekts - Skolotaajs (jebkursh - arii materiaalo zinaashanu skolotaajs) iemieso zinaashanas. Zinaashanas ir viens no Dieva aspektiem. Shii iemesla deelj no gariigaa viedoklja skolotaajs, par cik vinjsh ir skolotaajs un atrodas shajaa poziicijaa atspoguljo Dievu.
Sho divu aspektu deelj Austrumos (un senaak arii pie latvieshiem) skolotaaja poziicijai tika izraadiita vislielaakaa iespeejamaa cienja.

Nav visam jaapiekriit, ko saka tas vai cits skolotaajs - arii skolotaaji kljuudaas, nezina visu utt. Bet tas nemaina to, ka skolotaaja poziicijai ir jaaizraada cienja, veel jo vairaak saviem skolotaajiem.

 IneseGugam,   22:04:47 15.08.2005 
Muusu starpaa nav nekaadu nesaprashanos jo nav nekaa ko daliit un skaldiit...
Tikai es personiigi necienu cilveekus kas' noliek'savu skolotaaju...
Tieshi shii iemesla deelj arii nav argumentu...

 guga, Ilonai P.S.  21:15:58 15.08.2005 
Citaadi, protams, nekaadas starpiibas nav - mees visas esam cilveeciskas buutnes un potenciaali mums visiem pieder shiis iespeejas. Bet potenciaali jau nav tas pats, kas reaali. Var jau to nenjemt galvaa, bet hierarhija dziivee vienmeer eksistee. Es ljoti ceru, ka manu ieprieksheejo rakstu Juus neuzteversiet kaa uzbraucienu.
Paldies!

 guga, Ilonai  21:07:57 15.08.2005 
Budda un Kristus ir labaaki, jo vinji joprojaam var paliidzeet cilveekiem. Pavisam reaali. Peec attieciigi 2000 un 2500 gadiem. Manupraat par to skaisti runaa tiklab ieprieksheejais braalja Rozhee raksts kaa naakoshais lamas Sangje raksts:)))... Kad Ilona varees paliidzeet arii peec 2000 gadiem daudziem, daudziem tuukstoshiem cilveeku, tad vinja varbuut arii buus Avatars.

 guga, Inese  20:32:09 15.08.2005 
Savas savstarpeejaas attieksmes probleemas jau nu labaak buutu izrunaajushas savaa starpaa un nenesushas cilveeku priekshaa. Visaa Tavaa runaashanaa pret lapas autoru buutiibaa argumentus neredzeeju. Avatara ir tikai pseidoniims un manaas aciis nepiedod ne papildus veertiibu ne neveertiibu. Tas, ka kaadam Igoram (kas kaa saprotu savukaart atkal paarstaav citu kustiibu un kas Juusu aciis ir autoritaate) tas nu ljoti nepatiik - ak tu muuzhs, vienmeer kaadam kaut kas nepatiks. Nekad nebuus taa, ka pret cilveeku, kas publiceejas, nebuus citu cilveeku uzstaashanaas - un iemeslu kaapeec uzstaaties pret tachu vienmeer atradiis.

Man kaa cilveekam no malas katraa zinjaa daudz vairaak liek neuzticeeties cilveeki, kas prasa astronomiskas cenas par apmaaciibu. Lapaa arii pashaa par sevi nekaadas paarlieciigas ambiicijas (tikai es, es, kaa Juus sakaat) neredzu.

Naakoshais lamas raksts shajaa jautaajumaa kaa reize ir ljoti jauks.;)))

 Ilona,   18:06:34 15.08.2005 
Nav jau labu vai sliktu maaciibu, vinas ir taadas kaadas ir un katrs nokluust tur kur jaanokluust, sanem tiesi to kam ir gatavs un nepieciesams vina attiistiibai, tikai cilveeki savaa starpaa eerpeejas un stulbi nemas. Ja kaadam Reiki paliidz, tas ir lieliski, ja kaadam netiek labums, tad jau atradiis citur, visiem jau neder viena skola. Un mees jau katrs esam dievisks iemiesojums, ar ko tad Buda vai Kristus ir labaaks, tikai esam par gleevu lai atziitu ka sevii nesam to pasu, un varam dizi saukties, bet tas jau ir jaapjeedz lai liidz tam vareetu nonaakt.

 Inese,   16:22:02 15.08.2005 
Jaa piekriitu ka ar lielummaaniju nesirgstu....bet Tevi miilu un tur neko nevar padariit... jaa gan ne tikai Tevi vien.... bet taa jau cita teema ;D

 RV, Inese  16:09:59 15.08.2005 
Es ar MB censhamies shajaa lapaa tikai savus uzskatus nepaust...Tev ari tika piedavats rakstiit, bet...:-)))nikaa...pati zini ko atbildeji...

 Inese,   15:48:56 15.08.2005 
Vai Tu esi iedomaajies ka shai Tevis piemineetajaa lapaa kur ir klaja sevis slavinaashana un lielummaanija redzama buus objektiiva atieksme ?

Ari Igors Kudrjavcevs ir savu viedokli izteicis par sho lietu...

(c)Arī interneta sludinājumos ir gana piedāvājumu, piemēram, dziedināties pie reiki avatara. «Indiešu terminoloģijā avatars ir dieva iemiesojums,» pasmaida I. Kudrjavcevs. Viņš gan atturas runāt par šarlatāniem, tā varot saukt vienīgi blēžus, kas krāpjas apzināti.

Mums ir viena skolotaaja un man ir saapiigi ja vinjas vaards tiek negodiigi kaa karogs par aizsegu tureets..tas viss.

 RV, Inese  15:29:43 15.08.2005 
Tu paudi savu attieksmi, to atceros, bet neko es nesmu dzirdejis vinjas attieksmi pret skolotaaju..un lapaa..
http://www.reiki-reiki.lv/0-1.html
vinja neko sliktu nesaka par saviem skolotaajiem..
Ja Jums ir problemas,luudzu atsuutiet oficalu pretenziju jeb rakstu kuru mes nopublicesim, ja rakstu nebus parakstiijusha anonimas personasLidzigi riikojas SJ parstavji Krievijaa un Latvijaa jautajumaa par Gunta aktivitateem shajaa saitaa..
Ar cienju,RV!

 IneseRV,   15:07:22 15.08.2005 
Tiku Tev informeejusi par shii cilveeka (kura adresiite ir raksta apakshaa) attieksmi pret savu skolotaaju....
Ar mb mees jau nedaudz e-pastaa sarakstiijaamies...
A no Tevis gaidu atbildi....

 mb, Inese  14:57:24 15.08.2005 
Ja cenas uzliek astronomiskas - tūkstošos, tad tas ne tikai atbaida, bet arī liek aizdomāties par to cik tā lieta tīra;-) bet visu cieņu šim cilvēkam par demokrātiskām cenām (atvainojiet nezinu kā viņu sauc)

 RV, Gunti  14:56:39 15.08.2005 
Nesi traks neprecies!!!!!Baudi dziivi taapat...
*****************************************
Inese, esteere@inbox.lv 12:58:56 15.08.2005
RV ja Tu veelies caur sho pasmieties par Reiki tad Tev izdevaas!!!
Shim cilveekam nekas nav sveets pat ne savs skolotaajs....
*****************************************
Inesei..Kas pa troksni?Nesapratu?

 Inese,   14:50:19 15.08.2005 
Es nerunaaju par cenaam un paareejo noformeejumu noformuleejumu bet par elementaaru cienju un godu pret savu skolotaaju.... un tikai!!!
Veel....vai shiis lietas meeraamas cenaas.....?

 Girts,   14:46:29 15.08.2005 
Guntis jau te Sfinksai sāka riktēties klāt ...

Tas tā - joks! :o)))))))))))))))))

Kurš no reikistiem var paskaidrot, ko nozīmē punkts 'Turēt modru apziņu' ?

 guga, Inesei  14:39:15 15.08.2005 
Vismaz cenas shim cilveekam ir stipri normaalas. Par paareejo, kaada mums, ar juusu kustiibu nesaistiitiem, par to dalja, informaacija tajaa WEB lapaa tachu ir adekvaata un labi noformeeta - to, ka arii shajaa kustiibaa, taapat kaa daudzaas ir kashkjis pa vidu - tas jau tak normaali, cilveeki jau bez taa nevar.

 guga, Guntim  14:31:43 15.08.2005 
Lai dziivotu laimiigu gjimenes dziivi punkts pirmais ir speet paskatiities uz pasauli ar citu cilveeku aciim, speet saprast citus cilveekus un vinju viedokli. Jeb Tu ceri appreceet Tavu ideju atkaartoshanas automaatu? Arii taadaa gadiijumaa ne paaraak apskauzhu.

 IneseGuntim,   14:28:08 15.08.2005 
Man Tevis patiesi zjeel.... :(

 Karlsons, Gunti  14:26:53 15.08.2005 
Lai tev veicas;-)

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  14:21:08 15.08.2005 
1) Karlsons - es ceru appreceeties un dzivot laimigui gjimenes dzivi.
2)Inese - esmu apmierinats ar to - ko ieguvu Sahadza-Jogaa un mani nekas cits neinteresee.....Sahadza-Joga Latvijaa iet plashumaa - mees izniideesim no Latvijas visas sektas un deemoniskaas religijas un maaciibas.

 IneseGuntim,   14:07:42 15.08.2005 
Zjeel ka cilveeks redz tikai sev sniipja galaa....

 Karlsons, Gunti  14:04:41 15.08.2005 
dažās mācībās sex ir garīgā kulminācija kā mazais visuma sprādziens;-) pamēģini, varbūt iepatiksies.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:58:09 15.08.2005 
Karlsons. Par seksa vibracijaam - katraa gadiijuma - taas ir labaakas - nekaa jebkurai 'deemoniskai maaciibai vai religijai' Iznjemot protams tantrismu un visas taa saucamaas 'izvirtiibas'.....Ar seksa paliidziibu sevi gariigi nepacelsi....

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:54:29 15.08.2005 
Jons - 'umnjiks' taads - vcari par mani lugshanas skaitiit :)

 Karlsons, Gunti  13:54:01 15.08.2005 
Kādas vibrācijas ir sexam?

 Jons,   13:52:34 15.08.2005 
kā glābt Gunti no tumsas spēku žņaugiem un atgriezt uz pareizā ceļa?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:51:54 15.08.2005 
Cik es esmu persooniigi saskaries ar 'reikistiem' - tad iesaku - turieties taalaak no vinju 'biznesa un apmaaciibas' struktuuras - ja negribat paardot savu Dveseli Saatanam.
Taa ir 'deemoniska maaciiiba' - kas ieved cilveeku gariigaa strupceljaa un Tumsas Speeku paklausiibaa un verdziibaa.
Arii sadziivee shie 'reikisti' ir cilveeki - ar kuriem ir nepatiikami kontakteeties....No vinjiem naak nelabas vibraacijas...

 Karlsons, Gunti  13:50:38 15.08.2005 
kurā ausī tev dūc?

 Inese,   13:48:29 15.08.2005 
Kas kuram ko ir paardevis ne Tev spriest....
Nevar nozagt to kas domaats pilniigi visiem un visam...

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:46:09 15.08.2005 
Paldies Dievam - ka Juus tikai sho ziimi variet nozagt ...Uz citu Jums specinji pavaajaaki....Paardevaat savas Dveseles Tumsas Speekiem par 'veselibas uzlaboshanu'.....

 Inese,   13:44:08 15.08.2005 
Vai OM ziime ir kaadam piederiiga?
Varbuut to driikst lietot ne tikai Sahadza-Joga.?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:42:12 15.08.2005 
Labais ....'Reikisti' nospeerushi Indijjas Omkaras simbolu - to izmanto ari Sahadza-Joga.

 Inese,   13:34:35 15.08.2005 
Es rakstu uz Tavu e-pastu....

 mb, Inese  13:31:36 15.08.2005 
RV šodien vēl nav no Latgales mežiem atgriezies, bet mēs parasti liekam atsauces uz informācijas avotu;-) neskatoties uz to labs vai slikts, ņemam labāko. esam informēti arī par jūsu skolotājas ierašanos Latvijā un piedāvājam viņu nointervēt.

 Inese,   13:20:03 15.08.2005 
Neiet runa par pretrunaaam bet par cilveeku kursh caur sho tiek reklameets... :(

 mb, mb@e-mistika.lv  13:10:28 15.08.2005 
Inese, vai šeit publicētais ir pretrunā ar reiki mācību?

 Inese,   13:00:36 15.08.2005 
Atvaino!Varbuut augsti godaataa avatara noliigusi Tevi kaa sevis reklameetaaju.... :(

 Inese, esteere@inbox.lv  12:58:56 15.08.2005 
RV ja Tu veelies caur sho pasmieties par Reiki tad Tev izdevaas!!!
Shim cilveekam nekas nav sveets pat ne savs skolotaajs....