Sahadža-Joga. 3. daļa: Pašrealizācijas protokols.

Guntis Strautnieks


Rakstā tiek atspoguļoti Sahadža-Jogas uzskati un raksta autora personīgā pieredze, kas var arī atšķirties no oficiālā Sahadža-Jogas viedokļa.


Ar atbilstošu cieņu novietojiet Šrī Matadži fotogrāfiju tīrā vietā, noņemiet apavus. Apsēdieties ērtā stāvoklī pret fotogrāfiju, turiet savas rokas pret to ar plaukstām uz augšu (var atbalstīt uz ceļgaliem). Ja Jūs vēlaties uz kaut ko koncentrēties – fiksējiet savu uzmanību uz galvas virspusi (kur maziem bērniem atrodas avotiņš). Pats labākais ir būt pilnībā atslābinātam, atvērtam un uzmanīgam.


            Ja Jūs jūtat vēsu enerģijas plūsmu, kas iziet no Jūsu rokām,- tas nozīmē to, ka Jums ir laba veselība un ka Jūs esiet saņēmis savu Pašrealizāciju.

  Ja tas tā nenotiek,- mēģiniet noteikt atrašanās vietu savā ķermenī (parasti uz rokām) šādām izjūtām: durstošas, knaibošas izjūtas, ķermeņa daļas smagums, vieglas sāpes.


Sajūtas uz kreisās rokas (atbilst mūsu emocionālajai eksistencei un uzkrātajiem aizspriedumiem un pieņēmumiem) parāda uz esošajām problēmām šajā Jūsu psihes daļā. Tas ir kreisais enerģētiskais kanāls, sievišķais kanāls, mēness kanāls, pagātnes kanāls, Ida Naģji.


Labā roka atbilst tādā pat veidā ķermeņa labajam enerģētiskajam kanālam Pingala Naģji, vīrišķais kanāls, saules kanāls, nākotnes kanāls- atbildošs par psihes fizisko un prāta aspektu.


Šīs sajūtas parāda to, ka Kundalini enerģija, saņemusi pamošanās impulsu caur Šrī Matadži foto, ir bloķēta savā augšupejā noteiktā ķermeņa vietā centrālajā – mugurkaula kanālā, Sušumna, tagadnes kanāls.


Piemēram – katras rokas pirksts atbilst noteiktam kermeņa enerģētiskajam centram – čakrai. Kreisā rokā atbilst kreisā kanāla čakrām, labā roka – labā kanāla čakrām.Citiem vārdiem,- mūsu centrālā nervu sistēma reģistrē mūsu fiziskās, psihiskās un garīgās problēmas šādu lokalizētu fizisku sajūtu veidā.


Lai atbrīvotu šajā punktā Kundalini enerģijai ceļu, sēdiet pretī Šrī Matadži foto, kā norādīts augstāk, bet ar kājām esošām bļodā ar sālsūdeni. Enerģijas vibrācijām, nākošām no Šrī Matadži foto piemīt spēks izvilkt problēmas (negatīvā enerģija, bloki, slimības utt.) ūdens un zemes elementā,- pēdējo simbolizē sāls. Aptuveni pēc 15 minūtēm izlejiet ūdeni izlietnē. Veiciet  šo procedūru katru dienu vienu nedēļu, vēlams divas reizes dienā: rītausmā un vakarā sākoties krēslai.



Dotās rekomendācijas, neskatoties uz to patiesumu, bieži vien ir nepietiekamas, lai saņemtu Pašrealizāciju vienatnē, bez citu realizētu cilvēku (Sahadža-Jogu) palīdzības. Šo metodi rekomendējas izmantot tikai tādos apstākļos, kad nav nekādu iespēju sazināties ar tuvāko Sahadža-Jogas Centru. Īss saraksts par Sahadža-Jogas Centriem, kuri atrodas exPSRS teritorijā, ar pastāvīgi atjaunojamies datiem, adresēm un telefoniem ir meklējams Internetā saitā www.sahajayoga.org  Tur Jūs variet atrast arī plašākas rekomendācijas par patstāvīgu Pašrealizācijas saņemšanu.        


 


31.03.2005

Komentāri:

 shell,   18:23:59 02.10.2005 
Sveikiņi!
Gribēju parunāties ar gudriem cilvēkiem, bet, laikam, kopš 10.50.2005. viss pamiris... Kā tad tā
!?

 Aivars,   17:23:57 10.05.2005 
G.Strautnieks:,,nākotnes zināšana nav Dievišķa,,

Pareģojums,atklāsme,sapnis,redzējums,gaišredzība,parādība...var nākt kā no Dieva ,arī no sātana.Ko man darīt,ja esmu redzējis sapni,ka gaidāmas nepatikšaanas?-Kādreiz,kad nezināju Dievu izsargājos no tās vietas redzējuma,bet gadījās,ka tomēr tur tā avārija notika ar manu draugu,tad vienreiz naktī redzēju sapni,ka avarēšu Gaujas kalnā.No rīta nolēmu nebraukt uz pilsētu,bet daraugs gaidīja ,braucu lēnām-tāpat tā avārija izraisījās.
Ko es daru tagad pēc tādiem sapņiem?-Lūdzu Dievu no rīta un Dievs mani pasargā.
Katram cilvēkam ir tiesības sapņot un redzēt nākotni,ja Dievs šo iespēju piedāvā.
Bet ir arī sātana eņģeļu piespēlētie sapņi,piem. Finks brīdināja par atentātu pret Musolīni.Tās ir sātana važas.Dieva cilvēki tā nerīkojas.
Mūsu laiku kristīgais pravietis Deivids Vilkersons pasauli pastāvīgi brīdina par lietām ,kas notiks attīcīgajā vietā un uzrāda grēku kāpēc tas tā notiks.
Neticīgs cilvēks,vai Dieva piesmējējs nesaņems no Dieva norādi par gaidājamajām lietām,bet saņems informāciju no sātana.Tāpat kā Finks.
Šājā gadījumā Finkam bija Musolīni jāsūta vēstule,lai viņš atgriežas no grēkiem,citādi viņš mirs.Finks to nedarīja ,un Musolīni turpināja darīt savus ļaunos darbus.
Tāpat daļa pasaules kristiešu zināja par Ņujorkas torņu sagrūšanu.E.Vaita Ameriku brīdināja jau pirms 100 gadiem,ka tas notiks,ja Amerikas tauta turpinās ļaunos darbus pret pasauli.

G.Strautnieka vārdi,ka nedrīkst zināt nākotni ,neiztur pamatojumu.Arī visa bībele ir praviešu rakstīta nākotnes formā,jo Dievs saviem uzticīgajiem kalpiem nākotnes lietas ir licis pierakstīt.Arī es esmu saņēmis tiešas norādes no Jēzus.
Tas ir normāli.Nenormālība ir apspiest Svētā Gara darbību cilvēkos,kā to dara G.Strautnieks.
Bībeles teksts:šīs lietas ticīgiem ies līdz;viņi pravietos,svešās mēlēs runās ,ļaunos garus izdzīs...,,
Kur te problēma? Problēma ir tajā,ka daži grib sasaistīt cilvēkus un padarī viņus par manipulējamiem radījumiem.

Figu viņiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  16:52:34 06.05.2005 
Pēc Pašrealizācijas Kundalini enerģija šķērso Agija čakru un iet pa centrālo kanālu uz augšu. Agija čakrā krustojas un dodas pretējos virzienos labais un kreisais enerģētiskie kanāli. Labais kanāls iziet galvas kreisajā virspusē un veido tur EGO. Par labo Agija čakru atbild Šrī Buda. Kreisais kanāls iziet galvas labajā virspusē un veido tur SUPEREGO. Par kreiso Agija čakru atbild Šrī Mahavira. Agija čakrā ego un superego pārklājas – tādēļ šo centru ir ļoti grūti šķērsot. Agija čakra ir vārti uz Dieva Valstību. Par to atbild Jēzus Kristus un viņa māte Marija – Mahavišnu un Mahalakšmi. Aizmugures Agija čakras dievība ir Šrī Maha Ganeša. Aizmugures Agija čakrā atrodas visi mūsu grēki (visa negatīvā karma). Saņemot Pašrealizāciju Sahadža-Jogā lielākā daļa mūsu negatīvās karmas sadeg Mīlestības ugunī un mēs varam sākt jaunu – labāku dzīvi, uz augstākas attīstības pakāpes. Taču ar citām metodēm Agija čakru šķērsot ir veltīgi. Vārti uz Dieva Valstību ir slēgti. Notiek novirzīšanās uz kolektīvo virsapziņu jeb nākotni (ego) pa labo kanālu vai kolektīvo zemapziņu jeb pagātni (superego) pa kreiso kanālu.
Kad cilvēki Agija čakrā novirzās pa labi vai pa kreisi – tad sākas viņu bēdas, jo cilvēki nesaprot to, ka viss nepazīstamais var arī nebūt Dievs, vai dievišķīgs. Kad notiek novirze pa labi – viņi nonāk kolektīvajā virsapziņā un sāk redzēt halucinācijas, taču viņu redzētais nav halucinācija – jo tas reāli pastāv labajā pusē. Šāda pārvietošanās pa labi ir ļoti bīstama, jo jūs variet tikt apsēsti ar kādiem gariem jeb bhutiem.Tad jūs kļūsiet pārņemts ar ego, egoistisks, kļūstiet par ļaundari. Tam piemērs ir – Hitlers. Viņš no Tibetas lamām uzzināja, kā nokļūt virsapziņā. Saņemot šīs zināšanas, viņš sāka tās izmantot un padarīja ļoti daudzus par egoorientētiem, tendētiem uz virsapziņu. Tibetas lamas zina – kur jāmeklē nākošais viņu vadītāja iemiesojums. Viņi zina visu, kas attiecas uz nākotni un cilvēki maldīgi domā, ka šādas zināšanas ir dievišķas. Nākotnes zināšana nav dievišķa. Tas ir apgabals, kurā mēs nedrīkstam atrasties, - jo tad tiek zaudēts līdzsvars. Sahadža-Jogā jūs, ejot cauri tagadnei, sasniedziet tādu augstumu, ka variet redzēt gan pagātni, gan nākotni, bet šīs zināšanas jums neliekas pievilcīgas. Jūs vēlaties attīstīties pa tagadnes kanālu. Kundalini enerģija līdzsvaro cilvēku un izvelk tagadnē.

 David,   23:17:49 27.04.2005 
Reāli Kosmoss tik te kaut ko līdz.. var iemācīties cept pankūkas un ļoti labi, iedomājoties, ka tāda vietā garšīgi paēgot cilvēks kļūst garīgi bagātāks vai laimīgāks! :) Kundalīni atmināšanai ir maz sakara ar garīgumu un viedumu! Neko nevajag forsēt makslīgi!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:10:29 27.04.2005 
NORCA - daljeji es tev piekritu. Tachu - jus variet but par hipijiem, tachu jusu smadzenes ir modernas, musdienigas.Nav jegas pankiem un hipiju dzives stilam- tas viss ir mulkja laishana un begshana no realas dzives !Sahadza-Jogi iekljaujas sabiedriba un to parveido uz labo pusi :)

 norca,   19:39:05 26.04.2005 
trakie cilveeki, vis labaakais ir panjemt alinju, draugus un iet pie mezoniigas dabas kaadu dienu padziivot :)

 Aleksandrs - Aivaram,   00:02:35 19.04.2005 
Kundalini ir visiem cilvēkiem - kristiešiem, musulmaņiem, budistiem, hinduistiem... Tev arī tā ir. Tā ir Tavs garīgais potenciāls. Un katram cilvēkam ir tiesības viņu pamodināt.

 Aivars,   23:13:45 18.04.2005 
Tad iznāk ka es esmu nulle.Nekam nespējīgs,nemīlošs,nelīdzjūtīgs,pakļaujams cilvēks,ja nekā man tāda nav.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  17:06:29 18.04.2005 
Attistiba notiek pa tris energjetiskajiem kanaliem - labo,centralo un kreiso. Gan labais - gan kreisais apstajas Agija chakra un uz augshu netiek - tas ir strupcelsh garigajai attistibai. Tie kas gaja pa labo kanalu - kljuva valdonigi un agresivi, centas citus iznicinat. Tie kas gaja pa kreiso kanalu - kluva letargjiski, saka nodarboties ar melno magiju utt. Vieniga iespeja iedegt Gaismu shis pasaules Tumsiba ir -Kundalini atmodinashana - Ta paceljas pa centralo kanalu - galvas virspuse iziet ara un atver 7.chakru - Sahasrara chakru - 1000 ziedlapinju chakru un cilveks sanjem Pasrealizaciju - kas ir visu patieso religiju galamerkjis. Maziem berniem shi saikne ar Dievu ir atverta. Pec tam avotinsh saciete - aizveras un mes ka akli maldamies pa savam dzivem, bez sava Gara gaismas !

 Aivars, G>Strautniekam  14:22:22 18.04.2005 
Nē,nē tikai ne tā .Daudzi ir palikuši lepni un sen vairs nedzīvo par īsto Latviju.Tagad daudzi pārsviedušies uz Latvijas zelta raktuvēm,kļuvuši veci,žurnālistu nepareizas politikas pazemoti,valsts bagāto cilvēku izsmieti ar nevērtības kompleksiem.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:03:13 18.04.2005 
Par disidentiem - Pieminesim ari Helsinki - 86. Vai ari tagadejo iekslietu ministru Eriku Jekabsonu. Var ari Latvieshu Legjionarus.

 Aivars, Brālītis  19:04:30 16.04.2005 
Kurš gan nepazīst Latvijā šo cilvēku.Kāpēc tāds jautājums?

 Braaliitis, Aivars  09:27:29 16.04.2005 
No kurienes tu pazisti Rozhkalnu???

 Aivars, diablo  01:23:56 16.04.2005 
Viņš ir padomju laika disidents.Viņu izsūtīja no Latvijas.

 Diablo, Aivaram  20:19:48 15.04.2005 
Kas ir Rožkalns?

 David,   20:04:28 15.04.2005 
Piedošanu par katastrofālo gramatiku! :)

 David,   20:02:49 15.04.2005 
Mīlet = saprast :) Es saprotu draugu, ienaidinieku un pašu Sātanu vai Dievu, tātad es mīlu! Cīnīties nozīmē nesaprast, nemīlēt! Ja kaut ko nepieņem, noliedz, tu to nesaproti, cīnies pret to, neredzi tā jēgu un iemeslus, kādēļ arī to Dievs ir radījis, gan labo, gan ļauno, kaut patiesībā 'labs' un 'ļauns' kā tās neeksistēm, tikai mūsu prātos, mūsu nesaprašanā, mūsu nemīletībā! :)

 Aleksandrs - Aivaram,   19:18:18 15.04.2005 
Tu pats saprata, ko uzrakstīji: 'Mīlēt savu ienaidnieku nozīmē - Cīnīties (!)...'? Mīlēt nozīme mīlēt. Sātans ir cilvēka ienaidnieks. Vai tu mīli viņu?

 Aivars, Diablo  19:03:56 15.04.2005 
Ir. Piem.Rožkalns.

 Aivars, David  19:01:53 15.04.2005 
Mīlēt savu ienaidnieku nozīmē - Cīnīties nevis pret to cilvēku,bet ar tiem ļaunajiem spēkiem,kas ir viņā.
Jēzus vienam sātana apsēstajam teica:,,Sātan izej no viņa,, .Mēs nedrīkstam šajā portālā viens otru apvainot kā cilvēku,bet palīdzēt tikt skaidrībā ar īstajām Dieva pavēlēm.Mērķis taču mums viens.Jo varbūt kamēr tu par to cilvēku ļaunu domā - viņš lūdz Dievu lai jūs atkal kļūtu draugi.
David!Es tevi mīlu!Un piedod,ja reizēm esmu sāpinājis.Tas nav pret Tevi.

 David,   17:35:30 15.04.2005 
Ko nozīmē mīlēt? Kā tu mīli savu ienaidnieku? :)

 Diablo, Aivaram  16:14:02 15.04.2005 
Labi rūkts! Gluži manas domas par šo personu! Nav mums pašiem savu cienījamu garīgo vadoņu, tamdēļ jau arī visādi SJ te Latvijā plaukst un zeļ.

 Aivars, Par Freibergu  16:07:52 15.04.2005 
Tāpēc jau Freiberga atbalstīja iestāšanos ES.Ja viņa zinātu Dieva vārdu,kur Dievs teicis:,,DZīvo savās mājās...Šī te kārtējā tautu pārvietošanās,nav uz labu.Varam redzēt kā žurnālisti kurina naidu eiropā.Ja Freiberga zinātu Dieva vārdu,tad globalizācija,kur tiek pazemoti mazie uzņēmēji viņai nebūtu sirds lieta.Un tt.....
Freibergai vienaldzīgs tauas gars,viņa ir kosmopolīte.Nezinu,ko viņai joga ir devusi.Dieva bijāšanu viņa jogā nav iemācījusies.Vēl vairāk - kad mācītājs Vanags paziņoja,ka neturēs dievkalpojumu ar prezidenti,kura vienaldzīgi noskatās,kā tauta iet bojā,viņa parādīja savu īsto raksturu pret Dievu,ka viņi Dieva vārds nav obligāts.
Tad jau tā arī sanāk ,ka joga neuzskata Dieva likumu,pēdējo bausli,,Mīliet viens otru kā Es jūs esmu mīlējis...,,par obligātu.Viņa varbūt arī būs citu jogu apguvusi,tāpat ka'es savā laikā.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:53:55 15.04.2005 
Par Valsts Prezidenti lasiet zhurnals 'Klubs' 2003. gada oktobris '10 Latvijas noslepumi' Kaa ari ta pasha gada krievu avizes '7 sekretov' pirms Janju NR un 'Subbota' (parpublicejums krievu valoda no 'Klubs').

 Jons,   12:39:32 15.04.2005 
tā runā ka Vaira arī ar SahadžJogu darbojusies ir un vēl visu ko;-)))

 Aleksandrs - Aivaram,   00:56:40 15.04.2005 
Krievu Bībelē ir tadi vārdi: 'И сказал: выйди и стань на горе пред лицем Господним, и вот, Господь пройдет, и большой и сильный ветер, раздирающий горы и сокрушающий скалы пред Господом, но не в ветре Господь; после ветра землетрясение, но не в землетрясении Господь; после землетрясения огонь, но не в огне Господь; после огня веяние тихого ветра. И там Господь' (Книга 3-я Царств 19:12) Padoma par to...

 Aivars,   00:47:11 15.04.2005 
Kas tu domā senči sūdus netaisīja?Es ticu nevis vējam ,bet Tam Kas to vēju rada.Tas ir baigais spēks,nevis Tavs kandalini.
Lūdz Dievu lai Tev arī tāds būtu.Neesiet jau jūs sūdīgi puiši,gan jau daidjot,bet žēl to zemē nomesto gadu.Es maldījos 10 gadus.Cerams ka ar jums tik traki nebūs.
Ar labu nakti.Slēdzu ārā datoru.Vēl jāpalasa bībele.Un palūgšu Dievu lai Vīņš jums dod mierīgu nakti.

 Aleksandrs,   00:45:39 15.04.2005 
Man arī nav vienalga, ka ar viltus mācībām tiek aplipināts Aivars, bet es tomēr tā neuztraucos...

 Aleksandrs ,   00:43:22 15.04.2005 
Brīvības piemineklis arī nav kristiešu simbols... Un himnā nav teikts 'Kristus (vai Iehova) svētī Latviju...'

 Aleksandrs - Aivaram,   00:32:16 15.04.2005 
Un tu, protams, sevi uzskata par 'labākiem latvijas gēniem'?
Un ka ar senčiem, kuri ticēja Dabai, Zemei? Tu taču ari tic stipram vējam!

 Aleksandrs - Davidam,   00:27:54 15.04.2005 
Ar laiku viņš sapratis...

 Aivars,   00:26:18 15.04.2005 
Man jau nav problēmu.Man ir Latvijas himna <Dievs svētī Latviju...>Viss kārtībā.Bet ir viens BET.Man nav vienalga,ja kāds to publiski ar ļoti gudrām metodēm noliedz.Man nav vienalga ka ar viltus mācībām tiek aplipināta tauta.Fašisms,staļinisms,tagad okultisms.Kad mēs vienreiz varēsim te Latvijā dzīvot.Goda vārds jāsaka:visi labākie latvijas gēni izvesti uz gulaga nāves nometnēm.Aunu bars.

 David to Aivars,   00:15:09 15.04.2005 
Tici man, tici man..! Nafig tu gribi te visus regulēt un pamacīt, ka ir pareizi un kā nav, kam ir jātic un kam nav? Aizmirsi jau, ka katrs tik par sevi atbildīgs? Ļauj taču katram pašam būt, cieni otru, ka viņam pašam ir galva, lai saprastu, kam ticētu un kam nē, kas priekš viņa ir patiesi un kas nav! Katrs esam piedzīvojuši dažādas lietas un kā tu nesaproti, ka tu nespēj neviena pārliecību mainīt, tikai katrs pats to maina, kad piedzīvo kaut ko..! Nespried pēc sevis, sēdi un priecājies, lūdz Dievu, muzicē, dzīvo savu kristieša dzīvi, dari ko noderīgu visas sabiedrības labā, nevis regulē tē, kam ticēt un kam nē, kas ir pareizi un kas nav, kam jātic un kam nav! Izaudz taču no tā!

 Aleksandrs - Aivaram,   00:05:50 15.04.2005 
Nav nekas izņemot negatīvas emocijas! Beidzas slavens mācītais!

 Aivars, Aleksandram  23:58:50 14.04.2005 
Es Aleksandr varu saderēt,ka Tu ne manas domas nolasīsi,ne ar kādām enerģijām mani ietekmēsi.Kas mani aizstāv ,mīl un pārdzīvo par mani vienmēr atsauksies tiklīdz es lūgšu Viņa palīdzību.Un tu ar saviem 1000 gariem un enerģijām būsi pakaļā.Viņam ir tādas enerģijas,ka Tev bikses būs pilnas.Atceries neseno vētru latvijā.Tas ir mans aizstāvis.Mans Svētais Gars.Mana Mīlestība.Dzīvības Ūdens.Mans Kungs.Mans labākais draugs.Mans Skolotājs.Viņš par mani ir atdevis dzīvību. Tev to vēl nesaprast,bet es ticu,ka reiz arī tev uzsmaidīs Īstā Mīlestība.Neesi lepns lūdz Dievu.Viņš par Tevi raud.Tici man.

 Aleksandrs,   23:47:42 14.04.2005 
vēlams uz labāko pusi...

 Aleksandrs,   23:44:46 14.04.2005 
Katram ir tiesības mainīties...

 Aivars, Jolantai  23:39:24 14.04.2005 
Vai tad tas ir tik šokējoši?Vai man nav tiesības mainīties?Kāds esmu bijis tāds esmu .Mainījies neesmu.Es dažas Jolantas pazīstu.Viena šķiet manas māsīcas skolas biedrene.

 Aleksandrs - Diablo,   22:52:31 14.04.2005 
Vel protu pamodināt Kundalini...

 Aleksandrs,   22:45:13 14.04.2005 
Pagaidām neprotu lidot un pārvietot priekšmetus

 Aleksandrs - Diablo,   22:43:30 14.04.2005 
Dziedināt, dažreiz lasīt domas un ietekmēt uz cilvēkiem un situācijām, strādāt ar enerģijām, meditēt...

 Diablo, Aleksandram  22:37:46 14.04.2005 
Iespējams, ka esi rakstījis ar ko nodarbojies, bet jautājums skan ko tu spēj?

 Aleksandrs ,   22:29:43 14.04.2005 
Es par to jau rakstīju. Kas konkrēti tev interese?

 Diablo, Aleksandram  22:25:43 14.04.2005 
Nav tas beidzamais arguments, bet neuzrakstīt nevarēju;) Labāk pastāsti, ko proti un spēj! Gaidu ar nepacietību;)

 Aleksandrs - Diablo,   22:19:22 14.04.2005 
Tas ir pēdējais arguments, kad vairs nepaliek...

 Diablo, Aleksandram  22:10:19 14.04.2005 
Viņi karo Oļsterā un Irlandijā... Tas, ka tev ir diezgan brīva vēstures interpretācija, tas ir nojaušams, bet kā tev draugs ar latviešu valodu? Var jau kropļot, bet tikai ar mēru;)

 Aleksandrs - Diablo,   21:35:56 14.04.2005 
Viņi reāli karo. Tagad karo Oļsterā Irlandijā. Vai neesi dzirdējis par Varfolomēja nakti 24. augustā 1572. gadā kad Parīzē katoļi nogalināja visus hugenotus...

 Diablo, Aleksandrs  21:01:39 14.04.2005 
Pirmoreizi dzirdu, ka katoļi 'karo' ar protestantiem. 'Karo' sektas, kuru cīņas objekts ir cilvēku dvēseles. Sektas mēdz būt dažādas, lai dzīvā atmiņā mums Jāņa Kalna murgainās idejas un rīcība;)

 Aleksandrs - Diablo,   20:53:04 14.04.2005 
Es runāju nevis par protestantu dzimteni, bet par to, no kurienes nāk uz Latviju protestantu sektas. Bet tas arī nav galvenais, mana doma bija tada, ka protestanti ir okupanti katoļiem un tāpēc viņi karo.

 Diablo, Aleksandram  20:36:49 14.04.2005 
Jā, to gan nezināju, ka protestantu dzimtene meklējama Kanādā;) Ko vēl labu pastāstāstīsi?

 Aleksandrs - Aivaram un Davidam ,   20:16:06 14.04.2005 
Komenti lejā Diablai :)

 Aleksandrs - Davidam,   18:42:29 14.04.2005 
Tas pats Riks Reners, pimēram

 Aleksandrs - Diablo,   18:36:23 14.04.2005 
Vairāka daļa protestantu macītāju brauc no turienes. Arī no Kanadas.

 Diablo, Aleksandram  16:44:04 14.04.2005 
Protestantu sekta no Amerikas... Hm, traks var palikt. Aleksandr, beidzamajā komentā esi sarakstījis tik daudz muļķību, ka pietiktu mēnesim. Lūk, pie kā noved SJ praktizēšana;)))

 Aleksandrs - no malas ,   15:36:51 14.04.2005 
Tu laikam esi no kaut kādas protestantu sektam. Tie ir okupanti no Amerikas, un diskriditē Jēsus macību. Ebreji arī uzskatīja kristišus par okupantiem, kuri okupēja Toru, tapēc arī nogalināja Jēzu. Bet tagad ar savo fanatismu paliek malā...

 Aleksandrs - Aivaram,   15:29:41 14.04.2005 
'Katrā ziņā bībeles piesaukšanu liecina par zināmu komersialitāti iekš SJ'.
Sahadža jogus neinteresē grāmatas, jo mums ir dzīva pieredze. Bet mēs lasam visus pasaules svētos rakstus un visiem patiesība ir viena.

 Aleksandrs - Aivaram,   15:23:55 14.04.2005 
'Viss būtu pareiz,bet dzīvības ūdens ir Dieva vārds.Un mums tas nozīmē savus grēkus atdot Jēzum un dzīvot viņa aizsardzībā'.
Nav pareiżi. Pašā Bibelē teikts: 'To viņš sacīja par Garu, jo vēl nebija Gara, tāpēc ka Jezus vēl nebija pacelts godībā' (Jāņa evaņģēlijs 7:38), To Viņš sacīja par Garu, kura vēl nebija, nevis par saviem vārdiem, kuri jau bija. Kad viņš to runāja, tas jau bija Dieva vārds. Un Dieva vārds protams nenāk no vedera (No viņa vederā plūdīs dzīvā ūdens straumes), jo tas nav 'chrevoveshanije'. Kad dvesēle atmodas, viņa sapludas ar Garu. Un jau Gars savienojas ar Dievu. Es parbaudīju vārdu nozīmes Bibelē grieķu originalā, tapēc varu runāt par to.

 Aleksandrs-Nezinītim,   15:09:56 14.04.2005 
Pašrealizacija - tā ir garīga iniciacija, garīgas atmošanas sākums. Ja to praktizēt talāk, ir iespēja panākt 'Apgaismība', 'Apskaidrība', jeb 'Nirvāna', 'Mokšu'
Ar cieņu,
Aleksandrs

 Jolanta,   14:53:54 14.04.2005 
Aivar tu esi no Ceesiim?

 Diablo, no malas  12:36:53 14.04.2005 
Pilnīgu piekrītu. Bet nevajag aizmirst, ka iespējams dažš labs iespējams ir apsēsts no zemāko garu puses. Katrā ziņā bībeles piesaukšanu liecina par zināmu komersialitāti iekš SJ.

 Aivars,   12:29:17 14.04.2005 
Kādi mēs būsim kopā ar Dievu.Arī nav tik vienkārši.
Jēzus.Jēzus pēc augšāmcelšanās mācēja izgaist un kopā ar saviem mācekļiem ēst.Neticīgais Toms pat aptaustīja Jēzum rētu vietas.Mūsu acis tagad īstenībā redz tikai kādus 10% no tā ko apraksta bībele.
Vēl nevajag aizmirst,kad jēzus mira,tad atvērās kapi un daudzi svētie tika no kapiem atdzīvināti,parādījās paziņām un tad tikai tika pacelti debesīs.Mums to neapjēgt.Tās ir fantastiskās Dieva tehnoloģijas.

 no malas , aleksandram  12:19:09 14.04.2005 
Protams ka okupants bija bīskaps,kurš izmantoja dieva vārdu,tāpat arī Hitlers,arī komunisti te latvijaa.Nevienam slepkavam ar Dievu nav nekāda sakara.Tu arī slepkavosi ja ļaunprātīgi izmantosi Dieva vārdu.Pamodīsies psihenē.skaties
Nu bet trakākais jau ka kāda mācība te latvijaa sāk izmantot bībeli un apstrīdēt dieva vārdu.jūs esat nojugušies.

 Aivars, aleksandram  12:11:03 14.04.2005 
Viss būtu pareiz,bet dzīvības ūdens ir Dieva vārds.Un mums tas nozīmē savus grēkus atdot Jēzum un dzīvot viņa aizsardzībā.
Tu pareiz citē,ka Pirmā dvēsele bija Ādams.Viņš viss bija dvēsele, tāpat kā tu esi dzīva dvēsele.Krievi saka :10 duš
Bet cilvēkā ir arī GARS tas ir no Dieva.Kad Jēzus mira viņš izdvesa Tēvs,pieņem manu garu.Arī citās bībeles vietās ir teikts kad cilvēks mirst,kungs,pieņem manu garu.Gars aizlido atpakaļ pie Dieva,dvēsele izčākst.Latviski parasti saka:mana dv;esele jūt...īstenībā būtu jāsaka:mans gars jūt.
Fizikā tev noteikti ir bijis 5 ,tāpēc grūti saprast un atteikties no fizikālajām enerģijām.Dzīvības ūdens-tas ir ikdienas Dieva vārds un ceļa maize katram cilvēkam ikdienā.Kad ir grūti, cilvēks uzreiz piesauc Dievu un Dievs viņam dod dzīvības ūdeni.-Dieva vārdu katrā situācijā kā rīkoties.Pārsvarā visiem latvijas zinātniekiem ir šī te pati problēma.Jā nav taustāms,vai vismaz enerģētisks, tad nevar būt.Un viņu ietiepība ir liela,jo viņi tak beiguši augstas skolas.
Dzīvības ūdens ir garīgs jautājums nevis fizikāls,enerģētisks lielums.
Tas kas nedzīvo ar Dievu nevar saņemt Svētā gara pieskārienu.Nu vienkārši nevar.Citādi zustu visas labā un ļaunā likumsakarības.Tiešām tā ir Dieva okupācija,ja DZīvības Ūdeni (JĒzu Kristu.Viņs ir arī DZīvības vārds)pārvēršam par fizikālu enerģiju

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:11:58 14.04.2005 
Pasrealizacija ir Kundalini energijas atmodinashana un tas caurplushana caur 6 chakram un izeja ara Sahasrara jeb 7 chakra 1 cm virs galvas. Sahadza-Joga Kundalini energija atmostas nepilna apjoma - pec tam 10 minushu ikdienas meditacijas laika attiras mugurkaula kanals - Kundalini klust specigaka. SJ ir jauna, musdiena sabiedribas jogas maciba, piemerota visiem cilvekiem, neatkarigi no to religiskas parliecibas, ari ateistiem.

 Nezinītis, SahadžJogiem  11:03:29 14.04.2005 
vai Pašrealizācija ir tas pats kas 'Apgaismība', 'Apskaidrība', 'Nirvāna'?

 Diablo, no malas  09:44:59 14.04.2005 
Fakts, ka okupants.

 Aleksandrs ,   01:03:43 14.04.2005 
Pilnīgi piekritu Davidam!

 David,   00:46:58 14.04.2005 
Es zinu, tikai daudzi aizmirst svarīgāko.. vienmēr patiesam pašam būt, atvērtam, godīgam, vispirms jau pašam pret sevi, sakārto, saproti sevi! Mīli otru, kā sevi pašu! Cik daudz tu mīli sevi, tik daudz spēj mīlēt arī otru!
Ne jau tikai caur Jēzu pie Tēva tiek, bet caur patiesumu! Jēzus bija patiess un acīs teica, ko domāja un viņā nebija baiļu! Piemērs mums visiem!

 Aleksandrs - Davidam,   00:34:46 14.04.2005 
Nevajag mirst, lai parbaudītu patiesību...

 Aleksandrs - no malas,   00:23:15 14.04.2005 
Vai tev vārda nav? Vai baidies?

 Aleksandrs - no malas,   00:20:34 14.04.2005 
Vai biskaps Alberts, kurš ar uguni un zobeni kristēja Latviju nebija okupants?

 David, no malas,   00:18:41 14.04.2005 
Es nu gan nesaistītu ķīniešu iebrukumu Tibetā ar kaut kādu melošanu, tas jau nu būtu pārāk ... :)
A no kurienes tad tā dvēsele ņem informāciju? :) No Visuma informācijas lauka, tur jau sen nav nekā pārdabiska vai nesaprotama!
Personīgi, es gan ar pravietošanu nenodarboties, tas tikai jauc gaisu, mēģinātu katram pašam izpratni, zināšanas dot, kaut vai to kā no saviem energoinformatīvajiem parazītiem vaļā tikt! Tapēc jau mums širmītis ciet, ka kādam tas ir izdevīgi, padomā pats!

 Aleksandrs - Aivaram,   00:14:52 14.04.2005 
Kundalini - tā ir dvēsele jeb psihiska enerģija (grieķu vārds 'psyhe' - 'dvēsele' ) Pec pamošanas tā savienojas ar Svētu Garu jeb garīgo enerģiju (grieķu vārds Pneuma - 'vējiņš') un tas reāli sajūtams ka vējiņš virs galvas. Dvēseles jeb Kundalini simbols - čuska, šo simbolu izmantoja Mozus un Jēzus: 'Un kā Mozus paaugstinājis čūsku tuksnesī, tāpat jātop paaugstinātam Cilvēka Dēlam' (Jāņa evaņģēlijs 3:14) Par Kundalini Jēzus teca: 'No viņa vederā (vieta, kur atrodas Kundalini) plūdīs dzīvā ūdens straumes. To viņš sacīja par Garu, jo vēl nebija Gara, tāpēc ka Jezus vēl nebija pacelts godībā' (Jāņa evaņģēlijs 7:38) Tā Kundalini reāli sajūtama ka udens vai elektrības straumes caur mugurkaulu. Arī: 'kas dzers no tā ūdens, ko es tam došu, tam ne mūžam vairs neslāps, bet ūdens, ko es tam došu, kļūs viņā par ūdens avotu, kas verd mūžīgai dzīvei' (Jāņa evaņģēlijs 4:14) Tā ir otra, garīga dzimšana jeb garīga augšamcelšanās. Par to teikts Bibelē:
'Tāpat arī ar mirušo augšāmcelšanos. Sēts top iznīcībā un uzmodināts neiznīcībā. Sēts top negodā, bet uzmodināts godībā; sēts top nespēkā, uzmodināts spēkā. Sēta top dabīga miesa, uzmodināta garīga miesa. Kā ir dabīga miesa, tā ir arī garīga miesa. Tāpat ir arī rakstīts: pirmais cilvēks Adams kļuva par dzīvu dvēseli, pēdējais Adams par dzīvu darītāju garu. Pirmais nav garīgais, bet dabīgais, tik pēc tam nāk garīgais. Pirmais cilvēks ir no zemes, no pīšļiem; otrs cilvēks ir tas Kungs no debesīm. Un tāpat kā esam nesuši zemes cilvēka ģīmi, tā arī nesīsim tā ģīmi, kas no debesīm. Bet to es saku brāļi: miesa un asinis nevar iemantot Dieva valstību, nedz arī iznīcība var iemantot neiznīcību' (Pāvila pirmā vēstule korintiešiem 15:42-49) Vairāk par to es pastastīju: http://www.holyspirit.ru/brief.htm

 no malas, david  00:10:00 14.04.2005 
nu pareiz. bet kalns teica ka viņš saņem pravietojumus no dvēselītes.Tas neatbilst nevienai mācībai.Ta ir viņa mācība.tātad sektantisms.Un diewvs par to arī soda.Daži Tibetieši arī saka melot kaJēzus ir tur dzivojis.ko izdarīja Dievs-atļāva okupēt ķiniešiem Tibetu.Nevar tā nevar kā aivars saka melot uz visu katušku.Ko tas dod es nevaru saprast.tikai ļaunu.

 David, no malas,   23:59:47 13.04.2005 
Kas tad ir dvēsele, tāds jautājums? :) Ne jau pielūgt, kā Dievu, bet komunicēt ar to, tā kā tava kāja komunicē ar galvas smadzenēm :) Dvēsele vienkārši ir daļa no tevis, tā vada visus procesus, fiziskos, psihiskos, tajā ir ļoti daudz informācijas... bet tāda lieta, ka tev ir zināma kājas paralīze.. tādēļ tu ne jūti to, nedz redzi, nedz tici tai! Kāja domā, ka viņa ir tikai viņa pati, viena spējīga darboties, eksistēt :)

 Aivars, David  23:44:06 13.04.2005 
Piekrītu.

 no malas,   23:40:22 13.04.2005 
ne ne.viņš ja nemaldos sludinaja,ka jāpielūdz dvēselīte nevis Dievs.te nav nekāda sakara ar kalna politisko pārliecibu.tapat aleksandrs burtiski melo.ja vispār uz pasaules ir meli tad nu varam tos palasīt.Ak pareiz vel barons Minhauzens.bet tas jau nemeloja par dievu,bet piesēja zirgu pie baznicas gaiļa.

 David, no malas,   23:30:06 13.04.2005 
Ko tu vispār zini par J.Kalnu? Cik no tās visas info esi pārbaudījis, analizējis, secinājis? Tavai zināšanai, sen jau viņš nav vairāk psihenē un padomā, ja cilvēks sāk atklāti runāt par organizēto noziedzību, tad tikai loģiksi, ka no viņu centīsies ātrāk apklusināt vai pieskaitīt pie nenormālajaiem, lai par pilnu neviens neņemtu! Ja tevi apmierina valsts, kurā dzīvo, tad ok, turpini tādā pat gārā un pārmaiņas noteikti atnāks!

 David,   23:27:29 13.04.2005 
Te ir tikai viens reāls risinājums, katrs iet savu ceļu sķiroties pa labam, nomirsim redzēsim, nekur jau nepaliksim :)

 no malas, Aleksandram  23:22:05 13.04.2005 
tas tev tur lejā.aivaram taisnība.okupants.Dieva vārda okupants.perfekti teikts par sektantiem.

 no malas,   23:19:47 13.04.2005 
Varbūt izmainīt latvijas himnu .joga svētī Latviju.Tu esi sektants.J. Kalnam līdzīgi.Beidz izplatīt melus.Kalns ar šitā meloja par Jēzu un nonāca trako mājā.Ka ar tevi nenotiek tas pats

 Aivars, Aleksandram  21:51:26 13.04.2005 
Vai tu par tiem cilvēkiem lūdzi Dievu,ka ļāvi aiziet bojā.Vēl vairāk jādara tas lielākās grupās.Noteikti noskatījies kā cilvēki iet postā.Baznīcā var iet gadiem un neko nedarīt.Tu noteikti biji tāds tips.bez asarām pret tuvāko..Dievs saka: kur 2 vai 3 lūdz manā vārdā tur es esmu viņa vidū.Un vispār ko tu tur varēji lūgt,ka nejēdz ne rīta ne vakara.Svēto garu nosaukt par kundalini enerģiju, protams ,ka Dievs uz tādu plānprātību neatbildēs.Palasi ,,Tikšanās,, žurnālus,tur ir katru mēnesi kāda Latvijas iedzīvotāja liecība kā Dievs ir dzīedinājis.Visi pēc tavām domām melo.Savādāk nevar būt,jo tu netici Svētajam Garam,bet tam kas mājo mugurkaula smadzenēs.

 Aleksandrs - Aivaram,   18:52:15 13.04.2005 
Es pazīstu cilvēku, kura gāja protestantu baznīcā, saslimēja ar vezi un nomira. ļoti ticēja... Otrai atņemas kājas... Un tādus piemērus daudz. Jūs daudz skandejot par brīnumiem, bet fakti apliesina citu. Transe, kuru praktize neoprotestanti t.s. glosolalija u.c. ļoti negatīvi ietekme cilvēka veselībai... Tavs draugs nenodarbojās ar Sahadža jogu, bet starp jogas veidiem var but tik liela atšķirība ka piemēram starp Jegovistiem un isihastiem. Es jau teicu, ka Kristus nepieder jūsu baznīcai. Ir daudz liecības, ka Viņš bija Indijā un Tibetā. Tibešu reliģijā Bon Kristu uzskata par Dievu. Un nekur Bībelē nav rakstīts, ka Viņš kritizēja citas reliģijas... Es sapratu, ka tev nepatīk, ka Sahadža jogā darbojas Svētais Gars. Bet šeit tu neko nevar padarīt... Viens baptistu mācītājs apvainoja mani un Sahadža jogu - es viņam pateicu, ka tas ir grēks pret Svēto Garu. Nesen uzzināju, ka viņš tagad sež cietumā...

 Aivars, G.Strautniekam  18:02:25 13.04.2005 
Un tomēr pastudē arī bībeli.Drošības labad.Par sliktu Tev tas nenāks.
Ar cieņu.

 Aivars, Aleksandram  17:56:13 13.04.2005 
Par okupantiem es teicu kā līdzību par mācībām, kuras izmanto Jēzu Kristu savas mācības spodrināšanai.Nu Krievijā taču iebruka okupanti Hitlera vadībā.tauta tak tos nepieņēma.-Par to es domāju-..Amerikāņi arī ir tagad okupanti.
Ja tu esi pinība Svētajā Garā,tad kā tu nesaproti ko es tev paužu.Esi sakarīgs,tad varēs ticēt ka tev joga ko devusi.
Lai arī kā,jūs nespējat nemelojot iepīt Jēzu savā mācībā.
Lūdzu godīgi! - kāds Jēzum sakars ar Jūsu mācību.Jūs meditatīvās enerģijas saucat par Svēto garu.Kaut kāds murgs.Man draugi jau 70.gados nodarbojās ar jogu un es interesējos kā viņiem iet,jo toreiz vienam čalim bija problēmas ar aklo zarnu,pēc operācijas mazliet padzīvojis viņš diemžēl mira.Izcilākais mūziķis to laiku visā Austrumeiropā.Ja viņam būtu sludināts Jēzus Kristus,tad tāda traģēdija nebūtu notikusi.Viņš nodarbojās ar jogu,tas jau nav slikti,bet tā nav pilnīga mācība .Diemžēl.Tev ir jāizvēlās - vai nu tu izmanto Dieva Svētā Gara un Viņa enģeļu palīdzību ar visiem likumiem(Bībele)meditācijās un vingrōšanā,vai tu sāc bīstamu spēli ar ļoti gudriem sātana dēmoniem.
Tagad latvijā ticīgie lūdz Jēzus vārdā un principā visas kaites tiek dziedinātas.Nafig man citu mācību,jo bībelē teikts:Daudzi nāks manā vārdā,,To teica Jēzus ne es.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  15:21:34 13.04.2005 
Bet ar ko velies apvienot ?

 Diablo, Guntim  15:20:39 13.04.2005 
Nu nezinu vai vēlēšos jūsu kompāniju uzlabot;))))))))))))))

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  15:18:50 13.04.2005 
Ar ko Tu velies apvienot SJ ? Ir tada analogija: ja sapuvis abols iekrit pie citiem aboliem - tie ari sak bojaties. Bet Sahadza-Jogas gadijuma: ja pie sapuvushiem aboliem iekrit Sahadza-Jogas abols - sapuvoshie atjaunojas :)

 Diablo, Aleksandram  15:07:52 13.04.2005 
Nu, nu... Priekšmetu pārvietošana jau nu nav zems līmenis;)

 Aleksandrs,   15:01:49 13.04.2005 
Var, un daži to dara...

 Aleksandrs,   15:00:32 13.04.2005 
Sahadža joga darbojas tāda veida, ka realizējas tavas velēšanas, vienmēr atnāk palidzība kad tu kaut ko dari, viegli kontrolēt domāšanu un pratu... Bija gadījumi, kad cilvēkiem attistas gaišreģība. Tu var jūst vibracijas no visam lietam un cilvēkiem, stradāt ar ši enerģiju, ziedināt sevi un citus, izmainīt jebkuru situaciju... Un galvēnais ir patiešam cilvēka iekšejais stāvoklis, apziņas līmenis. Ja tu gribi pārvietot priekšmetos - tas ir viens, un šeit Sahadža joga nepalidzes...

 Diablo, Guntim  14:57:54 13.04.2005 
Vai SJ var apvienot ar citām nodarbēm?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  14:48:01 13.04.2005 
Ja - Sahadza-Joga patlaban cilveces evolucija ir augstakais punkts. Un pat Pasrealizacija ir tikai celja sakums :) Es ar SJ nodarbojos no 5.08.1998 kad Lietuva Vilnja no savas Garigas Skolotajas sanjemu Pasrealizaciju. Pirmo cilveku es apmaciju 1998 gada novembri - tas bija kads katolis no Krievijas pierobezhas - Gaigalavas pagasta - ar slimu kaju.
Patlaban esmu personigi apmacijis 130 coilvekus. Latvija Pasrealizacija varetu but 300 - 500 cilvekiem. Ne visi tie protams ir Sahadza-Jogi - jo ar to ir vismaz 10 minutes diena janodarbojas - Meditacija ! Un jamaca talak citi :)

 Diablo, Guntim  14:38:13 13.04.2005 
O, tad jau noprotu, ka SJ ir tāds kā noslēdzošais posms;) Ar to pamēģināšanu ir tā, ka pamēģināt jau var un tālāk? Desmitiem cilvēku šodien Rīgā kaut ko mēģina, bet rezultāti izpaliek.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  14:30:08 13.04.2005 
Diemzhel - pasham japamegjina :) Ari musu shie komentari ir tikai prata darbiba - mentalais limenis. Sahadza-Joga ir augstak par cilveka pratu - tatad to var tikai pats izmegjinat
SJ nav domata gljeviem, iedomigiem etc cilvekiem. Mes gaidam visus Patiesibas Mekletajus - kuri ilgstoshi ir gajushi celju uz to !

 Diablo, Guntim  14:20:51 13.04.2005 
Klau, tu tā arī uz jautājumu neatbildēji. Vai tad tautstāmu rezultātu šai nodarbei nav? Laime, miers, garīgā pilnveidošanās... Tas der priekš oktobrēniem;)))))))))))

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:51:36 13.04.2005 
Nu - neesmu es Deivids Koperfilds un Jus ari Sahadza-Joga par tadiem nekljusiet :) SJ ir sevis gariga pilnveidoshana. Attirot sevi, izmainot savu domashanu uz labo pusi - mainas ari musu sadzives apstaklji un dzives kvalitate. Kundalini energija izvelk mus tagadne - shodiena. Mes nekavejamies pagatnes atminjas un nefokusejam savu uzmanibu uz nakotni. Mes dzivojam shodiena, neraizejamies par nakotni, pazud stress, depresija, kaitigie ieradumi, mes priecajamies par dzivi :) Esmu ljoti apmierinats. Un dzive paliek vel labaka.Ar laiku Sahadza-Jogas nodaljas bus katra Latvijas pilseta - ka tas ir Lietuva un Igaunija :) Tad ari Latvija dzive bus nesalidzinami labaka - un visi brauks pie mums ,- nevis begs prom no Latvijas - uz tam valstim, kur ir ljoti izplatita Sahadza-Joga. Vislielakais fenomens ir Krievijas pilseta Toljati , kur no 800.000 iedzivotajiem apm. 80.000 ir Pasrealizacija. Ari Krievija, Vacija, Anglija un Italija ir daudz Sahadza-Jogu.

 Diablo, Guntis  13:34:51 13.04.2005 
Ko cilvēkiem var iemācīt? Nē, labāk pastāsti ko pats spēji paveikt, tā būs interesantāk.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:28:33 13.04.2005 
Ne tikai nodarbojas - bet ari maca citus cilvekus :)
Esmu apmierinats ar paveikto :)

 Diablo, tautai  13:22:13 13.04.2005 
Lasot komentus manu, ka dažiem ir visai savdabīga garīga prakse:) Vai kāds arī nodarbojas ar meditācijām vai arī tikai runā par tām?

 Aleksandrs - Davidam,   12:31:30 13.04.2005 
Tieši tapec austrunu filizofijā nesadala Dievu. Jau Bibelē rakstīts, ka Dievs ir labo un slikto radītajs.

 David,   12:22:04 13.04.2005 
Padomā Aivar, tā pat citi kristieši, kādēļ Dievam ir izdevīga Sātana eksistence? Un ja viss ir cēlies no Dieva, tad kas ir pats Sātans? Dievs ir pilnīgs, tas nozīmē viņš ir viss, kas ir, tai skaitā arī Sātans, jo vai tu justos pilnīgs, ja tev trūktu kaut viena molekula? :)))

 Aleksandrs - Aivaram,   12:17:03 13.04.2005 
Nu vot - uzreiz paradīja savo isto sēju - 'Tāpat ar okupantiem -viņi iebrūk svešā zemē un pasaka,ka tā ir viņu zeme' Tu esi garīgais fašists. Zeme pieder Dievam, nevis nacijam. Ka teica indiaņi - cilvēki pieder zemei, nevis zeme cilvēkiem. Ka tu var runāt par milestību un Dievu, ja uzskata cittautiešu par okupantiem? Tu esi ka tie fašisti, kuri rakstīja koncentretajos nometņos vartos 'Dievs ar mums' Palestinieši ari uzskata ebrejos par okupantiem. Tas izraisīja karu... Ja sātans ir apmelotājs - tad sātans esi tu. Tu apmelo jogu, raksti ka jogā: 'nav Dievišķā enerģija,bet tiek izmantota sātana dēmonu palīdzība', pec tam raksti: 'Neesmu teicis,ka joga ir no sātana.Tā ir vecas medicīnas-meditācijas paveids' Nav par ko vispār ar tevi runāt... Un tu vel uzskati sevi par ticīgo cilvēku...

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:16:36 13.04.2005 
Tad jau kadreiz bus interesanti Tevi, Aivar satikt :)

 Aivars, Strautniekam  12:11:02 13.04.2005 
Arī es esmu nodarbojies.Pazīstu Jēkabsonu ,ir viņa telefons.Arī esmu bijis Kristīgajā radio uz intervijām.
Kopš Jēkabsons ir valsts amatā ne reizi neesmu viņu izmantojis pat zvanījis.Tā kā par varu un naudu nevajag.Kopš sevi atceros kā muzikantu,braukāju ar labdarības koncertiem pa visskumjākajām Latvijas vietām.
Bet uzskatu,ka Jēzus mācība ir vismodernākā,tā dziedina no visām kaitēm(tagad tas Latvijā notiek gandrīz kā apustuļu laikos) un joga man jau 6 gadus ir kļuvusi nevajadzīga.Esmu nodarbojies arī ar austrumu cīņām.Protams nodarbojos ar sportu arī tagad,bet bez vardarbības un aizstāvēšanās vingrinājumiem.Murjāņos esmu trenējies volejbolu.
Kas man ir pret?
Nepiniet te iekšā Jēzu Kristu un neapmelojiet Viņa pavēles.Jūs variet pieņemt Jēzu Kristu kā personīgo glābēju ar visu Viņa vārdu(BĪBELE),neapmelot,un turpināt jogu,bet jau pielūdzot Jēzu Kristu.Jēkabsos cīņas tak tāpēc neatmeta.Viņš ir mācītājs.
Tā lieta ir pārāk nopietna.Cilvēki var pareiz nesaprast un nodarboties ar okultismu Jēzus vārdā.
Ticiet man es daudz ko esmu piedzīvojis.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:50:11 13.04.2005 
Miljo Aivar - Sahadza-Joga Latvija iet plashuma ! Ari musu Valsts Prezidente Vaira Vikje-Freiberga ir Kanada nodarbojusies ar Sahadza-Jogu. Visa pasaule SJ kursi ir bezmaksas. Es personigi pats ieguldu savu naudu un palidzu cilvekiem bez maksas - bez lielas brekashanas.
Esmu uzstajies Latvijas Kristigaja Radio kopa ar Eriku Jekabsonu un publicejies kados zhurnalos. Ja tas viss butu ta kaa doma Aivars - tad jau nebutu cilveku - kuri pieverstos Sahadza-Jogai. Tadi ka Aivars tiecas vai nu pec varas, vai pec naudas, vai pec letas popularitates - vinji var izcelties tumshu un neizglitotu cilveku starpa un aizmalet tiem acis. Bet no shadiem sludinatajiem Latvijai nekada labuma nav !!!

 Aivars, Aleksandram  11:48:17 13.04.2005 
Ja tu apmelo Dieva vārdu,un Tu to darīji šajā saitā,tad neceri,ka nodarbojoties ar jogu tu sanemsi Svēto garu.Protams tu saņemsi sātana dēmonu enerģiju.Uz laiku tā ir pat patīkama.Vēlāk sāksies tādi sūdi puis.Gribot negribot lūgsi Dievam piedošanu.
Tulkojumā apmelotājs ir - sātans!!!!!!!!!!
Cau!līdz vakaram.!

 Aivars, Karlsonam  11:37:56 13.04.2005 
,,Mēs esam šo vārdu liecinieki un arī Svētais Gars,ko Dievs devis tiem,kas Viņam paklausa,, ,To dzirdējuši,viņi saskaitās un gribēja viņus nonāvēt.,,(Apustuļu darbi)
Apustuļi bija Svētā gara pilni ,sludināja Jēzu Kristu un dziedināja cilvēkus, pilnīgi visas slimības momentā pazuda.
Apustuļi nevienam neteica:- tagad sāksim vingrot jogu veči.Tādus momentā izsvilptu un sāktu rēkt.
Karlson!Tu noteikti esi dzirdējis par vasarsvētku notikumu,kad tur visi tapa Svētā gara pilni.Kaut kas apkārt sāka rūkt un cilvēki redzēja kā uz viņiem nolaižas virsū tāda kā uguns.Liesmas kas nesadedzina.Arī par Jēzu Kristu aprakstīts pēc kristībām viņam uzlaidās svētais gars,(kā balodis)īstenībā priekš mums cilvēkiem tas ir grūti aprakstāms,bet Svētais Gars ir visur esošs,jo Jēzus teica aizejot pie Tēva,ka Viņa vietā paliek Svētais gars.Viņš nav kā cilvēks,bet garīga persona.Pat visi fantastikas rakstnieki to nevarētu aprakstīt.
Dievs skaidri un gaiši pasaka,ka Svēto garu dod tiem,kas Viņam paklausa.Nu nevar apmelot savu Dievu un vēl teikt:man ir Viņa Svētais Gars.Tāpat ar okupantiem -viņi iebrūk svešā zemē un pasaka,ka tā ir viņu zeme.Nu nav tā.
Jogas gadījumā tā ir meditatīva psihiskā enerģija.
Un daudziem šī patiesība nepatīk, tāpēc jau mani te lād pa desmit mēmajiem.Apustuļus vienkārši par Dieva valstības sludināšanu pastāvīgi meklēja nogalināt.Es jau ar neko citu nedaru kā vien sludinu Dieva valstību.
Un ja kādam tiešām ir kāda veselības kaite - varam ko pasākt tās izdziedināšanā.Droši.Redzēsim Svētā Gara varenību.

 Aleksandrs - Aivaram,   11:14:32 13.04.2005 
'Neesmu teicis,ka joga ir no sātana.Tā ir vecas medicīnas-meditācijas paveids'
Tavi vārdi par jogu - 'Tātad šī nav Dievišķā enerģija,bet tiek izmantota sātana dēmonu palīdzība'.
Tev jazīn, ka vārdam 'joga' ir tada paša nozīme ka vārdam 'religija' - saistība ar Dievu

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:00:58 13.04.2005 
Sveiciens Latvijas Sahadza-Jogiem un ipashi Aleksandram :)

 Aivars, David  10:59:09 13.04.2005 
1. Uz kuru jautājumu neatbildēju?
2.To ko Dievs ir teicis pirms 2000 gadiem ir spēkā arī šodien ,jo Viņš ir mūžīgs un dzīvs.Visi ,kas Viņam ko lūdz,viņš dod .Pamēģini pats.Tad runāsi savādāk.Pamēģini.Arī šodien Viņš uz mums runā, ir tikai jāsaņemas un jāsāk sarunāties ar Viņu.Ja vispār gribi ko uzzināt,citādi arī to ko Viņš pirms 2000.gadiem ir teicis tā arī nesapratīsi.It kā es būtu problēma.Tu esi pats problēma nodarbojies ar sevi .Saki:Dievs ,ja Tu esi,lūdzu runā uz mani...
3. Protams,ka man viss ir skaidrs par Dievu un sātanu,citādi man tiešām būtu kauns pa tukšo rakstīt.Es atbildu par katru vārdu Dieva priekšā.
4.Neesmu teicis,ka joga ir no sātana.Tā ir vecas medicīnas-meditācijas paveids ar ko pats esmu nodarbojies,bet dažš labs to grib pataisīt par reliģiju izmantojot Jēzu Kristu.Tiem vingrojumiem nav nekāda vaina.Stāvi kaut uz galvas.

 Aleksandrs,   10:47:59 13.04.2005 
Svētais Gars - ir Tā Dievišķa Tīra Enerģija, Kura radīja pasauli. Viņa ir Pirmā Enerģija un sadalas uz daudzām citam enerģijam. Sanskritā Viņu sauc par Adi šakti (Pirmo Enerģiju) jeb Paramčajtanju (Augstāko apziņu) Bibelē viņa saukta par Agion Pneuma (Svētais Gars, jeb bukvali - Svētais Vējiņš), ebrēju valodā - Ruah (ari vējiņš), tapat arābiem Ruh, sufijem Nafas u.t.t. Un Viņa reāli sajūtama ka vējiņš virs galvas un plaukstās (Bibelē Viņa ari aprakstīts ka apostoli sajūta Svēto Garu it kā stipro Vēju (Apustuļu darbi 2:2) Tā var ziedināt, atirīt, dara brīnumus un darbojas ka garīgais uguns - sadedz visu negativu cilvēka iekšā un apkārt. Caur ši var Enerģiju var just smalko pasauli un visās enerģijas.

 Karlsons,   09:42:25 13.04.2005 
paskaidrojiet man dumiķim, kas ir Svētais Gars?

 David,   02:14:48 13.04.2005 
Aivar, tu vēl joprojām maldies savā prāta ilūzijā un esi aizmirsis vienu lietu - mūžu dzīvo, mūžu mācies! Izskatās, ka tev jau sen viss ir skaidrs par Dievu, par sātanu, par pasauli, tās radīšanu, kosmosu, cilvēkiem, paradīzi, elli utt. Tikai kādēļ neatbildēji uz manu komentu, jautājumiem ko uzdevu iepriekš? Tipa nemanīji ? Redz cik vienkārši, lai nav jādomā un jāiedziļinās.. visu, kas nesaskan ar tavu demagoģiju tu viegli ignorē un nemanot pārslīdi pāri! Un tas tikai liecina par tevi, to, ka tici tikai tam, kam gribi ticēt - savai ilūzijai un nespēj būt patiess un arī Dievs ar tevi nerunā, hm.. nedz kā dēļ? Tik iedevis tev 2000 gadus vecu informāciju, kuru esi pārlasījis jau 100 reizes. Ja arī tas Dievs sāktu runāt kaut ko, jā tad tas būtu Dievs, ja jogam Dievs ko teiktu, tad tas būtu Sātans! Nu jā, loģiski, ir tikai balts vai melns!
Par tiem brīnumiem par kuriem tu te stāsti un centies visus pārliecināt, tik pat labi tu mierīgi sevi vari izdziedināt ar pašsuģestiju, kā tas notiek katrā reliģijā un visur citur, ja vien tik tic! Ir pat veikti pētījumi, kā doma iedarbojas uz matēriju, bet tev jau tie droši neinteresē. Nu ko lai tev saka, tu neatšķiries no pārējiem saviem ticības brāļiem, kas tikai cer un tic, tā vietā lai zinātu un paši domātu. Tu esi mašīna, programma un man tavs uzvedības, morāles un domu gaitas kods ir zināms no galvas :) Ai labi, tā pat tev maz kas interesē, tici vien savai ilūzijai, ej pārlasi to bībeli 102 reizi un moška tad Dievs sāks ar tevi runāt pa tiešo :)) Čill out!

 Aivars, Aleksandrs  23:23:23 12.04.2005 
Ja tu nesaprati ko teicu par Svēto Garu,tad tā jau ir Tava nevis mana problēma.Tāpēc jau nepielec ka nepielec.Pietiekoši izskaidroju varu vēl.Tev tāpat ņedaidjot,kaut pārrakstītu visu bībeli.Kā krievi saka :s rodu...,bet gan jau daidjot es tāpat kā tu maldījos .Tas bij 90.gadu sākumā.Tā kā tev vēl viss priekšā.

 Aleksandrs,   22:54:17 12.04.2005 
Tatad tu nevari paskaidrot ka jūti Svēto Garu. Tā es ari domāju... Mēs, sahadža jogi, jūtam Svēto Garu un ari jūtam, vai cilvēkam ir sakarība ar Svēto Garu vai nav. Es redzēju daudz tādu ieprogramēto cilvēku t.s. neoprotestāntu baznīcās un visi ir vienādi - nesaprot par ko viņi runa. Man nav interesanta jūsu farisēšu ideoloģija, bet nevar uzbrukt cilvēkiem virsū, apvainot tos... Tu vispār nėzini neko par jogu, par garīgumu un ari pat par kristietību. Atvaino, bet tev nav ne milestības ne zināšanas, tikai fanatisms. Atver šajā portalā temu un raksti tur par savām macībam. Tas ir jau etikas jautajums... Velos tev saprast apkārtejo pasauli.

 Aivars, Aleksandrs  22:03:58 12.04.2005 
Neaizmirsti,ka Svētais Gars,Dēls(Jēzus Kristus)un Tēvs ir izdevuši šo te likumdošanu priekš cilvēka.Tā ir Bībele.Tāpat kā Jēzus arī Svētais Gars ir personība.Cilvēki,kas nepiesauc Jēzu Kristu nevar saņemt Svētā gara palīdzību(,,Visu ko jūs lūgsiet manā vārdā(Jēzus)jūs saņemsiet.Ja tu ko saņem nelūgdams Jēzus vārdā,tad tas nav no Dieva.Sekas būs,vari būt drošs.
Tu nevari saņemt Svētā Gara pieskārienu,jo tu zaimo Svēto garu, noliegdams bībeles mācību un apmelodams to .Tā ir likumsakarība.
Svētais Gars ir visuresošs,ja ticīgs cilvēks Viņu piesauc.Mēs Viņu neredzam, tāpat kā mobilā telefona raidīšanas viļņus,jo pēc cilvēka grēkā krišanas Dievs cilvēkam noņēma mūžīgo dzīvi ,protams, arī normālu redzi.Tagad mēs īstenībā neko neredzam.es piem.redzu pravietiskus sapņus.Dienā diemžēl neredzu,bet uzticīgi kalpojot Dievam lūgšanu rezultātā ,arī es varēšu sarunāties ar Dievu pa taisno,kā to dara mans draugs kristīgais misionārs.Viņi tiešām sarunājas ar Svēto garu pa taisno,jo tik ekstrēmās vietās cilvēks jau pirmajā dienā būtu nogalināts.Man arī viņš stāstīja kā Svētais Gars viņus uzrunā.Viņi,kristīgie misionāri,izpilda Svētā gara pavēles,bet stulbi nediskutē ko tur kāds pirms 1000 gadiem melojis par Dievu.Tādi vienmēr ir bijuši un būs līdz pasaules galam.Tā jau nav mana problēma,bet to idiņu.
Nevar arī lūgt tā:Svētais Gar es tevi lūdzu...un viss.Obligāti jāsaka beigās Jēzus vārdā,jo Jēzus par mūsu grēkiem ir izlējis asinis.Tāda ir Dieva kārtība.
Tu gribi teikt,ka jogā var 10 sekunžu laikā tuberkulozes saēstas plaušas restaurēt?,jeb sadragātas smadzenes avārijā restaurēt?Tikai piesaucot Jēzu Kristu,jo Viņš ir radījis cilvēku,nevis joga.
Sāc nu studēt puis Dieva vārdu un nepaliec smieklīgs.Tevi tak visa latvija tagad lasa.Man būtu kauns.To vārdu - demagoģija tu no manis aizņēmies.Arī tam vārdam ir sava nozīme,nevis pielietošana nevietā.

 Aleksandrs ,   20:47:16 12.04.2005 
Emocijas - tas ir labi, bet fakti ir fakti. Bez faktiem visa tava macīšana ir tīra demagoģija, nevis mana. Dievs var ziedināt jebkuru cilvēku, un tas bieži notiek Sahadžā jogā un ir zinatnīski fiksēts. Svētais Gars pūt kur grib un nesaistīts ar tavam idejam. Ko tu zini par Svēto Garu spēku un ka tu to jūti?

 Aivars, ?????????????  19:52:23 12.04.2005 
Kas tu esi?

 Aivars, Aleksandram  19:49:35 12.04.2005 
Es jau tev teicu ka neesmu mācītājs.Tu esi demagogs.Un sajukuma veidotājs.Dievs pats zin kad ko likt bībelē,jo tas ir Viņa vārds ne mūsējais.Viņš to inspirē.Visādi dionisiji var runāt ko vēlas,vienmēr kāds bībeli apstrīdēs.Ticīgie ar tādu idiotismu nenodarbojas.Pat ja mēs izņemtu Jāņa atklāsmes grāmatu ārā-tas neko nemainītu,jo tas pats ir sarakstīts Daniela grāmatā.Un pa druskai visās citās grāmatās un evanģēlijos.Bībele ir kā kalni.Pieej pie viena kalna,otrs izrādās daudz tālāk.To neviens nav vinnējis un nevinnēs.Vari necensties.
Mani pēdējie vārdi Tev no bībeles un ņem pie sirds ar visu nopietnību:,,Pār visām lietām ievērojiet,ka neviens rakstu pravietojums nav patvaļīgi iztulkojams,jo pravietošana nekad nav cēlusies no cilvēku gribas,bet Dieva cilvēki ir runājuši Svētā Gara spēkā,,(pētera 1.-20)
Tie kas noliedz Bībeli nerunā Svētā gara spēkā,bet ļaunu dēmonu arestēti cilvēki.Tā sanāk.
Un nav ko liet:tu esi fanātiķis,mācītājs...man pie kājas.Mani Dievs zin un atbild uz visām lūgšanām.Nesen man tika dziedināts mugurkauls,kuru sporta skolā divās vietās traumēju.Nav ne smakas vairs no plaisām.Tās var saaudzēt tikai Dievs.Kādreiz es ar tāpat vingroju,meditēju,bet nepiesaucu Jēzu Kristu.
Dievs ir varens!Vai ne Aleksandr?

 Aleksandrs,   17:43:51 12.04.2005 
Jāņu neuzskatīja par Apokalipses autoru sv. biskaps Dionisijs Aleksandrijskijs (265 g.), Evsenijs Kesarijskijs (260-340 g.)
4. gs. sv. Kirils Jerusalimskijs, sv. Grigorijs Nazianzins, sv. Jāņis Zlatousts, sv. Feodorits Kirskijs u.c. nebija iekļauti Jāņa atklāsmes grāmatu Jaunā Derībā

 Aleksandrs - Aivaram,   15:43:51 12.04.2005 
'Nevienam neizdosies pie bībeles pielikt nevienu raksta galiņu,jo to kontrolē Dievs.
Jēzus Kristus Jānim Patmas salā pašās beigās saka:Ja kas ko tiem pieliek,tam Dievs uzliks tās mocības,par kurām rakstīts ''šinī grāmatā,,

Ka es atceros, Jāņa atklāsmes grāmata nebija pedēja grāmata, kura bija iekļauta Bibelē. Un apmēram 400 gadu Jāņu atklāsmes grāmata vispār nebija jekļauta Bībelē. Jau pirmie kristiši uzskatīja, ka Jāņj atklāsmes grāmatu uzrakstīja cits Jāņis. Bet jūs, macītāji, joprojam melojet cilvēkiem. Bībeles kanonu sastadīja nevis Dievs, bēt tadi paši cilvēki ka tu... Es neesmu mācītais, Sahadža jogā katrs ir sev pašam mācītais... Dzīve ir mans mācītais, visa pasaule, daba, dzīve ir mans mācītais...

 ????, Aivar  13:18:46 12.04.2005 
Tu esi no Ceesiim?

 Aleksandrs-Aivaram,   12:06:35 12.04.2005 
Mīļais draugs, atbildēšu mazliet velāk, jo tagad steidzos....

 Aleksandrs-Karlsonam,   12:04:41 12.04.2005 
Savā resursā www.holyspirit.ru es paradīju, ka Kundaliņi atmošanu praktizēja Jēzus Kristus, Serafims Sarovskis un citi. Ar to palidzību cilvēks sasniedz savu dabīgo stavokli, tas nav kaut kas makslīgs, zidainiem tā enerģija ir pamodināta un caur to bērniem ir saistība ar Dievu (busiet kā bērni, jo viņiem ir Debesvalstība) Vārds 'Sahadža' nozīme 'spontana', 'dabiska', 'iedzimta' - ta nevār katīt cilvēkam. Zinatniskie petījumi pierāda, ka ar to palidzību cilvēks sasniedza balansu visās sfērās, ari fiziska un psihiska veselība uzlabojas: www.metanauka.ru

 Aivars, Aleksandram  11:47:03 12.04.2005 
Es esmu mūziķis ar starpkonfesionālu sapratni.Mans noteicējs ir jēzus Kristus.Nevis kāda baznīca.Un visā Latvijā mani pazīst kā diezgan lielu mācītāju zākātāju par viņu vienaldzību tautas priekšā.
Es domāju Aleksandr,ka tu nespēj sekot otra uzrakstītajam un tas vien ko rāda.Tu noķer ,ka es esmu mācītājs un tad šajā sakarā sāc runāt...bet ko tu runā?Nepareiz sapratis,tu tik drāz uz priekšu.Es vienreiz slēpošanas sacensībās sajaucu trases un finišā nonācu pirmais.Mani diskvalificēja.Skaties ka arī Tevi nediskvalificē.Tici man-tā nav tā trase pa kuru var godīgi nonākt vispār pie finiša,kur nu vēl uzvarēt.
Ja tev ir kas pret mācītājiem - tad padiskutēsim...
Tu arī esi savas mācības mācītājs.Un tu brauc pamatīgās auzās izmantodams Jēzu Kristu.Viņa mācība ir perfekta pinība un to var apgūt ļoti nopietni studējot bībeli.
Piedod!-tu esi slikts savas mācības mācītājs.Nevienam neizdosies pie bībeles pielikt nevienu raksta galiņu,jo to kontrolē Dievs.
Jēzus Kristus Jānim Patmas salā pašās beigās saka:Ja kas ko tiem pieliek,tam Dievs uzliks tās mocības,par kurām rakstīts ''šinī grāmatā,,(Jāņa atklāsmes grāmata 22.nodaļa.,,Kristus nāk,,)
Ar cieņu.Lai tev izdodas pareiz saprast un sameklēt īsto DIEVA vārdu.

 Karlsons, Aleksandr, Gunti  11:38:23 12.04.2005 
jūs piedāvājat pēkšņi atvērt kundalini, bet ko tālāk? kas notiks ja to izdarit nesagatovam cilvēkam? vai varat garantet cilvēkam normālu fizisko un psihisko veselību?

 Aleksandrs,   00:14:52 12.04.2005 
Es tā arī sapratu, ka jūs esat baznīcas mācitāji. Jēzu nevar monopolizet neviena baznīca, jo Viņš garīgi brīvs un nesaistīts ar nekadu ideoloģiju vai ideju. Jūs domajat, ka noķerat Viņu un ierobežojat ar kaut kadu ideju, bet tā īsti nav. Kristu arī apvainoja maģijā un okultismā, bet tā ir tikai viņu nesaprašana. Es daudz lasīju par pirmām kristiešu kopienām, tur bija pavisam citas idejas, nekā šodienas kristiešiem... Tie bija brīvi un nenoraidīja citas macības, līdz šodienam Kumranā un Nag-Hammadi atrod daudz Zoroastra, Pifagora un citas grāmatas no pirmajām krististiešu bibliotekām. Pec tam sākas politika un beidzas reļiģija. Kristietība bija profonēta. Bet īsta kristietība - seno misteriju mantinieks, jauna garīga pakapiene. Tapec, milie mācitāji, mums nav pa ceļam. Jūs kalpojet ideoloģijai - es Mīlestībai un Garīgumam.

 Fusiks, Aleksandr  21:55:54 11.04.2005 
Es tapat kā aivars to izgaju.Paldies.Pilna Rīga pa šiem gadiem būtu ar jogistiem.Viņi sen jau ir īstajam dievam pie kajām.Kādu laiku tas palīdz.ļoti daudz tādi kā mes jau strādā par mācitājim baznīcās.Viņi reāli palīdz cilvekiem atgriesties pie dieva.Joga ir savadaks dzives veids,bet tā nav kristietiba.Jus tur met visu vienā maisā.Traki palikuši.

 fusiks, Aleksandrs  21:35:31 11.04.2005 
Kas tev ta par harmoniju braukt virsū citiem.Nafig man tāda.

 Aivars,   21:33:42 11.04.2005 
Jēzus uz apvainojumiem atbildēja.Un vēl kā atbildēja.Piem.:neredzēt jums Dieva valstības,, , ,,šie dabūs jo grūtu sodu,,(Marka 12-40).,,Jūs manu namu esat padarījuši par slepkavu bedri,,Marka 11-17.,,Bet kas Svēto garu zaimo,tas nemūžam nedabū piedošanu,bet ir sodāms ar mūžīgu uguni,,.Marka 3- 29,,.Tie ir Jēzus vārdi.Ne manējie.
Es nesaprotu vienu-vai tad tiešām Jēzus ir jāizmanto kaut kādu okultu darbību vajadzībām.Taču var sanākt baigie sūdi.Es knapi izdzīvoju.Jums vēl viss priekšā.Gribat to iziet?-lūdzu,bet nepavediniet citus.Tas Jums var dārgi maksāt.Jūsu grēki būs arī pie jūsu bērniem.Es labu gribēdams, kā jūs ,vedu dēlu uz austrumu cīņām.Visu to pašu gribēdams.Bet nu viņš ir kļuvis nevaldāms,agresīvs.Es tagad jau vairākus gadus lūdzu Dievu par dēliem.Un ar vienu dēlu jau ir viss kārtībā.Ticu ,ka arī otru Jēzus dziedinās.To man Dievs ir apsolījis.Neesiet tik pārliecināti.Jums vēl nav dzīves pieredzes.

 Aleksandrs,   20:17:48 11.04.2005 
Un vel, manuprāt, ir svarīgi sasniegt harmoniju savā dzīvē, saplust ar Dievu un Dabu, lai uzskatīt sevi ka daļu no Visuma...

 Aleksandrs,   18:59:27 11.04.2005 
Tu zini to labāk :) Piemerām, lai realizēt jaunas iespējas, kontrolēt domāšanas, attirit karmu, atbrivoties no negatīvam īpašībam (ja tadi ir) un galvenais - pazīt sevi, savu Garu, savu dabīgo stavokli, kura ir Sat čit Ananda - Mužība, Apziņa un Laime...

 Karlsons,   16:10:58 11.04.2005 
Saki... kapec man tas vajadzigs?

 Aleksandrs ,   15:55:51 11.04.2005 
Mums gan nav :) Bet pamodināt un sajust savu Kundalini jeb Psyhe enerģiju tu varesi...

 Karlsons, Aleksandr  15:46:48 11.04.2005 
paradisi vel kadu foto ar sarkano punktu?
p.s. vai jums ari sarkans punkts starp acim?

 Aleksandrs - fusikam,   15:23:44 11.04.2005 
Vari atnakt pie manis svetdien, Vecpilsētas ielā 8. Pulkst. 17.00 uz Sahadža jogas programu

 Aleksandrs,   15:17:30 11.04.2005 
Par Svēto Garu visās reļiģijās aprakstīts resursā: www.holyspirit.ru

 Aleksandrs,   15:12:25 11.04.2005 
Macība, kura pazemina citus atrodas izbeigšanas fazē. Tā parāda savu attieksmi pret apkartejo pasauli, Dievu un cilvēkiem. Ja cilvēka iekšā nav harmonijas, nav Dieva - viss apkart izskatas traki... Tas liecina tikai to, ka cilvēka sirdī nedzīvo milestība... Ir tikai tīra ideoloģija, kurai nav nekādas sakarības ar Dievu un Viņa Milestības Eņerģiju... Jezus nemacīja ienaidit un sodit citus...

 David,   14:29:29 11.04.2005 
Un par to apvainojumu, tad tās ir tikai manas problēmas, kā es tevi redzu, par ko uzskatu, pilnīgi pareizi kādēļ tev satraukties un mēģināt savu godu aizstāvēt? Tā pat kā mani nesatrauc, ko par mani domā tu vai kāds cits.
Labs piemērs iz Kristus dzīves, katrs par sevi atbildīgs, kads domā un runā ko grib un pats arī par visu uzņemas atbildību! Viņš neko neatbildēja uz apvainojumiem, viņam pat nevajadzēja pie tiem pierast, viņš saprata otru, kādēļ viņš tā un būtībā ja saprot, tad arī spēj mīlēt :) Ja tevi ir naids un tu draudi ar Streņčiem utt., tad tevī nav sapratnes, mīlestības :) Viss ir vienkārši :) Galvenais visam pāri ir - patiesam pašam būt, jebkurā reliģijā, ticībā vai pārliecībā! Un tad jau sapratīsi, kam ir nozīme un kam nav!

 David,   13:44:57 11.04.2005 
Es domāju, tad viss ir diezgan muļķīgi un izejot no tā paša, ja kaut kam nevajadzētu notikt, tad nekad nenotiktu :) Jautājums, kam un kādēļ to visu vajag? Tu redzi, ka cilvēkiem vajag gan vienu, gan otru, tev vajag kristietību, citam ko citu katra apziņas un sapratnes līmenim atbilstoši.

 Aivars, David  13:39:09 11.04.2005 
Pie apvainojumiem esmu pieradis.Paldies.
Būtu labāk tomēr ja Tu tomēr ko par tēmu papaustu.

 Aivars,   13:35:41 11.04.2005 
Jā zēni.Esmu daudzās trako mājās bijis ar labdarības koncertiem.To kas notiek ar mums- tur var redzt.Vai tiešām mums atkal ir vajadzīga kāda liela nelaime,lai mēs atkal patiesi varētu piesaukt Dievu,nevis Viņa mācību zaimot.

 David,   13:33:50 11.04.2005 
Aivar, tu tik par sevi esi atbildīgs, tik pat labi varbūt no mana skatpunta, tu esi viens no tiem auniem :)) Nepārdzīvo, ja to nevajadzētu, tad tas nenotiku, ierubī taču to!

 fusiks,   13:31:38 11.04.2005 
Vo vo tišām sāk aptumšoties.Nez vai jums tur trako mājā tikai darba dienās laiž pie datoriem

 Aivars,   13:28:42 11.04.2005 
Vai Tu jēdz,kas ir Svētais Gars?Kādreiz Tev būs kauns.Jaunajā derībā ir vārdi,,Viss jums tiks piedots,bet ne tiem,kas zaimo Svēto Garu,,.Ja tevī būtu Svētais Gars,tad protams arī uzvedība un mācība būtu cita.
Jēzus teica:,,es aizeju,bet savā vietā atstāju Svēto garu,, Ko tas nozīmē? Tev ir par savām vajadzībām jālūdz Dievam caur Jēzu Kristu(Jēzus vārdā)Tikai tad viss darbojas.Es to zinu ,man un maniem draugiem jau ir liela prakse.Ir dziedināti tik daudz cilvēku.
Tu tai bildei vari prasīt ko vēlies.Nekas nenotiks.Vēl vairāk-sāksies sūdi.Dodu garantiju.Pēc gada varēsi man pastāstīt ko tā bilde devusi.Tā veči.

 David,   13:27:14 11.04.2005 
Aivars būs galvenais ārsts strenčos, viņš jau uzstādījis diagnozi un tik gaida, kad varēs beidzot visiem pierādīt, ka viņam ir taisnība

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:23:40 11.04.2005 
Bez tam shodien ir 11 datums - kad darbojas Ekadesha Rudra - Jezus Kristus 11 iznicinoshas Energjijas - 12 ir piedoshana. Tas speks ir lielaks neka atombumba - parasti shaja diena aptumshojas cilveku apzinja :)

 fusiks,   13:14:08 11.04.2005 
Skaties uz bābu - redzi sevi.Eu !kur tadu spoguli var nopirkt.Aleksandr!!!!!!!!Es tevi gribu apciemot,kurā spoguļu veikalā tu strādā??????????

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:13:20 11.04.2005 
Aivars palika dusmigs :) Nu nevar vinsh neko iesakt pret Sveto Garu !

 Aivars,   13:09:47 11.04.2005 
Es tiešām par dažiem te brīnos.Lielākās pasaules ticības zin un saprot kā radies sātans.Piedodiet veči ,bet es beidzot runāšu kā farizeji -ne jūs ko no Dieva jēdzat,ne no sātana.
Mācaties.Un nevajag palikt smieklīgiem visas Latvijas priekšā.Kaut kāds stulbums.Kā vispār ar jums var ko diskutēt,ja jūs nezināt tik elementāras lietas.
Tāpēc jau jums katra bilde ir no Dieva.
1.Dieva bauslis.Jūs to pārkāpjat un pavedinat citus-,,Tev nebūs citus Dievus turēt savā priekšā un zemoties tiem,,.
Šī te bilde ir pašhipnozes seansa piedāvājums.Uz priekšu veči tā turpiniet.Atjēgsieties Strenčos.
Aizbrauciet uz Raunu pie Zālīša viņš jums ne tādu vien hipnozi uztaisīs.Tikai pirms pajautājiet viņam:cik pēc viņa apmeklējumiem cilvēku ir nonākuši Strenčos.Aunu bars.

 Karlsons,   12:46:17 11.04.2005 
hipnozes efekts;-)

 Aleksandrs,   12:22:17 11.04.2005 
šeit darbojas spoguļa efekts - katrs redz foto savu iekšejo stavokli...

 Aleksandrs,   12:19:45 11.04.2005 
Man ļiekas, šajā fotografijā viņa atrodas garīgā stavokļī, kura virs ļaunam un labam...

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  12:17:56 11.04.2005 
Ta ir tikai Karlsona EGO izpausme. Man Shri Mataji smaida :)
Bet ir bijushi dazhi momenti kad Vinja ir bijusi dusmiga ...
Laikam bija par ko !

 Karlsons,   12:10:17 11.04.2005 
varbūt tā ir tikai mana ego izpausme skatoties uz SriMatadzi fotografiju, bet man viņa liekas ļauna...

 Aleksandrs,   11:59:33 11.04.2005 
Varbūt Guntis gribēja ar šī foto pieverst uzmanību?

 Aleksandrs,   11:55:09 11.04.2005 
ļoti kategoriski!

 Aleksandrs,   11:53:15 11.04.2005 
Ja, foto ir specifiska, bet Guntim patik tieši šī. Man, piemēram, impone: http://www.sahajayoga.org/mme/
Bet, vai foto vispār ir galvenais?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:51:43 11.04.2005 
Sahadza-Joga izplatas neatkarigi no cilveku velmem un idejam.Sheit darbojas Svetais Gars - kas atradis savu celju un palidzes tiem - kas tiesham mekle sava dzive celju uz augshu. Saita ievietota Shri Mataji bilde ir ljoti speciga - ta uznjemta laika - kad darbojas Medicinas Dieviba. Shri Mataji ar vienu aci iznicina visu negativo, attira telpu un ari cilvekus no negativisma,- ne visiem tas patiks. Bet ta nav musu problema - bet sho negativo cilveku padarishana !!!

 Karlsons,   10:53:23 11.04.2005 
jā ;-) blondiniti gan, ka tik neskatās tik briesmigi virsu ar sarkanu pumpu starp acīm:P

 David,   10:37:07 11.04.2005 
Karlsons jau labāk gribētu kādu simpātisku blondīnīti :))

 Karlsons, G.Strautniekam  10:25:08 11.04.2005 
man bija patiesa interese par SahadzaJogu, bet ieraugot to briesmigo bildi pie shi raksta... piedodiet par tiešumu, vienkārši nobijos. mani kaut kas atgrūda. vēlu veiksmi, Gunti, bet man laikam cits ceļš ejams.

 David,   10:05:00 11.04.2005 
Padomā Aivar, tā pat citi kristieši, kādēļ Dievam ir izdevīga Sātana eksistence? Un ja viss ir cēlies no Dieva, tad kas ir pats Sātans? Dievs ir pilnīgs, tas nozīmē viņš ir viss, kas ir, tai skaitā arī Sātans, jo vai tu justos pilnīgs, ja tev trūktu kaut viena molekula? :)))

 Aleksandrs - Aivaram,   00:41:35 11.04.2005 
Dievs tev neko nemacīja, nemelo pat sevi. Tev macīja citi cilvēki, komentejot rakstītas grāmatas. Kāda šeit sakarība ar patiesību? Tu runa ka fariseji Dieva priekšā...

 Aleksandrs,   00:36:14 11.04.2005 
Dārgais fusiks, ja nebūtu tie vārdi, nebūtu tev, nebūtu pasauli...
Ja tev nepatik dzīvot, tad cita lieta...

 fusiks,   23:26:18 10.04.2005 
,, Esiet droši!Ar jums nekas nenotiks..,kaut kur dzirdēti vārdi.šķiet sātans teica Ievai:ēd un tu būsi kā Dievs...
Strautnieks tāpat

 Aivars, Aleksandrs  23:20:31 10.04.2005 
Aleksandr!Dievs taču māca patiesību.Un es mācos.Es Viņam pakļaujos.Man nav problēmu.Nevar tā būt ,ka cilvēks nezin -kas ir patiesība.meli par patiesību nav patiesība.Ir jāprot atšķirt.
Lai Tev veiksmīga jaunā darba nedēļa!

 Aleksandrs,   20:39:36 10.04.2005 
Tas viss saistīts ar tēmu, jo parāda cilvēka apziņu. Ja es pats varu izvelēties savu ceļu, kāpec tev jāuztraucas? Bez Dieva velēšanas nekas nenotiks... Ja tu cieni savu izvēli, tev jacien arī tava kaimiņa izvēli. Ka tu var zināt, ka tikai tev patiesība? Tu taču neesi Dievs... Bet Dievs atrodas vissur, un arī ellē, kuru nodibināja arī Dievs, tad par ko jāuztraucas? Galvenais, lai būtu milestība pret Viņu...

 Aivars, Aleksandram  19:25:52 10.04.2005 
Nu nav Tev taisnība.
Kas Tu nebaidīsies par savu dēlu,ja viņam draudēs kas slikts.
Jēzus ir teicis:,,mīli savu tuvāko kā sevi pašu,,.Tas nozīmē,ka ja tu redzi ka kaimiņš iet bojā tavu acu priekšā,un tu neko nedari.tad Dievs no tevis par to atprasīs(Ecehiēla -33).A mēs Aleksandr ,varbūt esam kaimiņi.Un arī ja esam vienā saitā tad var jau arī otru pamācīt.Man piemēram,patīk ja man ko jaunu papauž.Man nav problēmu.Tici man nav ne disharmonijas,ne baiļu.Tu mani nepazīsti.Uztraukties(baiļoties)par otru,ja tu redzi,ka viņš iet bojā ,tā nav ne disharmonija ne bailes ,bet normāla līdzjūtība.
Var būt labāk diskutējam par tēmu.

 Aleksandrs,   15:40:20 10.04.2005 
Dieva Eņergija - Tā ir Svētais Gars, un Viņu nevar atdalīt no Dieva. Tikai caur to Eņergiju notiek garīga dzimšana. Un ta notiek visos reliģijās, tēli un idejas var būt dažādas, bet tā Garīga Dzimšana ir galvēnais. Bez tam, cilvēks nevar ieiet Dieva Valstībā.
Bailis par citiem ir arī bailis un tā ir disharmonija...

 Aivars, Aleksandrs  15:19:09 10.04.2005 
Jā manī tiešām sēž iekšā lielais bailis par tevi.Man tāda baiļa par ko Tu domā vispār nav.Jēzus man to noņēma .
Pārsvarā visu tautu mācības sludina ,ka zemi radījis ir Dievs.Protams ar Savu enerģiju.Bet kam man ir jākalpo? - enerģijai ?- vai Dievam.?Ser...

 Aleksandrs,   14:37:10 10.04.2005 
Sahadžā Jogā cerība nav galvēnais, vispirms iet praktiska pieredze, un tas ir īstais gnozis. Sanskritā arī ir tada sākne 'gna' - zināšana. ļoti svarīgi, lai katram cilvēkam butu brīva izvele, nevis ar zobeņu un uguni ienesta reļiģija...

 Karlsons,   11:38:51 10.04.2005 
Sri Matadzi, Grabovojs, Visarions, pašmāju mākoņstūmēji un vēl visādi citādi... savairojušies tā ka spēj vien izvēlēties:D
kur nu vēl mazāka kalibra guru...
Cilvēkiem tiek piedāvātas izvēles masveidā un ej nu nekļūdies un atrod īsto JK2 ;-) Grabovojs jau sevi pasludinājis par JK ;-)
Tagad vel tāda Sri Matadzi ...

nu pasakiet man miļie cilvēki uz ko gan jūs cerat?

 Aleksandrs,   02:04:06 10.04.2005 
Manuprāt, tevī iekša sež lielais bailis, ka daudziem kristiešiem... Bet Dieva Milestība nevar dzīvot kopā ar baili un iebkuru ienaidību... Var but dažadi psihoemocionalie stavokli, var but ticība jebkurai lietai, bet tam visam nav nekādas nozīmes, ja cilvēku neparvalda Enerģija, kura radīja pasauli. Naivi domāt, ka patiesība atrodas viena reliģijā vai viena grāmatā. Ta ir eksistencionala netaisnība, un to jūt jebkurš taisnīgs cilvēks. Ka es varu nodevat Dievu, ja es meklēju Viņa patiesību? Jezus nerakstīja grāmatas, Viņš kristēja ar Svēto Garu... ' kas ir galvenā kļūda,ka mūsu sabiedrība ir tāda kāda ir' - galvenā kļūda, ka ir daudz macības un nav realas garīgas transformacijas katrā cilvekā. 2000 tukstoši gadu atpakaļ to deva Jezus - šodien šri Matadži un tā ir istais garīgais pieradījums, nevis fariseju koncepcijas par Dievu un Garu.

 Aivars, Aleksandram  00:22:07 10.04.2005 
Aleksndr!Tad tu neesi bijis visās baznīcās.Es jau ar vienā brīdī aiztinos,kad mani natūrā sāka pazemot.Viņi domāja,ka es mīkstais,ka esmu iemīlējies Dievā.Mani pat apkrāpa cilvēks,kurš bija uzmeties par lielāko draugu,jo es toreiz nopietni nodarbojos ar bisnesu.
Tā kā sāku rakstīt arī kristīgās dziesmas,tad sanāca tā ,ka mani sāka aicināt pa visādām konfesijām uzstāties.
Tici man tagad Latvijā ir tiešām daudz draudžu kur patiešām Dieva Svētais Gars dara brīnumus.
Man pat personīgi ir sūtījums no Jēzus Kristus.Es raudāju.Es neticēju ka Jēzus būs mani ieraudzījis.Ko gan es dzīvē tādu esmu darījis kā vien ziepes taisījis.
Te mani šajā portā daži nosauc par fanātiķi.Mani rauj ņirga.Es esmu Dieva fans.Man ir kaifīgi ar Viņu čomoties.Un man viss notiek.Bet zini nedrīkst tomēr Viņu nodot.Pēkšņi palaižot kaut kādas jaunas mācības,vēl vairāk apmelojot Viņu.Tādā veidā tu vari meditēt ,kaut vai izstieties.Nu nebūs rezultāta.Jo tu esi savu Dievu nodevis.Dievs ar nodevējiem nečomojas.

 Aivars, Aleksandram  23:58:43 09.04.2005 
Es jau domāju,ka sāksi mani lamāt.Paldies par savaldību.Ar ko nodarbojos?Nu pirmām kārtām esmu mūziķis,dzejnieks.Patīk dzīvot laukos.patīk celtniecības un remontu darbi galvenokārt pie koka būvēm.Braucu pa latviju ar koncertiem.Balles,banketi,dažāda stila koncerti.Pēdējā laikā arī baznīcās.Konfesijas nešķiroju.Mācu arī vienā mūzikas skolā ģitāras spēli.
Diezgan spēcīgi esmu apdedzinājies no visādiem mācītājiem un tādiem cilvēkiem,kas ir okupējuši baznīcas un neļauj tur ieiet Dievam.Neesmu arī adinočka.Man ir nenormāli daudz draugu pa visu Latviju.
Vienmēr esmu meklējis galveno - kas ir galvenā kļūda,ka mūsu sabiedrība ir tāda kāda ir - un manas domas ir tādas:Nepakļaušanās īstajam Dieva vārdam,bet Viņa Vārda izkropļošana,pielaikošana savam -ES.

 Aleksandrs,   23:45:14 09.04.2005 
'Es tā esmu mēģinājis,kaut kas mainās,pēc gadiem sākās dažādi psihes traucējumi'.
Ar ko tu konkrēti nodarbojas? Vai tā atkal ir parasta kristiešu propaganda?

 Aleksandrs,   22:56:44 09.04.2005 
Liekas, Aivars ir kristīgais priesteris, kurš nolema glabt mūsu dveseles. Bet viņam nav nekādas tiesības runāt no Dieva vardā tikai tapec, ka viņš ir izlasījis Bībeli... Eseju Evanģelijā skaidri rakstīts, ka Dieva Vards nevis mirušos grāmatos, bet apkartā Dieva radītā pasaulē un cilvēkā dveselē. Es biju dažados kristiešu baznīcas un nevienā neatradu Dieva Dzīvu Gāru... Es ilgi meklēju patisību, lasīju dažadas grāmatas arī Bībeli, tapec runāt ka mans ceļš tikai sākas nav patiesi

 Aivars , Karlsonam  22:21:06 09.04.2005 
Karlson!Tu arī vari runāt Dieva vārdā.Droši.Jēzus teica :,,ejiet un sludiniet,,Es jau neko neizdomāju.To ko es saku -tas viss ir tīrais Dieva vārds no bībeles.Pasarg Dievs ,ja es sāktu ko jums rakstīt kā to ir izdarījis Aleksandrs.No manis Dievs momentā novērstos,jo tas ir spiritisms.Ar mani būtu cauri.Man dzīvē sāktos visādas ziepes.Es aizietu bojā.
No Aleksandra Dievs tik daudz neatprasīs,jo viņš nezin īsto Dieva vārdu.Es arī kādreiz tā rīkojos.Aleksandram ceļš pie Dieva tikai ir sācies.
Dievs māca ,ka Viņš visu piedos,arī tiem kas nodarbojušies ar spiritismu,ja viņi sapratīs ar ko nodarbojušies.
Ir arī ļoti smagi spiritistu gadījumi,kuri sev salaiduši iekšā pārāk daudz ļauno dēmonu.Tad gan tāds cilvēks var nonākt trako mājā,vai pat izdarī pašnāvību.Tas ir Dieva vārds ne manējais.

 Aleksandrs,   21:37:45 09.04.2005 
Pašrealizāciju var arī saņemt bez foto no sahadža jogiem. Tā ir ista dzimšana no Svēta Gara, kura reali nenotiek kristiešu baznīcas. Par to Enerģiju var palasīt saitā: www.holyspirit.ru

 Jons,   13:28:35 09.04.2005 
šķiet ne jau šīs kundzes portrets dod efektu, bet gan sarkanais punkts viņas pierē;-) hipnotisks efekts, manuprāt;-)

 Karlsons,   12:52:28 09.04.2005 
Aivars te nāk un runā Dieva vārdā:D

 AIVARS, Karlsonam  19:24:54 08.04.2005 
Ja Tu pārbaudīdams Kādu mācību,kas neatbilst Dieva vārdam ,konstatē,ka tā ir Dieva vārda izkropļojums,-tad droši vari teikt,ka tā nav no Dieva,bet no cilvēka.Droši.Dievs tev pa galvu nesitīs,bet paslavēs,ka tu beidzot pastāvīgi esi sācis domāt.

 Aivars, Karlsonam  19:20:48 08.04.2005 
Tad ko katrs te uzrakstīs un teiks -tas ir Dieva vārds?-Tā Tu vēlies?.Nē vecīt.Viss ir jāpārbauda.Arī Aivaru,jo viņš te palaiž muti ne pa jokam.
Dievs ir teicis-,,nāks daudzi un runās manā vārdā,,,,bet jūs viņiem neticiet,,Tie būs viltus pravieši.Un pilnīgi vienalga vai tas rakstīts5000 gadu atpakaļ vai vakar žurnālā ,,Mistika,,.Tā lūk.
Tā mēs pakļaujamies jebkurai morālei ,ka mums tiek iepotēta uz papīra.Tas nav pareizi.

 Aivars, Karlsonam  19:12:08 08.04.2005 
Protams ka Dievs radīja.Ja 'viņš gribētu ,tad tev blakus uzreiz izaugtu Dāma kā puķe pavasarī.Nevajag būt aizdomīgam pret Dievu.Nav nekur arī teikts,ka Ādamam un Ievai viņi bija vienīgie bērni.Dievs radīja dafiga dzīvniekus un putnus un kas Viņam grūti bija vēl kādu uztaisīt.Zaprosta tovarišč major.

 Karlsons, Aivar  18:56:39 08.04.2005 
kas gan ir tiesīgs noteikt, ir tas Dieva vārds vai nav?

 Karlsons,   18:39:34 08.04.2005 
civilizācija ir 5906.veca ??? ;D
pirms Ādama bija tikai vārds?
Ādamam un Ievai bija 2 dēli - Kains un Ābels, jā, ok.
pēc jaunākā dēla kompleksu uzliesmojuma palika tikai Kains...
un aprecēja kaimiņu cilts meitas;-)

a kaimiņu cilts no kurienes cēlās?

 Aivars,   18:20:29 08.04.2005 
Adams ir radīts 3901.gadā pirms Kristus.Tagad ir 2005.gads.Tātad civilizācija ir 5906.veca.,,Bible Works dati,,.
Līdz Bābeles torņa celtniecībai visas tautas runāja vienā valodā.Tātad vēdas īstenībā ir ļoti jaunas.Diemžēl nevar runāt par vēdu vecumu bez pierādījumiem.Nu varbūt tās ir saglabājušās no pirmsplūdu laika.Kaut kur atrastas,bet es tai versijai kaut kā neticu.ši pasaules civilizācija, arī mēs ,esam no Noasa atvasēm cēlušies.Tāpat arī indieši un Tibetieši.Tādi ir fakti.Vēdas nav arī Dieva vārds.Tās nav Dieva inspirētas.Visos laikos cilvēki ir ko rakstījuši.Vecākās Dieva inspirētās grāmatas ir Ījaba un Mozus grāmatas.Tātad var parēķināt.
Bībelē ir 66 grāmatas,kuras 1500 gadu laikā sarakstījuši 44 Dieva pravieši.Lai arī mēs kādu nodaļu izņemtu ārā-tāpat nekas nemainītos,jo citas paskaidro atkal otru.Cilvēki nav spējigi neko tādu sarakstīt.Tas nav iespējams.Tad ir jānodzīvo vienam vismaz 1500 gadu.
Korānu ir sarakstījis viens cilvēks.Tāpēc par Dieva inspirāciju ir te grūti runāt,jo nav citu cilvēku apstiprinājuma.Korāna vecums ir tikai 1500 gadu.Jēzus tur ir tiekai kā pravietis ne kā Dievs.Tāpēc to varētu nosaukt par tikai cilvēka darbu nevis Dieva.Diemžēl.
Hinduisms diemžēl nav pareiza Dieva nodoma mācība,jo tur ir kastas,kur nav cilvēku vienlīdzības.Tas neatbilst Jēzus pēdējam bauslim-,,jaunu bausli Es jums dodu,ka jūs cits citu mīlat kā Es jūs esmu mīlējis,no tā varēs ATPAZĪT,ka jūs esiet Mani mācekļi,,
Vai pirmsplūdu laikā ir bijusi rakstība?-es domāju ka jā.Vai kas ir saglabājies?Tur jau ir jāprasa arheologiem.Dievs arī daudzas lietas speciāli nav atstājis pasaulei(Lielā Konstintinopoles seno grāmatu sadegšna),vai arī pa druskai ko ļaus atklāt(Nāves jūras atrastie rokraksti visa vecā derība izņemot Esteres perfekti uzrakstīta un nekas nav pamainīts līdz mūsu laikiem)Latviesiem gan bībeles ļoti nekvalitatīvas.Labāko es uzskatu Glika tulkojumu.

 David,   14:55:59 08.04.2005 
Jā, Dievs gan ir viltīgs, nepasaka konkrētu datumu kurā iznicinās visus grēciniekus, dot tik kaut kādas zīmes, kuras ir bijušas visos laikos, runā tik simboliski, tik netieši un aizmigloti, caur neskaitāmiem praviešiem gadu tūkstošiem, ka beigās katrs saprot savādak un tagad nu Dievs skatās un rēc, kā cilvēki strīdās un karo savā starpā par to, kas ir patiesiba! Visuvarenais Dievs, tik brīvi ļauj maldiem izplatities un sātanam brīvi darboties, ka bieži vien liekas, ka viņam tas nemaz nerūp.. tikai piedraud, ja uzķersies, es tevi iznīcināšu! Sanāk, ka tas muļķis ir tikai cilvēks, kurš uzķēries uz sātana lamatām.. izklausās ļoti humāni, par tālāko padomājiet paši!

 MB, mb@e-mistika.lv  11:52:10 08.04.2005 
;-) vai Korāns nav Dieva inspirēts?
un kā ir ar Bhavadgitu un vēdiskajiem rakstiem? ir Dieva inspirēti vai nav?

cik veca ir bībele? jaunā derība mazāk par 2000 gadiem, tās kanons pieņemts tikai m.ē. 3.gs. ...
vecā varetu būt ~3000... kurš nu precīzi pateiks...
Korāns?

Vēdiskie raksti tiek uzskatīti par vismaz 30 000 gadu veciem.

 no malas,   11:32:33 08.04.2005 
Strautniekam jauna mācība.Salasījies ziepju operas par Dieva apmelotājiem.

 Aivars, mb  11:26:57 08.04.2005 
Bībele.Tā ir paša Dieva inspirēta.Kuru uzrakstījuši Dieva pravieši.Ja gribi sarunāties ar Dievu pa tiešo?-lūdzu nav problēmu,lasi bībeli.Viņš Tev visu pastāstīs.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:25:24 08.04.2005 
Paldies par iespeju diskutet portalam E-MISTIKA !!!
Labu veiksmi Jusu darba !!!

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:23:01 08.04.2005 
Tikai cilveka sevi !!! Atmodinot 2.chakru - kreisaja puse - mes ludzam Tiiraas Zinaashanas - tas - kas nav cilveku izkropljotas ! Taa saucamais apustulis Pavels bija demonisks cilveks, kas Bibeli redigjeja pec savas patikas un sajegas - butiba izkropljoja Jezus Kristus macibu ! Tas pats ir ar Koranu, Bhagavadgitu un citiem Svetajiem Rakstiem.

 Aivars,   11:22:12 08.04.2005 
Jāņa atklāsmē Jātnieks uz balta zirga ir Jēzus Kristus.Un zobens,kas iznāk no viņā mutes ir Dieva vārds.Dieva vārds ir BĪBELE.Un tikai.Pārējais ir maldu mācības.Es arī to kādreiz nezināju.Visā pasaulē bībeles stundās to māca.Ja tas nebūtu tā ,tad Dievs būtu melis.Tas jāsaprot ļoti nopietni,lai mēs varētu atpazīt viltus pravieti no īstā Dieva.Jo viņš darīs visu lai pieviltu tautas,,pēc iespējas arī izredzētos,,.Viņš centīsies darīt visu tāpat kā Jēzus.

 mb, mb@e-mistika.lv  11:14:10 08.04.2005 
kur meklēt Dieva ĪSTO vārdu?

 AIVARS, MB  11:11:24 08.04.2005 
Jāņa atklāsmes grāmatas beigās ir vārdi-,,ja kas tiem ko pieliek,tam Dievs pieliks tās mocības,par kurām rakstīts šinī grāmatā,,.------Tātad G.Strautnieks ir pakļāvies mācībai,kura nav Dieva vārds,bet izmantots Dieva vārds,tas ir smags noziegums.Vēl vairāk-pavedina citus.
--Vēl no atklāsmes grāmatas-,,21-8 ,,bet bailīgajiem ,slepkavām,NETIKĻIEM,BURVJIEM,ELKU KALPIEM un visiem melkuļiem būs sava daļa degošā sēra uguns jūrā,,Vēl atklāsmes grāmatā ir daudzas nopietnas vietas,kuras derētu zināt katram,kurš gribētu darīt otram labu caur ļaunu.Es nevainoju Strautnieku,tā ir viņa nezināšana.Vai viņš spēs tikt tam pāri?Es tiku.Var lasīt žurnālus,bet jāsalīdzina ar īsto Dieva vārdu.

 MB, mb@e-mistika.lv  11:08:03 08.04.2005 
Marka 13:32 Bet par to dienu vai stundu neviens nezina, ne eņģeļi debesīs, ne Dēls, kā vien Tēvs.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:58:24 08.04.2005 
Bibelee, Janja Atklasmes gramata iet runa par Jatnieku Uz balta Zirga. Taa ir Kalki inkarnacija - ari kopeja Pasrealizeto Sahadza-Jogu Kolektiva energjija - kas iznicina visu negativo un palidz visam pozitivajam.Sahadza-Joga ir Pedeja Tiesa - mes tiesajam pashi sevi - kadi mes esam.Musu rokas runa - pec Pasrealizacijas mes uz savam rokam sajutam savu chakru stavokli,- pashi sajutam savas problemas un savus grekus. SJ darbojoshas Milestibas Energjija - Paramchaitanja, Ruh, Svetais Gars par apmeram 90 % sadedzina musu negativo karmu (musu grekus).Pareja dalja mums jaattira pashiem - nodarbojoties ar SJ un - macot talak citus cilvekus, dodot tiem Pasrealizaciju. Debesu Valstiba ir janopelna,- ta netiek dota tikai par skaistam acim, vai skaistiem vardiem. Lai Tavi darbi parada- kas Tu esi par cilveku - vai esi tiesigs dzivot skaistaja nakotnes Pasaule.

 Aivars, G.Strautnieks  10:58:04 08.04.2005 
Tu saki fanātiķi!Tu pat izmanto Jēzu Kristu savos rituālos.Jēzus Kristus ir teicis -,,nāks daudzi manā vārdā,,.Par Tevi iet runa bībelē.Vēl draugs tu pārkāp 1.bausli par elku izmantošanu,Dieva vietā noliec cilvēku.
Vari būt drošs Jēzus 2.atnākšanā pirmos iznīcinās maldu mācītājus.Jēzus Kristus nekur nav teicis,ka viņš glābs Sahadza jogus .Kurus Viņš glābs to Viņš ir pastāstījis.Visai pasaulei tas ir skaidrs.Tā ir sagrozīta mācība.Bībele māca,ka tas ir sātana darbs caur cilvēkiem.Nav jābūt fanātiķim lai to saprastu.Un kas ir fanātiķis-Vai tas,kas pareizi saprot Dieva vārdu?Tad es ar to lepojos.
Te parādās bībeles pravietojums-,,Daudzi nāks manā vārdā,,

 MB, mb@e-mistika.lv  10:43:53 08.04.2005 
un ko par to saka Jāņa Atklāsmes grāmata?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:24:12 08.04.2005 
Shri Mataji Nirmala Devi ir Sveta Gara Inkarnacija musdienas.
Kamer vien bus cilveki - gatavi sanjemt Pasrealizaciju - Sahadza-Joga izplatisies,- bet tas nebus muzhigi. Jo pec tam sekos Jezus Kristus Otra atnakshana - kura bus visus iznicinosha - iznjemot Sahadza-Jogus. Palasiet zhurnalu 'Misterija' NR.3 gads 2005 par pareju 4.dimensija 2013.gada. Sahadza-Joga Kundalini energjija paver sho 4.dimensiju ... Daudza laika vairs nav atlicis. Fanatikji var trakot un noliet mus ar samazgam - bet vinji ir pirmie kandidati uz boja eju :)

 MB, mb@e-mistika.lv  10:10:49 08.04.2005 
'Ikdienas 10 minushu meditacijas laika to attista talak' - ok, pilnigi piekritu, bet cilvekam pekshnji atraujot mākslīgi vaļā kanālus ne tikai sviestā var saiet ... un vai vari uzņemties atbildību par cilvēkiem pēc šādiem rituāliem?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  10:04:45 08.04.2005 
Pasrealizacija ir Kundalini energjijas atmodinashana.
1970. gada 5.maija Indijaa, okeana krasta Shri Mataji Nirmala Devi iegaja meditacijas stavokli - radija jaunu, masveida, revolucionaru, visiem piemerotu jaunu jogas macibu Sahadza-Joga- taja Kundalini energija atmozhas daljeji - un pec tam ikdienas 10 minushu meditacijas laika to attista talak.

 MB, Gunti  09:43:25 08.04.2005 
Kas ir pašrealizācija?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  09:39:50 08.04.2005 
PAŠREALIZĀCIJAS PROTOKOLS SAHADŽA-JOGIEM:
Šo protokolu pielieto gadījumā,kad cilvēks ar jau saņemtu Pašrealizāciju māca citus cilvēkus, dod tiem masveidā, vai individuāli Pašrealizāciju, Šrī Matadži foto un materiālus par Sahadža-Jogas meditāciju.
Ērti apsēdieties. Kreiso roku, kura simbolizē mūsu vēlmes, nolieciet uz ceļgala, ar plaukstu uz augšu, vērstu pret Šrī Matadži foto. Labo roku pārvietojiet pa kreiso ķermeņa pusi, izsakot uz kreisā kanāla čakrām sekojošus apgalvojumus, pieliekot tām labo roku. Apgalvojums var būt ar šādu sākumu: “Māte, …” vai “Šrī Matadži, …”. Kad Jūs izsakiet apgalvojumus, dariet to patiesi, no visas sirds, ne mehāniski !!!
1)Labā roka uz sirds. 3 reizes uzdodiet jautājumu savā sirdī: “Māt, es – esmu Gars ?” 2)Labā roka uz vēdera augšas, zem ribām. Jautājiet 3 reizes: “Māt, es esmu pats sev skolotājs, pats sev saimnieks ?” 3)Labā roka uz vēdera lejas daļas, pie kreisajiem krustiem. Paprasiet no visas sirds 6 reizes: “Māt, dod man lūdzu Tīrās Zināšanas “ 4)Labā roka atgriežas uz vēdera augšu, iepriekšējā stāvoklī. Sakiet apstiprinoši 10 reizes: “Māt, es pats sev esmu skolotājs, pats sev saimnieks “ 5)Labā roka uz sirds. Šeit sakiet apstiprinoši, ar pilnu pārliecību 12 reizes: “Māt, es – esmu Gars !” 6)Lieciet labo roku uz kreisās kakla puses, kakla un plecu krustpunktā, pagrieziet galvu nedaudz pa labi. Sakiet bez vainas apziņas apstiprinoši 16 reizes: “Māt, es esmu tīrs un nevainīgs !” 7)Labo roku lieciet uz pieres (trešā acs, Agija čakra, atbild Jēzus Kristus un Māte Marija). Nolieciet galvu.Sakiet, nav svarīgi, cik reizes : “Māt, es visiem visu piedodu ! “ Piedodiet patiesi, no visas sirds ! 8)Lieciet labo roku uz pakauša, atmetiet galvu atpakaļ. Sakiet: “Māt, piedod manas domas un darbus “ 9)Lieciet labo roku galvas virspusē, uz avotiņa. Jums vajadzēs masēt galvu 7 (septiņas) reizes pulksteņrādītāja virzienā (ja pulkstenis galvas virspusē, ar ciparnīcu uz āru. Masējiet lēnām galvas ādu, grozot to ar visu skalpu un lūdziet no visas sirds: “Šrī Matadži, dod lūdzu man savu Pašrealizāciju “ 10)Pēc tam turam rokas ar plaukstām uz augšu pret Šrī Matadži foto un 1-2 minūtes skatamies uz to, var uz sarkano punktu Viņas pierē. Paceliet labo roku 1 cm virs galvas – ja no galvas plūst vēsa vai karsta(ja ir problēmas) enerģija,- mēs veiksmīgi esam saņēmuši savu Pašrealizāciju. Gaidām Jūs !!!

 MB, Aivar  17:04:03 07.04.2005 
jā, trijstūra likums vienmēr ir spēkā;-)

 Aivars, Mb  16:29:45 07.04.2005 
Dievs ir apsolīojis-ko lūgsiet Manā vārdā(Jēzus) jums taps dots.Es tak to jau esmu skaidrojis.
Tikai Dievs var cilvēka organismā ko būtisku atjaunot,tāpēc ka Viņš ir Radītājs.Tu tak arī savu uztaisīto plauktu vari pārtaisīt.Tas ir tavs.Tāpat arī Dievs visu savu uztaisīto var pārveidot.
Tas ir vēturisks fakts,kad faraons Nebukadnēcars izdeva likumu par Dieva pielūgšanu,kas radījis debesis un zemi.Līdz tam tur bija elkdievība.Kristīgā pasaule taču to labi zin,ka zemi radījis Tēvs,Dēls(Jēzus Kristus) un Svētais Gars.Tātad-Dievs.

 MB, Aivar  16:03:24 07.04.2005 
ko tu tik daudz te raksti? un kads Babilonai vel ar JK sakars??? ar tadiem citatu palagiem te zud jega tam ko gribi pateikt...
un kas, atvaino, cilvekam ir jaludz Dievam? un kapec?

 Aivars,   15:51:46 07.04.2005 
,, Netaisi sev elku tēlu vai kādu atveidu nedz pēc tā,kas ir virs zemes,nedz pēc tā kas ir debesīsi,vai ūdeņos,vai zem zemes.Nezemojies to priekšā un nekalpo tiem,jo Es ,Tas Kungs,tavs Dievs esmu dusmīgs Dievs,kas tēvu grēkus pie bērniem piemeklē līdz trešam un ceturtam augumam tiem ,kas mani ienīst,un dara žēlastību līdz tūkstošajam augumam tiem.kas Mani mīl un tur Manus baušļus.,,
Tas ir1. Dieva bauslis visai cilvēcei.Neiesaku to apzināti pārkāpt,kur nu,vēl pavedināt citus.Lai mums nebūtu jābrīnās-kādēļ pasaule neskatoties uz visādām ticībām kļūst arvien ļaunāka.Ticiet man-sabiedrība nemanīsies,ja iesim šādus ceļus.Tas nav glābšanas salmiņš,bet noslīcināšanas akmens.

 Aivars,   15:13:13 07.04.2005 
Aivars budismu par sātana sakni neuzskata.Katrai tautai ir bijusi sava dievuztvere.Latviešiem tāda,budistiem citāda,īriem citāda...Protams ir bijuši izņēmumi.Pirmās impērijas Babilonijas laikā tika izdota pavēle par to,ka visas tautas pielūgs tikai un vienīgi to Dievu ,kas izglāba 3 jaunekļus no sadedzināšanas.Toreiz par nepakļaušanos visi tika nogalināti.Protams arī baltu un Tibetiešu ciltis.Bet cilvēki no Dieva ātri atkrīt.Pat kristieši.(pedofīlija,inkvizīcijas...)īstenībā tas bija Jēzus Kristus,kas jau tad Babilonijas impērijā tika nominēts kā vienīgais pasaules Dievs,kuru jāpielūdz.
Viss mainījās,kad Jēzus Kristus pats atnāca uz zemi cilvēka izskatā un rādīja priekšzīmi kā jādzīvo un sludināja kas ar mums notiks līdz pat pasaules galam.Un kā tagad visām pasaules tautām būs dzīvot un saprast Dievu.Un viss precīzi notika un notiek kā Viņš sludinājis.Budistiem ir liela cieņa pret Jēzu Kristu tur Tibetā.Bet šeit Latvijā es brīnos!!!!
Kad es apguvu budisma pamatus,toreiz nebija tik negatīva attieksme,tas man liek domāt par mūsu laika budistu nenopietno attieksmi pret Dievu.
Bet tādas lietas kā bildes nolikšana priekšā un ietekmēšanās no viņas ir jau bezatbildība.Tā ir īstenībā hipnoze,vēl vairāk,no garu atpazīšnas viedokļa-ļauno dēmonu ielaišana sevī.Tā rīkojas spiritisti,okultisti,blēži ar tā saucamajiem dziedniecības seansiem.šajā gadījumā mēs paaugstinām kādu cilvēku,nevis Dievu.Ir jālūdz Dievs nevis kāda cilvēka bilde.Un nevajag domāt ka visi budisti tā dara.

 MB,   14:33:43 07.04.2005 
Guntim palidzeja SahadzaJoga, Aivaram Jezus Kristus;-) abi laimigi. Aivaram celjsh pie Dieva caur budismu bija tads divains un neizdevaas, Guntim Joga bij taisnakais celjsh pie Dieva;-)
katram savs, bet nevajag tikai to pasniegt ka vienigo un pareizo!!!

kapec Aivars budismu uzskata par satana sakni? vai tiesham domaa ka viss kas atshkjirigs no baznicas ir satanisks??

 no malas, guntim strautniekam  12:25:04 07.04.2005 
Ja jau Aivars bija galīgi nojūdzies,tad iznāk,ka joga viņam nepalīdzēja.Tu sludini,ka palīdz visos gadījumos.
Cik saprotu,tad viņš tagad ir pilnīgā kārtībā.Viņam palīdzējis ir Dievs,kas radījis debesis un zemi-Jēzus Kristus.
Un nevajadzētu cilvēku,kurš izķepurojies no mēsliem un stāsta savu dzīves pieredzi nosaukt par ,,negatīvu,,.
Frāzes jau tev labas,bet kā ar sirds asarām pret tuvāko?

 Aivars, G.Strautniekam  17:08:03 06.04.2005 
Redzi draugs.Dievs mīl 100% kārtību.Tu manu teikto pārveido sev par labu.Tātad manu teikto pārveido par 80% .Un ar to pilnīgi pietiek lai izmainītu otra teikto.Tas vieš aizdomas kā uz godīgu personību.
Vēlreiz.Man bij problēmas ar alkoholu.Meklēju visādus veidus kā tikt no tā vaļā.Nekad nebiju pastāvīgs alkoholiķis,bet reizēm uzkāpu uz korķa.90.Gados sāku nodarboties ar austrumu cīņām ,vēlāk treneris sāka dot budisma grāmatas.DZīve it kā man pilnīgi pārvērtās.Mazāk sāku dzert.Tad atmetu galīgi.Bet reizēm tomēr spēlējot ar kolēģiem iedzēru.Gāju pie kāda cilvēka.Viņš man it kā reizēm sakārtoja čakras un enerģētiskos laukus.Es pats arī pie tās lietas nopietni piestrādāju.Milēniumā bija nenormāli daudz spēļu.Gāja ciet balss.Sāku nedaudz ar balzāmu skalot lai vispār varētu padziedāt.Pēc 10 dienām atjēdzos ,ka esmu uz pamatīga korķa.Kolēģi stāstīja,ka reiz aizkulisēs esmu spārdījis durvis un izģērbies kails.
Ja Jums tas nešķiet saprotami,tad ..man ir vienkārši skumji.Jūs neapzināties uz kurieni Jūs aicināt cilvēkus.
Kā man tas viss beidzās?Es iemācījos lūgt Dievu.UN man izmainījās domāšana.Mani vairs alkohols nevelk.Dievs man to noņēma momentā.Protams varu ar kādu nedaudz iedzert,bet tas vairs nav interesanti,jo Dieva vārds māca,ka sātans gribēja mani ievilkt kapā.
Kā es to tagad pēc gadiem varu formulēt?- ,,sātans sātanu neizdzen,,-Tā teica Jēzus Kristus.Lūk šie te dēmoni aizvācas uz laiku no cilvēka,bet citā organisma daļā sāk jaunu postošu darbību,teiksim,cilvēks beidzis dzert,bet pēkšņi kļuvis sevišķi agresīvs,vai kādā ķermeņa daļā nez no kurienes sācis veidoties ļaundabīgs audzējs.
Tev nav nekādas bildes jāliek sev priekšā.Vienkārši lūdz Dievu:Dievs ,ja Tu esi?-lūdzu izmaini manu dzīvi,man ir problēmas ar alkoholu,mājās nesaskaņas,sāp mugura...Tēvs,es Tevi lūdzu,dziedini šīs manas kaites kā Tu esi apsolījis,ja mēs lūgsim tavā vārdā,tad Tu mums to dosi.Jēzus vārdā es Tevi lūdzu.
Nav jāiet ne uz kursiem ne uz meditācijām;viss notiks.Klausiet zēni viena piedzīvojuša cilvēka liecību.Galvenais esmu iemantojis brīvību no visām atkarībām Tā ir fantastiska sajūta.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:33:26 06.04.2005 
Vislabaka metode ir - PIEDOSHANA - ta par 90% atrisina jebkuras problemas ! Nepieversiet savu uzmanibu negativiem cilvekie/to izteikumiem - jo ari negativais ir kaa magnets - tas pievelk sev. Galvenais ir izskaust sevi visu slikto - parejo lai mes atstajam Dieva zinja ! Sahadza-Joga palidz pat vissliktakajiem, pat bezcerigaas situacijas - kad nekas cits nevar vairs palidzet :) T.s. fanatikjis Aivars pats atzistas - ka ir bijis dzerajs - un pec tam galigi nojudzies...
Nepieversiet uzmanibu shadam cilvekam - vinsh neko ljaunu ar savu runashanu nevar nodarit Un pat ja Jums kads medjina reali uzbrukt - tie cilveki, kuri nodarbojas ar Sahadza-Jogu - ir pasargati no ljaunuma !!!

 Aivars,   09:50:40 06.04.2005 
Tas palīdz tikai uz laiku.Dievs dziedina bez komplikācijām.Tātad šī nav Dievišķā enerģija,bet tiek izmantota sātana dēmonu palīdzība.Ar bildi priekšā meditēt tas ir sevišķi bīstams akts.Elkdievība!Dievs kategoriski aizliedz kalpot citiem elkiem,kā tikai Viņam.
Es tā esmu mēģinājis,kaut kas mainās,pēc gadiem sākās dažādi psihes traucējumi.Sāku atkal dzert.Ja kādreiz dzērumā biju mierīgs,tad pēc šim lietām kļuvu nevaldāmi agresīvs.Pat izģērbos.
Tā ir ļoti gudra sātana medicīna.Augstākā pilotāža.

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:35:39 04.04.2005 
Vislabak rakstiet man: guntis.str@mail.ru
Varu izsutit pa pastu materialus - bezmaksas - par Sahadza-Jogu, meditaciju, Pasrealizaciju, Indijas Vedisko Astrologjiju, dziedniecibu. Kaa ari kompaktdiskus un audiokasetes ar dziedinoshu un nomierinoshu SJ muziku un lekcijas anglju valoda ar tulkojumu krieviski.
'Uguns' Brivibas 410a-17, Riga, LV-1024.

 David,   13:27:13 04.04.2005 
Labprāt, bet nedzīvoju Rīgā! Ja ir interese, varam bīdīt sarunu caur mailiem :)

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  13:15:57 04.04.2005 
Ljoti cien. David - varam satikties un individuali aprunaties :)
Mob. 9594892, Guntis.

 David,   13:05:40 04.04.2005 
Es ticu, ka ar jogu var panākt visu ko, arī ziepes sev sataisīt, taču atkal, ja man der, tad visiem!? Paklau, kādēļ spriet tikai pēc sevis? Ceļi ir dažādi, katrs izvēlas sev piemērotāko, piem., es tieku no visām dzeršanām, narkomānijas un slimībām vaļā vienkārši attīrot sevi domās un emocijās. Viss būtībā ir vienkārši un visur ir viens un tas pats, tik dažādos veidos sasniedzams un nav tāda - vienīgais ceļš!
Un man interesē, kā ir mainījusies tava dzīve pēc visām tām jogām? Esi atklājis sevī kādas spējas, spēj kā reāli cilvēkiem palīdzēt? Kā tu spēj palīdzēt?

 Guntis Strautnieks, guntis.str@mail.ru  11:33:08 04.04.2005 
Galvenais ir nebaidities no shadiem uzbraucieniem ! Esiet droshi - ar Jums nekas slikts nenotiks. No savas pieredzes - tas ir vienigais celsh - kas ved ara no purva un elles slanja cilvekus. SJ darbojas Dieva Visurcaurplustosha Milestibas un Piedoshanas Energjija - Svetais Gars - sadeg cilveka greki un var sakt jaunu - labaku dzivi, atbrivoties no kaitigiem ieradumiem ka dzershana, narkomanija un pat izarstet citadi nearstejamas un smagas slimibas ! Es velos Jums palidzet !
Zvaniet ! Jautajiet ! Bezmaksas kursi notiek Vecriga svetdienas 17.00 - 18.00 Vecpilsetas 8 (aiz Kaleju).

 David,   23:27:47 02.04.2005 
Pārāk lielu uzticību šitādi kulta rituāli neraisa, it sevišķi, ja runa iet par Kundalīnī enerģiju! Pārāk bistami un nezināmi, lai tajā iesaistītos! Nav jēga mākslīgi modināt Kundalīni, tā paredzēta ka pati mostās, cilvēkam pašam lēnām garīgi augot un iegūstot zināšanas!