Zinātne par nevainīgumu – TELEGONIJA

Šodien ļoti maz tiek runāts par nevainīgumu un iedzimtību.


Parādības būtība slēpjas tajā, ka izšķirošā ietekme uz visiem sievietes pēcnācējiem ir pirmajam vīrietim viņas dzīvē. Tieši viņš nosaka visu sievietes pēcnācēju genofondu, neatkarīgi no tā, kad un no kā viņa dzemdēs savus bērnus.Meitenēm par to ir noteikti jāzina, lai izvairītos no nelabojamas kļūdas izdarīšanas. Viņš, kurš pārtraucis sievietes nevainīgumu, kļūst par sievietes visu nākamo bērnu ģenētisko tēvu.

Šodien ļoti maz tiek runāts par nevainīgumu un iedzimtību.


Lielā Tēvijas Kara laikā bija šāda epizode: vācu ārsts, kurš izmeklēja 16-20 gadīgas meitenes, kuras bija aizvestas no PSRS uz Vāciju, atklāja, ka 90% no viņām bija nevainīgas. Viņš vērsās pie Hitlera ar ierosinājumu nekavējoties uzsākt miera pārrunas, cenšoties viņu pārliecināt, ka tautu, kurai ir tik augsta tikumība, nav iespējams uzvarēt principā… Ko vēlāk arī pierādīja krievu tautas uzvara karā. Tikai uz tikumības bāzes var atjaunoties mūsu tauta (un arī latviešu tauta).


Vēl dziļā senatnē mūsu senčiem eksistēja tikumības noteikumiem par nevainīgumu un iedzimtību. Viņi zināja, ka izlaidīgai meitenei nemēdz būt labi pēcnācēji. Mūsdienās šo likumsakarību ir spējuši izskaidrot ģenētiķi, kuri 20.gadsimtā atklāja parādību, kas saucas „telegonija” („tele” – tālu, „gonia”, „genus”, „gen” – dzimt, dzemdēt, radīt, dzimta („род”), „gēns”. „Tele-gonija” – radīt, (dzemdināt, nodot gēnus, nodot savas dzimtas informāciju pēcnācējiem) no attāluma).


Parādības būtība slēpjas tajā, ka izšķirošā ietekme uz visiem sievietes pēcnācējiem ir pirmajam vīrietim viņas dzīvē. Tieši viņš nosaka visu sievietes pēcnācēju genofondu, neatkarīgi no tā, kad un no kā viņa dzemdēs savus bērnus.Meitenēm par to ir noteikti jāzina, lai izvairītos no nelabojamas kļūdas izdarīšanas. Viņš, kurš pārtraucis sievietes nevainīgumu, kļūst par sievietes visu nākamo bērnu ģenētisko tēvu.


Telegonijas atklāšana uzreiz tika noslēpta no sabiedrības acīm, tāpēc, ka tās zināšana aizvērtu ceļu dažāda veida „seksuālajām revolūcijām” un citām globālām vispārcilvēcisko attiecību kārtības izmaiņām, tādām kā pseidohumānisms, kosmopolītisms, jaunatnes izlaidināšana (развращение молодёжи), roka un citu pseidokultūru attīstība, narkomānija, nodzirdīšana, abortu attaisnošana, ateisms, piesegts un nepiesegts sātanisms.


Pēdējo simt gadu laikā ginekoloģiskajos kabinetos ir iznīcināts vairāk cilvēku dzīvību, nekā karos. Šodien abortēto zīdaiņu audus rekomendē izmantošanai medicīnā, parfimērijā un pat pārtikas rūpniecībā. Tiek iedvests, ka „seksa brīvība” – ir galvenais, kas nepieciešams mūsdienu cilvēkam. Krievijā 65% skolnieču līdz 16 gadu vecumam jau bija stājušās dzimumsakaros. Mēs izejam uz pirmo vietu bērnu prostitūcijas ziņā. Nav pareizi grēku un ļaunumu saprast kā kaut ko neizbēgamu. Cilvēks nav radīts grēkošanai, bet gan saprātīgai dzīvei, Dieva kārtībā. Un mūsu kā vecāku uzdevums ir tajā, lai ne tikai nodrošinātu bērniem fizisko dzīvi, bet arī lai atvērtu tiem ceļu pie Dieva. Eksistē vēsturiski pārbaudīta likumsakarība – tautas, kuras iegrimušas izvirtībā, ātri vien izirst no Zemes virsas.


* * *


Cilvēki, kuri stājas laulībā, vairākums no viņiem vēlas, lai viņiem būtu bērni. Taču ne visi zina, kā uz pēcnācēju veselību iedarbojas nevainīguma tīrība, un ka tieši no tās ir atkarīgs – kādi būs jūsu bērni… Mūsu priekšteči to zināja: viņi prata pamanīt, ka no izlaidīgas meitenes nemēdz būt labu pēcnācēju un stingri sodīja šādas meitenes – tādēļ tikumiski kritušu meiteni uzskatīja par sabojātu, kura nav laulības cienīga.


Lūk, kādēļ visas reliģijas vienā balsī runā par tikumības nepieciešamību. Lūk, kādēļ visās garīgi attīstītās tautās netikles ienīda, pēra pie kauna staba, nomētāja ar akmeņiem…


Mūsu laikā nevainīguma saistību ar pēcnācēju kvalitāti spējuši izskaidrot ģēnētiķi, kuri pagājušajā gadsimtā atklāja telegonijas parādību.


Bet sākās atklājums ar to, ka apmēram pirms 150 gadiem zirgaudzētāji, kuri veidoja jaunas zirgu šķirnes, lai palielinātu zirgu izturību, pamēģināja sakrustot zirgu un zebru. Mēģinājumi cieta neveiksmi: nenotika neviena pati apaugļošanās – ne ķēvēm no zebrām-tēviņiem, ne zebrām-mātītēm no ērzeļiem. Eksperimentus pārtrauca un par tiem mēģināja aizmirst, domājot, ka lieta pabeigta. Bet pēc dažiem gadiem ķēvēm, kuras bija piedalījušās eksperimentā, sāka dzimt svītraini kumeļi. No šķirnes ērzeļiem!… Apstulbinātā zinātnes pasaule nosauca šo parādību par telegoniju. Laikabiedru – Čārlza Darvina, profesora Flinta, Fēliksa Ladanteka un citu zinātnieku – eksperimenti apstiprināja šo fenomenu. F.Ladanteks uzrakstīja grāmatu „Indivīds, evolūcija, iedzimtība un neodarvinisti” (M. 1889 g.), kuras nodaļā „Teleogonija, jeb Pirmā tēviņa ietekme” aprakstīja veiktos eksperimentus. Arī praktiķi-suņu audzētāji kopš seniem laikiem zina: ja šķirnes kuce kaut reizi ielaidīsies dzimumsakarā ar bezšķirnes kranci, un, pat ja no tā kucēnu nebūs, tad nākotnē jebkurā gadījumā no tās gaidīt šķirnes pēcnācējus nebūs jēgas.


Baložu audzētāji arī to labi zina. Ja nešķirnes balodis ir „pamīdījis” šķirnes balodieni, tad to uzreiz nogalina, jo pat ar „viselitārāko” balodi tai nākotnē būs tikai jauktas šķirnes bērni; te spalviņas astē nepareizās, te knābja krāsa, te vēl kaut kas cits.


Vai mūsdienu meitenēm, kuras pieņem lēmumu sākt intīmo dzīvi pirms laulībām, tas būtu jāzina? Bez šaubām. Tomēr, neviens par to nezina.


Un mūsdienās ir izveidojusies paradoksāla situācija: par šo parādību, kurai ir tieša saistība ar pilnvērtīgu pēcnācēju radīšanu, zina pārsvarā tikai dzīvnieku audzētāji. Pretējā gadījumā Krievijā nebūtu labāko dzīvnieku šķirņu – ne šķirnes auļotāju, ne piena govju, ne lielisku sabuļu…


Pie viena pateikšu, ka pašmāju (Krievijas) kažoki ir iekarojuši trešo daļu no pasaules kažokādu tirgus!


Telegonijas atklāšanu 19.gadsimtā uzreiz noslēpa no cilvēkiem tādēļ, kā tā pacēla priekškaru uz daudzu – gan vienkāršu, gan dižciltīgu cilvēku – likteņa noslēpumiem. Bet galvenais, – tā stingri jo stingri aizvēra ceļu visāda veida „seksuālajām revolūcijām”, bet tas neietilpa cilvēku dzimtas ienaidnieka plānos.


Apslēpšanai tika izgudrota un pat enciklopēdijā ierakstīta ērta frāze: it kā telegonijas parādība neesot apstiprinājusies… Bet, kā saka, nav nekā apslēpta, kas ar laiku nekļūtu redzams. Īpaši, kad Padomju Savienības teritorijā sāka notikt starptautiskie festivāli, nereti sāka notikt parādība, kad mūsu pašu krievu meitenes no SAVIEM baltādainajiem un ģenētiski veselajiem vīriem sāka dzemdēt bērnus – melnādainus vai psihiski slimus bērnus. Šādu bērnu parādīšanās cēlonis bija hromosomu ķēdītes ģenētiskā mutācija; pirms daudziem gadiem notikušie ārlaulības sakari kļuva par cēloni ģimeņu traģēdijām. Ko tur slēpt, „meitenes – pirmslaulību sievietes”, īpaši no daudzo „savvaļas” vai „eskortservisu-organizēto” prostitūtu vidus, šodien bieži dāvā saviem „likumīgajiem mīļotajiem” savu pirmslaulības dzimumsakaru apslēptos augļus – narkomānus, toksikomānus, homoseksuālistus vai psihiski nepilnvērtīgus un pusmežonīgus bērnus.


Dabiski, ka arī šodien „telegonijas” teorijai ir neskaitāms daudzums ienaidnieku, kuri pieved „pētījumu un eksperimentu rezultātus”, pierādot to, ka telegonija ir murgi, ka rēģināties ar to nozīmē necienīt sevi un savas vēlmes. Vairums no šiem „teorētiķiem” ir ieinteresētās personas, jo pornogrāfijas industrija cietīs būtiskus zaudējumus, ja telegonijas parādību sāks mācīt bērniem skolās. Tādēļ viņiem ir izdevīgāk, lai mūsu bērni skolā mācītos programmu „Ģimenes plānošana”, kas veicina nākamās paaudzes izviršanu, un sekojoši – šīs industrijas darboņu maciņu papildināšanu.


* * *


Otrajā 19.gadsimta pusē Flinta un Ledanteka laikabiedri jau sāka apnikt visiem pasaules fiziologiem ar vienu un to pašu jautājumu: „Bet vai gadījumā šī parādība nav spēkā arī attiecībā uz cilvēkiem?” Bet zinātniekus vairs nevajadzēja mudināt. Sākās intensīvi fizioloģiskie, antropoloģiskie, socioloģiskie, statistiskie pētījumi un pat eksperimenti, protams, ja radās tāda iespēja. Un pavisam drīz bezkaislīgā zinātne pateica stingri: „Jā, telegonijas efekts ir spēkā arī attiecībā pret cilvēkiem, pie tam, par daudzkārt skaidrāk izteiktā formā, nekā dzīvnieku pasaulē!


Un tajā brīdī arī pēkšņi tika nolaists slepenības priekškars!


Bet nav nekā, kas ir apslēpts un kas ar laiku nekļūtu redzams. Mūsu šodienas skarbā īstenība tā vai tā būtu novedusi zinātniekus pie šīs problēmas, pat ja 19.gadsimtā nebūtu noticis gadījums ar zebrām. Otrajā 20.gadsimta pusē, līdz ar cilvēku komunikācijas iespēju (tai skaitā seksuālo) attīstību, saskarsmes iespējas starp dažādu rasu cilvēkiem ir pieaugušas daudzkārtīgi. Un tā rezultātus var neieraudzīt ja nu vienīgi aklais.


Piemēram, pēc visiem lielajiem starptautiskajiem pasākumiem Krievijas teritorijā (jaunatnes festivāliem, sporta olimpiādēm u.c.) pie mums caur un caur tika novērota negroīdā tipa bērnu dzimšana, īpaši Maskavā un Ļeņingradā. Pie tam, no dažām sievietēm, varēja izdzirdēt atzīšanos, ka dzimumkontakts ar citas rases pārstāvjiem tām ir bijis pirms vairākiem gadiem, bet grūtas kļuvušas un bērnus dzemdējušas viņas ir no saviem vīriem – baltādainajiem vīriešiem. Bet kaut kādu viņām nesaprotamu iemeslu dēļ bērni ir iznākuši „ne mātē, ne tēvā, bet melnajā malacī” („ни в мать, ни в отца, а в черного молодца”). Bez tam, ir zināmi gadījumi, kad par mātes grēkiem maksāja meita, kurai piedzima negroīda tipa bērns, lai arī pati ne reiz dzīvē nebija redzējusi nēģeri.


Līdz šim mēs, balstoties uz piemēriem par dzīvniekiem un cilvēkiem, runājām par to vai telegonijas ceļā bērniem tiek nodotas tēva ārējās pazīmes. Bet vai bērniem tiek nodotas arī apslēptās, iekšējās pazīmes?


Jā, tiek nodotas! Un šis ir telegonijā visbīstamākais un, es teiktu, pats būtiskākais faktors! Tātad, nebūt nav vienalga, kādi sievietei ir bijuši dzimumpartneri pirms tam, kā viņa izgāja pie vīra un dzemdēja bērnu. Tieši pie šī secinājuma arī bija nonākusi zinātne par telegoniju, kad uz to uzlika „tabu” un par šo tēmu uzrakstītās grāmatas tika pakāpeniski iznīcinātas.


Rodas jautājums: bet kas notiek, ja „garāmbraucošais malacis” bija narkomāns, alkoholiķis, ģenētiskais deģenerāts, homoseksuālists vai psihiski slims pamuļķis? Tieši šāda tipa cilvēki taču ir ar vislielāko noslieci uz nekārtīgiem un bezatbildīgiem sakariem. Pareizticīgais dzīves veids Krievijā šobrīd vēl tikai pamazām atdzimst, bet „demokrātiskie” „tikumi” kā reiz balstās uz netikumību un bezatbildību. Tā arī sanāk, ka, it kā ārēji normāli un veseli vecāki savos bērnos pēkšņi redz nevis sevi, bet senu „sveicienu” no kaut kāda kropļa.



http://pravdu.ru/lessons/raznoe/text/telegonia/index.htm


/Wu/


25.05.2008

Komentāri:

 yeah  14:07:23 31.01.2013

Un interesanti būtu uzzināt, ko šāda teorija saka par izvarotām meitenēm? Tās ari ar akmeņiem nomētāja, vai varbūt uzreiz vienkārši nogalināja?

 schtals  01:08:02 02.01.2012
62.84.1.10

Totāls bullshits, tādā krievu pseido-yogas manierē. Meitenei piedzima niga, jo muterei vienreiz bijs sex ar melno, kamooon. Par tiem baložiem gan štelle.

 telehahahonija  01:50:53 05.02.2010
87.226.71.176

Tad jau kaa reiz jaagulj ar iespeejami vairaakiem talantiigiem, labiem viirieshiem, kraajot naakotnes beerninjam perfektu gjeneetisko materiaalu.

 Modris, ju-jitsu,   12:43:30 16.07.2008
77.38.218.228

Nesteidzies ar apgalvojumiem, ka pats neiekrīti tumsonībā, draudziņ. Kaut kāds iespaids no pretējā dzimumsakaru partnera noteikti pastāv, bet cik dziļš un cik tālejoša ir šī ietekme - tas, protams, ir apspriežams jautājums. Ja eksperiments ar zirgiem un zebrām ir izrādījies neīsts, tad faktiski vairs nav pamata par šo jautājumu tālāk runāk.

 Ju-jitsu,   11:45:12 15.07.2008
194.8.16.3

Telegoneja pilnīgs blefs un tumsonība. Vai jūs ļaudis patiešām šim ticat!???

Morāles stāja un kaut kādas apšaubāmas teorijas ir pilnīgi divas dažādas lietas.

Nevajag morāli balstīt vai mēģināt pamatot ar kaut kādām apšaubāmām teorijām.

Ja nemaldos, tad it kā šīs teorijas pirmskumi meklējami Sengrieģu mitoloģijā par Atēnu valdnieka Tēzeja rašanos, kur viņam bija divi tēvi.

Katrā ziņā šai teorijai nav nekādu pierādījumu.

Oooooo, internetā ir diezgan daudz par šo teoriju. iesaku pameklēt. ;)
...

...
hmmmm, ļoti interesanti!!! ;) ;) ;)
Atradu arī šo zebras-zirgu eksperimenta autoru - James Cossar Ewart (1851-1933), skotu zoologs, kurš kā reizi ir veicis to pašu iepriekšminēto eksperimantu ar zirgiem un zebrām, tikai pēc viņa BIOstāsta, viņš empīriski ir pierādījis šīs teorijas aplamību. ;)
- jautājums, kurš melo, šī raksta autors, vai Džeimsa biogrāfs? :D Ha, ha, ha!!!!

Visa šī teorija ir baltiem diegiem šūta un neiztur nekādu loģisku kritiku.

Komon, ļaudis, nēesiet tik aprobežoti un stulbi!
Kam āmurs rokā, tam viss izskatās pēc naglām! :D

OS,
Agnis

 Modris, Gugam,   02:46:50 06.06.2008
80.233.142.78

Jā, un bez tam augstākās kastas jau vēl nav visa Indija, vai ne? Kas Tev ir zināms par zemāko kastu parašām? Tajās nevar būt kaut kas tāds, kā manis aprakstītie gadījumi? Varbūt ne mūsdienās, bet pirms kara, kad Indija vēl nebija brīva, jo manis pieminētā grāmatiņa bija sarakstīta kaut kad 20. vai 30. - tajos gados. Uz ko balstās Tava informācija - uz paša pieredzēto vai izlasīto?

 Modris, Gugam,   02:39:21 06.06.2008
80.233.142.78

Kaut kur lasīju. Iespējams, ka vienā grāmatiņā, kurā bija aprakstīti dažādi ģimeņu veidi pasaules tautās un arī dažādā attieksme pret dzimumdzīves kārtību (nosaukumu neatceros). Droši vien, ka Tu zini labāk, bet manis lasītajā avotā bija rakstīts apmēram tas, ko es pēc atmiņas uzrakstīju.

 guga,   08:10:00 31.05.2008
62.85.19.217

Šajā kategorijā sievietes varēja nonākt pa dažādiem ceļiem. Teiksim - vīrs agri nomira un nebija neviena, kas parūpējas, un attālāki radi nebija gluži sadisti un no briesmīgā Sati rituāla izdevās izvairīties, vai kādu mīlestības attiecību dēļ nonāca ļaužu valodās un nevarēja vairs normāli apprecēties. Un kaut arī šo sieviešu prestīžs klasiskā nozīmē nebija augsts, viņas dažā ziņā baudīja lielāku brīvību nekā parasti sievietes.

 guga, Modrim  08:02:43 31.05.2008
62.85.19.217

No kurienes Tev tāda informācija :))). Tas, ka reizēm āgrāk laulāja (un pat tagad vēl gadās) 5 gadu vecumā taču nenozīmē, ka dzīvo kopā :))). Tur ir speciāla ceremonija, kad līgavu ieved līgavaiņa namā. Tiesa, tas ne reti notika un vēl tagad gadās, ka notiek, kad līgava vēl ir pārāk jauna (pat neraugoties uz to, ka dienvidu zemēs sievietes nobriest ātrāk). Gadās, ka pat tikai 12 gadus veca. Un pret to šodienas Indijā ļoti cīnās. Tas gan nekādi neattiecas uz vīriešiem - vismaz augstākajās kastās tas būs praktiski pilnīgi izslēgts (Indijā uzskata, ka ir normāli, ja gadu starpība laulībā - vīrietis vecāks - ir ievērojama). Un īpaši augstāko kastu vīrieši precās salīdzinot ar mums pierasto vēlu un agrāk to darīja vēl vēlāk, jo saskaņā ar tradīciju bramačarjas prasības attiecas uz vecumu līdz 32 gadiem. Un bramačarjas prasības nozīmē - nekādas dzimumdzīves. Šajā laikā augstāko kastu vīrietim ir paredzēts mācīties un iegūt stāvokli sabiedrībā. Protams, noraušanās hormonālo vētru periodā gadījās pietiekami bieži, un tam vismaz vēdiskajā sabiedrībā (tāpat kā viduslaiku Indijā) kalpoja speciāla sieviešu kategorija, kurtizānes. Viņas tika uzturētas no turīgiem cilvēkiem, bet tomēr nebūtu pareizi viņas saukt par prostitūtām Rietumu sabiedrības izpratnē. Jo tur tomēr parasti bija raksturīgas cita veida attiecības ar šādām sievietēm - kas drīzāk atgādina tagad Rietumos raksturīgo pavadoņu servisu turīgiem vīriešiem.

 Modris, Gugam, Edgaram,   17:36:11 30.05.2008
80.233.142.78

Es gan nezinu, kā tas vediskajā tradīcijā, bet cik man zināms, tad Indijā vecāki bērnus bieži salaulā bērnībā (pat 5-6 gadu vecumā) un viņi dzīvo kopā, un, kad viņiem rodas vēlēšanās, tad viņi arī uzsāk dzimumdzīvi. Šīs laulības gandrīz pilnīgi nepazīst laulības pārkāpumu gadījumus. Tas tā kā būtu labi, taču - no otras puses - negatīvas ir pāragrās dzemdības, kas tāpat nav retas. Es nezinu, vai šajā jomā mūsdienu Indijā kaut kas ir mainījies.

 Edgars,   06:49:57 30.05.2008
77.38.229.193

Man gan liekas, ka pāragrais nevainības zaudēšanas vecums, ir tikai noteiktā sabiedrības slānī. Caurmērā tomēr man rodas priekšstats, ka tā nav (cik es esmu runājis ar saviem vienaudžiem).

Amerikā vidējais vecums, kurā zaudē nevainību ir 19 gadi. Latvijā - 17. Lai gan vēdiskā tradīcija tur kaut ko min par 21-22 gadiem sievietei un 22-23 gadiem vīrietim, tomēr 17 gadi man šķiet pašā laikā.

 guga,   02:25:00 30.05.2008
62.85.19.217

Savukārt saskaņā ar tiem pašiem senajiem vēdiskajiem priekšstatiem, ja vīrietis grib sev pēcnācējus, tad tomēr jāmeklē būtu nevainīga sieviete (vai tāda, kas ar askēzi sevi ir iztīrījusi un tādā ceļā nonākusi citā kategorijā), jo pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka viņš patiešām audzinās cita vīrieša karmiskos pēcnācējus (lai kā pēcnācēji tie arī nebūtu ģenētiski). Šodienas pēcnācēju gribētājiem vīriešiem gan pat 16 -20 gadu vecuma grupā šo vēdisko tekstu ieteikumu būs pagrūti izdarīt, jo patreizējā statistika ir šķiet pat vairāk kā tikai apgriezta rakstā minētajai :))).

 guga,   02:08:22 30.05.2008
62.85.19.217

Patiesībā šī un līdzīgas tēmas ir tikušas jau visai pamatīgi iztirzātas vēdiskajā literatūrā, tajā šīs literatūras daļā, kas analizē vīriešu un sieviešu seksuālās attiecības. Un droši vien no turienes arī patiesībā 'aug šī raksta pirmsaknes' un nevis tik daudz no reāliem eksperimentiem. Bez tam klāt te piepīts arī pa domiņai, kam nav nekāda sakara ar tiklab zinātni kā jebkādu no garīgajām tradīcijām.

Ja salīdzina šos secinājumus ar vēdiskajā literatūrā izdarītajiem, bet pieļauju, ka tie savukārt ir izdarīti ilgstošu analīžu rezultātā pietiekami smalkos materiālo un domu novērojumu līmeņos, tad var domāt, ka zināms rezons šeit teiktajā varētu būt, lai gan ir arī neapšaubāmi pārspīlējumi. Un liekas gan, ka tā saistība ar pirmo 'ieguvēju' vairāk varētu būt karmiska kā ģenētiska. Bez tam sievietei (tāpat kā vīrietim, kuram arī no daudziem dzimumsakariem veidojas nebūt ne labas lietas enerģētikā un specifiskas saites) tomēr pastāv iespēja visas savas iepriekš iegūtās nelāgās saites iztīrīt. Pie tam šur tur tiek apspriests, ka sievietei tas principā esot izdarāms vieglāk kā vīrietim, lai gan šķiet praktiski visos gadījumos tas prasa tomēr kādus gadiņus darba un atturības, īpaši, ja šie sakari bijuši vairāki. Bet nav jau arī daudz cilvēku, kas līdz šādai iekšējai vajadzībai nonāk.

Bez tam saskaņā ar vēdiskās tradīcijas tekstiem tā karmiskā atbildība un saite no izbeigtām attiecībām ar pirms tam nevainīgu meiteni daudz vairāk gulstas uz vīrieti kā sievieti (un šīs iemesla dēļ, cik nu ir lasīts, senos laikos un pat vēl pagājušā gadsimta pirmās puses Indijā vismaz tie vīrieši, kas savas kultūras tekstiem kaut cik ticēja, paši ļoti baidījās ielaisties ar nevainīgu meiteni - ja nu bija spiedīga vajadzība, tad Indijā visos laikos bija saskaņā ar tekstiem šīm nolūkam piemērotas sievietes, attiecības ar kurām neveidoja vismaz paliekošas uz nākošām dzīvēm saistības ne vienai, ne otrai pusei saskaņā ar šiem pašiem priekšstatiem.

 Wu, Modris  22:23:20 28.05.2008
78.84.104.19

Paldies.

 Valters, Modrim  21:43:44 28.05.2008
84.237.201.17

Es pieļauju, ka daļa vai visas telegonijas hipotēzes varētu būt patiesas. Taču es protestēju, ja kāds apgalvo, ka tās ir pierādītas ģenētikas zinātnes ietvaros.

 Modris, Valteram,   18:05:19 28.05.2008
80.233.142.78

Man tā ienāca prātā, he, bet ja nu patiešām kāds mirušais vectētiņš (- māmiņa) vai vecvectētiņš (- māmiņa) ir pārdzimis savos pēcnācējos, savā dzimtā? Latviešiem velainēs ir tradīcija piesaukt aizgājējus. Pēc manas gadskārtas svētku analīzes iznāk, ka viņi ir ne tikai pieminējuši aizgājējus, bet arī aicinājuši tos piedzimt no jauna un pat centušies pievilināt viņus ar kārdinošu ēdienu smaržu. Ja jau jauno ķermeņu 'projekti' lielās līnijās tiek izveidoti pirms apaugļošanās... Hm, neviens jau nav apsvēris, kā pilnībā savietot abas teorijas - zinātniski-ģenētisko un reinkarnācijas teoriju - vienā teorijā.

 Modris, Valteram,   17:45:58 28.05.2008
80.233.142.78

Jā, Valter, bet tie apraksti par zirgu un zebru krustošanas mēģinājumu? Tu domā, ka tas ir izdomāts gadījums? Un arī tos šķirnes dzīvnieku audzētāju novērojumus tā vienkārši atmest nevar. Kaut kas jau tur tomēr laikam ir. Wu raksta, ka zinātnieku vidū pastāv aizspriedumi, un tā tas arī ir, jo jebkura jauna teorija iesākumā tiek konservatīvo zinātnieku izsmieta.

 Modris, Wu,   17:40:06 28.05.2008
80.233.142.78

Daži neveikli un kļūdaini teikumi un vietas Diogēna vēstulēs (bez jebkādas sistēmas, došu tikai piemērus, kā biju solījis):

1. 50. vēstule: Jau pēc saviem grūtajiem un visai zinātniskajiem pētījumiem cildenais un gudrais Evrimons stājās cīņā pret savu tēvu, pavisam ne bez cerības, iegūt sev mātes mantojumu. (varbūt labāk būtu tā: '... uzsāka cīņu ar savu savu tēvu, cerot iegūt mātes mantojumu' - šā vai tā, bet komats pirms 'iegūt' ir lieks).

2. 50. vēst.: Bet ja viņš patiesi... - labāk būtu izvairīties no 'bet' teikuma sākumā, varētu teikt: 'Tomēr tad, ja viņš patiesi...'.

3.47. vēst.: ... ar cik daudz nemiera... - varbūt labāk būtu: '...ar cik lielu nemieru...'.

4. 46. vēst.: ...tai pat laikā - vajag: ... tai pašā laikā.

5. 45. vēst.: ...pārdoties ar apkaunojumu pret zeltu. Mainīt var pret zeltu, bet pārdoties - tikai PAR zeltu.

Varētu jau citēt daudzas vietas, bet Tu man lūdzi 3-4 piemērus, tad jau laikam pietiks.

 Valters, Modrim  17:24:43 28.05.2008
84.237.201.17

Šķiet, tos sauc arī par recesīvajiem gēniem. Tāpēc jebkādu dziļāku interesi varētu izraisīt tikai klīniski dokumentēti gadījumi, kad ir veikta nopietna situācijas izpēte, ideāli - arī DNS analīze.

 Modris,   16:53:21 28.05.2008
80.233.142.78

Kļūdu lab.: neatceries - neatceros; sesāku - senāku. :)

 Modris, Edgaram,   16:44:29 28.05.2008
80.233.142.78

'Nekad neesmu dzirdējis tādus (zinātniski apstiprinātus) gadījumus, kad baltajai sievietei būtu piedzimis melns bērns (un bērna tēvs nebūtu melnais)!'

Tomēr tādi gadījumi ir bijuši, kad baltajiem vecākiem ir piedzimis negroīda tipa bērns. Šajos gadījumos gan izrādījās, ka kāds no šī pāra vecākiem vai vecvecākiem, vai vecvecvecākiem ir bijis nēģeris. Runa bija par snaudošajiem vai klīstošajiem gēniem, es tā īsti neatceries, bet tādi gadījumi, ka pēkšņi kļūst aktīvi vecvecāku (vai vēl sesāku priekšteču) gēni, nav nemaz tik reti.

 Edgars,   10:07:50 28.05.2008
77.38.229.193

Lūk kā krievi paši pasmejas par visādām teorijām:

''Mūsu dienās ir pilnīgi nepelnīti aizmirsta senā Vikingu civilizācija. Ļaudis par Vikingiem zina tikai visādus nībelungus un valkīras, ko izdomāja fašistiskās Vācijas komponists Vāgners pēc īpaša Hitlera pasūtījuma. Savukārt Platona, Diogena, Sutmenhotepa un Eiklīda ziņas par Vikingīdu zinātnieki ir nobēdzinājuši, jo vēsturniekiem nav lielāka prieka kā slēpt no tautas atradumus un viltot faktus.

Taču patiesībā, pirms vairākiem tūkstošiem gadu, pirms vēl grieķi un ebreji bija izgudrojuši visu to murgu, kurā mēs tagad dzīvojam, Vikingi bija radījuši pavisam citu civilizāciju.
Tā piemēram, būdami izcili jūrasbraucēji, viņi atklāja visus mums zināmos kontinentus, kā arī divus kontinentus, kas mums nav zināmi. Viņi bija pirmie, kas pārliecinājās, ka zemeslodes forma atgādina katliņu bez vāka, uz kura abām pusēm mēs tad arī dzīvojam. Taču ne tikai ģeogrāfiskie atklājumi padara Vikingu civilizāciju izcilu. Viņi veica atklājumus praktiski visās sfērās.
Problēma bija tikai apstāklī, ka viņus bez mitas vajāja dažādas neveiksmes, jo viņi kļūdas pēc bija pārkrāsojuši savas auras, un trešajai acij plūkāja uzaci: nepeldošā zivs, ko Vikingi radīja gadsimtiem ilgas selekcijas ceļā, līdz mūsdienām nav saglabājusies, jo noslīka pavisam beigta. Vikingi pirmie nosūtīja dzīvu cilvēku kosmosā, bet viņš tur nomira. Vikingu radītais mākslīgais cilvēks tik jau ļoti neatšķīrās no īsta cilvēka, ka nebija nekādas jēgas to izgatavot. Pirmo un pēdējo pasaulē kartupeļu lāzeru apēda kaitēkļi, bet krāsaino telegrāfu tā arī neizdevās ieviest dzīvē jo nebija elektrības (elektroenerģiju atmeta kā novecojušu, pārejot uz kodolsintēzes procesu).
Vikingi arī mēģināja savas zināšanas nodot citām tautām: viņi pirmie iemācīja citas tautas atšķirt cūkgaļu no liellopa gaļas un izstāstīja visiem, kam patiesībā ir domāts sieviešu klitors, taču šīs zināšanas laika gaitā ir zudušas un aizmirstas.

Patiesību runājot, vienīgais, kas saglabājies no dižās Vikingu civilizācijas mūsdienās – tie ir koka skaitīkļi, ko Vikingi izgudroja pirms piecdesmittūkstoš gadiem, lai vizinātos no nelieliem kalniņiem.

(c) http://gorchev.lib.ru/txt/list.shtml''


Tiesa gan šis teksts bija adresēts man, jo ticu Atlantīdas leģendai.

 Edgars,   07:50:53 28.05.2008
77.38.229.193

Očevidno, no fakt - :D:D tb ''Neobjesņimo, no fakt.''

 Valters,   21:53:34 27.05.2008
84.237.201.17

Varbūt, ka ir, bet gadījumi nav klīniski dokumentēti... Bet tad nav pamata arī tādiem apgalvojumiem, kādus pārtulkoja Wu...

 Valters,   21:14:45 27.05.2008
84.237.201.17

Atklāti sakot, katrs gadījums, kad ģenētiskiem baltās rases vecākiem (un bioloģiskos vecākus, kā zināms var noteikt) piedzimst melns bērns varētu būt liela sensācija, pat milzīga sensacija, kas izsauc neviltotu zinātnieku interesi. Savukārt izvērtējot mūsdienu Rietumu sabiedrību etnisko raibumu un biežos starprasu sakarus, korelatīvi varētu prognozēt (pieņemot, ka telegonija pastāv) vidēji statistisko balto vecāku negroīdo vai mongloīdo bērnu skaitu jaundzimušo vidū. Tad jājautā, kur viņi ir?

 Wu, Edgars  19:55:31 27.05.2008
80.90.9.50

> Tas pats par sevīm nav slikts mērķis, bet kāpēc šitāda propaganda un
> nepierādītas teorijas?

Par teorijām - skat MB komentāru par kranci. Kad daudzi nozares praktiķi saka par parādību vienu un to pašu, kāda vairs nozīme abstraktam 'zinātniskumam'?

Par propagandu - tā sanāca. :))

Teksts, kurā bija šī 'nepierādītā teorija' bija tāds kāds tas ir, cita diemžēl nebija. Angliski runājošajā tīkla daļā vispār vārdu 'telegonija' nepiemin, un ja arī piemin, tad īsi tā - 'teorija nav apstiprinājusies'. Līdzīgi kā ir ar ēteru fizikā, pieklājīgi zinātnieki par to nemēdz runāt. :)))))))

 Edgars,   19:02:51 27.05.2008
77.38.229.193

tb= tas bija

 Modris, Edgaram,   18:47:58 27.05.2008
80.233.142.78

Vai 'tb' ir 'to biš'? Latvieši saka 'tas ir' un saīsinot 't. i.' vai 'resp.', t. i., - respektīvi...

 Edgars,   18:38:36 27.05.2008
77.38.229.193

''Un par tiem vāciešiem, kas II pasaules karā pārbaudīja krievu sievietes. Man atkal rodas stipras šaubas par to, ka tik ļoti jau viņi līda viņām kājstarpēs, lai pārbaudītu, vai viņas nav nevainīgas. ''

Ņemu savus vārdus atpakaļ....

 Edgars,   18:36:09 27.05.2008
77.38.229.193

tb....kas ir idejiski ieinteresēti, lai tauta negrimtu netiklībā.

 Edgars,   18:27:11 27.05.2008
77.38.229.193


Drīzāk jau tad es piekritīšu tam uzskatam, ka seksa laikā cilvēki apmainās enerģijām, izveidojot karmiskas saites, kas viņiem var kaitēt, vai palīdzēt. Tādēļ tas manuprāt ir vienīgais iemesls, kāpēc būtu labāk jāpārdomā savu partneru izvēle.

NEVIS mutācijas, kas manā skatījumā nav iespējamas. Un ļoti šaubos, ka ir iespējamas, jo nedaudz vairāk kā 100 ģenētikas pastāvēšanas gados neviens CITS zinātnieks nebūtu par to ieminējies.

 Edgars,Wu,   18:23:53 27.05.2008
77.38.229.193

Es piekrītu Valteram. Arī man rodas stipras šaubas par šī raksta zinātniskumu.
''F.Ladanteks uzrakstīja grāmatu „Indivīds, evolūcija, iedzimtība un neodarvinisti” (M. 1889 g.), kuras nodaļā „Teleogonija, jeb Pirmā tēviņa ietekme” aprakstīja veiktos eksperimentus.''

Neuzskatu, ka atsevišķu (pie kam 19.gs) zinātnieku uzskati var kalpot par pierādījumu tamlīdzīgām teorijām. Vēl jo vairāk tāpēc, ka ģenētika tā pa īstam savus apgriezienus uzņēma pēc 1900. gada, kad no jauna atzina Mendeļa atklātos likumus un it īpaši 1920-jiem gadiem, kad vispārīgi tika atzīta hereditārā hromosomu teorija.

Nekad neesmu dzirdējis tādus (zinātniski apstiprinātus) gadījumus, kad baltajai sievietei būtu piedzimis melns bērns (un bērna tēvs nebūtu melnais)! Kaut kā nevienam no šī raksta autoriem neienāca prātā šaubīties par minēto sieviešu tikumību!

Un par tiem vāciešiem, kas II pasaules karā pārbaudīja krievu sievietes. Man atkal rodas stipras šaubas par to, ka tik ļoti jau viņi līda viņām kājstarpēs, lai pārbaudītu, vai viņas nav nevainīgas.

Man tā vien šķiet, ka šis ir kārtējais piemērs Krievijā mūsdienās tik ļoti plaši izlatītajai tendencei sacerēt visādas pseidozinātniskas, falsificētas un/vai vāji argumentētas teorijas raidījuma ''Očevidno, no fakt'' stilā. Vēl jo lielākas šaubas par šī raksta ticamību manī rodas, aplūkojot, kas ir minētās mājaslapas autori. Tie ir cilvēki, kas idejiski ir ieinteresēti, lai tauta netiklībai.

Tas pats par sevīm nav slikts mērķis, bet kāpēc šitāda propaganda un nepierādītas teorijas?

 Modris, Wu,   18:22:17 27.05.2008
80.233.142.78

Tīrais atlikums (vismaz man) no šī raksta ir sekojošs:
1. Izskatās, ka piemērs ar mēģinājumiem sakrustot zebru ar zirgu nav izdomāts, ka sekas - svītrainu kumeļue dzimšana - arī nav izdomātas. Tātad šis eksperiments ir pierādījums, ka dzimumkontakti atstāj iespaidu uz pēcnācējiem citādi, nevis ar apaugļošanos. Un izskaidrojuma tam nav.
2. Es domāju par izskaidrojumu. Ja tas nav atrodams fiziski ģenētiskā līmenī (bet varbūt tomēr ir? Skaidras atbildes trūkst!), tad tas ir jāmeklē nākošajā augstākajā - fiziski ēteriskajā - līmenī, un tas tas līdzināsies homeopātisko zāļu iedarbībai, kurās izmanto tādus aktīvās vielas atšķaidījumus, kuros vairs nav nevienas aktīvās vielas molekulas, bet saglabājas tās ēteriskās sastāvdaļas. Šai gadījumā iespaidu uz gēniem ir atstājis dzīvinošais (ēteriskais) ķermenis, kas sievietēm ir pozitīvs, bet vīriešiem - negatīvs. Abu dzimumu blīvi fiziskie ķermeņi ir pretēji: sievietēm - negatīvi, bet vīriešiem - pozitīvi. Ja tas ir tā, un proti, ka izšķirošais iespaids uz pēctečiem nāk no dzīvinošā ķermeņa, tad iespaids uz vīrieša gēniem no dzimumkontakta būs lielāks nekā uz sievieti. Ko saka ģenētika? Skaidrības nav! Ir faktu pievilkšana ideoloģijai.
3. Nekādi nav pierādīta saistība starp tikumību un šo faktu, jo tas var izrādīties kā pozitīvs, tā negatīvs pēcnācēju uzlabošanas ziņā.

 MB,   17:37:59 27.05.2008
127.0.0.1

katrs šķirnes kucītes īpašnieks zina, ka nedrīkst pieļaut, lai pirmais 'vīrs' gadītos kāds sētas krancis, jo tad visos nākamajos metienos parādīsies tīrai škirnei neraksturīgas pazīmes... faktiski - šķirnes 'vīrs' neko vairs neglābs ... un bizness pagalam.

 Wu, Valters  17:12:22 27.05.2008
10.196.4.155

Labi, Valter, lai tā būtu, es mūku. Ok? :)))

 Wu, Eze  17:08:54 27.05.2008
10.196.4.155

:)

Ok, citreiz norādīšu skaidrāk :)

 Eze,   17:00:12 27.05.2008
87.99.92.2

Wu, citreiz uzraksti apakšā skaidri un nepārprotami: atradu netā un pārtulkoju, jo man interesē šie jautājumi un es domāju, ka tas ir interesanti un var izraisīties diskusija :)))

Valter, varbūt Tev interesē raksta autori:

Петров К.П.
http://pravdu.ru/lessons/petrov/
Жданов В.Г.
http://pravdu.ru/lessons/jdanov/

 Valters,   16:44:40 27.05.2008
84.237.201.17

Pirmais paragrāfs acīmredzami ir izzīsts no pirksta, tad kāpēc lai tāds nebūtu arī pārējais teksts? Varbūt ir, varbūt nav, taču, lai pierādītu, ka nav, vajadzīgas konkrētas atsauces un konkrēti uzvārdi.

 Valters, Wu  16:41:52 27.05.2008
84.237.201.17

Izskatās, ka Tu mūc gan, jo nevar taču viens nopietns cilvēks rakstīt: 'Mūsdienās šo likumsakarību ir spējuši izskaidrot ģenētiķi, kuri 20.gadsimtā atklāja parādību, kas saucas „telegonija”' un pēc tam šādā veidā gaiņāties prom no jautājumiem par to, kā šos ģenētiķus sauc un kur citiem ģenētiķiem iespējams iepazīties ar viņu pētījumu rezultātiem. Es pats šajā jomā nu nemaz neesmu speciālists, tāpēc mīļu prātu ar šādiem materiāliem iepazītos.

 Wu, Modris  16:09:11 27.05.2008
10.196.4.155

> Nemūc nu no arēnas, Wu.

Es nemūku 'no arēnas'.
Pateicu to tikai Valteram un par 'sarunas zaru' ar viņu.

 Eze, Modrim  16:07:05 27.05.2008
87.99.92.2

Man patīk gan 'labi' cilvēki, gan 'slikti' - man patīk spilgti izteiktas individualitātes un es sajūsminos arī par noteiktam sociālajam slānim vai raksturu tipam kopīgu iezīmju izpausmi konkrētā cilvēkā. Man patīk saskatīt nacionālas izpausmes konkrētā cilvēkā, un it kā liktos - ja var pateikt un saprast šo izteicienu 'nacionālas iezīmes', tad taču varētu arī visu tautu tā raksturot - teiksim, 'vāciešu pedantisms, akurātība, precizitāte'... bet man neliekas kopā '.. tautas izvirtība, netikumība'... nez kāpēc...

 Eze,   15:59:14 27.05.2008
87.99.92.2

Ui, es taču labju uz lielo burtu, bet nepaņēmās - Latvijas institūts, ja?

 Eze, Modrim  15:58:19 27.05.2008
87.99.92.2

Iedomājies - es tiešām uzskatu sevi par latvieti !!! :)))

Tā mums arī palika nepabeigta tā latviešu identitātes definēšana. Nav jau joka lieta - pat latvijas institūtam nav viegli ar to :))

 Modris, Ezei,   15:38:32 27.05.2008
80.233.142.78

'...Ko meklēsi, to atradīsi - man nepatīk tas teiciens, tāda dogma vien izklausās, bet gribas to attiecināt uz jūsu sarunām par krieviem un padomiju....' Nav jau nekas jāmeklē, pietiek palūkoties vēsturē. Tu jau vari mēģināt uztvert sevi tikai kā indivīdu, bet tas Tev var izdoties tikai Tev līdzīgo vidū, pārējā pasaule Tevi uzlūkos kā kādas tautas pārstāvi. Tādēļ nekad neaizmirsti, ka Tu esi latviete. Ebrejiem tas nav jāatgādina, jo viņi nekad to neaizmirst un vienmēr atgādina, bet latvieši šajā ziņā grib iebāzt galvu smiltīs. Un Tev nav jājūt līdzi kādas mums naidīgas tautas melīgām pašcildināšanās tieksmēm.

 Eze, Modrim  15:32:54 27.05.2008
87.99.92.2

Varbūt paspruka, bet es to pārdomāju, pirms atstāt... laikam kaut kas sakrājies no iepriekšējām diskusijām. Pamatā tam ir sajūta, ka Tu (un iespējams tieši kā Share International nostājas paudējs) nu briesmīgi naski esat uz tautu novērtēšanu.. nepatīk man tas. Man patīk skatīties uz cilvēkiem - tādiem pašiem unikāliem kā es, tu, viņš, viņa un reizē tik līdzīgiem. Ar kādām tiesībām mēs kāds varam aptvert un novērtēk veselu tautu, it īpaši, ja skatāmies uz to tendenciozi.

Ko meklēsi, to atradīsi - man nepatīk tas teiciens, tāda dogma vien izklausās, bet gribas to attiecināt uz jūsu sarunām par krieviem un padomiju.

 Modris, Ezei,   15:30:38 27.05.2008
80.233.142.78

Ja ebrejiem ir pārāk liela un stipra grupas apziņa, tad latviešiem tās ir par maz. Runa ir par mēru un attiecībām ar citiem faktoriem. Neuztver, lūdzu, manis teikto sagrozīti, Ezīt! Emocijas izkropļo uztveri un izprašanu, Tu taču to zini, vai ne?

 Modris, Ezei,   15:16:23 27.05.2008
80.233.142.78

Es iebilstu pret krievu pašcildināšanos un kopā ar Valteru lieku paskatīties uz patiesību - krievi nav izcili tikumīgi, un pat pats šis tikumības kritērijs vai ideāls nav bez vainas. Pēdējā teikumā Tev paspruka nejaucība, vai ne?

 Modris, Wu,   15:13:15 27.05.2008
80.233.142.78

'...Lūk, kādēļ visās garīgi attīstītās tautās netikles ienīda, pēra pie kauna staba, nomētāja ar akmeņiem...' Laikam runa ir par ebrejiem, ko nezin kādēļ uzskata par 'garīgi attīstītu tautu', laikam tādēļ, ka Jēzus piedzima kā ebrejs. Taču šis pats Jēzus glāba kādu sievieti, ko gribēja nomētāt ar akmeņiem, teikdams: 'Lai tas, kas bez grēka, met akmeni pirmais'. No sievietēm pieprasīja šķīstību, kamēr vīrietis varēja darīt, ko vien gribēja, varēja uzklausīt sirds balsi. Kādēļ mīlestība tiek atzīta par augstāko bausli? Kādēļ autoram liekas, ka nevainība ir kaut kas augstāks par mīlestību? Meistari ebrejus kritizēja par to, ka viņi ir pārāk lieli patrioti, pārāk identificējas ar savu dzimtu, neattīstot individuālismu, iekšējo brīvību. Tieši tādēļ Kristus arī gāja pie viņiem, lai salauztu šo dzelžaino identifikāciju, kas bija pamatā šķeltniecībai, nošķirtībai no pārējās cilvēces. Kristus nenāca pie visattīstītākajiem garīgajā ziņā, bet gan pie atpalikušajiem.

 Eze, Modrim  15:05:26 27.05.2008
87.99.92.2

Kāpēc man kaut kas būtu jāatzīst par visu tautu? Nedomāju, ka tikumības ideāli viņiem ir atšķirīgāki nekā citām tautām. Neesmu es dzīvojusi īsti krieviskā vidē, bet domāju, ka cilvēku likteņi ir tikpat dažādi kā mums, un viņiem tāpat bija dzimtbūšana ar visām pirmās nakts tiesībām un nedomāju, ka tām meitenēm tas bija vieglāk, nekā mūsējām.

Arī literatūrā un mākslā ir piemēri gan tikumībai, gan netikumībai un tikumībai netikumā...

Ka jūs varat tā iedomāties, ka cienījamas dvēseles un ideāli ir vienīgi nelielam skaitam latviešu ar grupas apziņu.. ak, jā, un vēl Share International..

 Modris, Wu,   15:04:05 27.05.2008
80.233.142.78

'Bet vai bērniem tiek nodotas arī apslēptās, iekšējās pazīmes?
Jā, tiek nodotas!' - nu, lūk! Ezoterika māca, ka ģenētiskā ceļā pēctečiem var tikt nodotas tālāk tās īpašības, kas no dvēseles ir iesakņotas personībā, bet dvēseliskās iezīmes pašas ģenētiski tālāk nodot nevar. Tātad atklāts paliek jautājums, ko autors ir domājis ar apslēptajām, iekšējām pazīmēm? Nav skaidrs!

 Modris, Wu,   14:59:50 27.05.2008
80.233.142.78

'...Vēl dziļā senatnē mūsu senčiem eksistēja tikumības noteikumiem par nevainīgumu un iedzimtību. Viņi zināja, ka izlaidīgai meitenei nemēdz būt labi pēcnācēji.' - tiešām? Man šķiet, ka tā nu gluži nav. Mēdz būt arī izlaidīgas meitenes ar zelta sirdīm, kas ārkārtīgi rūpējas par saviem bērniem, kuri saņem lielisku izglītību un nebūt nav slikti. Ne jau vecāki vien nosaka visu, bet arī tā būtne, tā dvēsele, kas caur viņiem ienāk dzīvē. Reizēm ir pilnīgi otrādi: tikumīgiem vecākiem nekādi neizdodas izaudzināt tikpat tikumīgu bērnu.

 Modris, Wu,   14:45:12 27.05.2008
80.233.142.78

Nemūc nu no arēnas, Wu. Mani patiešām savaldzināja fakts par zirgiem un zebrām: ja šis fakts ir patiess, tad tas prasīt prasās pēc izskaidrojuma, un šī izskaidrojuma pašreiz, kā liekas, trūkst, tādēļ ap to ir savērptas visādas spekulācijas, tai skaitā morāli-ētiskas, reliģiskas un nacionāli ideoloģiskas, kā to labi parāda Tevis priekšā celtais kāda krievu impērista (kā to trāpīgi nosauca Valters) raksts.
Krievi nu patiešām nav un arī nekad nav bijuši kāds īpašs tikumības un nevainības paraugs, to nu Tev un Ezei vajadzētu atzīt, tādēļ tās vietas rakstā noteikti ir melīgas.

 Wu, Valters  13:39:06 27.05.2008
10.196.4.155

Sveiks, Valter! Tava doma - skaidra. ;)

Piedāvāju beigt šo sarunas zaru. :))

 Valters, Wu  10:54:02 27.05.2008
84.237.201.17

Man gan šķiet, ka neviens ģenētiķis telegoniju nav ne izskaidrojis, ne varējis eksperimentāli pierādīt. Ja jau Tu, Wu, tādu rakstiņu gatavo, tad varēji pacensties pārbaudīt tajā izteiktos apgalvojumus, vismaz konceptuāli.

 Wu, Valters  10:53:06 27.05.2008
10.196.4.155

> Raksta sākums ir ļoti izcils...

Tā jau arī nav būtiskākā raksta daļa.

Izlasi arī pārējo rakstu. Tur varētu būt noderīga informācija Tev un taviem bērniem. Īpaši 3 rindkopas, sākot ar 'Bet sākās atklājums ar to, ka apmēram pirms 150 gadiem zirgaudzētāji...'.

 Valters, Ezei  10:50:40 27.05.2008
84.237.201.17

Nācies grāmatnīcu plauktos redzēt tādus izdevumus, kā 'Tolkovij slovarj russkogo mata'. Lasījis neesmu un īpašu aicinājumu nejūtu, tomēr bez visas vārdnīcas skaidrs, ka, piemēram, job-tvoju-maķ ir 'iskonno russkoje izrečije', ar mongoļu valodu tur nekāda sakara nav.

 Wu, Modris  10:47:50 27.05.2008
10.196.4.155

> Vai tas nozīmē, ka, lietojot prezervatīvu, nekādas ģenētiskas izmaiņas
> sievietē notikt nevar?

Es nezinu. Izmaiņas, pavisam noteikti, notiek, arī lietojot prezervatīvu. Bet vai tās ir ģenētiskas - nezinu.

 Eze, Gugam  10:37:26 27.05.2008
87.99.92.2

Pasaki kaut ko par raksta tēmu un šīm enerģētiskajām saitēm vēdiskajā skatījumā.

 Eze, Valteram  10:30:21 27.05.2008
87.99.92.2

Vai tiesa, ka tās mantras krieviem esot no tatāru-mongoļu laikiem un svešajā valodā esot nozīmējušas pavisam parastus mīlestības vārdus.

Kad Tu runā tā kā Tu runā par krieviem un padomiju, man liekas, ka Tavs tēls ir fanātisks atriebes eņģelis. Nepatīkami.

 Valters, Modrim  01:15:20 27.05.2008
84.237.201.17

Es gribēju pirmais izcelties ar atgādināšanu, ka 'razvraķiķ' vislabāk tulkot kā 'samaitāt', bet Tu pasteidzies.

 Valters,   01:13:01 27.05.2008
84.237.201.17

Raksta sākums ir ļoti izcils. Brīnišķīgs modernā krievu postpadomiskā impērisma kultivēto mītu paraugs. Aizmirsuši tik pieminēt, ka krievu uzvarai bija divi ļoti izcili tikumiski iemesli: 1) lielgabalgaļa un 2) onkuļa sema tanki, lidmašīnas, munīcija un paika (spams). Tāpat rindkopas noslēgumā aizmirts pievienot pasaulē tikumīgākās tautas dienišķo 'mantru' rindas: bļaģ, jobtvoju-maķ, jobtvoju-dušu, utt.

 Modris, Wu,   00:39:24 27.05.2008
80.233.142.78

Vai, izņemot apgalvojumu uz ticības pamata, vēl ir kādi pierādījumi tam, ka pirmais vīrietis atstāj vislielāko iespaidu uz meitenes gēniem (t. i., salīdzinot ar vēlākajiem dzimumpartneriem)? Bez tam, cik liels un vispārīgs ir šis iespaids vispār, salīdzinot ar iespaidu, kādu izraisa bērna īstā tēva sēkla? Bez tam, tas var atstāt iespaidu tikai uz rīkiem, nevis uz dvēseli, kas vispār nav atkarīga no vecākiem. Bez tam, šos sakarus vislielākā mērā nosaka arī karma.

 Modris, Wu,   00:26:31 27.05.2008
80.233.142.78

Hm, nu tad jau bija pareizi, ka krievi (būdami izcili 'tikumīgi', kā Tu teici), 2. Pasaules kara noslēgumā izvaroja ap 2 000 000 vācu sievietes. Tā vāciešiem tika iepotēta krievu 'tikumība', lai arī bērni no šīm izvarošanām ļoti reti ieraudzīja dienas gaismu.

 Modris, Wu,   00:09:54 27.05.2008
80.233.142.78

Vai tas nozīmē, ka, lietojot prezervatīvu, nekādas ģenētiskas izmaiņas sievietē notikt nevar?

 Modris, Wu,   23:54:41 26.05.2008
80.233.142.78

Labi, tad laikam šī parādība ir jāsaprot tā, ka ģenētiskais materiāls, iekļūstot sievietes ķermenī, iedarbojas uz sievietes gēniem pat tad, ja apaugļošanās nenotiek (un vīrieša organismā sievietes ģenētiskais materiāls iekļūt nevar)?

 Modris, Wu,   23:43:20 26.05.2008
80.233.142.78

'...uz vīrieti vajadzētu būt krietni mazākam iespaidam, tāpēc, ka vīrietis un sieviete šajā aspektā atšķiras principiāli - kā ūdens strūkla un ūdens trauks, kurš to uztver un uzsūc.'
Nu, tad tas neattiecas uz ģenētiku, jo mēs labi zinām, ka embrijs izveidojas no olšūnas un spermatozoīda apvienošanās, un nav tik viegli pateikt, no kurām hromosomām nāk tās vai citas bērna īpašības.

 Modris, Wu,   23:39:15 26.05.2008
80.233.142.78

2. '...tautas, kuras iegrimušas izvirtībā, ātri vien izirst no Zemes virsas.'
Tagad es saprotu, taču varbūt tā: '...tautas, kas ir iegrimušas izvirtībā, ātri vien izirst, pazūd no Zemes virsas.' (Teikumā pirmo reizi lieto 'kas', otro reizi 'kuras', pēc tam atkal 'kas'. Protams ir arī izņēmumi.)

 Wu, Modris  23:36:16 26.05.2008
78.84.158.124

> Kā Tev liekas, vai viss teiktais attiecas tikai uz sievietēm?
> Vai uz vīriešiem dzimumkontakti neatstāj nekādu iespaidu?
> Ja jau enerģiju (un atbilstošo īpašību) apmaiņa notiek ēteriskajā (dzīvinošo
> enerģiju) līmenī un tad atspoguļojas gēnos, tad arī uz vīrieti šiem
> kontaktiem būtu jāatstāj kaut kāds iespaids. Vai šādu pētījumu nav?

Par šādiem pētījumiem man nav zināms vai tādi ir. Šajā gadījumā uz vīrieti vajadzētu būt krietni mazākam iespaidam, tāpēc, ka vīrietis un sieviete šajā aspektā atšķiras principiāli - kā ūdens strūkla un ūdens trauks, kurš to uztver un uzsūc. Trauka tīrība neatstāj iespaidu uz ūdens strūklu, vai arī ststāj, bet krietni mazāku, nekā otrādi.

 Modris, Wu,   23:32:34 26.05.2008
80.233.142.78

Izlaidināšana - samaitāšana, vai tā nevarētu?

 Modris, Wu,   23:31:27 26.05.2008
80.233.142.78

'Ģēniji, tā vienkārši nemētājas pa labi un pa kreisi. Ne paši, ne ar savu sēklu :))) Pretējais variants ir daudz daudzvarbūtīgāks :)))'

Nu, nesaki neko: tas pats radošais spēks, ar kuru rada bērnus (vai mēģina to darīt), veicina arī radošo darbību mākslā un jebkurā citā jomā. Tādēl ģēniji bieži ir ļoti aktīvi arī seksuāli.
Senos laikos muižniekiem pat bija pirmās nakts tiesības, he, he, he... jo viņi uzskatīja to kā veltījumu tautas sugas uzlabošanai, he, he. Puiši par katru cenu arī mūsdienās cenšas būt kaut kā izcili, lai rosinātu meiteņu seksuālo apetīti, :D, :D, :D...

Par piemēriem no grāmatas par Diogēnu, lūdzu, uzgaidi, to es nedaudz vēlāk.

 Wu, Modris  23:15:57 26.05.2008
78.84.158.124

> 1. '...jaunatnes izlaidināšana (развращение молодёжи)' - vai šis
> jaunvārds ir adekvāts? ... Krievu 'razvrat' nozīmē 'izvirtība'. Es saprotu,
> ka ir grūti šo vārda formu locīt, bet vai 'izlaidināšana' (resp., izlaišana)
> būtu īstais atrisinājums?

Es nezinu, Modri. Tas bija labākais, ko es varēju izdomāt, lai apzīmētu šo procesu, kad tie, kuriem it kā vajadzētu audzināt jaunatni, ne tikai neaudzina, bet pat 'anti-audzina', t.i., veicina (apzināti vai arī aiz savas muļķības) muļķības un slikto īpašību izplatīšanos jaunatnes vidū, ačgārnību padarīšanu par normu.
Šodien piemēram, gāju gar Rīgas 85 vidusskolu, pie skolas sēdēja bariņš jauniešu, vecumā tā ap 7-8 klasi. Katram rokā bija pa alus pudelei. Neviens par to nelikās ne zinis, tas nozīmē, ka šī parādība 'alus jau nav alkohols' tiek jau pamazām uzskatīta par normālu.

> 2. '...tautas, kuras iegrimušas izvirtībā, ātri vien izirst no Zemes virsas.' -
> Tu gribēji teikt 'pazūd' vai 'izzūd', vai ne?

Jā, es gribēju teikt 'izzūd'. Tiesa, tautas izzušanas veids patiešām līdzinās auduma iziršanai. Un vēl es gribēju norādīt uz līdzīvu starp vārdiem 'izvirst' 'izirt', bet acīmredzot, ka 'pārgudroju' :))

> 4. '...ja šķirnes kuce kaut reizi ielaidīsies dzimumsakarā ar bezšķirnes
> kranci, un, pat ja no tā kucēnu nebūs, tad nākotnē jebkurā gadījumā no
> tās gaidīt šķirnes pēcnācējus nebūs jēgas.' - tātad nevis pirmais
> dzimumpartneris ir izšķirošs, bet gan jebkurš dzimumpartneris modificē
> sievietes (vai mātītes) gēnus (jeb iedzimtību, kaut arī, iespējams, šis
> rakstura un izskata iezīmju tālāk nodošanas mehānisms ģenētiķiem,
> iespējams, vēl nav tā īsti skaidrs, vai ne?).

Jā, visticamāk, ka tā arī ir. Tomēr pirmais rada vislielākās vides izmaiņas pret to, kas bija sākumā. Tā ir fundamentāla dabas īpašība, ka katrs nākamais solis (darbība) 'klājas' uz visu iepriekšējo soļu (darbību) rezultāta. Citādi nemēdz būt.

Vienkāršota līdzība:
Ja Tu brien sākotnēji mierīgā ezerā, tad attiecība 'ezera viļņošanās pēc soļa X' / 'ezera viļņošanās pirms soļa X' dilst eksponenciāli, ja X ir 1,2,3,utt...

> 6. '...kā reiz' - galīgi riebīgs žargonslāvisms. To pašu var pateikt arī tīrā
> latviešu valodā.

Bet man patīk, šis ir tīri jauks žargonslāvisms :))
Nu, labi labi :)))


> Tomēr tikpat labi sanāk, Wu, ka normāli vecāki savos bērnos pekšņi redz
> nevis sevi, bet senu 'sveicienu' no kāda ģēnija...

Tev taisnība, ka principā, teorētiski var sanākt arī tā.
Ģēniji, tā vienkārši nemētājas pa labi un pa kreisi. Ne paši, ne ar savu sēklu :))) Pretējais variants ir daudz daudzvarbūtīgāks :)))

 Wu, Modris  22:29:57 26.05.2008
78.84.158.124

> Tomēr šur un tur (tāpat kā grāmatā par Diogēnu) ir jūtami valodas trūkumi

Paldies.

Uzraksti lūdzu kādus 3-4 acīmredzamākās vietas - piemērus valodas trūkumiem grāmatā. Tas man pašam, lai mācītos.

 Modris, Wu,   18:55:08 26.05.2008
80.233.142.78

Kā Tev liekas, vai viss teiktais attiecas tikai uz sievietēm? Vai uz vīriešiem dzimumkontakti neatstāj nekādu iespaidu? Ja jau enerģiju (un atbilstošo īpašību) apmaiņa notiek ēteriskajā (dzīvinošo enerģiju) līmenī un tad atspoguļojas gēnos, tad arī uz vīrieti šiem kontaktiem būtu jāatstāj kaut kāds iespaids. Vai šādu pētījumu nav?

 Modris, Wu,   16:49:17 26.05.2008
80.233.142.78

Interesanta un derīga (kā arī drosmīga) tēma, Wu! Tomēr šur un tur (tāpat kā grāmatā par Diogēnu) ir jūtami valodas trūkumi, kā arī Tavi secinājumi nav absolūti nevainojami, jo reizēm Tu pat pats tos apgāz. Sākšu pēc kārtas.

1. '...jaunatnes izlaidināšana (развращение молодёжи)' - vai šis jaunvārds ir adekvāts? 'Izlaist' nozīmē nekontrolēt, necensties audzināt, nerāt un nesodīt par netikumīgu rīcību savus bērnus vai kādu citu grupu, par kuriem šis cilvēks ir atbildīgs. Krievu 'razvrat' nozīmē 'izvirtība'. Es saprotu, ka ir grūti šo vārda formu locīt, bet vai 'izlaidināšana' (resp., izlaišana) būtu īstais atrisinājums?

2. '...tautas, kuras iegrimušas izvirtībā, ātri vien izirst no Zemes virsas.' - Tu gribēji teikt 'pazūd' vai 'izzūd', vai ne? Nu, Tu tālākā tekstā mini krievus kā ļoti tikumīgus, he, he, he... Es gan zinu, ka gadījumā, ja viens kādā krievu ciemā saslimst ar sifilisu, tad drīz vien viss ciems ir slims; interesanti, kādēļ? Manuprāt, tikumībai tur nav nekāda nopelna.

3. 'Cilvēki, kuri stājas laulībā, vairākums no viņiem vēlas, lai viņiem būtu bērni.' Vajadzētu: To cilvēku vairākums, kas stājas laulībā, vēlas, lai viņiem būtu bērni.

4. '...ja šķirnes kuce kaut reizi ielaidīsies dzimumsakarā ar bezšķirnes kranci, un, pat ja no tā kucēnu nebūs, tad nākotnē jebkurā gadījumā no tās gaidīt šķirnes pēcnācējus nebūs jēgas.' - tātad nevis pirmais dzimumpartneris ir izšķirošs, bet gan jebkurš dzimumpartneris modificē sievietes (vai mātītes) gēnus (jeb iedzimtību, kaut arī, iespējams, šis rakstura un izskata iezīmju tālāk nodošanas mehānisms ģenētiķiem, iespējams, vēl nav tā īsti skaidrs, vai ne?).

5. 'Pie viena pateikšu, ka pašmāju (Krievijas) kažoki ir iekarojuši trešo daļu no pasaules kažokādu tirgus!' Ne jau pateicoties krievu sabuļu dzimumšķīstībai un izcilajai tikumībai, bet gan tādēļ, ka Rietumos ir vērsusies plašumā dzīvnieku aizsardzības kustība un audzināt kažokādas zvērus nokaušanai un kažoku šūšanai no viņu ādām vairs neliekas pareizi. Tur vēršas arī pret īsto kažoku valkātājām (un -iem).

6. '...kā reiz' - galīgi riebīgs žargonslāvisms. To pašu var pateikt arī tīrā latviešu valodā. Neskrien pakaļ Gugam, Wu.

7. '...Tā arī sanāk, ka, it kā ārēji normāli un veseli vecāki savos bērnos pēkšņi redz nevis sevi, bet senu „sveicienu” no kaut kāda kropļa.'
Tomēr tikpat labi sanāk, Wu, ka normāli vecāki savos bērnos pekšņi redz nevis sevi, bet senu 'sveicienu' no kāda ģēnija, Wu! :D, :D, :D!!!
Starp citu, es zinu tādas 'godīgas iedevējas', kas kolekcionē sakarus ar izciliem vīriešiem, ticot, ka katrs no tiem piešķirs viņas gēniem (jeb iedzimtībai) kādu izcilu īpašību, he, he, he... Līdz ar to Tava tikumības mācība ir stipri šķobīga :).